Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5quote:Op woensdag 15 april 2026 21:32 schreef wimderon het volgende:
Wilson stond 7-2 en 8-4 voor, maar inmiddels 9-8 voor Xu Si.
AZIATENquote:Op woensdag 15 april 2026 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5.
Gelukkig wel een Brit erbij, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsnog gewonnen. Daardoor ‘maar’ 4 Chinezen erbij vandaag ipv 5.
quote:Mark Williams stond na zijn derde wereldtitel pers naakt te woord: “Als ik weer win, ren ik bloot de snelweg op”
Mark Williams is een man van zijn woord. Dat bewees de snookerspeler al in 2018, toen hij na het behalen van zijn derde wereldtitel zoals aangekondigd naakt op de persconferentie verscheen. Nu heeft hij een nieuwe belofte gedaan.
“Ik zou er alles voor over hebben om nog een titel te winnen. Ik ren naakt de M4 (de snelweg, red.) over van Londen naar Cardiff”, vertelt de 51-jarige Welshman in aanloop naar het WK. Hij zou er zijn vierde wereldtitel kunnen winnen en zo Ronnie O’Sullivan onttronen als oudste wereldkampioen.
Maar die leeftijd kan hem ook parten spelen. “Naarmate de jaren verstrijken, wordt de kans op dat succes steeds kleiner”, benadrukt Williams, bij wie het zicht steeds minder wordt. Hij overweegt om operatief zijn ooglens te laten vervangen en kent daar ook de risico’s van. “Als het misgaat, is het voorbij. Dat is het enige wat me tegenhoudt.”
“Ik heb met oud-snookeraar Anthony Hamilton gesproken, die deze ingreep ook heeft ondergaan. Bij hem is door de schittering van de tv-lampen zijn carrière verpest. Uiteindelijk laat ik mijn ogen wel opereren, maar of dat dit jaar wordt of volgend jaar, dat weet ik nog niet”, aldus Williams.
Ik had niet meegekregen dat John Virgo is overledenquote:Op zaterdag 18 april 2026 02:16 schreef Radegast het volgende:
Geen "Where's the cue ball going?!!" meer..
da's effe wennen..
Ik zie hem ook na dit prima frame ook niet meer winnen, maar beter dan dit heeft Highfield niet vaak gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:00 schreef Zorro het volgende:
Zhao was te pakken vandaag maar Highfield maakt er vanavond een potje van.
Daarom is ie ook te pakkenquote:
Nette comeback.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:55 schreef mitt het volgende:
Zou mij niet verbazen als Allen er meteen uitvliegt.
Nieuwe editie van de mannen die zo'n hekel aan elkaar hebben is altijd leukquote:Op zondag 19 april 2026 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie liever Ronnie tegen Higgins in ronde 2, tegen Carter zal het niet spannend worden
Denk dat de BBC daar een beetje op hoopte en daarom maar Davis en Hendry op het commentaar te zetten. Dat zal niet voor Kyren zijnquote:Op maandag 20 april 2026 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
3-0 voor Moody tegen Kyren Wilson. Heel goed begin voor de 19 jarige Stan.
Ronnie heeft inderdaad niet zomaar gewonnen van Guoqiang He. De beste man heeft Lisowski gesloopt in de kwalificatie.quote:Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Zorro het volgende:
Jammer.
Ronnie tegen Higgins is 15-14 voor Higgins
Tegen Carter is het 17-2 voor Ronnie
Dus ik had liever Carter gezien
Al moet Ronnie wel nog "even" de eerste ronde doorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |