abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220675989
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 03:29 schreef Vis1980 het volgende:
Die Trump liegt zo ontzettend veel dat ik mij begin af te vragen of ie wel zo heet.

"Trump" is de Engelse vertaling van een troef in kaartspellen.

Drumpf was de oorspronkelijke naam, maar Trump (wat lijkt op de NL naam Tromp) paste blijkbaar beter bij de marketing, de uitstraling en het (donkere) risico wat er genomen werd door pa en opa met de zaakjes die ze runden. Misschien heeft ook de associatie met de oud-Nederlandse heldennaam iets bijgedragen.
pi_220676318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
no thanks
Maar als je iets wil zeggen met dat plaatje, dan is het niet gelukt.
Schrijft het in woorden.
Nee.
Ik wil, net als Comey, gedaagd worden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220676340
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

"Trump" is de Engelse vertaling van een troef in kaartspellen.

Drumpf was de oorspronkelijke naam, maar Trump (wat lijkt op de NL naam Tromp) paste blijkbaar beter bij de marketing, de uitstraling en het (donkere) risico wat er genomen werd door pa en opa met de zaakjes die ze runden. Misschien heeft ook de associatie met de oud-Nederlandse heldennaam iets bijgedragen.
Die grootvader speelde de rol van Skinny Dubois in de film 'Unforgiven' (1992).
pi_220676475
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Die grootvader speelde de rol van Skinny Dubois in de film 'Unforgiven' (1992).
?

Frederik Drumpf (Trump) stierf in 1918
pi_220676720
twitter

Er waren dus blijkbaar Amerikaanse kiezers die werkelijk dachten dat Trump de inkomstenbelasting af zou schaffen. Is het niet gewoon beter voor de wereld als we een groot hek rondom de VS bouwen. Beetje a la de 28 days/week/years Later-serie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220676729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
?

[ afbeelding ]

Frederik Drumpf (Trump) stierf in 1918
;)

Ik bedoel dat hij, net als S. Dubois in voornoemde western, een tent runde waar je beneden kon hijsen en boven kon ketsen. Tegen betaling uiteraard.

Verder biecht ik op dat ik sinds gisteren zomaar, vermoedelijk dankzij de heer Comey, net zo spreek als, naar verluidt, de heer J.S. Bach componeerde.
pi_220676783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Er waren dus blijkbaar Amerikaanse kiezers die werkelijk dachten dat Trump de inkomstenbelasting af zou schaffen. Is het niet gewoon beter voor de wereld als we een groot hek rondom de VS bouwen. Beetje a la de 28 days/week/years Later-serie.
Er zijn miljarden mensen die geloven dat, als je je zieltje aan een godje overhandigd, je na je dood eeuwig door zult leven ergens in een onbekend hiernamaals.
(En dat je op aarde andersdenkenden dood moet maken.)

Ik weet ook wel dat we ze een verwijt kunnen maken, die kiezers, maar het zijn uiteindelijk de schoften aan de macht die de kletspraat en leugens verkopen. En blijven verkopen, met steun van hun meeverkopende kontlikkers. Die allemaal een hoge positie hebben, en daardoor veel invloed kunnen uitoefenen op de denkvermogens van de gemiddelde mens. (Net als priesters dat kunnen.)

En wie van ons is geheel vrij van gevoeligheid voor mooie praatjesmakers?
Zelfs ik zou misschien gevleid zijn als Trump tegen mij zij dat ik 'smart' was.
Of dat Bill Clinton zou zeggen dat ik aantrekkelijker ben dan Monica Lewinsky.
Terwijl ik weet dat het gewoon hun zoveelste leugens zijn.
  woensdag 29 april 2026 @ 12:44:18 #83
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220677375
quote:
[ x ]

It's a feature, not a bug.

De frontale aanval op alles wat ook maar enigszins riekt naar vrij onderwijs is geen toeval, je wil de massa zo ongeïnformeerd en zo gedesinteresseerd mogelijk houden. Simpele 'oplossingen' voor complexe problemen slaan daar vaak goed aan, ongeacht of het uitvoerbaar is of niet.
In dit geval zal deze dame vast niet volledig zelfstandig tot deze overtuiging gekomen zijn, ongetwijfeld dat een echo-kamer haar van 'nieuws' voorzien heeft wat haar hiertoe heeft overtuigd.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 12:48:27 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220677409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
It's a feature, not a bug.

De frontale aanval op alles wat ook maar enigszins riekt naar vrij onderwijs is geen toeval, je wil de massa zo ongeïnformeerd en zo gedesinteresseerd mogelijk houden. Simpele 'oplossingen' voor complexe problemen slaan daar vaak goed aan, ongeacht of het uitvoerbaar is of niet.
In dit geval zal deze dame vast niet volledig zelfstandig tot deze overtuiging gekomen zijn, ongetwijfeld dat een echo-kamer haar van 'nieuws' voorzien heeft wat haar hiertoe heeft overtuigd.
QFT.
Ook eerder deze week:
Trump Administration Fires Entire National Science Board

Het is kennelijk echt de bedoeling dat land echt nog achterlijker wordt dan het al was.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220677439
quote:
85s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
QFT.
Ook eerder deze week:

Het is kennelijk echt de bedoeling dat land echt nog achterlijker wordt dan het al was.
Donald "Pol Pot" Trump.
pi_220677461
quote:

[..]
QFT.
Ook eerder deze week:

Dit riekt in alles naar Project 2025. Denk niet dat Trump dit persoonlijk iets interesseert.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220677492
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:11 schreef Klopkoek het volgende:
80% denkt dat links geweld een groter probleem is.
Dat is op zich ook subjectief.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_220677503
quote:

[..]
QFT.
Ook eerder deze week:

Heerlijk ook, dat "Friday, effective immediately". Zit je met je BLT even je mail te checken tijdens de lunchpauze op vrijdag.
Wait for the ricochet.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 13:10:18 #89
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220677559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dit riekt in alles naar Project 2025. Denk niet dat Trump dit persoonlijk iets interesseert.
De man die om de haverklap schreeuwt dat iemand een laag oq zou hebben kan zelf nog geen eens percentages uitrekenen, dus nee, dit zal hem geen zak interesseren inderdaad.
pi_220677876
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De man die om de haverklap schreeuwt dat iemand een laag oq zou hebben kan zelf nog geen eens percentages uitrekenen, dus nee, dit zal hem geen zak interesseren inderdaad.
Zijn IQ valt zo 600% lager uit idd.
pi_220678009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Project 2025 en Trump zijn één.
Wat diverse 'partijen' daar ook over beweren.

Trump houdt de mensen dom en telt daardoor zijn zegeningen, zijn stemmen en vooral zijn centen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 29-04-2026 14:09:16 ]
pi_220678049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zijn IQ valt zo 600% lager uit idd.
Ik houd mij niet zo bezig met IQ.
Voor mij is IQ Ingmar Quant uit de serie Q & Q.

Wie weet valt Trumps vermogen straks wellicht zo'n 600% hoger uit dan op het moment dat hij zich in 2015 presidentskandidaat stelde.

Helemaal achterlijk is hij dus niet. En hij is in de afgelopen 10 jaar niet zoveel achterlijker of dementer geworden. Ik geloof daar geen barst van.
Sterker nog: vanaf 2015 is het hem, in z'n algemeenheid, alleen maar beter gegaan. Hij is steeds meer gaan profiteren van de angst en de onderschatting waar anderen aan lijden. Natuurlijk kun je zeggen: hij heeft vooral geprofiteerd van de overschatting waar anderen, wat hem betreft, aan lijden. Maar in die overschatting hebben ze hem vooral onderschat. Want ze vertrouw(d)en hem en hij luist ze er keer op keer in. Met de Amerikaanse schatkistbewakers erbij.

Zijn eigen schatkist (plus die van familie, naaste vrinden en een paar kontlikkers) raakt echter steeds voller.
pi_220679075
Wait for the ricochet.
pi_220679130
quote:
Geweldig hè? Het slopen van de democratie. Mogen Raymond Mens, Jort Kelder en Koen Petersen weer uitleggen waarom dit zo verstandig is.
pi_220679204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Geweldig hè? Het slopen van de democratie. Mogen Raymond Mens, Jort Kelder en Koen Petersen weer uitleggen waarom dit zo verstandig is.
Ik hoor het vanavond wel, theatertourtje van Raymond.
Wait for the ricochet.
pi_220679256
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:54 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik hoor het vanavond wel, theatertourtje van Raymond.
Waarom toch zo een afkeer van de democratie en gelijke rechten voor iedereen? Waarom die onbegrensde drang naar apartheid en plutocratie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2026 18:05:02 ]
pi_220679325
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Waarom toch zo een afkeer van de democratie en gelijke rechten voor iedereen? Waarom die onbegrensde drang naar apartheid en plutocratie.
Je perceptie van Raymond, en Petersen, is ehm... wat bijzonder. In ieder geval beiden gewoon goede Amerika-kenners.

Jort ken ik persoonlijk dan weer niet, maar zijn podcastjes zijn prima. Moet eigenlijk weer terug Buitenhof presenteren, deed hij uitstekend.
Wait for the ricochet.
pi_220679397
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Je perceptie van Raymond, en Petersen, is ehm... wat bijzonder. In ieder geval beiden gewoon goede Amerika-kenners.
Het zijn Trump en GOP fanboys. Fans van democratie slopen en Capitool bestormingen.
pi_220679677
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
[..]
https://www.independent.c(...)-trump-b2752261.html
Heben de trumpbeulen een rechter gevonden die een verborgen boodschap in de foto ziet?
En die boodschap zou zijn zoiets als' get rid of the 47e president'
Free speach, toch . En dat was niet eens speech.
Is het de bedoeling Comey te stalken, op kosten te jagen. Typisch bullygedrag van de trumpclan.
Of is he Trump zelf die de opdracht gaf tot deze vervolging. Weaponizing

[ afbeelding ]
De "grap" is dat social media "8647" nu pas echt begint op te pakken.
Voor je het weet is het trending overal en schildert Pietje Bel het in iedere stad op de muren.
pi_220680971
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220680982
Amazon wordt nu ook vervolgd:

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2026 22:14:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220680997
quote:
81s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:07 schreef Kijkertje het volgende:
Amazone wordt nu ook vervolgd:

[ afbeelding ]
Trump schijnt ook iedereen in Sibrandabuorren te gaan aanklagen.
  woensdag 29 april 2026 @ 22:11:40 #103
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220681016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Trump schijnt ook iedereen in Sibrandabuorren te gaan aanklagen.
Klinkt naar een plaats waar nog nooit iemand de Postcodeloterij heeft gewonnen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 29 april 2026 @ 22:12:40 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220681020
TACO hadden we al, maar nu ook NACHO.

Not
A
Chance
Hormuz
Opens
  woensdag 29 april 2026 @ 22:14:20 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220681028
In Texas gaat het spannend worden in november. Goede kans dat de Democraten die zetel kunnen pikken.
https://www.yahoo.com/new(...)ibOy0GyhxyJ_VWNs5AdQ
  woensdag 29 april 2026 @ 23:08:54 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220681327
quote:
[ x ]

Och er waren ook Nederlandse kiezers die dachten dat zwarte piet weer terug zou komen als ze op de PVV zouden stemmen. Dus dat soort mensen heb je hier ook.
pi_220681371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:14 schreef Hexagon het volgende:
In Texas gaat het spannend worden in november. Goede kans dat de Democraten die zetel kunnen pikken.
https://www.yahoo.com/new(...)ibOy0GyhxyJ_VWNs5AdQ
Zo'n poll zegt niets omdat de GOP nog geen nominee heeft. Dus zo 'goed' is die kans helemaal niet, hij maakt alleen een kans als het Paxton wordt en zelfs dan is het nog een kleine kans.
pi_220681454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Och er waren ook Nederlandse kiezers die dachten dat zwarte piet weer terug zou komen als ze op de PVV zouden stemmen. Dus dat soort mensen heb je hier ook.
Zou de PVV tegen de eigen zwartepietwet stemmen als geamendeerd wordt dat eenderde van de Pieten in Sints gevolg ook roetveeg kunnen zijn?
pi_220681504
pi_220681508

pi_220681514
Ondertussen gaat het griften natuurlijk gewoon door:

Dat standbeeld ook :X
pi_220681516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En het is een zaak van groter belang dan eventuele verlagingen van belastingen.
Het is duidelijk: in NL regeren en stemmen alleen de intelligentsia.
pi_220681517
quote:
82s.gif Op donderdag 30 april 2026 03:47 schreef Kijkertje het volgende:
Ondertussen gaat het griften natuurlijk gewoon door:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat standbeeld ook :X
Bekijk deze YouTube-video
pi_220681534
Exclusive: New records show paper trail of DOGE voter data pact with election deniers

quote:
The government has redacted the names of most individuals involved and has not publicly identified the outside group that signed the agreement.

The documents come as part of a broader legal battle over DOGE's access to Social Security data -- including highly sensitive personal information such as Social Security numbers, financial records and medical data on millions of Americans.

That case has intensified in recent weeks. A federal appeals court recently described the government's conduct as "alarming" and directed a lower court to reconsider the case in light of newly disclosed evidence, including the voter data agreement. A district court has since allowed discovery to move forward, meaning plaintiffs can now seek internal government records and communications.

Even with large portions blacked out, the records show that government officials moved forward with plans to exchange sensitive data in connection with election-related activity -- and that more details may soon come to light as the case proceeds.

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 30-04-2026 05:00:01 ]
pi_220681680
En dan was er nog de hearing van Hegseth/ Kaine in het Huis van Afgevaardigden.

Hegseth Cites Falsehood to Defend His Firing of Senior Officers

The defense secretary said at a House hearing that President Barack Obama had fired 197 generals, a figure that the Pentagon previously acknowledged was false.

pi_220681705
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2026 06:51 schreef Kijkertje het volgende:
En dan was er nog de hearing van Hegseth/ Kaine in het Huis van Afgevaardigden.

Hegseth Cites Falsehood to Defend His Firing of Senior Officers

The defense secretary said at a House hearing that President Barack Obama had fired 197 generals, a figure that the Pentagon previously acknowledged was false.

[ afbeelding ]
twitter

De huidige Amerikaanse regeerders lijden aan heel wat aandoeningen.
Een greep:

Obama Derangement Syndrome.
Biden Derangement Syndrome.
California Derangement Syndrome.
NATO Derangement Syndrome.
Europe Derangement Syndrome.
Algehele Hufterigheid.

Verwijzingen naar doktoren zijn zinloos.
Genezing is onmogelijk.

Project 2025 is rolling... and it won't be stopped.
pi_220681774
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het was best een aardig inkijkje in de opkomst van en inmiddels intense politisering van de commerciële media in de VS (eerst CNN, daarna Fox en MSNBC; nu ook X usw) en het gevaar dat Nederland enigszins dezelfde richting op lijkt te gaan.

The loudest voice en Succession (nu Murdoch dik in de 90 is) nog als aardige tips meegekregen. Al wat ouder, maar kende ze nog niet.

Mooie beelden ook van Ted Koppel v Sean Hannity, ook alweer tien jaar terug, die het uitstekend zag.

Wait for the ricochet.
pi_220681776
Amazon wil een nieuwe The Apprentice met Don Jr., as per WSJ.
Wait for the ricochet.
  donderdag 30 april 2026 @ 07:41:22 #119
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220681782
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:37 schreef nostra het volgende:
2,5 oligarchen die een bruine neus willen halen bij nr. 4
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 april 2026 @ 08:22:06 #120
862 Arcee
Look closer
pi_220681851
quote:
12s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:36 schreef nostra het volgende:
The loudest voice en Succession (nu Murdoch dik in de 90 is) nog als aardige tips meegekregen. Al wat ouder, maar kende ze nog niet.
_O_ Succession _O_ Fantastische serie. Voor mij 1 van de beste ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220681880
quote:
12s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:36 schreef nostra het volgende:

[..]
Het was best een aardig inkijkje in de opkomst van en inmiddels intense politisering van de commerciële media in de VS (eerst CNN, daarna Fox en MSNBC; nu ook X usw) en het gevaar dat Nederland enigszins dezelfde richting op lijkt te gaan.
Waar Onmens Raymond zelf hard aan mee doet.

Overigens heeft de VS zo langzamerhand meer 'linkse' media (met behoorlijk bereik) dan Nederland.

Nederland is meer te vergelijken met Hongarije, Italië en Polen, en dan vooral de publieke omroep.

Wierd Duk = Sean Hannity, Tucker Carlson

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2026 08:41:59 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 09:25:34 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220682108
Een econoom met een gevoel voor humor.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220682612
Hé Rutte... het houdt niet op, niet vanzelf.

twitter
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 12:02:43 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220682620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:00 schreef Toby56 het volgende:
Hé Rutte... het houdt niet op, niet vanzelf.

[ x ]
Als ik Duitsland was, zou ik zeggen 'mooi, sluiten we meteen jullie vliegvelden hier. De groeten en veel succes in het Midden Oosten'
pi_220682637
Amerika, het land wat zo trots is op de first amendement over de vrije meningsuiting, staat op nr 64 wbt persvrijheid
quote:
Een andere daler is de VS (64e, zeven plekken lager dan in 2025), waar tijdens de tweede termijn van president Donald Trump "systematisch" druk wordt uitgeoefend op de journalistiek, niet zelden scheldend. RSF spreekt van "een van de ernstigste crises voor de persvrijheid" in de geschiedenis van de VS. Als voorbeelden noemt RSF onder meer politiek ingestoken campagnes tegen journalisten.
https://www.nu.nl/media/6(...)ijheidranglijst.html

Meer nieuws over de beperkte meningsuiting in Amerika: Rechtse Amerikanen maken jacht op linkse critici, al 600 mensen baan kwijt
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-tegenstanders-trump

VRT: Media-toezichthouder herbekijkt uitzendlicenties van zender ABC na rel met Trump over grap van Jimmy Kimmel

quote:
Democratic Sen. Mark Kelly was targeted for retribution by the Trump administration. He weighs in on the DOJ indicting James Comey for a second time saying, "It's very clear that the president wants to throw people he doesn't like into jail."
https://edition.cnn.com/2(...)ey-second-indictment

[ Bericht 9% gewijzigd door Bluesdude op 30-04-2026 13:22:30 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 14:39:33 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220683446
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 30 april 2026 @ 14:47:47 #127
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_220683478
Faqts.net? Clickbait titel?

Wat een overvloed aan betrouwbaarheid.
Géén kloon van tvlxd!
pi_220683992
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 30 april 2026 @ 17:21:21 #129
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220684260
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:37 schreef nostra het volgende:
Wordt Con Jr straks gegroomd als nieuwe presidentskandidaat?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220684670
kijk ik dit weer, ik zweer het je die man is niet goed bij zijn hoofd meer.
Dit ook tegen NASA en astronauten enzo.

Do what you love, love what you do!
pi_220686785
Als de benzineprijzen ontploffen ...

... ontken je dat als Republikein natuurlijk gewoon ...

Video

... of je geeft anderen de schuld.

Video

pi_220687146
😂 op 1:48 Wat een wan vertoning.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 02:10:27 #134
323401 Kijkertje
met filter
pi_220687212
Hij snapt er ook helemaal niks van.

Video

vrijdag 1 mei 2026 @ 03:00:20 #135
323401 Kijkertje
met filter
pi_220687253
quote:
Daar heb je het al. De gouverneur van Louisiana stopt de primaries waar al stemmen uitgebracht zijn.

Video

https://www.democracydocket.com/news-alerts/we-are-on-it-trump-doj-vows-to-weaponize-supreme-court-ruling-against-minority-voters/

Dan maar weer naar de rechter:

Louisiana sued for suspending active election, nullifying votes to draft GOP gerrymander

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 01-05-2026 03:22:24 ]
pi_220687288
quote:
quote:
Onderzoekers verklaarden een manifest te hebben aangetroffen waarin regeringsfunctionarissen als doelwit werden genoemd. Daarbij zou ook voormalig president Donald Trump worden genoemd. De echtheid, herkomst en context van dat document maken nadrukkelijk deel uit van het lopende onderzoek.
"Voormalig president Trump".
Hoewel het me als muziek in de oren klinkt, ben ik toen maar gestopt met lezen.
De echtheid, herkomst en context van dit verhaal lijken mij te zijn gecreëerd in Cloud Cuckoo Land.
AI-geconstrueerd onzinnig geleuter.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:26:06 #137
13309 nostra
ask why
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:33:54 #138
38496 Perrin
pi_220687669
quote:
Handig voor het autoritarisme de komende jaren. Het onderdrukt een stuk makkelijker met totale kennis over al je onderdanen.

Amerikanen wandelen juichend een autocratie in.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:49:32 #139
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220687716
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:57:41 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220687751
ACED IT ALL

Toch erg benieuwd wat voor kleutertest hij krijgt :D
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:03:52 #141
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_220687773
quote:
Ik stel voor dat Trump en Obama tegelijkertijd zo'n test doen, en dat dit live wordt uitgezonden.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 09:12:19 #142
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220687795
quote:
Dit komt over als iemand die diep diep diep onzeker is over zichzelf.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:16:09 #143
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220687810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik stel voor dat Trump en Obama tegelijkertijd zo'n test doen, en dat dit live wordt uitgezonden.
Ik dacht dat het nep was, vandaar link bijgevoegd.
Zie Obama al aan zijn ochtendkoffie zitten en het moment dat ie dit leest. :D

pi_220687907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou gelachen hebben als ze een keer bij een debat Trump zouden uitdagen tot een quizje. Dat zou hij uiteraard geweigerd hebben met flutredenen 'not going to participate in this fake quiz. My opponent probably has the answers already' ofzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:35:56 #145
38496 Perrin
pi_220687917
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij heeft ook veel om onzeker over te zijn.

Als hij als kwaadaardig narcist met beperkte intelligentie niet in een gruwelijk rijke familie was geboren, zat hij allang in de gevangenis of erger.

Dankzij zijn geërfde rijkdom kan hij als totaalmongool telkens de rekening van zijn persoonlijkheid en gedrag ontlopen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:57:30 #146
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_220688066
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niets verbaast mij meer, dus ik twijfelde er geen seconde aan dat deze tweet echt was.

Lijkt mij fantastisch. Een kennisquiz: Trump vs Obama. Live op tv.

Trump weet zo verschrikkelijk weinig. Ik denk dat mijn 11-jarige neefje over meer algemene kennis beschikt dan Trump. En dat bedoel ik niet eens als grap.
pi_220688307
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hm.
Jaloers en ziedend?
Lijken mij zeer zeker ook van toepassing.

Overigens is het de zoveelste uitlating die het ergste doet vrezen mbt verkiezingen & democratie in de VS. Project 2025 beperkt zich niet tot 1 jaar.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 10:40:49 #148
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220688315
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hm.
Jaloers en ziedend?
Lijken mij zeer zeker ook van toepassing.

Overigens is het de zoveelste uitlating die het ergste doet vrezen mbt verkiezingen & democratie in de VS. Project 2025 beperkt zich niet tot 1 jaar.

Dat hele land kunnen we nu wel totaal afschrijven. Zoveel is op het moment wel duidelijk. Ik houd mijn hart dan ook vast voor wat er in november komen gaat.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:43:57 #149
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220688325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niets verbaast mij meer, dus ik twijfelde er geen seconde aan dat deze tweet echt was.

Lijkt mij fantastisch. Een kennisquiz: Trump vs Obama. Live op tv.

Trump weet zo verschrikkelijk weinig. Ik denk dat mijn 11-jarige neefje over meer algemene kennis beschikt dan Trump. En dat bedoel ik niet eens als grap.
Dat kan niet kloppen. Zoals HR en nog enkele “onafhankelijke conservatieve denkers” weten…..

vrijdag 1 mei 2026 @ 14:08:47 #150
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220689432
Hahaha, Trump denkt nog steeds dat zo'n cognitieve test een iq-test is, he! Man, man, ik nomineer hem met recht voor:

Ook meteen een lifetime-versie voor zijn hele oeuvre
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')