abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665572
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 14:18 schreef Arcee het volgende:
[ x ]

Dit was volgens mij nog niet voorbij gekomen.

"Oh, you think he was referring to you?" vind ik wel ijzersterk.
Ik snap niet dat rechts conservatief Amerika nog niet klaar is met die standaard jij bent een verschrikkelijk persoon verdediging naar journalisten als ze nog niet eens wat kuts hebben gezegd.
  maandag 27 april 2026 @ 14:58:42 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220665581
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap niet dat rechts conservatief Amerika nog niet klaar is met die standaard jij bent een verschrikkelijk persoon verdediging naar journalisten als ze nog niet eens wat kuts hebben gezegd.
Typisch een argument van een VS-hater.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220665682
quote:
18s.gif Op maandag 27 april 2026 14:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
Typisch een argument van een VS-hater.
Daar heb je gelijk in. Kut VS.

Ik jat een tweet van iedereens favo Israel poster.
twitter

Volgens hem was dit bewijs dat links extreem veel gewelddadiger is dan rechts. Ik heb twijfel geuit of het wel verstandig is om te vertrouwen op wat mensen over zichzelf zeggen, omdat de meesten niet echt nadenken. Conservatief rechts is nu bijvoorbeeld massaal voor oorlog, wat toch wel de meest extreme vorm van politiek geweld is. Ook heeft deze groep op een presidentskandidaat gestemd die met geweld een coup heeft geprobeerd te plegen toen hij de vorige verkiezingen verloor. Dat zou een verdraaiing zijn, maar hij kon niet uitleggen hoe. Kan iemand hier het mij wel uitleggen?
pi_220666090
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[ x ]
Volgens hem was dit bewijs dat links extreem veel gewelddadiger is dan rechts. Ik heb twijfel geuit of het wel verstandig is om te vertrouwen op wat mensen over zichzelf zeggen, omdat de meesten niet echt nadenken. Conservatief rechts is nu bijvoorbeeld massaal voor oorlog, wat toch wel de meest extreme vorm van politiek geweld is. Ook heeft deze groep op een presidentskandidaat gestemd die met geweld een coup heeft geprobeerd te plegen toen hij de vorige verkiezingen verloor. Dat zou een verdraaiing zijn, maar hij kon niet uitleggen hoe. Kan iemand hier het mij wel uitleggen?
quote:
Major Violent Attacks (2017–Present)

Minnesota Assassinations (June 2025): Democratic State Representative Melissa Hortman and her husband were shot and killed in their home. The same assailant shot and wounded State Senator John Hoffman and his wife. The suspect reportedly possessed a "hit list" of 45 Democratic officials.Governor’s Mansion Arson (April 2025): An arsonist set fire to the home of Pennsylvania Governor Josh Shapiro while he and his family were inside.Attack on Paul Pelosi (October 2022): An intruder entered the home of then-Speaker Nancy Pelosi and attacked her husband, Paul, with a hammer, causing a skull fracture. The attacker stated he intended to "break her kneecaps".Louisville Mayoral Shooting (February 2022): Democratic candidate Craig Greenberg was shot at six times in his campaign office; a bullet grazed his sweater, but he was uninjured.January 6 Capitol Attack (2021): Supporters of Donald Trump stormed the U.S. Capitol to disrupt the certification of Joe Biden’s election, leading to multiple deaths and hundreds of injuries to law enforcement.Whitmer Kidnapping Plot (October 2020): The FBI foiled a plot by right-wing extremists to kidnap Michigan Governor Gretchen Whitmer from her vacation home.Judge's Family Shooting (July 2020): An "anti-feminist" lawyer targeted U.S. District Judge Esther Salas (appointed by Obama), killing her son and critically wounding her husband.MAGA Bomber Pipe Bombs (October 2018): Cesar Sayoc mailed 16 pipe bombs to prominent Democrats and critics of Donald Trump, including Barack Obama, Hillary Clinton, and Joe Biden.

Euh....

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220666202
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[ x ]
Tja het is natuurlijk de vraag wanneer mensen politiek geweld gerechtvaardigd vinden bij deze hypothetische vraag. Goedgelovig MAGA-volk werd bv door Trump zelf verleid tot politiek geweld bij de voor hem ongewenste uitkomst van de verkiezingen in 2020.

Maar de praktijk heeft uitgewezen dat conservatieven veel meer politiek geweld hebben gepleegd dan liberalen. Het onderzoeksrapport daarover werd door Trump's DOJ verwijderd van hun website.

US justice department removes study finding far-right extremists commit ‘far more’ violence

quote:
The vanished study opened with: "Since 1990, far-right extremists have committed far more ideologically motivated homicides than far-left or radical Islamist extremists, including 227 events that took more than 520 lives. In this same period, far-left extremists committed 42 ideologically motivated attacks that took 78 lives."
Dat de kans dat er politiek geweld gebruikt wordt door liberalen momenteel groter is is niet zo gek met Trump als president.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 27-04-2026 16:58:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220666704
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 14:18 schreef Arcee het volgende:
[ x ]

Dit was volgens mij nog niet voorbij gekomen.

"Oh, you think he was referring to you?" vind ik wel ijzersterk.
Video

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220668904
Wat een titel man, wederom een mislukte moordaanslag op een zittende president maar blijkbaar is het wapen het leidend voorwerp……
pi_220668981
Ze zijn nu allemaal slaafs de ballroom aan het promoten na Trump's opmerking daarover alsof het een goed argument is 8)7

Video

En als Democraten tegen zijn hebben ze last van TDS!

Video

Trump's ballroom is gewoon NODIG voor de NATIONALE VEILIGHEID!

Video

Video

De senatoren wijden er zelfs een speciale persco aan :|W

Video

Het hele MAGA propaganda-apparaat wordt ingezet :X

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 28-04-2026 05:49:24 ]
pi_220669117
pi_220669126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 00:28 schreef Chivaz het volgende:
Wat een titel man, wederom een mislukte moordaanslag op een zittende president maar blijkbaar is het wapen het leidend voorwerp……
Het bewijst opnieuw dat elke gek in de VS gemakkelijk aan wapens kan komen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_220669139
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 05:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
En kan die ook makkelijk over de staatsgrenzen vervoeren ....

Maar dat is het verkeerde narratief :{w

Video

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 28-04-2026 06:08:43 ]
pi_220669213
Budget Airlines Ask Trump Administration for Billions as Fuel Costs Rise

Zoveel winning, communistisch democratisch beleid qua staatssteun aan bedrijven uitvoeren omdat de GOP met hun oorlog in iran de olieprijs naar de maan laat schieten. :P

Ondertussen wordt nog eens 800 miljoen uitgetrokken om nog wat meer windenergie projecten te stoppen.

U.S. Agrees to Deal to Cancel Two More Offshore Wind Farm Leases
  dinsdag 28 april 2026 @ 07:21:00 #38
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_220669219
quote:
Laten we de locatie het 'leidend voorwerp' maken! Trump moet 24/7 in een ballroom blijven voor zijn veiligheid. Met tralies voor de ramen en beperkte bezoekuren. Bedankt voor je aandacht.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 28 april 2026 @ 07:24:17 #39
38496 Perrin
pi_220669228
Iran heeft het geflikt: Trump verslagen.

twitter
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:48:49 #40
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220669446
quote:
Wederom? De volgende moet nog komen he.
Antifa
pi_220669652
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 05:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Staand beleid in de US of A.

Deel zoveel mogelijk wapens uit aan de militaire junta's, de mujadeen, de contras en Iran, altijd weer de Koerden die er nu eigenlijk wel een keertje klaar mee zijn, en de eigen bevolking.

De gemiddelde Amerikaan moet het toch stiekem wel kunnen waarderen dat uit hun midden wel iemand het heft in eigen handen durft te nemen.

In Iran moeten ze zelf met wat gun violence de ayatollah omleggen, en dan nog vertikt de bevolking het om een poot uit te steken.

Ik zet mijn geld op een Koerd die er helemaal klaar mee is. In de balzaal onder de triomfboog. Ze hebben de afgelopen decenia ervaring zat opgedaan dus door die beveiliging komen ze wel.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:44:23 #42
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220670291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:48 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wederom? De volgende moet nog komen he.
Mooi hoe iemand boos kan zijn over wat er gebeurd is en er verder geen maatregelen aan verbinden die het probleem nog wel eens zou kunnen verhelpen. Nee, het gaat er alleen om dat je boos moet zijn dat er mensen zijn die de president willen neerknallen, wat op zichzelf een behoorlijk Amerikaanse traditie is die al langer meegaat dan de meeste users hier. Aan tradities moet je niet komen, uiteraard.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:49:35 #43
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220670317
Zo zal een Grand Theft Auto altijd afspelen in de USA, omdat in andere settings het vreemd is dat je met je wapens over de straat mag lopen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220670344
Waarom moet er een ballroom komen voor de veiligheid? Die kerel is nu toch ook gestopt en gearresteerd? Dan werkt het veiligheidsprotocol toch?
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:01:41 #45
38496 Perrin
pi_220670368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:56 schreef Friggles het volgende:
Waarom moet er een ballroom komen voor de veiligheid? Die kerel is nu toch ook gestopt en gearresteerd? Dan werkt het veiligheidsprotocol toch?
Omdat Trump graag dat ding wil.
pi_220670921
Het lijkt mij een vreemde ontmoeting tussen King Charles - broer van trump’s vriendje epstein - en trump, ex-vriendje (volgens zeggen) van epstein.
Een onderwerp om te vermijden…!?
“Heeft u mijn broer Andrew wel eens gesproken? Sir?”
pi_220671745
twitter

80% denkt dat links geweld een groter probleem is.

X doet rare dingen met mensen. De feiten liggen toch echt diametraal anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 15:12:19 ]
pi_220671750
Trump wil alweer iemand de mond snoeren. Wederom Kimmel
quote:
De Amerikaanse president Donald Trump (79) heeft het ontslag van de bekende talkshowhost Jimmy Kimmel (58) geëist. Trump legt maandag in een bericht op Truth Social een verband tussen een grap die Jimmy vorige week maakte en de schietpartij bij het Correspondents' Dinner zaterdag.
https://www.rtl.nl/boulev(...)orrespondents-dinner
pi_220671872
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:11 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

80% denkt dat links geweld een groter probleem is.

X doet rare dingen met mensen. De feiten liggen toch echt diametraal anders.
Serieuze steekproeven doe je door aselect een groep mensen te interviewen en niet door in een conservatieve x bubbel dit te doen. Maar goed feitelijk, wetenschappelijk en logica VS conservatief rechtse maga meningen dat is als water en vuur...
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:55:49 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220672019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:13 schreef Bluesdude het volgende:
Trump wil alweer iemand de mond snoeren. Wederom Kimmel
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)orrespondents-dinner
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')