Sowieso is het achterlijk om een hele groep verantwoordelijk te houden voor de daden van een individu.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:11 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
80% denkt dat links geweld een groter probleem is.
X doet rare dingen met mensen. De feiten liggen toch echt diametraal anders.
Dat begint meteen al in de eerst zin al met een complete leugen lijkt me. No way dat Iran dat zou laten weten aan "us".quote:
Iran heeft natuurlijk gewoon gebeld met Donaldquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat begint meteen al in de eerst zin al met een complete leugen lijkt me. No way dat Iran dat zou laten weten aan "us".
Het is vooral de logica van Trump. Die ziet een voorstel en doet net of de andere partij nu op zijn gat ligt en aan het capituleren is. Het lijkt me evident dat ook het regime in Iran niet zit te wachten op een langdurige blokkade van de straat, maar dit voorstel is meer een manier om daar zonder concessies vanaf te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat begint meteen al in de eerst zin al met een complete leugen lijkt me. No way dat Iran dat zou laten weten aan "us".
'Beste tegenstander, die ons regime het liefste omver zou werpen, hierbij laten we weten dat onze economie - en als gevolg daarvan tevens onze regering - op het punt staat van instorten'.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ongelukkig van Blackface Kimmelquote:
Waanzin dat die ballroom ineens nodig is voor de veiligheid van de president.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:56 schreef Friggles het volgende:
Waarom moet er een ballroom komen voor de veiligheid? Die kerel is nu toch ook gestopt en gearresteerd? Dan werkt het veiligheidsprotocol toch?
Die ballroom moet er komen ter meerdere eer en glorie van Trump.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waanzin dat die ballroom ineens nodig is voor de veiligheid van de president.
Rust dan ook maar alle scholen uit met een ballroom.
Wat meer detailsquote:
quote:
https://www.independent.c(...)-trump-b2752261.htmlquote:What does 8647 mean?
Comey claims that he came across the shells in that formation during a walk on the beach, and “assumed [the sea shells] were a political message”. His opponents claim that message was a threat aimed at the president.
According to the dictionary site Merriam-Webster, “86” means to "to throw out,” or “get rid of,” and derives from a 1930s slang term for “sold out.” The number 47 is believed to refer to President Trump, as the 47th president."
Maar waar is doge nu opeens met hun gespeelde fophef, hoeveel miljoenen kost het ontwikkelen van zo'n speciaal paspoort wel niet?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat meer details
"EXCLUSIVE: State Dept. Finalizing Plan to Put Trump Picture on U.S. Passports"
https://www.thebulwark.com/p/exclusive-state-dept-finalizing-plan
Cup of Joe, anyone?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
https://www.independent.c(...)-trump-b2752261.html
Heben de trumpbeulen een rechter gevonden die een verborgen boodschap in de foto ziet?
En die boodschap zou zijn zoiets als' get rid of the 47e president'
Free speach, toch . En dat was niet eens speech.
Is het de bedoeling Comey te stalken, op kosten te jagen. Typisch bullygedrag van de trumpclan.
Of is he Trump zelf die de opdracht gaf tot deze vervolging. Weaponizing
[ afbeelding ]
no thanksquote:
Lekker sneu weer.quote:
Sommigen zijn banger voor the all seeing eye, symbooltjes en wat ooit eens het idee van een verlichting was, dan voor het idee van onderdrukking en roekeloosheid met een of 't andere seniele debiel voor de kar.quote:
Je hoeft alleen te kijken naar wie X heeft gekocht....quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:11 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
80% denkt dat links geweld een groter probleem is.
X doet rare dingen met mensen. De feiten liggen toch echt diametraal anders.
Hij spreekt het in elk geval verkeerd uit.quote:Op woensdag 29 april 2026 03:29 schreef Vis1980 het volgende:
Die Trump liegt zo ontzettend veel dat ik mij begin af te vragen of ie wel zo heet.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:36 schreef AnneX het volgende:
Het lijkt mij een vreemde ontmoeting tussen King Charles - broer van trump’s vriendje epstein - en trump, ex-vriendje (volgens zeggen) van epstein.
Een onderwerp om te vermijden…!?
“Heeft u mijn broer Andrew wel eens gesproken? Sir?”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |