Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dagquote:Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Succes met de kotskat! Een ziekenhuis huisdier kost zoveel headspace met nadenken en afwegingen of het nou beter of slechter gaat en wanneer bellen. Gedoe.
Na gisteren 200 wassen en 3 maaltijden mealpreppen was het vandaag een rustige werkdagop tijd naar huis, bij thuiskomst in ons moestuintje geprutst. Vooral de stambonen (binnen) gaan als een dolle. Morgen nog een dag werken en dan ben ik gewoon 12 dagen vrij
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe andersquote:Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Hij timede het wel mooi voor en na het laatste gesprek vd dag![]()
dat dan weer wel.
Ik hoop eerste keer oorzaak haarbal (zat best veel haar ook bij) en tweede keer teveel eten/vocht op geïrriteerd maagje. En dat het dus geen achteruitgang van ziek zijn is. Maar blijft idd toch in hoofd, steeds afwegen, mogelijke oorzaken, etc. Ik heb wel heel lieve dierenartsen en assistentes die ik altijd mag bellen, dus ik heb vandaag om mezelf wat te ontlasten ook maar gewoon na beide keren kotsen meteen gebeld voor overleg ipv er zelf lang over na te gaan denken. Echt blij met ze
En heerlijk bijna vrijen lekker in de moestuin!
@:Vanyel asperges![]()
![]()
Ik heb dynamisch energiecontract, dus gister en vandaag lekker lopen wassen en vaatwasser draaien enzo. Ik kocht in het weekend van mn kerst-vvvbon van werk een nieuw dekbedovertrek en die is zooo lekker zachtgister gewassen en meteen onder geslapen. Je weet dat je oud wordt als een van de hoogtepunten van de dag is dat je dekbedovertrek zo lekker zacht is
.
Neem een HDD en geen SSD.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach dat kan ik me goed voorstellen @:Sarabi![]()
En goed bezig!
Ik moet ook nog steeds een nieuwe schijf halen, dan in elk geval voor backup huidige laptop en geheugenkaartjes. Hebben jullie aanraders? Daar liep ik vorige keer op vast, ik las bij elke die goede beoordelingen had dan ook weer paar met hij was ineens kapot data foetsie, en dan haakte ik weer af, en toen bleef er niks over en bleef het dus liggen..
Ik kwam inderdaad ook tegen dat een HDD dan wel gevoeliger is voor schokken (laten vallen enzo), maar minder snel data verliest. Ga ik iig niet voor een SSDquote:Op donderdag 23 april 2026 20:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Neem een HDD en geen SSD.
Het nadeel van een ssd is dat deze bij niet gebruik langzaamaan zijn data verliest.
Maar de beste backup, die ook echt backup is. Is de data op een dvd of blu-ray disk branden. Het liefst een archiefdisk. En die disken donker bewaren.
Oeh, leuk! Hopelijk vind je er eentje die fijn zit. En fijn dat je niet meer nadenkt over of je er steeds hetzelfde uit ziet of niks. Ter geruststelling: ik heb ongeveer elke dag dezelfde spijkerbroek aanquote:Op donderdag 23 april 2026 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik ga morgen ook mijn VVVbon verbrassen. Bij C&A hopelijk een wat wijde dunnige zomerbroek. Heb er nog maar 2 en een dunne lichte spijkerbroek... ik merk wel dat ik veel minder naar kleding kijk online nu ik niet meer werk.
Meestal kocht ik een paar keer per jaar wel nieuwe bloes, trui of broek omdat ik anders het gevoel heb dat ik altijd in hetzelfde liep, dat hoeft nu niet meer gelukkig.
Hahaha ja was wat onhandig geweest, midden in een stage beoordeling ineens achter me op beeld een kotsende katquote:Op donderdag 23 april 2026 20:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ook zo'n gedoe anders
Ik kan ook intens genieten van 's avonds in een fris bed stappendan maar bejaard
Terecht gesprek! Kaatje moet inderdaad helemaal niets behalve in het balkon in de zon zittenquote:Op donderdag 23 april 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik hoef echt niet betaald te worden @:lucky_strike Ik krijg al een uitkering en (ook al is het niet zo maar da’s wel mijn gevoel) doe ik op deze manier iets terug. En ik vind het ook wel fijn dat ik ook gewoon nee kan zeggen.
Laatst was er een TL van een andere locatie die zei “de administratie tijdens de vakantie moet Kaatje dan doen”. Nou moet Kaatje helemaal niets dus daar is wel even een gesprekje over geweest (niet door mij maar mijn TL’s)
Ieder zijn voorkeur toch?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik lag liever alleen in bed dan met een dier in het algemeen en een hont in het bijzonder
Woordje 'niet' moet er nog tussen denk ik, heb ik ook vaak gehad of die al bij het begin van een voorstelling continue heel hard lachen. Of pratenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Cat en maatje + harem![]()
En eigen asperges, dat gaat vast niet lukken op een balkon.
Terug van theater. Was wel aardig maar ik snap echt een groep mensen die tranen met tuiten moesten lachen. Was leuk maar echt geen dijenkletsers
Liefquote:Op donderdag 23 april 2026 23:09 schreef Blues het volgende:
Soms mis ik het geluid van trippelpootjes die onze slaapkamer in kwamen lopen en dan luid knorrend, spinnend tussen onze kussens in zich oprolde en in slaap viel. Xena
Jaaaaaa mijn lievelingsquote:Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef flipsen het volgende:
, word ik blij van die eerste dag van het jaar dat de was die je ´s ochtends buiten hangt dezelfde avond al droog is
Nee ik heb ze gewoon ingegraven want ik ben een luie hond. Mijne zijn wit als ik ze ondergronds oogst en paars als bovengronds.quote:Op vrijdag 24 april 2026 00:32 schreef AnneX het volgende:
Voor het ego van Lucky Strike![]()
@:Vanyel wat leuk, dat je asperges in eigen tuin oogst.![]()
Heb je dan ook zo’n opgehoogd aspergebed en steek je ze dan uit?
of graaf je de asperges dan uit? En doe je dat ieder jaar op dezelfde plek?
Die gedragen zich meer als groene. Alleen waren de mijne dusdanig groot/oud/lang bovengronds/aangevallen door slakken dat ik ze heb geschild, dat zou je normaal met groen niet doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2026 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Smaken paarse asperges ook anders? Of is het alleen een esthetisch ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |