Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Ik moet fotos van de laatste 10 maanden gaan backuppen. Het idee is dat ik het elke maand doe, dan is het een klusje van niets. Maar ik heb het nu te lang niet gedaan
Dat vind ik nog een flink bedrag.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjahquote:Op donderdag 23 april 2026 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een flink bedrag.
Als ik het nu gewoon netjes elke maand doe is er geen reden om te klagen
Begrijpelijkquote:Op donderdag 23 april 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjah
Nou, eerst zien dan geloven hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 12:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws.
Heb je voor jezelf vast hķeveel dagen je zou willen werken? i.c.m. tuinieren en zo…
Nee, dat kende ik nog niet. Dat ziet er heel interessant uit, dank voor de tip.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike had jij hier al iets over gehoord? Ik ga er dinsdag heen https://share.google/dkZAD9m8PO3LIl8AK
quote:Op donderdag 23 april 2026 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Naar binnen gevlucht, beetje warm koud geworden op het balkon en in de tuin.
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )quote:Op donderdag 23 april 2026 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ik had een mybooklive als backup van foto's en oude laptops, die mocht ik op een gegeven moment niet meer op internet hangen. Ik had laatst hem even aan de laptop omdat ik wilde kijken hoeveel TB erop stond zodat ik wist hoeveel ik moest kopen aan nieuwe schijf, maar dat heb ik toen toch laten liggen. En laatst wilde ik hem weer even openen en toen startte hij niet meer opdus ik ben bang dat hij kaduuk is en ik alles van voor 2021 aan foto's etc kwijt ben. Misschien helpt dat voor schop onder de kont
![]()
Ik wil m wel nog keer mee naar computerwinkel nemen om te kijken of die de schijf eruit kunnen halen en nog iets eraf kunnen halen, maar ben er bang voor van niet.
Speaking of minder leuke dingen, het leek allemaal heel goed te gaan met de katten vandaag, poep is ook beduidend beter, maar om 15.35 en 17.55 heeft Bram weer gekotsten hij wilde daarna zn tweede deel van avond natvoer ook niet eten. Wat ik meestal ook niet wil direct na kotsen, maargoed, toch niet fijn. Later vanavond nog beetje proberen. En als hij blijft kotsen en/of sloom oid word moet ik spoedpost bellen voor overleg, en als ie alleen niet wil eten maar verder wel redelijk normaal dan morgenochtend eigen dierenarts bellen.
Ga maar wel het bezoek van nichtje in principe afzeggen, zoals het vanochtend ging had ik er wel vertrouwen in maar ik wil niet stress toevoegen als Bram duidelijk zich nog niet goed voelt. Wel jammer, maar ja. Is dan maar zo. Vinden vast een nieuwe datum binnenkort
Nee, ben alleen met Sam geweest tot nu toe. Die kreeg woensdag rond 14u prik tegen misselijkheid omdat hij niet wilde eten, die heeft niet meer gebraakt sinds wo 3.15uquote:Op donderdag 23 april 2026 19:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )
Oh wat leuk uit eigen tuinquote:Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik at pardoes een paar asperges uit de tuin
Die blijken zomaar heel hoog te groeien als je er even niet naar omkijkt. Kan lekkerder, maar is om toch asperge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |