abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220638234
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 10:11 schreef fietsie het volgende:


Dat komt omdat die poli assistentes en doktersassistenten de planning nooit op orde hebben :P :P
:D :D
pi_220638241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mja, maar zoveel doe ik ook niet. Op een uni dag loop ik van huis naar bus (3 minuten), van bus naar trein (3 minuten) en van trein naar uni (10-15 minuten). Dan op de uni wat tussen kamer en keuken voor drinken enzo, en daarna omgekeerd weer naar huis. En bewegen is ook juist goed. Maar dinsdag weer fysio en dan ga ik het eens vragen.

Krijgen jullie niet eens een rode loper en VIP behandeling? Of is t niet in jouw zkh ;)
Bewegen is goed, kreeg g ook net te horen :P

In ander zkh, dus kan dingen ook niet versnellen hier voor hem.
Voorlopig geen OK, meer onderzoek en fysio nodig. Na de vakantie... helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 23-04-2026 11:15:11 ]
pi_220638690
Ach -O- geen operatie nu, best jammer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220639103
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Spoilers!
pi_220639153
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Wat goed! *O* _O_
pi_220639155
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach -O- geen operatie nu, best jammer.
Ja hopelijk pakt ie de looptraining komende dagen zelf wat op..zou mss wel goed zijn.
pi_220639160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Wat een goed nieuws.
Heb je voor jezelf vast hóeveel dagen je zou willen werken? i.c.m. tuinieren en zo…
pi_220639173
We hebben niet alleen een duivennest in de boom vd buren, koolmezen in huisje hier achter in de tuin, pimpelmezen in het huisje aan de voorkant...er vliegt nu ook een winterkoningkje af en aan luid fluitend met takjes etc in de snavel aan de zijkant van ons balkon in de klimop.
Nestje te maken dus O+
pi_220639174
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hopelijk pakt ie de looptraining komende dagen zelf wat op..zou mss wel goed zijn.
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn. Hoopvol.

Nu dweilt ie voor het keukenkastje ín het kastje in een poging de keukenkraan vast te zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220639188
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn.
^O^ Dat lazen we ja, dat er nieuwe vaatjes worden gemaakt. Moet je wel steeds tikkie verder door de pijn.
Er staan nog van die nordic walkingstokken in de gangkast.
🤞🤞🤞 dat ie het oppakt.
pi_220639275
Die stokken liggen in de auto bijdehand.
En oud en jong wandelt hier voorbij mét stokken.
#de schaamte voorbij.

Hé en de kraan is gefikst. Als volleerde assistente heb ik dingen aangegeven en vastgehouden. Stug en rustig zònder zingen doorgewerkt. w/
pi_220639331
Intussen wacht ik (on) geduldig met de camera in de aanslag tot de winterkoning met nestmateriaal in de snavel terugkomt :D

Gelukt! Camera maar op statief gezet, kreeg een lamme arm _O-
Zie vogeltopic *G*

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 23-04-2026 14:38:02 ]
  donderdag 23 april 2026 @ 14:04:33 #103
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639422
Jaaaaa *O* Billetjespost _O_ Voorlopig wel even de laatste. Komende tijd gaat al het geld op aan reisjes :+ Maar deze ben ik al drie jaar naar op zoek geweest, en nu eindelijk eentje gevonden en nog voor een scherp prijsje ook :9



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 15:07:21 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220639665
*dingdong*. Postmannetje voor de deur. Pakket waar getekend voor moest worden met alle formaliteiten dat we Koninklijk worden :+.
Inclusief de beschikking van Willie himself.
In september komt de commissaris langs als we er nog een feestje van maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220639741
@Lucky_Strike had jij hier al iets over gehoord? Ik ga er dinsdag heen https://share.google/dkZAD9m8PO3LIl8AK
We have far more in common than that which devides us..
pi_220639862
Kan iemand mij een schop geven? Ik moet fotos van de laatste 10 maanden gaan backuppen. Het idee is dat ik het elke maand doe, dan is het een klusje van niets. Maar ik heb het nu te lang niet gedaan -O-
  donderdag 23 april 2026 @ 16:05:59 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Ik moet fotos van de laatste 10 maanden gaan backuppen. Het idee is dat ik het elke maand doe, dan is het een klusje van niets. Maar ik heb het nu te lang niet gedaan -O-
Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220639905
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik betaal hier ieder jaar 199 euro voor aan Dropbox.
Dat vind ik nog een flink bedrag.
Als ik het nu gewoon netjes elke maand doe is er geen reden om te klagen :+
  donderdag 23 april 2026 @ 16:13:53 #109
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220639921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat vind ik nog een flink bedrag.
Als ik het nu gewoon netjes elke maand doe is er geen reden om te klagen :+
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjah :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220639947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja ik heb 3 TB nodig en ik wil geen concessies doen dusjah :+
Begrijpelijk :Y
  donderdag 23 april 2026 @ 16:18:19 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220639948
12,- / jaar voor 50Gb bij Apple , maar daarin zet ik alles maar tijdelijk.

Een keer per maand download naar NAS in de meterkast.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220640243
Naar binnen gevlucht, beetje warm op het balkon.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640587
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een goed nieuws.
Heb je voor jezelf vast hóeveel dagen je zou willen werken? i.c.m. tuinieren en zo…
Nou, eerst zien dan geloven hoor :D Bij mijn huidige vestiging komen toch ook geen uren vrij uiteindelijk. Leuk voor mijn ego dat mensen me willen maar in realiteit moet het allemaal ook mogelijk zijn van hogerhand.

Ik hoop dat ik het te zijner tijd aankan om 24 uur buiten de deur te werken.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike had jij hier al iets over gehoord? Ik ga er dinsdag heen https://share.google/dkZAD9m8PO3LIl8AK
Nee, dat kende ik nog niet. Dat ziet er heel interessant uit, dank voor de tip.

Ik vind trouwens dat ze jou ook gewoon moeten betalen voor je werk! Idioterie dat zulk belangrijk werk dat mensenlevens beïnvloedt maar door vrijwillig gedaan moet worden.
Spoilers!
pi_220640632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Naar binnen gevlucht, beetje warm koud geworden op het balkon en in de tuin.
:P
pi_220640664
@Sarabi ik had een mybooklive als backup van foto's en oude laptops, die mocht ik op een gegeven moment niet meer op internet hangen. Ik had laatst hem even aan de laptop omdat ik wilde kijken hoeveel TB erop stond zodat ik wist hoeveel ik moest kopen aan nieuwe schijf, maar dat heb ik toen toch laten liggen. En laatst wilde ik hem weer even openen en toen startte hij niet meer op :'( dus ik ben bang dat hij kaduuk is en ik alles van voor 2021 aan foto's etc kwijt ben. Misschien helpt dat voor schop onder de kont :+

Ik wil m wel nog keer mee naar computerwinkel nemen om te kijken of die de schijf eruit kunnen halen en nog iets eraf kunnen halen, maar ben er bang voor van niet.

Speaking of minder leuke dingen, het leek allemaal heel goed te gaan met de katten vandaag, poep is ook beduidend beter, maar om 15.35 en 17.55 heeft Bram weer gekotst ;( en hij wilde daarna zn tweede deel van avond natvoer ook niet eten. Wat ik meestal ook niet wil direct na kotsen, maargoed, toch niet fijn. Later vanavond nog beetje proberen. En als hij blijft kotsen en/of sloom oid word moet ik spoedpost bellen voor overleg, en als ie alleen niet wil eten maar verder wel redelijk normaal dan morgenochtend eigen dierenarts bellen.

Ga maar wel het bezoek van nichtje in principe afzeggen, zoals het vanochtend ging had ik er wel vertrouwen in maar ik wil niet stress toevoegen als Bram duidelijk zich nog niet goed voelt. Wel jammer, maar ja. Is dan maar zo. Vinden vast een nieuwe datum binnenkort :)
pi_220640791
Verstandig @vlindertje89 Je geeft dan ook niet misschien al je aandacht aan je nichtje en stel dat je naar de spoed moet is het ook niet handig.

Wat is het overgeven van de heren? Eten of slijm? Het is wel heel vervelend voor jou en voor hen. Jij hebt vast geen lelies in huis?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640896
En ik hoef echt niet betaald te worden @Lucky_Strike Ik krijg al een uitkering en (ook al is het niet zo maar da’s wel mijn gevoel) doe ik op deze manier iets terug. En ik vind het ook wel fijn dat ik ook gewoon nee kan zeggen.
Laatst was er een TL van een andere locatie die zei “de administratie tijdens de vakantie moet Kaatje dan doen”. Nou moet Kaatje helemaal niets dus daar is wel even een gesprekje over geweest (niet door mij maar mijn TL’s)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220640940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ik had een mybooklive als backup van foto's en oude laptops, die mocht ik op een gegeven moment niet meer op internet hangen. Ik had laatst hem even aan de laptop omdat ik wilde kijken hoeveel TB erop stond zodat ik wist hoeveel ik moest kopen aan nieuwe schijf, maar dat heb ik toen toch laten liggen. En laatst wilde ik hem weer even openen en toen startte hij niet meer op :'( dus ik ben bang dat hij kaduuk is en ik alles van voor 2021 aan foto's etc kwijt ben. Misschien helpt dat voor schop onder de kont :+

Ik wil m wel nog keer mee naar computerwinkel nemen om te kijken of die de schijf eruit kunnen halen en nog iets eraf kunnen halen, maar ben er bang voor van niet.

Speaking of minder leuke dingen, het leek allemaal heel goed te gaan met de katten vandaag, poep is ook beduidend beter, maar om 15.35 en 17.55 heeft Bram weer gekotst ;( en hij wilde daarna zn tweede deel van avond natvoer ook niet eten. Wat ik meestal ook niet wil direct na kotsen, maargoed, toch niet fijn. Later vanavond nog beetje proberen. En als hij blijft kotsen en/of sloom oid word moet ik spoedpost bellen voor overleg, en als ie alleen niet wil eten maar verder wel redelijk normaal dan morgenochtend eigen dierenarts bellen.

Ga maar wel het bezoek van nichtje in principe afzeggen, zoals het vanochtend ging had ik er wel vertrouwen in maar ik wil niet stress toevoegen als Bram duidelijk zich nog niet goed voelt. Wel jammer, maar ja. Is dan maar zo. Vinden vast een nieuwe datum binnenkort :)
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )
pi_220641022
Ja, ik wil ze geen extra stress bezorgen. En ik vind het ook ingewikkeld dat als ze dan meer klachten zouden krijgen, ik ook niet goed kan onderscheiden of dat is door nichtje ineens hier of van het ziek zijn. En dat geeft mij ook weer stress. En daar komt dan idd de logistiek nog bij.

Bij Sam (2x di op wo nacht) was het slijm en daarna wit schuim, bij Bram (1x di op wo nacht en 2x vanmiddag/vanavond) was het alledrie de keren vocht + voer (en vanmiddag ook wat haar). Zag er echt uit als vers natvoer (Sam probeerde het vanmiddag ook op te gaan eten tot ik hem wegjaagde :r). Wat best vreemd is, want ze hadden beide di avond rond 21u voor laatst natvoer, 22.25 voor laatst droogvoer en Bram kotste om 3.15 nog alsof hij een kwartier geleden gegeten had, en Sam om 4.30 dus alleen slijm.

Heb überhaupt geen planten in huis, zelfs voor ik toezegde de planten van buren water te geven in hun vakantie vooraf gevraagd of ze geen lelies hebben.

Bram heeft net klein beetje churu en klein beetje natvoer gegeten, dus dat is fijn. Hopelijk blijft het vanaf nu weer oke en was dit eenmalige setback. En als ik morgenochtend nog niet helemaal vertrouw dan bel ik of ik voor t weekend toch nog even kan komen met iig Bram.

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 23-04-2026 19:41:59 ]
pi_220641063
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt, maar kreeg Bram nog cerenia bij de dierenarts? (Prikje tegen de misselijkheid, cerenia, maropitant of ook wel prevomax. Werkt 24 uur. Zouden ze niet doorheen mogen braken. Maar weet even niet meer hoe laat je precies bij de da was. )
Nee, ben alleen met Sam geweest tot nu toe. Die kreeg woensdag rond 14u prik tegen misselijkheid omdat hij niet wilde eten, die heeft niet meer gebraakt sinds wo 3.15u :). Toen ik woensdag met Sam ging, heb ik Bram wel even besproken, maar omdat die alleen 1x had gekotst in nacht en nu ook diarree had, maar wel gewoon actief en vol enthousiasme willen eten en zo, was het idee dat hij wss zelfde heeft als Sam en dus ook psyllium en probiotica blijven geven en wat vaker kleinere porties voer. Dat ging dus eigenlijk ook heel goed, met gister nog 5x poepen tussen 5.45-11.30 en daarna pas 17.30 en 21.45 weer en vanmiddag om 13u pas weer en van waterdun naar drol met vanbinnen nog wat zacht. Om 17u heeft ie nog enthousiast zitten eten ook. Maar dus wel vanmiddag en uur na eten weer gekotst. Hij heeft net dus wel klein beetje churu en klein beetje natvoer gegeten weer, dat is fijn. Ik denk dat 17u voer misschien wat teveel was op een al geïrriteerd maagje (ik was vergeten halve portie, dus was 50 gram met 20ml water, en heb toen ie iets verder dan halverwege was het bord weggehaald, maar grootste deel water had ie toen al op). Ik hoop dat dit eenmalige setback was, maar als ik me nog wat zorgen maak of hij is niet helemaal 100% zichzelf vanavond/vannacht/morgenochtend dan wil ik wel met Bram dus ook even langs :Y

Ze had bij Sam idd gezegd dat hij er niet doorheen mocht braken en als wel ik meteen moest bellen :Y . Lief dat je het checkt O+

[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 23-04-2026 19:42:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')