abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220644868
quote:
80s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
En een vrouw? >:)

/durf te vragen
Keetje Trippel :P
pi_220645114
Controle bij de steunkousen dame. Volgende keer (want nu mag niet van de verzekering) dichte kousen (met teending) en het liefst (nu ook) met dichte schoenen, ook in huis. -O- Dat voor iemand die schoenen haat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220645218
Ik zit nondedju alles verkeerd te lezen :@

Morgen feest
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220645228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Controle bij de steunkousen dame. Volgende keer (want nu mag niet van de verzekering) dichte kousen (met teending) en het liefst (nu ook) met dichte schoenen, ook in huis. -O- Dat voor iemand die schoenen haat
-O-
Waarom?
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:59:36 #180
370431 drakin
vurig typje
pi_220645242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Sterkte Bloes 😥.

Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:03:59 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220645264
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:

[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaan :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:07:42 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220645272
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaan :)
Leuk, veel plezier daar alvast *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220645275
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:57 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-
Waarom?
Omdat dichte schoen een beetje functioneren als dichte teen bij steunkousen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 april 2026 @ 16:45:37 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220645445
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:

[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Ik had de aankondiging al gezien idd.
Mooi kasteel. Een volgende keer ook om te bezoeken.

Morgen een lange wandeling twee etappes in 1 aka 28 km aka de laatste deel van de Westfriese Omringdijk tussen Enkhuizen en Hoorn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:57:02 #185
370431 drakin
vurig typje
pi_220645681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:45 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik had de aankondiging al gezien idd.
Mooi kasteel. Een volgende keer ook om te bezoeken.

Morgen een lange wandeling twee etappes in 1 aka 28 km aka de laatste deel van de Westfriese Omringdijk tussen Enkhuizen en Hoorn.
Klinkt goed ^O^

Kun je ook een mooi kasteel aandoen daar :Y
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:08:21 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220645733
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:









We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
pi_220645773
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.

Noord Duitsland is mooi he, vind je niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:43:49 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220645947
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.

Noord Duitsland is mooi he, vind je niet?
De omgeving is heerlijk rustig, met leuke lokale winkeltjes, haventjes, restaurants en plaatsjes.
Jever is zonder brouwerij bezoek ook leuk.
Alleen Wilhelmshaven viel tegen, beetje een getto…
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 18:55:17 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220646025
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:18:44 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220646140
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 19:21:53 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220646153
Nee, volgens mij alleen/vooral pils.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220646161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Hey ga je mond spoelen Schwarzbier is geweldig O+
Nu zeg ik dat over de meeste bieren maar toch :')
pi_220646258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Nee man. Zuivere pils.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220646268
Ok ok, ze maken tegenwoordig ook van die enge radlers. Dat had van mij niet zo gehoeven.

^O^ Pils, halve pils en (de enige drinkbare) alcoholvrije pils B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:44:08 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220646337
Oh nou 20 jaar geleden wel iig :P IK zal het nogeens proberen als ik in de buurt ben :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220646345
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:37 schreef sigme het volgende:
Ok ok, ze maken tegenwoordig ook van die enge radlers. Dat had van mij niet zo gehoeven.

^O^ Pils, halve pils en (de enige drinkbare) alcoholvrije pils B:)B
We kregen pas de alcoholvrije pils in een proeverij te proeven, inderdaad niets mis mee.
pi_220646386
Ik kocht een keer Jever dankzij het enthousiasme hier en ik vond het viesvies. Zowel met als zonder alcohol.
Dus, lieve mensen, succes is niet voor iedereen gegarandeerd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220646502
Ergernis van de dag: als je bijbeunklusjes doet en je voortdurend moet controleren of alles wel goed betaald wordt }:| paar maanden terug contact over gehad, toen waren er honderden euro's niet betaald. Allemaal wel gekregen hoor, maar nu staan er weer vier toetsen niet op de payroll. Dat gezeur.

Ook irritant: webshops die beloven dat je het de volgende dag in huis hebt en er vier dagen later nog niets verzonden is }:| dat gat dus niet meer lukken en de bedoeling was dat ik op vakantie een badpak aan kon :')

Tevens lijkt Jever zoveel op jenever dat ik er compleet van in de war raak.

Tot slot: vakantie *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:12:26 #199
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220646578
Oh god dat gedoe met verzending altijd.

Vandaag een zomerjas besteld die ik morgen mee wil met kampeer weekendje. Zou hij zoals beloofd morgen bij het pakketpunt liggen? :D

Lekker bbq gehad vanavond O+
Sateetjes met pindasaus naar Maleisisch recept. O+
pi_220646631
De eerste oranje tompouce gaat, as we speak, naar binnen (kon ze alleen per 4 bestellen en t erg lekker.

Bier is sowieso niet lekker en dat vind ik best jammer want het enthousiasme van @Sarabi over hun bieren is zo verleidelijk om te proeven maar ik weet nu al wat ik ervan vind :D

Zeker irritant, hopelijk heb je nog wel ergens een badpak @Clubsoda

Vanmiddag een deel van de klusjes gedaan, minder dan gehoopt maar wat niet kan kan niet, morgen is er weer een dag.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')