abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220641565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Succes met de kotskat! Een ziekenhuis huisdier kost zoveel headspace met nadenken en afwegingen of het nou beter of slechter gaat en wanneer bellen. Gedoe.

Na gisteren 200 wassen en 3 maaltijden mealpreppen was het vandaag een rustige werkdag :+ op tijd naar huis, bij thuiskomst in ons moestuintje geprutst. Vooral de stambonen (binnen) gaan als een dolle. Morgen nog een dag werken en dan ben ik gewoon 12 dagen vrij O+
Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dag :D :+ dat dan weer wel.

Ik hoop eerste keer oorzaak haarbal (zat best veel haar ook bij) en tweede keer teveel eten/vocht op geïrriteerd maagje. En dat het dus geen achteruitgang van ziek zijn is. Maar blijft idd toch in hoofd, steeds afwegen, mogelijke oorzaken, etc. Ik heb wel heel lieve dierenartsen en assistentes die ik altijd mag bellen, dus ik heb vandaag om mezelf wat te ontlasten ook maar gewoon na beide keren kotsen meteen gebeld voor overleg ipv er zelf lang over na te gaan denken. Echt blij met ze O+

En heerlijk bijna vrij *O* en lekker in de moestuin!

@Vanyel asperges :o _O_


Ik heb dynamisch energiecontract, dus gister en vandaag lekker lopen wassen en vaatwasser draaien enzo. Ik kocht in het weekend van mn kerst-vvvbon van werk een nieuw dekbedovertrek en die is zooo lekker zacht O+ gister gewassen en meteen onder geslapen. Je weet dat je oud wordt als een van de hoogtepunten van de dag is dat je dekbedovertrek zo lekker zacht is :') .
pi_220641575
Ouwe vlinder :D
pi_220641606
Ik ga morgen ook mijn VVVbon verbrassen. Bij C&A hopelijk een wat wijde dunnige zomerbroek. Heb er nog maar 2 en een dunne lichte spijkerbroek... ik merk wel dat ik veel minder naar kleding kijk online nu ik niet meer werk.

Meestal kocht ik een paar keer per jaar wel nieuwe bloes, trui of broek omdat ik anders het gevoel heb dat ik altijd in hetzelfde liep, dat hoeft nu niet meer gelukkig.
pi_220641638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dag :D :+ dat dan weer wel.

Ik hoop eerste keer oorzaak haarbal (zat best veel haar ook bij) en tweede keer teveel eten/vocht op geïrriteerd maagje. En dat het dus geen achteruitgang van ziek zijn is. Maar blijft idd toch in hoofd, steeds afwegen, mogelijke oorzaken, etc. Ik heb wel heel lieve dierenartsen en assistentes die ik altijd mag bellen, dus ik heb vandaag om mezelf wat te ontlasten ook maar gewoon na beide keren kotsen meteen gebeld voor overleg ipv er zelf lang over na te gaan denken. Echt blij met ze O+

En heerlijk bijna vrij *O* en lekker in de moestuin!

@:Vanyel asperges :o _O_


Ik heb dynamisch energiecontract, dus gister en vandaag lekker lopen wassen en vaatwasser draaien enzo. Ik kocht in het weekend van mn kerst-vvvbon van werk een nieuw dekbedovertrek en die is zooo lekker zacht O+ gister gewassen en meteen onder geslapen. Je weet dat je oud wordt als een van de hoogtepunten van de dag is dat je dekbedovertrek zo lekker zacht is :') .
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe anders :D

Ik kan ook intens genieten van 's avonds in een fris bed stappen O+ dan maar bejaard :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 23-04-2026 20:45:11 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:39:44 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_220641735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach dat kan ik me goed voorstellen @:Sarabi :*
En goed bezig!
Ik moet ook nog steeds een nieuwe schijf halen, dan in elk geval voor backup huidige laptop en geheugenkaartjes. Hebben jullie aanraders? Daar liep ik vorige keer op vast, ik las bij elke die goede beoordelingen had dan ook weer paar met hij was ineens kapot data foetsie, en dan haakte ik weer af, en toen bleef er niks over en bleef het dus liggen..
Neem een HDD en geen SSD.
Het nadeel van een ssd is dat deze bij niet gebruik langzaamaan zijn data verliest.

Maar de beste backup, die ook echt backup is. Is de data op een dvd of blu-ray disk branden. Het liefst een archiefdisk. En die disken donker bewaren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220641962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Neem een HDD en geen SSD.
Het nadeel van een ssd is dat deze bij niet gebruik langzaamaan zijn data verliest.

Maar de beste backup, die ook echt backup is. Is de data op een dvd of blu-ray disk branden. Het liefst een archiefdisk. En die disken donker bewaren.
Ik kwam inderdaad ook tegen dat een HDD dan wel gevoeliger is voor schokken (laten vallen enzo), maar minder snel data verliest. Ga ik iig niet voor een SSD ^O^ . Scheelt ook nog eens een bak geld! En ik heb nog ergens een cd brander, dus daar zou ik ook nog naar kunnen kijken. Thanks voor de tips!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik ga morgen ook mijn VVVbon verbrassen. Bij C&A hopelijk een wat wijde dunnige zomerbroek. Heb er nog maar 2 en een dunne lichte spijkerbroek... ik merk wel dat ik veel minder naar kleding kijk online nu ik niet meer werk.

Meestal kocht ik een paar keer per jaar wel nieuwe bloes, trui of broek omdat ik anders het gevoel heb dat ik altijd in hetzelfde liep, dat hoeft nu niet meer gelukkig.
Oeh, leuk! Hopelijk vind je er eentje die fijn zit. En fijn dat je niet meer nadenkt over of je er steeds hetzelfde uit ziet of niks. Ter geruststelling: ik heb ongeveer elke dag dezelfde spijkerbroek aan :+ (ik heb er twee van dezelfde). En als ik die niet aan heb, draag ik een joggingbroek :+

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe anders :D

Ik kan ook intens genieten van 's avonds in een fris bed stappen O+ dan maar bejaard :+
Hahaha ja was wat onhandig geweest, midden in een stage beoordeling ineens achter me op beeld een kotsende kat :+ lichtelijk afleidend.

Haha ja, heerlijk is dat. Fris bed, fijn aanvoelend beddengoed.. misschien moeten we het volwassen noemen ipv oud :7
pi_220642055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik hoef echt niet betaald te worden @:lucky_strike Ik krijg al een uitkering en (ook al is het niet zo maar da’s wel mijn gevoel) doe ik op deze manier iets terug. En ik vind het ook wel fijn dat ik ook gewoon nee kan zeggen.
Laatst was er een TL van een andere locatie die zei “de administratie tijdens de vakantie moet Kaatje dan doen”. Nou moet Kaatje helemaal niets dus daar is wel even een gesprekje over geweest (niet door mij maar mijn TL’s)
Terecht gesprek! Kaatje moet inderdaad helemaal niets behalve in het balkon in de zon zitten ^O^
Spoilers!
pi_220642058
Vers beddengoed O+

Ik ging bowlen met maatje & groepsgenoten.
Maatje had dus een harem van dames bij zich. Ik won beide rondes maar een van de dames had de enige strike van de avond. Dat werd wiebelen met het kontje! _O-

In de auto werd nog even de toen bijna afzakkende broek besproken. 'En mijn onderbroek *gniffel*'
Waarop ik vroeg of er nog meer afzakte, haar bh misschien?

Achterbank in een deuk.
Maatje: 'zeg, ik ben een MAN ja! Hou daar eens mee op!'

Waarop ik de achterbank vroeg over welke andere dameszaken we het zouden kunnen hebben. Achterbank kwam niet meer goed, maatje sloeg drie kleuren rood uit :+

Wat ben ik toch een naar mens O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220642140
Wat een heerlijke verhalen heb je toch altijd over je avonturen met maatje, @Cat-astrophe O+
  donderdag 23 april 2026 @ 21:43:03 #135
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220642182
Naast lekker schoon en fris beddengoed (wat maar 1x is, want daarna wordt het weer bevuild door de viervoeters hier in huis, iets waar IK het niet mee eens ben, maar IK heb dan ook niets in te brengen hier), word ik blij van die eerste dag van het jaar dat de was die je ´s ochtends buiten hangt dezelfde avond al droog is O+

Iedere gek zijn gebrek...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 21:51:26 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220642224
Ik lag liever alleen in bed dan met een dier in het algemeen en een hont in het bijzonder :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220642491
Cat en maatje + harem _O-

En eigen asperges, dat gaat vast niet lukken op een balkon.

Terug van theater. Was wel aardig maar ik snap echt een groep mensen die tranen met tuiten moesten lachen. Was leuk maar echt geen dijenkletsers
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642504
Morgen weer asperges halen :9
En verse zalm en aardappeltjes :9

En die klaarmaken als pre-theater diner voor mezelf en vriendin.

Want ik was natuurlijk al 6 dagen niet naar een voorstelling geweest :o Dus dat fixen we morgen. Lokaal, met de première van compilatie aan musicalnummers door stadsgenoten. Dirigente is één van de creatives dus we kennen de halve cast.
Vorige producties van hen waren TOP.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220642565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik lag liever alleen in bed dan met een dier in het algemeen en een hont in het bijzonder :r
Ieder zijn voorkeur toch?

Ik ben erg blij met partner en kat in bed O+ ik zou het niet anders willen zien.
pi_220642594
Soms mis ik het geluid van trippelpootjes die onze slaapkamer in kwamen lopen en dan luid knorrend, spinnend tussen onze kussens in zich oprolde en in slaap viel. Xena O+
pi_220642602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Cat en maatje + harem _O-

En eigen asperges, dat gaat vast niet lukken op een balkon.

Terug van theater. Was wel aardig maar ik snap echt een groep mensen die tranen met tuiten moesten lachen. Was leuk maar echt geen dijenkletsers
Woordje 'niet' moet er nog tussen denk ik, heb ik ook vaak gehad of die al bij het begin van een voorstelling continue heel hard lachen. Of praten :{w
pi_220642625
Ja er moet “niet” tussen.
Deze mensen lagen echt in een deuk, dat was leuk om te zien, maar velen snapten dat echt niet. Had echt een gevoel “ben een bekende Nederlander en nu moet ik ook het theater in”. Maar goed ik ken de dame nauwelijks, medespelers al helemaal niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642713
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:09 schreef Blues het volgende:
Soms mis ik het geluid van trippelpootjes die onze slaapkamer in kwamen lopen en dan luid knorrend, spinnend tussen onze kussens in zich oprolde en in slaap viel. Xena O+
Lief O+
Ik ben bang om juist die kleine geluidjes te gaan vergeten van Grizzly. Hij was zo anders dan zijn broer.
pi_220642748
Mis ook nog steeds het “gepruttel” van Nika, die maakte altijd een raar geluidje. Als ik in bed lag, lamp uit, Elin op het voeteneind en dan pruttel pruttel, bleef in de deuropening, pruttel en terug naar de kamer waar ze sliep.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220642793
Iets héél anders 😉
Voordat wij vanavond uit eten gingen bij de Boschwachter in het Mastbos - halverwege voor iemand uit Middelburg en regio Utrecht - zouden wij een stukje wandelen in het bos of op het terras buitenzitten.
Dat was dus het dorp uit al lastig, want ongeluk op de uitgaande weg. In een ander stadje kon de brug niet gebruikt, weer helemaal terug en over de grote weg om te carpoolen met anderen.
Vervolgens file op de A27 heel veel file en toen maar leuk binnendoor.
Bijna een uur later dan gepland in ieder geval alsnog op het terras beland.
Met jas aan.

Groene asperges en zalm gegeten. En witte choco mousse en frambozen als toet. Drie mensen hadden de zeetong. Het was gezellig om bij te praten.
Terug als een zonnetje in 3 kwartier.
pi_220642797
Voor het ego van Lucky Strike w/

@Vanyel wat leuk, dat je asperges in eigen tuin oogst. _O_
Heb je dan ook zo’n opgehoogd aspergebed en steek je ze dan uit?
of graaf je de asperges dan uit? En doe je dat ieder jaar op dezelfde plek?
pi_220643098
quote:
80s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef flipsen het volgende:
, word ik blij van die eerste dag van het jaar dat de was die je ´s ochtends buiten hangt dezelfde avond al droog is O+

Jaaaaaa mijn lievelings O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220643103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 00:32 schreef AnneX het volgende:
Voor het ego van Lucky Strike w/

@:Vanyel wat leuk, dat je asperges in eigen tuin oogst. _O_
Heb je dan ook zo’n opgehoogd aspergebed en steek je ze dan uit?
of graaf je de asperges dan uit? En doe je dat ieder jaar op dezelfde plek?
Nee ik heb ze gewoon ingegraven want ik ben een luie hond. Mijne zijn wit als ik ze ondergronds oogst en paars als bovengronds.
Ik zag opeens hartstikke paarse dingen uit het :@ gras :@ (zo veel te doen, zo weinig ruimte) steken dus toch maar even het gras eruit en ze lomp afgebroken omdat ik geen mes bij de hand had.
Voelde wel harteloos, maar als ik ze niet meteen had meegenomen stonden ze er ws nog.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220643177
Smaken paarse asperges ook anders? Of is het alleen een esthetisch ding?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220643219
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Smaken paarse asperges ook anders? Of is het alleen een esthetisch ding?
Die gedragen zich meer als groene. Alleen waren de mijne dusdanig groot/oud/lang bovengronds/aangevallen door slakken dat ik ze heb geschild, dat zou je normaal met groen niet doen natuurlijk.

Wat dat betreft kwam die hele kanker goed uit, ik had na planten het jaar ervoor toch geen zin/energie om iets in de tuin te doen dus kostte het verdomd weinig moeite om ze niet te oogsten maar de eerste 2 jaar gewoon tot bomen uit te laten groeien en lekker veel energie in de wortel te laten stoppen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')