quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Controle bij de steunkousen dame. Volgende keer (want nu mag niet van de verzekering) dichte kousen (met teending) en het liefst (nu ook) met dichte schoenen, ook in huis.Dat voor iemand die schoenen haat
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:23 schreef borisz het volgende:
Sterkte Bloes 😥.
Groeten vanaf Kasteel Cannenburgh. 😎 Lunch in de zon Bij Maarten in het Koetshuis.
'Slechts' 16km vandaag vanaf Vierhouten.
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaanquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Leuk, veel plezier daar alvastquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plan is om volgende week met de kinderen daar heen te gaan
Omdat dichte schoen een beetje functioneren als dichte teen bij steunkousen.quote:
Ik had de aankondiging al gezien idd.quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Net een week te vroeg dat je er bent, dit zijn leuke feestjes: https://www.middeleeuws-festijn.nl/locaties/cannenburch/
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had de aankondiging al gezien idd.
Mooi kasteel. Een volgende keer ook om te bezoeken.
Morgen een lange wandeling twee etappes in 1 aka 28 km aka de laatste deel van de Westfriese Omringdijk tussen Enkhuizen en Hoorn.
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
De omgeving is heerlijk rustig, met leuke lokale winkeltjes, haventjes, restaurants en plaatsjes.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit jaar loopt alles een beetje anders dan gepland, eigenlijk waren we van plan deze zomer met een vriend een nachtje in Jever te gaan doorbrengen. Voor de brouwerij en ook voor een daar gevestigde winkel.
Noord Duitsland is mooi he, vind je niet?
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, vandaag zijn we tijdens ons verblijf in Noord Duitsland toevallig in Jever belandt, waar dus ook het gelijknamige bier in de stadsbrouwerij gemaakt wordt. Aangezien @:sigme dat merk hier regelmatig 'promoot' de plaatjes bij het woord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er niet binnen geweest, alleen eventjes in de Jever shop om de hoek…
Hey ga je mond spoelen Schwarzbier is geweldigquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
Nee man. Zuivere pils.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jever is toch Schwarzbier? Dat is goor man.
We kregen pas de alcoholvrije pils in een proeverij te proeven, inderdaad niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:37 schreef sigme het volgende:
Ok ok, ze maken tegenwoordig ook van die enge radlers. Dat had van mij niet zo gehoeven.
Pils, halve pils en (de enige drinkbare) alcoholvrije pils
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |