Dat kan niet, want die is er niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op maandag 5 mei 2025 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die is er niet.Mits en tenzij, het blijft blijkbaar erg moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Eens. De long pots van hem (en de slechte breaks van Williams) gaven de doorslag in de finale. Tactisch inzicht is er niet maar dat is ervaring opdoen.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:37 schreef TAmaru het volgende:
Mooie winnaar na een toch wat minder jaar vorig jaar. Aanvallende speler, geweldige potter. Toch heeft hij weinig tegenstand gehad dit toernooi. Zijn safety is niet indrukwekkend te noemen. Zat aan de makkelijkere kant van het schema blijkbaar. Uiteindelijk vond ik Trump toch wel het beste spelen dit WK. Maar ja, op zijn overwinning is niets af te dingen.
Ik ben het met je eens dat het geen geweldig WK was, maar vorig jaar vond ik echt vreselijk, mede door de slecht spelende tafels (of lastige pockets?) en de uiteindelijke laatste vier, die mij geen van allen konden bekoren. (Wilson, Jones, Bingham, Gilbert)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. De long pots van hem (en de slechte breaks van Williams) gaven de doorslag in de finale. Tactisch inzicht is er niet maar dat is ervaring opdoen.
Al met al geen geweldig WK dit jaar en dan voornamelijk vanwege de slechte halve finales en finale.
Een paar wedstrijden waren geweldig maar meer was er niet.
7m Britse kijkers. Minder dan ik had gedacht. 150m Chinezen is de eerste grove schatting.
2024 was zo erg dat ik regelmatig gestopt ben met kijken en het volledig uit mijn geheugen heb geschraaptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het geen geweldig WK was, maar vorig jaar vond ik echt vreselijk, mede door de slecht spelende tafels (of lastige pockets?) en de uiteindelijke laatste vier, die mij geen van allen konden bekoren. (Wilson, Jones, Bingham, Gilbert)
2023 was dan wel weer een topeditie met Selby en Brecel in de finale en ook twee geweldige halve finales.
Uiteindelijk houd ik er wel een goed gevoel aan over denk ik, mede dankzij de aanvallend spelende winnaar en eerste Chinese winnaar wat ik ook erg leuk vind.
Ik vind dat onderpresteren van de groten nog niet zo'n probleem, zolang er maar anderen zijn die het stokje overnemen. Zo waren in 2023 Brecel en Si onverwachts de grote smaakmakers. Wilson, Selby en Allen zie ik sowieso niet heel graag, dus ik was erg blij dat die er al vroeg uit lagen. Verder was het qua loting jammer dat Murphy en Brecel er al vroeg uitlagen tegen Trump en Trump vervolgens tegen Williams. Ik denk dat Trump, Murphy en Brecel toch wel drie van de vijf beste spelers van het toernooi waren. Plus dan Williams en Zhao. Zhao heeft wel mazzel gehad met de loting denk ik en niemand speelde heel goed tegen hem. O'Sullivan en Williams waren beiden erg matig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
2024 was zo erg dat ik regelmatig gestopt ben met kijken en het volledig uit mijn geheugen heb geschraapt
ZO erg was 2025 inderdaad niet. Maar de 'normale' 6, 7, 8 spelers hebben het echt af laten weten dit jaar. Ze zijn niet verslagen door een goed spelende tegenstander maar door het eigen geklooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |