abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220639174
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hopelijk pakt ie de looptraining komende dagen zelf wat op..zou mss wel goed zijn.
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn. Hoopvol.

Nu dweilt ie voor het keukenkastje ín het kastje in een poging de keukenkraan vast te zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220639188
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn.
^O^ Dat lazen we ja, dat er nieuwe vaatjes worden gemaakt. Moet je wel steeds tikkie verder door de pijn.
Er staan nog van die nordic walkingstokken in de gangkast.
🤞🤞🤞 dat ie het oppakt.
pi_220639275
Die stokken liggen in de auto bijdehand.
En oud en jong wandelt hier voorbij mét stokken.
#de schaamte voorbij.

Hé en de kraan is gefikst. Als volleerde assistente heb ik dingen aangegeven en vastgehouden. Stug en rustig zònder zingen doorgewerkt. w/
pi_220639331
Intussen wacht ik (on) geduldig met de camera in de aanslag tot de winterkoning met nestmateriaal in de snavel terugkomt :D

Gelukt! Camera maar op statief gezet, kreeg een lamme arm _O-
Zie vogeltopic *G*

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 23-04-2026 14:38:02 ]
  donderdag 23 april 2026 @ 14:04:33 #103
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639422
Jaaaaa *O* Billetjespost _O_ Voorlopig wel even de laatste. Komende tijd gaat al het geld op aan reisjes :+ Maar deze ben ik al drie jaar naar op zoek geweest, en nu eindelijk eentje gevonden en nog voor een scherp prijsje ook :9



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 15:07:21 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220639665
*dingdong*. Postmannetje voor de deur. Pakket waar getekend voor moest worden met alle formaliteiten dat we Koninklijk worden :+.
Inclusief de beschikking van Willie himself.
In september komt de commissaris langs als we er nog een feestje van maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220639741
@Lucky_Strike had jij hier al iets over gehoord? Ik ga er dinsdag heen https://share.google/dkZAD9m8PO3LIl8AK
We have far more in common than that which devides us..
pi_220639862
Kan iemand mij een schop geven? Ik moet fotos van de laatste 10 maanden gaan backuppen. Het idee is dat ik het elke maand doe, dan is het een klusje van niets. Maar ik heb het nu te lang niet gedaan -O-
  donderdag 23 april 2026 @ 16:05:59 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Ik moet fotos van de laatste 10 maanden gaan backuppen. Het idee is dat ik het elke maand doe, dan is het een klusje van niets. Maar ik heb het nu te lang niet gedaan -O-
Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220639905
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.
Dat vind ik nog een flink bedrag.
Als ik het nu gewoon netjes elke maand doe is er geen reden om te klagen :+
  donderdag 23 april 2026 @ 16:13:53 #109
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat vind ik nog een flink bedrag.
Als ik het nu gewoon netjes elke maand doe is er geen reden om te klagen :+
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjah :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220639947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjah :+
Begrijpelijk :Y
  donderdag 23 april 2026 @ 16:18:19 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220639948
12,- / jaar voor 50Gb bij Apple , maar daarin zet ik alles maar tijdelijk.

Een keer per maand download naar NAS in de meterkast.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220640243
Naar binnen gevlucht, beetje warm op het balkon.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640587
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een goed nieuws.
Heb je voor jezelf vast hóeveel dagen je zou willen werken? i.c.m. tuinieren en zo…
Nou, eerst zien dan geloven hoor :D Bij mijn huidige vestiging komen toch ook geen uren vrij uiteindelijk. Leuk voor mijn ego dat mensen me willen maar in realiteit moet het allemaal ook mogelijk zijn van hogerhand.

Ik hoop dat ik het te zijner tijd aankan om 24 uur buiten de deur te werken.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike had jij hier al iets over gehoord? Ik ga er dinsdag heen https://share.google/dkZAD9m8PO3LIl8AK
Nee, dat kende ik nog niet. Dat ziet er heel interessant uit, dank voor de tip.

Ik vind trouwens dat ze jou ook gewoon moeten betalen voor je werk! Idioterie dat zulk belangrijk werk dat mensenlevens beïnvloedt maar door vrijwillig gedaan moet worden.
Spoilers!
pi_220640632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Naar binnen gevlucht, beetje warm koud geworden op het balkon en in de tuin.
:P
pi_220640664
@Sarabi ik had een mybooklive als backup van foto's en oude laptops, die mocht ik op een gegeven moment niet meer op internet hangen. Ik had laatst hem even aan de laptop omdat ik wilde kijken hoeveel TB erop stond zodat ik wist hoeveel ik moest kopen aan nieuwe schijf, maar dat heb ik toen toch laten liggen. En laatst wilde ik hem weer even openen en toen startte hij niet meer op :'( dus ik ben bang dat hij kaduuk is en ik alles van voor 2021 aan foto's etc kwijt ben. Misschien helpt dat voor schop onder de kont :+

Ik wil m wel nog keer mee naar computerwinkel nemen om te kijken of die de schijf eruit kunnen halen en nog iets eraf kunnen halen, maar ben er bang voor van niet.

Speaking of minder leuke dingen, het leek allemaal heel goed te gaan met de katten vandaag, poep is ook beduidend beter, maar om 15.35 en 17.55 heeft Bram weer gekotst ;( en hij wilde daarna zn tweede deel van avond natvoer ook niet eten. Wat ik meestal ook niet wil direct na kotsen, maargoed, toch niet fijn. Later vanavond nog beetje proberen. En als hij blijft kotsen en/of sloom oid word moet ik spoedpost bellen voor overleg, en als ie alleen niet wil eten maar verder wel redelijk normaal dan morgenochtend eigen dierenarts bellen.

Ga maar wel het bezoek van nichtje in principe afzeggen, zoals het vanochtend ging had ik er wel vertrouwen in maar ik wil niet stress toevoegen als Bram duidelijk zich nog niet goed voelt. Wel jammer, maar ja. Is dan maar zo. Vinden vast een nieuwe datum binnenkort :)
pi_220640791
Verstandig @vlindertje89 Je geeft dan ook niet misschien al je aandacht aan je nichtje en stel dat je naar de spoed moet is het ook niet handig.

Wat is het overgeven van de heren? Eten of slijm? Het is wel heel vervelend voor jou en voor hen. Jij hebt vast geen lelies in huis?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640896
En ik hoef echt niet betaald te worden @Lucky_Strike Ik krijg al een uitkering en (ook al is het niet zo maar da’s wel mijn gevoel) doe ik op deze manier iets terug. En ik vind het ook wel fijn dat ik ook gewoon nee kan zeggen.
Laatst was er een TL van een andere locatie die zei “de administratie tijdens de vakantie moet Kaatje dan doen”. Nou moet Kaatje helemaal niets dus daar is wel even een gesprekje over geweest (niet door mij maar mijn TL’s)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ik had een mybooklive als backup van foto's en oude laptops, die mocht ik op een gegeven moment niet meer op internet hangen. Ik had laatst hem even aan de laptop omdat ik wilde kijken hoeveel TB erop stond zodat ik wist hoeveel ik moest kopen aan nieuwe schijf, maar dat heb ik toen toch laten liggen. En laatst wilde ik hem weer even openen en toen startte hij niet meer op :'( dus ik ben bang dat hij kaduuk is en ik alles van voor 2021 aan foto's etc kwijt ben. Misschien helpt dat voor schop onder de kont :+

Ik wil m wel nog keer mee naar computerwinkel nemen om te kijken of die de schijf eruit kunnen halen en nog iets eraf kunnen halen, maar ben er bang voor van niet.

Speaking of minder leuke dingen, het leek allemaal heel goed te gaan met de katten vandaag, poep is ook beduidend beter, maar om 15.35 en 17.55 heeft Bram weer gekotst ;( en hij wilde daarna zn tweede deel van avond natvoer ook niet eten. Wat ik meestal ook niet wil direct na kotsen, maargoed, toch niet fijn. Later vanavond nog beetje proberen. En als hij blijft kotsen en/of sloom oid word moet ik spoedpost bellen voor overleg, en als ie alleen niet wil eten maar verder wel redelijk normaal dan morgenochtend eigen dierenarts bellen.

Ga maar wel het bezoek van nichtje in principe afzeggen, zoals het vanochtend ging had ik er wel vertrouwen in maar ik wil niet stress toevoegen als Bram duidelijk zich nog niet goed voelt. Wel jammer, maar ja. Is dan maar zo. Vinden vast een nieuwe datum binnenkort :)
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )
pi_220641022
Ja, ik wil ze geen extra stress bezorgen. En ik vind het ook ingewikkeld dat als ze dan meer klachten zouden krijgen, ik ook niet goed kan onderscheiden of dat is door nichtje ineens hier of van het ziek zijn. En dat geeft mij ook weer stress. En daar komt dan idd de logistiek nog bij.

Bij Sam (2x di op wo nacht) was het slijm en daarna wit schuim, bij Bram (1x di op wo nacht en 2x vanmiddag/vanavond) was het alledrie de keren vocht + voer (en vanmiddag ook wat haar). Zag er echt uit als vers natvoer (Sam probeerde het vanmiddag ook op te gaan eten tot ik hem wegjaagde :r). Wat best vreemd is, want ze hadden beide di avond rond 21u voor laatst natvoer, 22.25 voor laatst droogvoer en Bram kotste om 3.15 nog alsof hij een kwartier geleden gegeten had, en Sam om 4.30 dus alleen slijm.

Heb überhaupt geen planten in huis, zelfs voor ik toezegde de planten van buren water te geven in hun vakantie vooraf gevraagd of ze geen lelies hebben.

Bram heeft net klein beetje churu en klein beetje natvoer gegeten, dus dat is fijn. Hopelijk blijft het vanaf nu weer oke en was dit eenmalige setback. En als ik morgenochtend nog niet helemaal vertrouw dan bel ik of ik voor t weekend toch nog even kan komen met iig Bram.

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 23-04-2026 19:41:59 ]
pi_220641063
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )
Nee, ben alleen met Sam geweest tot nu toe. Die kreeg woensdag rond 14u prik tegen misselijkheid omdat hij niet wilde eten, die heeft niet meer gebraakt sinds wo 3.15u :). Toen ik woensdag met Sam ging, heb ik Bram wel even besproken, maar omdat die alleen 1x had gekotst in nacht en nu ook diarree had, maar wel gewoon actief en vol enthousiasme willen eten en zo, was het idee dat hij wss zelfde heeft als Sam en dus ook psyllium en probiotica blijven geven en wat vaker kleinere porties voer. Dat ging dus eigenlijk ook heel goed, met gister nog 5x poepen tussen 5.45-11.30 en daarna pas 17.30 en 21.45 weer en vanmiddag om 13u pas weer en van waterdun naar drol met vanbinnen nog wat zacht. Om 17u heeft ie nog enthousiast zitten eten ook. Maar dus wel vanmiddag en uur na eten weer gekotst. Hij heeft net dus wel klein beetje churu en klein beetje natvoer gegeten weer, dat is fijn. Ik denk dat 17u voer misschien wat teveel was op een al geïrriteerd maagje (ik was vergeten halve portie, dus was 50 gram met 20ml water, en heb toen ie iets verder dan halverwege was het bord weggehaald, maar grootste deel water had ie toen al op). Ik hoop dat dit eenmalige setback was, maar als ik me nog wat zorgen maak of hij is niet helemaal 100% zichzelf vanavond/vannacht/morgenochtend dan wil ik wel met Bram dus ook even langs :Y

Ze had bij Sam idd gezegd dat hij er niet doorheen mocht braken en als wel ik meteen moest bellen :Y . Lief dat je het checkt O+

[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 23-04-2026 19:42:13 ]
pi_220641100
Ow @vlindertje89 -O- zonde van de fotos.
Nou ik ben 3 uur bezig geweest, dus nu weer braaf elke maand bijhouden.
Wel moeilijk om de laatste fotos van Grizzly tegen te komen ;(
pi_220641220
Ach dat kan ik me goed voorstellen @Sarabi :*
En goed bezig!
Ik moet ook nog steeds een nieuwe schijf halen, dan in elk geval voor backup huidige laptop en geheugenkaartjes. Hebben jullie aanraders? Daar liep ik vorige keer op vast, ik las bij elke die goede beoordelingen had dan ook weer paar met hij was ineens kapot data foetsie, en dan haakte ik weer af, en toen bleef er niks over en bleef het dus liggen..
pi_220641280
Succes met de kotskat! Een ziekenhuis huisdier kost zoveel headspace met nadenken en afwegingen of het nou beter of slechter gaat en wanneer bellen. Gedoe.

Na gisteren 200 wassen en 3 maaltijden mealpreppen was het vandaag een rustige werkdag :+ op tijd naar huis, bij thuiskomst in ons moestuintje geprutst. Vooral de stambonen (binnen) gaan als een dolle. Morgen nog een dag werken en dan ben ik gewoon 12 dagen vrij O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220641424
Ik at pardoes een paar asperges uit de tuin :o

Die blijken zomaar heel hoog te groeien als je er even niet naar omkijkt. Kan lekkerder, maar is om toch asperge O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220641553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik at pardoes een paar asperges uit de tuin :o

Die blijken zomaar heel hoog te groeien als je er even niet naar omkijkt. Kan lekkerder, maar is om toch asperge O+
Oh wat leuk uit eigen tuin :9
pi_220641565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Succes met de kotskat! Een ziekenhuis huisdier kost zoveel headspace met nadenken en afwegingen of het nou beter of slechter gaat en wanneer bellen. Gedoe.

Na gisteren 200 wassen en 3 maaltijden mealpreppen was het vandaag een rustige werkdag :+ op tijd naar huis, bij thuiskomst in ons moestuintje geprutst. Vooral de stambonen (binnen) gaan als een dolle. Morgen nog een dag werken en dan ben ik gewoon 12 dagen vrij O+
Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dag :D :+ dat dan weer wel.

Ik hoop eerste keer oorzaak haarbal (zat best veel haar ook bij) en tweede keer teveel eten/vocht op geïrriteerd maagje. En dat het dus geen achteruitgang van ziek zijn is. Maar blijft idd toch in hoofd, steeds afwegen, mogelijke oorzaken, etc. Ik heb wel heel lieve dierenartsen en assistentes die ik altijd mag bellen, dus ik heb vandaag om mezelf wat te ontlasten ook maar gewoon na beide keren kotsen meteen gebeld voor overleg ipv er zelf lang over na te gaan denken. Echt blij met ze O+

En heerlijk bijna vrij *O* en lekker in de moestuin!

@Vanyel asperges :o _O_


Ik heb dynamisch energiecontract, dus gister en vandaag lekker lopen wassen en vaatwasser draaien enzo. Ik kocht in het weekend van mn kerst-vvvbon van werk een nieuw dekbedovertrek en die is zooo lekker zacht O+ gister gewassen en meteen onder geslapen. Je weet dat je oud wordt als een van de hoogtepunten van de dag is dat je dekbedovertrek zo lekker zacht is :') .
pi_220641575
Ouwe vlinder :D
pi_220641606
Ik ga morgen ook mijn VVVbon verbrassen. Bij C&A hopelijk een wat wijde dunnige zomerbroek. Heb er nog maar 2 en een dunne lichte spijkerbroek... ik merk wel dat ik veel minder naar kleding kijk online nu ik niet meer werk.

Meestal kocht ik een paar keer per jaar wel nieuwe bloes, trui of broek omdat ik anders het gevoel heb dat ik altijd in hetzelfde liep, dat hoeft nu niet meer gelukkig.
pi_220641638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dag :D :+ dat dan weer wel.

Ik hoop eerste keer oorzaak haarbal (zat best veel haar ook bij) en tweede keer teveel eten/vocht op geïrriteerd maagje. En dat het dus geen achteruitgang van ziek zijn is. Maar blijft idd toch in hoofd, steeds afwegen, mogelijke oorzaken, etc. Ik heb wel heel lieve dierenartsen en assistentes die ik altijd mag bellen, dus ik heb vandaag om mezelf wat te ontlasten ook maar gewoon na beide keren kotsen meteen gebeld voor overleg ipv er zelf lang over na te gaan denken. Echt blij met ze O+

En heerlijk bijna vrij *O* en lekker in de moestuin!

@:Vanyel asperges :o _O_


Ik heb dynamisch energiecontract, dus gister en vandaag lekker lopen wassen en vaatwasser draaien enzo. Ik kocht in het weekend van mn kerst-vvvbon van werk een nieuw dekbedovertrek en die is zooo lekker zacht O+ gister gewassen en meteen onder geslapen. Je weet dat je oud wordt als een van de hoogtepunten van de dag is dat je dekbedovertrek zo lekker zacht is :') .
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe anders :D

Ik kan ook intens genieten van 's avonds in een fris bed stappen O+ dan maar bejaard :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 23-04-2026 20:45:11 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:39:44 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_220641735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach dat kan ik me goed voorstellen @:Sarabi :*
En goed bezig!
Ik moet ook nog steeds een nieuwe schijf halen, dan in elk geval voor backup huidige laptop en geheugenkaartjes. Hebben jullie aanraders? Daar liep ik vorige keer op vast, ik las bij elke die goede beoordelingen had dan ook weer paar met hij was ineens kapot data foetsie, en dan haakte ik weer af, en toen bleef er niks over en bleef het dus liggen..
Neem een HDD en geen SSD.
Het nadeel van een ssd is dat deze bij niet gebruik langzaamaan zijn data verliest.

Maar de beste backup, die ook echt backup is. Is de data op een dvd of blu-ray disk branden. Het liefst een archiefdisk. En die disken donker bewaren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220641962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Neem een HDD en geen SSD.
Het nadeel van een ssd is dat deze bij niet gebruik langzaamaan zijn data verliest.

Maar de beste backup, die ook echt backup is. Is de data op een dvd of blu-ray disk branden. Het liefst een archiefdisk. En die disken donker bewaren.
Ik kwam inderdaad ook tegen dat een HDD dan wel gevoeliger is voor schokken (laten vallen enzo), maar minder snel data verliest. Ga ik iig niet voor een SSD ^O^ . Scheelt ook nog eens een bak geld! En ik heb nog ergens een cd brander, dus daar zou ik ook nog naar kunnen kijken. Thanks voor de tips!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik ga morgen ook mijn VVVbon verbrassen. Bij C&A hopelijk een wat wijde dunnige zomerbroek. Heb er nog maar 2 en een dunne lichte spijkerbroek... ik merk wel dat ik veel minder naar kleding kijk online nu ik niet meer werk.

Meestal kocht ik een paar keer per jaar wel nieuwe bloes, trui of broek omdat ik anders het gevoel heb dat ik altijd in hetzelfde liep, dat hoeft nu niet meer gelukkig.
Oeh, leuk! Hopelijk vind je er eentje die fijn zit. En fijn dat je niet meer nadenkt over of je er steeds hetzelfde uit ziet of niks. Ter geruststelling: ik heb ongeveer elke dag dezelfde spijkerbroek aan :+ (ik heb er twee van dezelfde). En als ik die niet aan heb, draag ik een joggingbroek :+

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe anders :D

Ik kan ook intens genieten van 's avonds in een fris bed stappen O+ dan maar bejaard :+
Hahaha ja was wat onhandig geweest, midden in een stage beoordeling ineens achter me op beeld een kotsende kat :+ lichtelijk afleidend.

Haha ja, heerlijk is dat. Fris bed, fijn aanvoelend beddengoed.. misschien moeten we het volwassen noemen ipv oud :7
pi_220642055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik hoef echt niet betaald te worden @:lucky_strike Ik krijg al een uitkering en (ook al is het niet zo maar da’s wel mijn gevoel) doe ik op deze manier iets terug. En ik vind het ook wel fijn dat ik ook gewoon nee kan zeggen.
Laatst was er een TL van een andere locatie die zei “de administratie tijdens de vakantie moet Kaatje dan doen”. Nou moet Kaatje helemaal niets dus daar is wel even een gesprekje over geweest (niet door mij maar mijn TL’s)
Terecht gesprek! Kaatje moet inderdaad helemaal niets behalve in het balkon in de zon zitten ^O^
Spoilers!
pi_220642058
Vers beddengoed O+

Ik ging bowlen met maatje & groepsgenoten.
Maatje had dus een harem van dames bij zich. Ik won beide rondes maar een van de dames had de enige strike van de avond. Dat werd wiebelen met het kontje! _O-

In de auto werd nog even de toen bijna afzakkende broek besproken. 'En mijn onderbroek *gniffel*'
Waarop ik vroeg of er nog meer afzakte, haar bh misschien?

Achterbank in een deuk.
Maatje: 'zeg, ik ben een MAN ja! Hou daar eens mee op!'

Waarop ik de achterbank vroeg over welke andere dameszaken we het zouden kunnen hebben. Achterbank kwam niet meer goed, maatje sloeg drie kleuren rood uit :+

Wat ben ik toch een naar mens O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220642140
Wat een heerlijke verhalen heb je toch altijd over je avonturen met maatje, @Cat-astrophe O+
  donderdag 23 april 2026 @ 21:43:03 #135
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220642182
Naast lekker schoon en fris beddengoed (wat maar 1x is, want daarna wordt het weer bevuild door de viervoeters hier in huis, iets waar IK het niet mee eens ben, maar IK heb dan ook niets in te brengen hier), word ik blij van die eerste dag van het jaar dat de was die je ´s ochtends buiten hangt dezelfde avond al droog is O+

Iedere gek zijn gebrek...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 21:51:26 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220642224
Ik lag liever alleen in bed dan met een dier in het algemeen en een hont in het bijzonder :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220642491
Cat en maatje + harem _O-

En eigen asperges, dat gaat vast niet lukken op een balkon.

Terug van theater. Was wel aardig maar ik snap echt een groep mensen die tranen met tuiten moesten lachen. Was leuk maar echt geen dijenkletsers
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642504
Morgen weer asperges halen :9
En verse zalm en aardappeltjes :9

En die klaarmaken als pre-theater diner voor mezelf en vriendin.

Want ik was natuurlijk al 6 dagen niet naar een voorstelling geweest :o Dus dat fixen we morgen. Lokaal, met de première van compilatie aan musicalnummers door stadsgenoten. Dirigente is één van de creatives dus we kennen de halve cast.
Vorige producties van hen waren TOP.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220642565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik lag liever alleen in bed dan met een dier in het algemeen en een hont in het bijzonder :r
Ieder zijn voorkeur toch?

Ik ben erg blij met partner en kat in bed O+ ik zou het niet anders willen zien.
pi_220642594
Soms mis ik het geluid van trippelpootjes die onze slaapkamer in kwamen lopen en dan luid knorrend, spinnend tussen onze kussens in zich oprolde en in slaap viel. Xena O+
pi_220642602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Cat en maatje + harem _O-

En eigen asperges, dat gaat vast niet lukken op een balkon.

Terug van theater. Was wel aardig maar ik snap echt een groep mensen die tranen met tuiten moesten lachen. Was leuk maar echt geen dijenkletsers
Woordje 'niet' moet er nog tussen denk ik, heb ik ook vaak gehad of die al bij het begin van een voorstelling continue heel hard lachen. Of praten :{w
pi_220642625
Ja er moet “niet” tussen.
Deze mensen lagen echt in een deuk, dat was leuk om te zien, maar velen snapten dat echt niet. Had echt een gevoel “ben een bekende Nederlander en nu moet ik ook het theater in”. Maar goed ik ken de dame nauwelijks, medespelers al helemaal niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642713
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:09 schreef Blues het volgende:
Soms mis ik het geluid van trippelpootjes die onze slaapkamer in kwamen lopen en dan luid knorrend, spinnend tussen onze kussens in zich oprolde en in slaap viel. Xena O+
Lief O+
Ik ben bang om juist die kleine geluidjes te gaan vergeten van Grizzly. Hij was zo anders dan zijn broer.
pi_220642748
Mis ook nog steeds het “gepruttel” van Nika, die maakte altijd een raar geluidje. Als ik in bed lag, lamp uit, Elin op het voeteneind en dan pruttel pruttel, bleef in de deuropening, pruttel en terug naar de kamer waar ze sliep.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642793
Iets héél anders 😉
Voordat wij vanavond uit eten gingen bij de Boschwachter in het Mastbos - halverwege voor iemand uit Middelburg en regio Utrecht - zouden wij een stukje wandelen in het bos of op het terras buitenzitten.
Dat was dus het dorp uit al lastig, want ongeluk op de uitgaande weg. In een ander stadje kon de brug niet gebruikt, weer helemaal terug en over de grote weg om te carpoolen met anderen.
Vervolgens file op de A27 heel veel file en toen maar leuk binnendoor.
Bijna een uur later dan gepland in ieder geval alsnog op het terras beland.
Met jas aan.

Groene asperges en zalm gegeten. En witte choco mousse en frambozen als toet. Drie mensen hadden de zeetong. Het was gezellig om bij te praten.
Terug als een zonnetje in 3 kwartier.
pi_220642797
Voor het ego van Lucky Strike w/

@Vanyel wat leuk, dat je asperges in eigen tuin oogst. _O_
Heb je dan ook zo’n opgehoogd aspergebed en steek je ze dan uit?
of graaf je de asperges dan uit? En doe je dat ieder jaar op dezelfde plek?
pi_220643098
quote:
80s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef flipsen het volgende:
, word ik blij van die eerste dag van het jaar dat de was die je ´s ochtends buiten hangt dezelfde avond al droog is O+

Jaaaaaa mijn lievelings O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220643103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 00:32 schreef AnneX het volgende:
Voor het ego van Lucky Strike w/

@:Vanyel wat leuk, dat je asperges in eigen tuin oogst. _O_
Heb je dan ook zo’n opgehoogd aspergebed en steek je ze dan uit?
of graaf je de asperges dan uit? En doe je dat ieder jaar op dezelfde plek?
Nee ik heb ze gewoon ingegraven want ik ben een luie hond. Mijne zijn wit als ik ze ondergronds oogst en paars als bovengronds.
Ik zag opeens hartstikke paarse dingen uit het :@ gras :@ (zo veel te doen, zo weinig ruimte) steken dus toch maar even het gras eruit en ze lomp afgebroken omdat ik geen mes bij de hand had.
Voelde wel harteloos, maar als ik ze niet meteen had meegenomen stonden ze er ws nog.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220643177
Smaken paarse asperges ook anders? Of is het alleen een esthetisch ding?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220643219
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Smaken paarse asperges ook anders? Of is het alleen een esthetisch ding?
Die gedragen zich meer als groene. Alleen waren de mijne dusdanig groot/oud/lang bovengronds/aangevallen door slakken dat ik ze heb geschild, dat zou je normaal met groen niet doen natuurlijk.

Wat dat betreft kwam die hele kanker goed uit, ik had na planten het jaar ervoor toch geen zin/energie om iets in de tuin te doen dus kostte het verdomd weinig moeite om ze niet te oogsten maar de eerste 2 jaar gewoon tot bomen uit te laten groeien en lekker veel energie in de wortel te laten stoppen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 24 april 2026 @ 08:58:00 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220643388
Wij eten dit jaar voor het eerst echt redelijk fatsoenlijke asperges uit eigen tuin. Tot nu mochten we ieder jaar maar een beetje.
Als we groene en witte combineren hebben we gewoon af en toe een maaltijd *O*
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 08:58:35 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220643393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ieder zijn voorkeur toch?

Ik ben erg blij met partner en kat in bed O+ ik zou het niet anders willen zien.
Nou ja ook niet de voorkeur van @flipsen
Mocht ik ooit een kad nemen gaat die 's nachts gewoon de schuur in.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:32:17 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220643575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Wij eten dit jaar voor het eerst echt redelijk fatsoenlijke asperges uit eigen tuin. Tot nu mochten we ieder jaar maar een beetje.
Als we groene en witte combineren hebben we gewoon af en toe een maaltijd *O*
Jaloers O+
Spoilers!
pi_220643613
Goedemorgen :W

Zometeen naar Nijmegen om bieren te keuren.
Nog nooit eerder gedaan maar het brouwgilde had er wel vertrouwen in :') ben benieuwd.
pi_220643652
Mogge!

Wat kijkt het toch lekker naar buiten, dat zonnetje. Vanochtend maar eens een rondje huishouden doen, helaas geen inspiratie van de voorstelling van gisteren opgedaan.
Moet ook nog op zoek naar een tijdelijke hulp, de huidige moet een knie operatie en is 6-12 maanden uit roulatie.

Vanmiddag naar de steunkousen dame, ze zitten niet echt goed meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220643738
Vandaag wordt er weer een pup weggenomen. De zeehond verhuist naar het strand van Scheveningen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2026 @ 10:26:51 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220643834
Weggenomen ;(
Spoilers!
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 10:49:49 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220643954
De baas vertelde vol enthousiasme dat ie maandag komt, de tickets waren wel erg goedkoop _O-

Wens hem veel plezier in de trein. Hoewel, weg van Amsterdam is (net als altijd) de juiste kant op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220644038
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 10:49 schreef derLudolf het volgende:
De baas vertelde vol enthousiasme dat ie maandag komt, de tickets waren wel erg goedkoop _O-

Wens hem veel plezier in de trein. Hoewel, weg van Amsterdam is (net als altijd) de juiste kant op.
Hij zal ook weinig werknemers aantreffen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220644113
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 10:04 schreef sigme het volgende:
Vandaag wordt er weer een pup weggenomen. De zeehond verhuist naar het strand van Scheveningen.
Tabee zeehondje O+ ;(
pi_220644123
Wat een klotezooi, mijn eerste appje van de dag.van oud-collega, (ze is niet oud he, ze is excoll, ze is ergens ong. 45 ) :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A. is 'mijn' oncoloog.

Ik ga zo maar eens heel hard plaatsvervangend, al heeft ze dat vast al gedaan, schreeuwen op de fiets of zo.
pi_220644155
Djeez wat een ellende en wat een angst voor wat haar nog te wachten staat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220644188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Djeez wat een ellende en wat een angst voor wat haar nog te wachten staat
Ja he, kuren is 8x2 weken. Dan hopelijk OK als kan. En dan weer 8x2 weken kuren.
Ik was wel blij dat ze bij A. de afspraak had, die wint er geen doekjes om maar is heel menselijk en superlief en geduldig in haar benadering.
M. heeft ook nog kort voor haar (samen met mij) gewerkt.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:48:55 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220644224
Thuis werken in de lente..

Dat je je kantoor deelt met een dikke hommel }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:58:12 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220644262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:48 schreef Barreltje het volgende:
Thuis werken in de lente..

Dat je je kantoor deelt met een dikke hommel }:|
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan! :D Heeft er daarna nog wel even van gedronken :Y Na een minuut of vijf sloeg hij zijn vleugeltjes uit en vloog hij weg :W



Huu! Wat is deze?! :o


Hommels zijn lief O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220644361
Vers bed vanavond *O*
Klusje 1 van de dag (waar ik altijd tegenop zie) klaar
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:24:14 #167
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220644390
Oh ja moet ik ook nog idd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:39:02 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220644458
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan! :D Heeft er daarna nog wel even van gedronken :Y Na een minuut of vijf sloeg hij zijn vleugeltjes uit en vloog hij weg :W

[ afbeelding ]

Huu! Wat is deze?! :o
[ afbeelding ]

Hommels zijn lief O+
Mijnes is zo groot als een 2 euro munt }:|

En ik heb over 20 minuten een teams meeting.. met een klant 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:06:19 #169
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220644572
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Mijnes is zo groot als een 2 euro munt }:|

En ik heb over 20 minuten een teams meeting.. met een klant 8)7
Is het inmiddels geregeld? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 april 2026 @ 13:23:37 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220644646
Sterkte Bloes 😥.

Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:48:51 #171
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220644718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Sterkte Bloes 😥.

Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
Slechts 12km van mij vandaan :P.

Mooi kasteel :)
pi_220644830
Mn VVV bon+2.98 voor 2 leuke shirts, dunne zomerbroeken heb ik er bij nader inzien nog 3, zat als je niet meer werkt :P

Ik liep wel weer als een verwarde cavia rond. Winkelen in een fysieke winkel blijft lastig. Error Error :D
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:17:15 #173
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220644845
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja ook niet de voorkeur van @:flipsen
Mocht ik ooit een kad nemen gaat die 's nachts gewoon de schuur in.
En een vrouw? >:)

/durf te vragen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220644851
Bieren keuren ging goed, daarna een BBQ in het zonnetje met medekeurders O+

Nu helaas in de file -O-
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:20:34 #175
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220644863
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan! :D Heeft er daarna nog wel even van gedronken :Y Na een minuut of vijf sloeg hij zijn vleugeltjes uit en vloog hij weg :W

[ afbeelding ]

Huu! Wat is deze?! :o
[ afbeelding ]

Hommels zijn lief O+
Een (kloot)hommel heeft mij eens in mijn duim geprikt toen ik als klein kind een graspol wilde oppakken. Trauma, dit dat alles...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220644868
quote:
80s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
En een vrouw? >:)

/durf te vragen
Keetje Trippel :P
pi_220645114
Controle bij de steunkousen dame. Volgende keer (want nu mag niet van de verzekering) dichte kousen (met teending) en het liefst (nu ook) met dichte schoenen, ook in huis. -O- Dat voor iemand die schoenen haat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220645218
Ik zit nondedju alles verkeerd te lezen :@

Morgen feest
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220645228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Controle bij de steunkousen dame. Volgende keer (want nu mag niet van de verzekering) dichte kousen (met teending) en het liefst (nu ook) met dichte schoenen, ook in huis. -O- Dat voor iemand die schoenen haat
-O-
Waarom?
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:59:36 #180
370431 drakin
vurig typje
pi_220645242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Sterkte Bloes 😥.

Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:03:59 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220645264
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:

[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaan :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:07:42 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220645272
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaan :)
Leuk, veel plezier daar alvast *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220645275
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:57 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-
Waarom?
Omdat dichte schoen een beetje functioneren als dichte teen bij steunkousen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 april 2026 @ 16:45:37 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220645445
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:

[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Ik had de aankondiging al gezien idd.
Mooi kasteel. Een volgende keer ook om te bezoeken.

Morgen een lange wandeling twee etappes in 1 aka 28 km aka de laatste deel van de Westfriese Omringdijk tussen Enkhuizen en Hoorn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:57:02 #185
370431 drakin
vurig typje
pi_220645681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:45 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik had de aankondiging al gezien idd.
Mooi kasteel. Een volgende keer ook om te bezoeken.

Morgen een lange wandeling twee etappes in 1 aka 28 km aka de laatste deel van de Westfriese Omringdijk tussen Enkhuizen en Hoorn.
Klinkt goed ^O^

Kun je ook een mooi kasteel aandoen daar :Y
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:08:21 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220645733
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:









We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
pi_220645773
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.

Noord Duitsland is mooi he, vind je niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:43:49 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220645947
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.

Noord Duitsland is mooi he, vind je niet?
De omgeving is heerlijk rustig, met leuke lokale winkeltjes, haventjes, restaurants en plaatsjes.
Jever is zonder brouwerij bezoek ook leuk.
Alleen Wilhelmshaven viel tegen, beetje een getto…
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 18:55:17 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220646025
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:18:44 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220646140
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 19:21:53 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220646153
Nee, volgens mij alleen/vooral pils.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220646161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Hey ga je mond spoelen Schwarzbier is geweldig O+
Nu zeg ik dat over de meeste bieren maar toch :')
pi_220646258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Nee man. Zuivere pils.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220646268
Ok ok, ze maken tegenwoordig ook van die enge radlers. Dat had van mij niet zo gehoeven.

^O^ Pils, halve pils en (de enige drinkbare) alcoholvrije pils B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:44:08 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220646337
Oh nou 20 jaar geleden wel iig :P IK zal het nogeens proberen als ik in de buurt ben :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220646345
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:37 schreef sigme het volgende:
Ok ok, ze maken tegenwoordig ook van die enge radlers. Dat had van mij niet zo gehoeven.

^O^ Pils, halve pils en (de enige drinkbare) alcoholvrije pils B:)B
We kregen pas de alcoholvrije pils in een proeverij te proeven, inderdaad niets mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')