Ik denk niet dat dat gaat gebeuren als de witte zover van de rode afgaat elke keer.quote:
Ja ik heb wel eens gezein dat de scheids zei: ieder nog 3 shots en als er dan niks verandert doen we rerack. Het kwam er dan niet van maar het kan dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Yep.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wuquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
Als ie de ballen vrij speelt kan Wu er juist punten uit halen. Mark staat voor, die vindt het wel best zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
ja en had hij net de kans toequote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
die vroeg een re-rack. En het ei luistert naar Allen.quote:
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wu
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:07 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.
Nee precies, maar Allen staat wel voor, die wil door, Wu niet. Dus Allen moet wat doen!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |