abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:13:17 #51
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220607618
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:50 schreef Perrin het volgende:
Hier trouwens dezelfde cijfers als die leugenachtige Bart maar nu van het leugenachtige CPB.

Maar goed, feiten ketsen af op jouw ideologisch pantser heb ik de indruk.

[ afbeelding ]

https://www.cpb.nl/ongelijkheid-en-herverdeling
dit bevestigt inderdaad het beeld.

Je kan er niet veel mee. Maar de suggestie dat de beter bedeelde mensen niet genoeg bijdragen kan naar het rijk der fabelen verwezen worden.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220607634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:12 schreef Perrin het volgende:
Mijn insteek ging wel degelijk over wie er precies de rekening betaalt van de werknemers die in Nederland werkzaam zijn.

En het klinkt logisch: belast bedrijven en vermogen in plaats van inkomen. Maar zo simpel werkt het niet.

Grote bedrijven bewegen internationaal en schuiven winsten weg zodra de belastingdruk stijgt. Je raakt dus vooral de partijen die niet kunnen ontsnappen en dat zijn vaak juist de kleinere bedrijven.

En belangrijker: bedrijven zijn geen pinautomaat, maar de motor van onze welvaart. Als je die te zwaar belast, krijg je minder investeringen, minder groei en uiteindelijk minder belastinginkomsten.

Dus ja, bedrijven belasten hoort erbij. Maar doen alsof je daar 'even' alle herverdeling vandaan haalt, negeert hoe de economie echt werkt.
Leuk dat je het in Nederland amper tot niet belaste vermogen weer negeert.
pi_220607640
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
dit bevestigt inderdaad het beeld.

Je kan er niet veel mee. Maar de suggestie dat de beter bedeelde mensen niet genoeg bijdragen kan naar het rijk der fabelen verwezen worden.
De 'beter bedeelden' hebben vermogen, geen inkomen. Als je je inkomen uit vermogen haalt, heb je momenteel het laagst belaste inkomen van Nederland. Absurd, want zo iemand voegt vaak niets toe aan de maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2026 19:16:42 ]
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:41:20 #54
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220607782
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
De 'beter bedeelden' hebben vermogen, geen inkomen. Als je je inkomen uit vermogen haalt, heb je momenteel het laagst belaste inkomen van Nederland. Absurd, want zo iemand voegt vaak niets toe aan de maatschappij.
Los van je waardeoordelen zijn ook de belastinginkomsten uit vermogens meegerekend in de analyse neem ik aan. Dus ondanks dat inkomsten uit vermogen minder zwaar wordt belast is hún contributie op het geheel behoorlijk.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220607794
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Los van je waardeoordelen zijn ook de belastinginkomsten uit vermogens meegerekend in de analyse neem ik aan. Dus ondanks dat inkomsten uit vermogen minder zwaar wordt belast is hún contributie op het geheel behoorlijk.
Nee, want ze hebben het over inkomens, onder zulke inkomensanalyses wordt het werkelijke inkomen uit vermogen altijd genegeerd, omdat daar helemaal geen cijfers van zijn.
pi_220607836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Leuk dat je het in Nederland amper tot niet belaste vermogen weer negeert.
Amper tot niet is met het nieuwe Box 3 stelsel ook onzin. Sterker nog, zijn we wereldwijd/binnen de OECD een outlier.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220607908
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Amper tot niet is met het nieuwe Box 3 stelsel ook onzin. Sterker nog, zijn we wereldwijd/binnen de OECD een outlier.
Ik hoop ipv een outlier op een voorloper. Net als ons poldermodel ooit. Aanpakken die vermogende triljonairs met een belastbaar bedrag van een middeninkomen.
pi_220608299
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Amper tot niet is met het nieuwe Box 3 stelsel ook onzin. Sterker nog, zijn we wereldwijd/binnen de OECD een outlier.
36% belasting op je inkomen uit vermogen, als je dan al je inkomen uit vermogen haalt is dat een lachertje. Inkomen uit vermogen hoor je gewoon minstens net zo zwaar te belasten als inkomen uit arbeid, zeker omdat arbeid veel belangrijker is voor een land.
pi_220608306
'Droom van batterijsector gaat eindelijk in vervulling: een eigen testfabriek' https://fd.nl/bedrijfslev(...)utm_term=app-android
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220608325
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
36% belasting op je inkomen uit vermogen, als je dan al je inkomen uit vermogen haalt is dat een lachertje. Inkomen uit vermogen hoor je gewoon minstens net zo zwaar te belasten als inkomen uit arbeid, zeker omdat arbeid veel belangrijker is voor een land.
En ondertussen willen we dat er durfkapitaal beschikbaar komt voor de broodnodige innovatie. Geen hond die (nu al) zijn geld uitleent tegen 6%, feitelijk na kosten en VRH het risicoloos rendement, maar dan met risico.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220608337
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:02 schreef nostra het volgende:
'Droom van batterijsector gaat eindelijk in vervulling: een eigen testfabriek' https://fd.nl/bedrijfslev(...)utm_term=app-android
Hele goede zaak, batterijen zijn essentieel voor de energievoorziening.

Probleem waar nu tegenaan gelopen wordt: omwonenden die (al dan niet terecht) klagen over nieuwe batterijlocaties. Eigenlijk is er weinig bekend over het gevaar van grotere opslaglocaties, tot wel meer dan 150 zeecontainers groot. Hoop dat daar ook aandacht voor is.
  zondag 19 april 2026 @ 07:01:11 #62
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220609839
quote:
Minstens 1000 lozingsvergunningen op de plank bij waterschappen en omgevingsdienst

Door: Mijke van Wijk
Gisteren 08:00

Bij waterschappen en omgevingsdiensten liggen minstens duizend lozingsvergunningen op de plank, die nog voor het einde van 2027 moeten worden gecontroleerd. Dan moet Nederland voldoen aan de doelen van de Kaderrichtlijn Water (KRW), de Europese norm voor schoon oppervlakte- en grondwater. Deze achterstanden zijn onwenselijk, zegt minister Karremans tegen journalistiek onderzoeksplatform Pointer (KRO-NCRV).

Milieuorganisatie Natuur & Milieu maakt zich zorgen over de achterstand bij het herzien van de vergunningen. “De overheid heeft te weinig zicht op wat er vergund is en of vergunningen moeten worden aangepast om de KRW-doelen te kunnen halen. Als de chemische kwaliteit van het water niet op orde is, heeft dat consequenties voor alles wat in en rond het water leeft, maar ook voor de zuivering van ons drinkwater én voor de gezondheid van mensen.”

De waterschappen zijn verantwoordelijk over de directe lozingen op de regionale wateren en moeten nog zo’n duizend vergunningen controleren, laten zij aan Pointer laten weten. De omgevingsdiensten, die gaan over andersoortige lozingsvergunningen van alle gemeenten en provincies, weigeren Pointer getallen te noemen.

Aandacht in Tweede Kamer
Het achterlopen heeft ook economische consequenties. Bedrijven wachten lang voordat een vergunning wordt beoordeeld of herzien. In sommige gevallen worden de voorgeschreven termijnen bij aanvragen zelfs overschreden, zegt VNO-NCW. "Dat het proces rond vergunningverlening lang duurt, zorgt voor onzekerheid bij bedrijven. En daardoor stellen sommige bedrijven hun investeringsbeslissing uit. We hebben hiervoor ook aandacht gevraagd bij de Tweede Kamer."

Tekort aan personeel
Eén van de belangrijkste redenen van de achterstand is het tekort aan personeel met specialistische kennis, onder andere veroorzaakt door de vergrijzing. “Ervaren medewerkers stromen uit, terwijl de instroom van nieuwe specialisten beperkt is. Tegelijkertijd zijn de eisen aan het werk de afgelopen jaren juist toegenomen, onder meer door strengere regelgeving en meer aandacht voor zeer zorgwekkende stoffen,” meldt Unie Van Waterschappen.

Minister vindt achterstanden onwenselijk
“Ik weet dat er nog een enorme opgave ligt bij het actualiseren en toetsen van lozingsvergunningen in het kader van de Kaderrichtlijn Water”, laat minister Karremans van Infrastructuur en Waterstaat desgevraagd weten. “Achterstanden bij het actualiseren van vergunningen zijn onwenselijk, omdat actuele vergunningen nodig zijn om lozingen adequaat te reguleren.” Karremans herkent de schaarste aan specialistische kennis en capaciteit en werkt aan het verbeteren van de situatie.

Als Nederland eind 2027 niet voldoet aan de KRW-doelen, kan de Europese Commissie dwangsommen en boetes aan de staat opleggen.
https://www.nporadio1.nl/(...)ppen-omgevingsdienst
  zondag 19 april 2026 @ 09:19:21 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220610077
De netto bijdrage van de onderste helft van de Nederlanders is negatief, dat betekent dus dat de lonen te laag liggen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220610125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik hoop ipv een outlier op een voorloper. Net als ons poldermodel ooit. Aanpakken die vermogende triljonairs met een belastbaar bedrag van een middeninkomen.
Waarom wil je die aanpakken? Hebben die iets verkeerds gedaan?
pi_220610268
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Waarom wil je die aanpakken? Hebben die iets verkeerds gedaan?
Er zijn in NL 0 triljaldairs en ongeveer 50 miljardairs (waarbij hun vermogen 'hun' bedrijf is, dus de notie dat die niets voor de samenleving betekenen en hebben betekend is way off: de Adyen-jongens, Mollie, bunq, Damen Shipyards, Heineken of course, CTP etc.).

Er zijn 0, wellicht een handvol, Box3-miljardairs.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 19 april 2026 @ 10:19:13 #66
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220610576
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Waarom wil je die aanpakken? Hebben die iets verkeerds gedaan?
Ja.
Miljardairs stoten in 90 minuten méér CO2 uit dan de meeste mensen in hun leven
pi_220610695
quote:
En wat gaat daar precies een oplossing voor zijn? Legaal, that is.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220610701
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 19 april 2026 @ 10:36:15 #69
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220610734
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:28 schreef nostra het volgende:

[..]
En wat gaat daar precies een oplossing voor zijn? Legaal, that is.
Misschien een flinke CO2-belasting of andere manieren van belasten dat hun koopkracht en dus hun vervuiling vermindert.
Maar de CO2 uitstoot is niet het enige probleem van miljardairs. Een ander probleem is politieke beïnvloeding waardoor ze de democratie ondermijnen. Ook is grote ongelijkheid niet ideaal:
quote:
Volgens Stegeman blijkt daarnaast uit onderzoek dat we gelukkig worden van minder ongelijkheid. En daarom zijn Noren, Denen, Finnen en Zweden het gelukkigst. Deze landen staan allemaal in de top 10. "Je hebt daar minder ongelijkheid, een stevig sociaal stelsel en goed onderwijs. Die factoren zorgen ervoor dat mensen gelukkiger worden."
https://www.nporadio1.nl/(...)kkiger-sociale-media
pi_220611630
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:36 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Misschien een flinke CO2-belasting of andere manieren van belasten dat hun koopkracht en dus hun vervuiling vermindert.
Maar de CO2 uitstoot is niet het enige probleem van miljardairs. Een ander probleem is politieke beïnvloeding waardoor ze de democratie ondermijnen. Ook is grote ongelijkheid niet ideaal:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)kkiger-sociale-media
Het artikel spreekt vooral over de co2 uitstoot van hun bedrijven, dat lijkt me niet iets wat je iemand persoonlijk kan aanrekenen.
pi_220611703
quote:
18s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:35 schreef Perrin het volgende:
En ondertussen willen alle rupsjes nooitgenoeg meer en meer vragen van 'de sterkste schouders'.

[ x ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:09 schreef Perrin het volgende:
Je ziet ook aan de cijfers van Perplexity dat de onderste 50% netto-ontvanger is. De lasten worden gedragen door een kleine groep.

En wat sommigen betreft is dat nog lang niet genoeg. Die rusten niet tot 60%, 70% of 90% netto-ontvanger is.
Mooi stukje framing weer, gesproken als een echte neoliberaal.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220611750
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:54 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het artikel spreekt vooral over de co2 uitstoot van hun bedrijven, dat lijkt me niet iets wat je iemand persoonlijk kan aanrekenen.
Shell is tegenwoordig ook verantwoordelijk voor jouw benzineuitstoot. :')
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220612142
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 14:31:51 #74
375570 crew  Cyan9
pi_220612411
quote:
84s.gif Op zondag 19 april 2026 10:29 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
D66: -6
PRO, PvdD, Volt: +5

CDA en CU: -3
50PLUS: +2

PVV, VVD, BBB: -15
JA21 en FvD: +16

Ligt het aan mij of mist er een zetel, ergens? Verder maar weinig verschuivingen tussen links en rechts.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220612466
quote:
11s.gif Op zondag 19 april 2026 14:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
D66: -6
PRO, PvdD, Volt: +5

CDA en CU: -3
50PLUS: +2

PVV, VVD, BBB: -15
JA21 en FvD: +16

Ligt het aan mij of mist er een zetel, ergens? Verder maar weinig verschuivingen tussen links en rechts.
Van 7 naar 16 (FvD) is ook +9, geeft even aan hoe serieus De Hond zelf dit neemt. Zijn excelletje zitten gewoon foute formules in.
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 14:38:54 #76
5428 crew  miss_sly
pi_220612474
quote:
11s.gif Op zondag 19 april 2026 14:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
D66: -6
PRO, PvdD, Volt: +5

CDA en CU: -3
50PLUS: +2

PVV, VVD, BBB: -15
JA21 en FvD: +16

Ligt het aan mij of mist er een zetel, ergens? Verder maar weinig verschuivingen tussen links en rechts.
FvD komt van 7, krijgt er 8 bij en komt dan op 16 is volgens mij al niet een goede optelsom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 14:41:20 #77
375570 crew  Cyan9
pi_220612492
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
FvD komt van 7, krijgt er 8 bij en komt dan op 16 is volgens mij al niet een goede optelsom.
Ach Maurice.

Is de 16 zetels goed of de +8? Vragen vragen..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220612639
Zeteltje afgesnoept van FvD voor Markus/Keijzer?
pi_220612643
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2026 14:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ach Maurice.

Is de 16 zetels goed of de +8? Vragen vragen..
Ik neem zelf de maandelijkse peilingen van Verian serieuzer, die laten vaak ook veel kleinere verschuivingen zien. De Hond moet natuurlijk met zijn peiling wel iets laten zien dat een ophefkop kan opleveren.

Bij alle 3 (ook Ipsos) is Pro trouwens inmiddels de grootste.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2026 14:57:35 ]
  zondag 19 april 2026 @ 14:59:59 #80
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220612664
quote:
Middenklasse VERTREKT: 'Alleen HELE RIJKEN en HELE ARMEN blijven over in grote stad'
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 15:04:02 #81
5428 crew  miss_sly
pi_220612686
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2026 14:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ach Maurice.

Is de 16 zetels goed of de +8? Vragen vragen..
Als je de zetels uit de kolom 18-04 optelt, kom je volgens mij op 150. Ik heb het echter heel snel uit mijn hoofd gedaan, dus juist eentje meer of minder ligt dan op de loer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220612799
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 15:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je de zetels uit de kolom 18-04 optelt, kom je volgens mij op 150. Ik heb het echter heel snel uit mijn hoofd gedaan, dus juist eentje meer of minder ligt dan op de loer.
Had ik ook gedaan. Maar dat hij zulke basale fouten maakt, geeft gewoon wel te denken over veel ingewikkeldere formules wat betreft wegingen e.d.

Sowieso zijn peilingen buiten verkiezingstijd natuurlijk niet echt interessant. Belangrijkste conclusie is nu dat BBB er rekening mee moet houden dat ze straks misschien 0 zetels hebben in de EK, dus als ze invloed willen moet dat nu.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2026 15:17:59 ]
  zondag 19 april 2026 @ 15:17:59 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220612800
Wat boeien die peilingen nu? Peilingen zijn alleen goed voor de peilers omdat het arbeidsverschaffing is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 15:19:15 #84
5428 crew  miss_sly
pi_220612804
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:17 schreef Hanca het volgende: op

[..]
Had ik ook gedaan. Maar dat hij zulke basale fouten maakt, geeft gewoon wel te denken over veel ingewikkeldere formules wat betreft wegingen e.d.

Sowieso zijn peilingen buiten verkiezingstijd natuurlijk niet echt interessant. Belangrijkste conclusie is nu dat BBB er rekening mee moet houden dat ze straks misschien 0 zetels hebben in de EK, dus als ze invloed willen moet dat nu.
Eens hoor, van mij mogen ze de peilingen stoppen en hooguit van vier tot twee maanden voor verkiezingen doen.

En dat Maurice slordig en onzorgvuldig is, is ook niet nieuw natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220612814
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wat boeien die peilingen nu? Peilingen zijn alleen goed voor de peilers omdat het arbeidsverschaffing is.
Ik kan me voorstellen dat het kabinet er richting de EK verkiezingen wel naar kijkt. Heeft het zin een wat meer rechts plan een jaar te laten liggen, moeten we rekening houden met Pro?

Als FvD straks groot wordt in de EK verkleint dat serieus de opties, want dat is gewoon geen gesprekspartner. Al valt het mee als dat bij PVV vandaan komt, die is 100% onbetrouwbaar gebleken afgelopen week.
  zondag 19 april 2026 @ 15:23:05 #86
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220612828
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 15:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat het kabinet er richting de EK verkiezingen wel naar kijkt. Heeft het zin een wat meer rechts plan een jaar te laten liggen, moeten we rekening houden met Pro?

Als FvD straks groot wordt in de EK verkleint dat serieus de opties, want dat is gewoon geen gesprekspartner. Al valt het mee als dat bij PVV vandaan komt, die is 100% onbetrouwbaar gebleken afgelopen week.
Kan. We worden er wekelijks mee doodgegooid, en in talkshows wordt het eindeloos bediscussieert.

FVD/PVV is een prima gesprekspartners om dealtjes mee te sluiten. En dat gebeurt ook gewoon.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220612836
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 15:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kan. We worden er wekelijks mee doodgegooid, en in talkshows wordt het eindeloos bediscussieert.

FVD/PVV is een prima gesprekspartners om dealtjes mee te sluiten. En dat gebeurt ook gewoon.
FvD wordt niet mee gepraat, door geen enkele minister. En PVV stemt de eigen wetten weg, dan kun je geen deals sluiten.
  maandag 20 april 2026 @ 04:43:54 #88
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220616769
link en rechts wint het midden verliest


PVV , FVD, JA21 staan op 52


vriend Jetten waait weer met alle winden mee met de asiel en de woningbouw



[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 20-04-2026 04:51:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 20 april 2026 @ 07:33:30 #89
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220616900
quote:
Wat zijn dat voor debielen daar bij NvdD, die willen in Rotterdam een coalitie over rechts met Leefbaar en zijn WOEST op de VVD dat die daar niet aan mee willen werken maar er is daar helemaal geen meerderheid over rechts en GLPvdA is er de grootste. Dan nog een beetje janken over GLPvdA dat met DENK in een coalitie wil maar in het huidige CvB&W zit Leefbaar met DENK.



En dan maar net doen alsof de PRO-fusie 'faliekant mislukt' zou zijn terwijl ze in Rotterdam dus al een linkse coalitie bij elkaar weten te fietsen.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 20-04-2026 07:45:08 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220616961
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
FvD komt van 7, krijgt er 8 bij en komt dan op 16 is volgens mij al niet een goede optelsom.
7,4+8,4=15,8
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 07:58:06 #91
5428 crew  miss_sly
pi_220616968
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 07:54 schreef nostra het volgende:

[..]
7,4+8,4=15,8
Dat kan natuurlijk, maar zo staat het er niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220617269
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 07:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk, maar zo staat het er niet.
Als je afrondt op hele getallen, wat hij doet, ontkom je (bijna) niet aan dit soort optelverschilletjes.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220617382
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 09:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je afrondt op hele getallen, wat hij doet, ontkom je (bijna) niet aan dit soort optelverschilletjes.
Wel als je een beetje je best doet in excel, zat formulemogelijkheden om zulke fouten er uit te halen.

Al zorg je, als lelijkste maar simpelste oplossing, desnoods alleen maar dat er een grote foutmelding bij je in beeld staat als de optelsom van alle + en - geen 0 is, dan kun je het handmatig aanpassen voor je het screenshot publiceert.
pi_220617391
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wel als je een beetje je best doet in excel, zat formulemogelijkheden om zulke fouten er uit te halen.

Al zorg je, als lelijkste maar simpelste oplossing, desnoods alleen maar dat er een grote foutmelding bij je in beeld staat als de optelsom van alle + en - geen 0 is, dan kun je het handmatig aanpassen voor je het screenshot publiceert.
Dan klopt de horizontale telling (verschil) weer niet.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220617392
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 09:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je afrondt op hele getallen, wat hij doet, ontkom je (bijna) niet aan dit soort optelverschilletjes.
Wel als je een beetje je best doet in excel, zat formulemogelijkheden om zulke fouten er uit te halen.

Al zorg je, als lelijkste maar simpelste oplossing, desnoods alleen maar dat er een grote foutmelding bij je in beeld staat als de optelsom van alle + en - geen 0 is, dan kun je het handmatig aanpassen voor je het screenshot publiceert.

Maar eigenlijk zou iemand die ook allerlei wegingen mee moet nemen in zijn formules, dit netjes moeten kunnen oplossen. Als hij dit qua formule niet kan, kun je je de vraag stellen of de rest van zijn formules wel degelijk zijn.
pi_220617397
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Dan klopt de horizontale telling (verschil) weer niet.
Die klopt nu niet, 7+8=16 staat er nu.
pi_220617432
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die klopt nu niet, 7+8=16 staat er nu.
Ja, en het alternatief was dan geweest op Forum 15 te geven, waardoor het totaal niet op 150 zou komen. Het is een beetje gemierenneuk tbh.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220617458
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 09:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, en het alternatief was dan geweest op Forum 15 te geven, waardoor het totaal niet op 150 zou komen. Het is een beetje gemierenneuk tbh.
Nee, het alternatief is gewoon die 8 een 9 maken. Dan klopt zowel horizontaal als verticaal de telling.

En het is geen gemierenneuk, het geeft duidelijk inzicht in dat De Hond geen idee heeft wat hij aan het doen is, als hij zo'n simpele formule al niet fatsoenlijk kan schrijven kan hij ook alle andere parameters niet wegen.
pi_220617465
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:51 schreef Hanca het volgende:
Nee, het alternatief is gewoon die 8 een 9 maken. Dan klopt zowel horizontaal als verticaal de telling.
Nee, dan sluit de verschilkolom niet op 0.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220617492
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, dan sluit de verschilkolom niet op 0.
Die komt nu op -1 ;)


Ook logisch: TK en 18-04 zijn allebei 150, dus alleen een correcte verschilkolom zou op 0 uitkomen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2026 09:59:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')