Nou ja ook niet de voorkeur van @flipsenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur toch?
Ik ben erg blij met partner en kat in bedik zou het niet anders willen zien.
Jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Wij eten dit jaar voor het eerst echt redelijk fatsoenlijke asperges uit eigen tuin. Tot nu mochten we ieder jaar maar een beetje.
Als we groene en witte combineren hebben we gewoon af en toe een maaltijd
Hij zal ook weinig werknemers aantreffenquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:49 schreef derLudolf het volgende:
De baas vertelde vol enthousiasme dat ie maandag komt, de tickets waren wel erg goedkoop![]()
Wens hem veel plezier in de trein. Hoewel, weg van Amsterdam is (net als altijd) de juiste kant op.
Tabee zeehondjequote:Op vrijdag 24 april 2026 10:04 schreef sigme het volgende:
Vandaag wordt er weer een pup weggenomen. De zeehond verhuist naar het strand van Scheveningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A. is 'mijn' oncoloog.
Ik ga zo maar eens heel hard plaatsvervangend, al heeft ze dat vast al gedaan, schreeuwen op de fiets of zo.
Ja he, kuren is 8x2 weken. Dan hopelijk OK als kan. En dan weer 8x2 weken kuren.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Djeez wat een ellende en wat een angst voor wat haar nog te wachten staat
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan!quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:48 schreef Barreltje het volgende:
Thuis werken in de lente..
Dat je je kantoor deelt met een dikke hommel
Mijnes is zo groot als een 2 euro muntquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan!Heeft er daarna nog wel even van gedronken
Na een minuut of vijf sloeg hij zijn vleugeltjes uit en vloog hij weg
[ afbeelding ]
Huu! Wat is deze?!![]()
[ afbeelding ]
Hommels zijn lief
Is het inmiddels geregeld?quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijnes is zo groot als een 2 euro munt![]()
En ik heb over 20 minuten een teams meeting.. met een klant
Slechts 12km van mij vandaanquote:Op vrijdag 24 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Sterkte Bloes 😥.
Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
En een vrouw?quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja ook niet de voorkeur van @:flipsen
Mocht ik ooit een kad nemen gaat die 's nachts gewoon de schuur in.
Een (kloot)hommel heeft mij eens in mijn duim geprikt toen ik als klein kind een graspol wilde oppakken. Trauma, dit dat alles...quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eergisteren nog eentje buiten gezet. Zat weinig leven in dus even een dopje suikerwater voor hem gemaakt. Beestje schrok ervan!Heeft er daarna nog wel even van gedronken
Na een minuut of vijf sloeg hij zijn vleugeltjes uit en vloog hij weg
[ afbeelding ]
Huu! Wat is deze?!![]()
[ afbeelding ]
Hommels zijn lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |