Geen goed shot meer gemaakt sinds ie onverwacht safe speelde dit framequote:
Of je die aanneemt in deze fase kun je over discussiëren maar het shot wat hij speelde was vooral heel slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Higgins had deze toch gewoon aan moeten nemen in plaats van een moeilijke safety te spelen die Murphy een open tafel liet? Hij is wel erg defensief aan het spelen in ieder geval.
mij vloek heeft gewerktquote:
We juichen toch allemaal voor Wu, dus dat geeft nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:46 schreef wdn het volgende:
Hij gaat niet van Wu winnen als hij dit meeneemt naar de finale
wtf was datquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Wu Yize met de slechtste bal van de wedstrijd
Wdn cursequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef wdn het volgende:
dat was het dan voor Wu
ah het is me weer geluktWu krijgt nog een kans
Wu moet nu alles op alles zetten om vanaf nu ieder frame te winnenquote:
Doe jezelf een plezier en zet de BBC aanquote:Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Gretzl het volgende:
JAA DE DRUK. DE DRUK STOND OP DE KETEL
– B. Haneveer, 2026
Waarom? Ik hou wel van deze commentatorquote:Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en zet de BBC aan
Die Haneveer gaat nog wel idd. Die andere Belg is een verschrikking. Maar BBC vind ik toch 10x fijner om naar te luisteren.quote:
Nieuwe poging tot wereldrecord langste framequote:
Ongelooflijk inderdaad. Die persoon mogen ze wat mij betreft wat aandoen...quote:Op zondag 3 mei 2026 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Dan hou je het uren vol en begin je in het laatste frame iets over de Epstein Files te schreeuwen bij een fucking snookerwedstrijd
Jammer van die ene rode bal boveninquote:
Waardoor Wu afgeleid wordt en een bal mist. Dit kan gewoon beslissend zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Dan hou je het uren vol en begin je in het laatste frame iets over de Epstein Files te schreeuwen bij een fucking snookerwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |