Een finale zonder Zhao is geen finale waardquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Jammer dat Murphy en Higgins in dezelfde helft van het schema zitten. Was wel een leuke finale geweest
In de helft van Zhou kan ik Mark Allen ook nog wel hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zhao vs Wu is eigenlijk de enige finale die ik wil zien van de overgebleven spelers.
Allen en Wu zitten in dezelfde helftquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de helft van Zhou kan ik Mark Allen ook nog wel hebben.
De andere helft is alleen Wu acceptabel.
Dat zeg ik, alleen Zhao - Wu is een leuke finalequote:Op dinsdag 28 april 2026 13:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Allen en Wu zitten in dezelfde helft
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijkenquote:
Krijgt een snoooker. Probeert via 2 lange banden een rode te raken en mist 4, 5x.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijken
quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer eens een briljante bal? Zit op werk dus kan helaas niet kijken
Jaquote:
Nee niet mee eens. Het zijn 'nieuwere' scheidsrechters.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:24 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel vrouwonvriendelijk zijn of zo, maar ik heb echt het idee dat, hoe goed ze als scheidsrechter ook zijn, dat het ruimtelijk inzicht bij de vrouwen toch echt minder is. De mannen zijn als het om het terugleggen van ballen gaat gemiddeld een stuk beter naar mijn idee.
Niet alle vrouwen zijn er slecht in, net als dat niet alle mannen er goed in zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het zijn 'nieuwere' scheidsrechters.
Tatiana Woollaston had hier echt geen problemen mee.
Ik ga erop lettenquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn er slecht in, net als dat niet alle mannen er goed in zijn.
Maar het gemiddelde lijkt me zo.
Maar ik heb al ballen gezien die echt twee ballen opzij moesten. Dat heb ik bij mannelijke scheidsrechters niet meegemaakt. En dit is niet om negatief te doen want het scheidsrechteren op zich is niks mis mee.
Daarmee komt het wel goed maar ik bedoel dan ook de eerste plaatsing uit het hoofdquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga erop lettenMaar met de camera's tegenwoordig zou het toch echt geen probleem meer mogen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |