abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 18:59:16 #101
842 Zorro
Z
pi_220691760
Tijd voor de scheids om een rerack te beslissen.
Dit is kansloos
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220691767
pi_220691771
Half uurtje extra gekregen!
pi_220691774
Lach me rot als iemand hem nu ineens vol in dat pak roden knalt
A mind with a heart of it's own
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:01:19 #105
842 Zorro
Z
pi_220691775
Het enige wat ze nu aan het doen zijn is wachten tot iemand de zwarte pot. Andere opties zijn er niet meer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:01:36 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691780
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:51 schreef Gretzl het volgende:
Re-rack incoming 1, 2, 3
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren als de witte zover van de rode afgaat elke keer.
Er is dan een kans op een snooker waar de zwarte gepot wordt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220691791
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:03:41 #108
842 Zorro
Z
pi_220691797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Ja ik heb wel eens gezein dat de scheids zei: ieder nog 3 shots en als er dan niks verandert doen we rerack. Het kwam er dan niet van maar het kan dus wel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220691798
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:02 schreef Adrie072 het volgende:
Kan de scheids dat ook roepen, een re-rack?
Yep.
Meestal geeft ie ze dan nog een paar pogingen per persoon om iets gedaan te krijgen. Maar doorgaans doen ze dat als de score nagenoeg gelijk is. Daar is hier geen sprake van.
A mind with a heart of it's own
pi_220691800
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:04:56 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691806
en het publiek heeft er genoeg van :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:05:34 #112
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691813
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wu
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220691814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
Als ie de ballen vrij speelt kan Wu er juist punten uit halen. Mark staat voor, die vindt het wel best zo.
A mind with a heart of it's own
pi_220691815
Wat zei die scheids nou?
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:06:42 #115
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
Als ik Mark was, zou juist ballen vrij spellen, hij wil wel door, Wu niet, toch?
ja en had hij net de kans toe :P
ik dacht meteen: jaar die rode de andere kant op want kun je de frame rekken :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:07:15 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:06 schreef DrMarten het volgende:
Wat zei die scheids nou?
die vroeg een re-rack. En het ei luistert naar Allen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:07:35 #117
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691828
"Zwart gaat nooit vallen. In geen honderd jaar komt hier een oplossing." _O_
– B. Haneveer, 2026
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220691829
Dit wordt het laatste frame van de sessie lol
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220691832
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:05 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dan moet ie de rode ballen 1 voor 1 gaan vrijspelen, dat heeft geen zin. Hij kan beter wachten op de fout van Wu
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:08:45 #120
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:07 schreef Adrie072 het volgende:

[..]
Ja maar hoe zie je die fout dan voor je in deze omstandigheden, object is het nu, raak je altijd en die zwarte valt er echt niet in zo.
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:09:52 #121
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691841
"Maar dit 50 minuten laten doorgaan is: goh, wat mij betreft ongezien. Ongehoord."

– Haneveer, 2026
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:10:06 #122
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691843
scheids is de regie kwijt...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220691844
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:08 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dit zal zeer waarschijnlijk een impasse blijven als de scheids niet ingrijpt. Wat Haneveer ook zegt. Het is bijna niet te doen voor Allen om een échte snooker te spelen.
Nee precies, maar Allen staat wel voor, die wil door, Wu niet. Dus Allen moet wat doen!

Haha, het ontspoort bijna!
pi_220691845
Nog 35 minuten en we hebben het langste frame in de Crucible ooit
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:10:34 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691849
Allen accepteer het nu maar :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:10:58 #126
842 Zorro
Z
pi_220691854
Hoofdscheids of wat dan ook komt ingrijpen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220691855
Scheidsrechter wordt even geinstrueerd van hogerhand _O-
Wat een natte krant dat ie dat zelf niet eerder heeft bedacht.
A mind with a heart of it's own
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:11:23 #128
842 Zorro
Z
pi_220691859
Jan Verhaas had een half uur geleden al gererackt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220691863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef DrMarten het volgende:
Scheidsrechter wordt even geinstrueerd van hogerhand _O-
Wat een natte krant dat ie dat zelf niet eerder heeft bedacht.
Zijn idee was duidelijk toch en logisch.
speak only if it improves the silence.
pi_220691868
Ze lazen niet 1 mei maar 1 april op de kalender
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220691871
Ai, jammer dat ik niet goed hoor dit.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:13:28 #132
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691875
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef Zorro het volgende:
Jan Verhaas had een half uur geleden al gererackt
nog sterker: en beide hadden het geaccepteerd.
zelfde met Woollaston.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220691876
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zijn idee was duidelijk toch en logisch.
Je ziet al een half uur dat dit nergens toe leidt. Wat ie nu van hogerhand ingefluisterd krijgt had ie echt al veel eerder moeten doen.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:14:13 #134
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691881
"Dit is het schoolvoorbeeld van een stalemate (..) van een situatie waarin ingegrepen had moeten worden."
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220691888
Heb wel eens betere werkdagen gehad maar mag niet klagen als ik Eckhardt zo door de grond zie zakken
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:15:23 #136
842 Zorro
Z
pi_220691894
Mooi dat de dwarsligger nu zelf in de fout gaat _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:15:25 #137
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691895
hij pot the f**** black ball :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220691896
Kijk, dat is denken, hehe!
pi_220691897
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:14 schreef Gretzl het volgende:
"Dit is het schoolvoorbeeld van een stalemate (..) van een situatie waarin ingegrepen had moeten worden."
Verhaas neemt een screenshot en zal dit in het volgende instructieboek zetten
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220691898
Al vind ik wel dat de regel nu zou moeten zijn dat als die Wu zo laf blijft spelen, het geen re-rack moet worden, maar gewoon frame voor Mark Allen gezien de stand. Nu wordt de verantwoordelijkheid om iets te doen neergelegd bij degene die dik voor staat.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:16:05 #141
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691903
Gaat Allen dit frame ook nog weggeven waarschijnlijk
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220691904
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Je ziet al een half uur dat dit nergens toe leidt. Wat ie nu van hogerhand ingefluisterd krijgt had ie echt al veel eerder moeten doen.
You sure? Precies hierom hebben ze het laten aanslepen.
speak only if it improves the silence.
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 mei 2026 @ 19:17:13 #143
842 Zorro
Z
pi_220691912
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:16 schreef TjjWester het volgende:

[..]
You sure? Precies hierom hebben ze het laten aanslepen.
Niet helemaal want Allen ging wat agressiever spelen omdat hij nog maar een paar shots kreeg VOOR een rerack
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220691915
Allen is rood aangelopen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220691916
Hij had iets anders moeten bedenken, haha!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:18:08 #146
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691921
a fistbump zometeen dan draait Allen helemaal door :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220691925
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:17 schreef Zorro het volgende:

[..]
Niet helemaal want Allen ging wat agressiever spelen omdat hij nog maar een paar shots kreeg VOOR een rerack
Dit.

Dit is voor Allen een belachelijke situatie. Hij had achteraf dan nog beter voor de re-rack kunnen gaan, want nu wordt Wu het frame in de schoot geworpen.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:19:48 #148
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220691929
Heerlijke comeback van Wu
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220691941
Dat is de derde keer al vandaag, vreemd.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:26:45 #150
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220691989
en dan misttie _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')