abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220617557
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 09:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die komt nu op -1 ;)

Ook logisch: TK en 18-04 zijn allebei 150, dus alleen een correcte verschilkolom zou op 0 uitkomen.
Je hebt gelijk.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 20 april 2026 @ 10:24:03 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220617680
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 07:33 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wat zijn dat voor debielen daar bij NvdD, die willen in Rotterdam een coalitie over rechts met Leefbaar en zijn WOEST op de VVD dat die daar niet aan mee willen werken maar er is daar helemaal geen meerderheid over rechts en GLPvdA is er de grootste. Dan nog een beetje janken over GLPvdA dat met DENK in een coalitie wil maar in het huidige CvB&W zit Leefbaar met DENK.

[ afbeelding ]

En dan maar net doen alsof de PRO-fusie 'faliekant mislukt' zou zijn terwijl ze in Rotterdam dus al een linkse coalitie bij elkaar weten te fietsen.
Door samen te werken met Islamisten. Dat ging in Iran ook zo lekker. Linkse intellectuelen met Islamisten tegen de grote boze Sjah.

Je zult er maar trots op zijn.
pi_220617796
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 04:43 schreef michaelmoore het volgende:
link en rechts wint het midden verliest


PVV , FVD, JA21 staan op 52


vriend Jetten waait weer met alle winden mee met de asiel en de woningbouw

[ afbeelding ]
Vooral meer hard rechts.
pi_220617852
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Door samen te werken met Islamisten. Dat ging in Iran ook zo lekker. Linkse intellectuelen met Islamisten tegen de grote boze Sjah.

Je zult er maar trots op zijn.
Wil jij Denk nou vergelijken met de Ayatolla Khomeini?
Is Leefbaar dan linkse elite omdat de hier mee samenwerken?
Hoe is deze opmerking anders dan een godwin?
  maandag 20 april 2026 @ 10:53:54 #105
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220617996
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Wil jij Denk nou vergelijken met de Ayatolla Khomeini?
Is Leefbaar dan linkse elite omdat de hier mee samenwerken?
Hoe is deze opmerking anders dan een godwin?
Ik noem Denk Islamisten. Ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn als Ayatolla Khomeini.

Eerder Erdoğan.
  maandag 20 april 2026 @ 11:01:54 #106
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220618133
In dit artikel van het Parool zie je dat de auteur weinig begrijpt van budgettering of dat er toch een bias in zit om het beleid in een gunstig daglicht te zetten.
Het gaat mij even niet om de inhoud (sommige voorzieningen zijn ook te ruim) maar over de manier van schrijven, en dat het eigenlijk ook gewoon niet klopt wat er staat.

Het gaat even om onderstaande passage die veel gehoord wordt in andere media outlets en aan talkshow tafels.

quote:
Deze week nog nam de Eerste Kamer een motie aan om een streep te zetten door het versneld laten stijgen van de AOW-leeftijd. Maar Vijlbrief zegt vast te houden aan zijn doel: de sociale zekerheid betaalbaar houden en zorgen dat mensen mee kunnen blijven komen op de snel veranderende arbeidsmarkt.
Dat is niet wat hier aan de hand is, er worden budgetten gealloceerd om deze voor andere bestedingen aan te wenden zoals bijvoorbeeld aan de snelst groeiende post: defensie.

Ingrepen of beleid worden gebracht alsof het iets zakelijks cq onoverkomelijks is, maar het is gewoon politiek beleid. En niet zelden gedelegeerd vanuit andere machten.

Bron passage: https://www.parool.nl/ned(...)-te-pesten~b7b312fb/
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220618326
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik noem Denk Islamisten. Ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn als Ayatolla Khomeini.

Eerder Erdoğan.
Je weet dat Leefbaar, VVD en Denk (en D66) in de afgelopen 4 jaar samen in 1 coalitie zaten in Rotterdam?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2026 11:13:33 ]
  maandag 20 april 2026 @ 11:24:10 #108
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220618483
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je weet dat Leefbaar, VVD en Denk (en D66) in de afgelopen 4 jaar samen in 1 coalitie zaten in Rotterdam?
Dat ontkracht niet dat Denk fundamenteel Islamisten zijn.

De SGP zit ook in lokale coalities, echter weten we allemaal wat die partij wil als ze landelijk aan de macht zijn. De SGP heeft echter geen groeipotentie. Wolf in schaapskleren Denk wel. Zeker op lokaal niveau. Je zult het zien wat er gebeurt als Denk lokaal een meerderheid heeft, wat niet ondenkbaar zal zijn.
pi_220618625
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat ontkracht niet dat Denk fundamenteel Islamisten zijn.

De SGP zit ook in lokale coalities, echter weten we allemaal wat die partij wil als ze landelijk aan de macht zijn. De SGP heeft echter geen groeipotentie. Wolf in schaapskleren Denk wel. Zeker op lokaal niveau. Je zult het zien wat er gebeurt als Denk lokaal een meerderheid heeft, wat niet ondenkbaar zal zijn.
Tuurlijk is dat wel ondenkbaar. We hebben 5% moslims in Nederland, als ze zo islamitisch zijn als jij zegt kom je dus nooit aan een meerderheid, in geen enkele plaats.

Ze zijn trouwens niet islamitisch, lijsttrekker en uithangbord Van Baarle is niet eens moslim. Dus waar je die onzin vandaan haalt is me echt een raadsel.

En dat Denk met Leefbaar en nu ook met Pro kan samenwerken betekent dat ze dus zeker in Rotterdam helemaal geen extreme standpunten hebben.
  maandag 20 april 2026 @ 11:45:04 #110
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220618818
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat wel ondenkbaar. We hebben 5% moslims in Nederland, als ze zo islamitisch zijn als jij zegt kom je dus nooit aan een meerderheid, in geen enkele plaats.
En 2% SGP stemmers. En toch heeft de SGP op sommige plekken een meerderheid en drukt lokaal een groot stempel. Stemmers zijn niet evenredig verdeeld.

quote:
Ze zijn trouwens niet islamitisch, lijsttrekker en uithangbord Van Baarle is niet eens moslim. Dus waar je die onzin vandaan haalt is me echt een raadsel.
Je prikt niet door het standaard script van Islamisten heen. Zich tolerant en samenwerkend opstellen totdat het niet meer nodig is. Van Baarle is geen moslim, maar dient perfect de belangen en is meer toegankelijk voor het publiek. Wat wil je nog meer?

quote:
En dat Denk met Leefbaar en nu ook met Pro kan samenwerken betekent dat ze dus zeker in Rotterdam helemaal geen extreme standpunten hebben.
Dat klopt, ze zijn slim genoeg om zich te beseffen dat dat nu het zaadje in de kiem smoren is.
  maandag 20 april 2026 @ 12:06:41 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220619024
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Door samen te werken met Islamisten. Dat ging in Iran ook zo lekker. Linkse intellectuelen met Islamisten tegen de grote boze Sjah.

Je zult er maar trots op zijn.
Mag rechts dan wel samenwerken met islamieten?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220619027
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mag rechts dan wel samenwerken met islamieten?
Islamisten, schrijft ie.
  maandag 20 april 2026 @ 12:08:08 #113
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220619029
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mag rechts dan wel samenwerken met islamieten?
Alles mag, echt handig is het niet.
  maandag 20 april 2026 @ 12:08:28 #114
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220619032
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 12:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Islamisten, schrijft ie.
Islamisten dan, wat hij wil. In beide gevallen gaat het om DENK.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220619039
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Islamisten dan, wat hij wil. In beide gevallen gaat het om DENK.
Nou ja. Lijkt me nogal een wezenlijk verschil. :D
  maandag 20 april 2026 @ 12:10:48 #116
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220619044
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alles mag, echt handig is het niet.
Je zult er maar trots op zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220619104
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat ontkracht niet dat Denk fundamenteel Islamisten zijn.

Juist ja, dus als PRO met islamisten samenwerkt wordt onze cultuur ondermijnd, en als VVD en Leefbaar dat doen is er geen vuiltje aan de lucht. Hoe zit dat precies?

Bas van der Vlies had moeite om überhaupt bij een talkshow aan te schuiven. De TV was taboe. Toen moest je Een Vlucht Regenwulpen lezen, of op een zondagochtend verkeerd fietsen tijdens de krokusvakantie in de Bijbel Belt om iets van de Oud-Gereformeerde bubbel mee te krijgen.

Dit is nu totaal anders. Radicaal Chris Stoffer is nu overal te zien op de MSM en de socials. De Evangelicals en MAGA zitten vastgebeiteld in de timeline van de SGP-jongeren. En sowieso wordt de scheidslijn tussen de fundamentalistische cultuurchristenen als Weird Duk en Baudet, en de reformatorische kringen met de dag dunner.

Inshallah.
  maandag 20 april 2026 @ 12:24:51 #118
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220619146
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 12:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Nou ja. Lijkt me nogal een wezenlijk verschil. :D
Leefbaar Rotterdam en de VVD zitten samen in een coalitie met DENK om een rechts stadsbestuur te vormen en de PvdA buiten te houden. De rechtsen: "wauw, helemaal te gaaf".

Pro gaat in een coalitie met DENK om een links stadsbestuur te vormen. De rechtsen: "Ohohoh, samenwerken met ISLAMISTEN, dAt Is ErRuG!1!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 20 april 2026 @ 12:26:02 #119
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220619152
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:20 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Juist ja, dus als PRO met islamisten samenwerkt wordt onze cultuur ondermijnd, en als VVD en Leefbaar dat doen is er geen vuiltje aan de lucht. Hoe zit dat precies?
Zei ik dat VVD en Leefbaar dat moeten doen?

quote:
Bas van der Vlies had moeite om überhaupt bij een talkshow aan te schuiven. De TV was taboe. Toen moest je Een Vlucht Regenwulpen lezen, of op een zondagochtend verkeerd fietsen tijdens de krokusvakantie in de Bijbel Belt om iets van de Oud-Gereformeerde bubbel mee te krijgen.

Dit is nu totaal anders. Radicaal Chris Stoffer is nu overal te zien op de MSM en de socials. De Evangelicals en MAGA zitten vastgebeiteld in de timeline van de SGP-jongeren. En sowieso wordt de scheidslijn tussen de fundamentalistische cultuurchristenen als Weird Duk en Baudet, en de reformatorische kringen met de dag dunner.

Inshallah.
Wat wil je hier precies mee zeggen?
  maandag 20 april 2026 @ 12:26:27 #120
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220619158
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Leefbaar Rotterdam en de VVD zitten samen in een coalitie met DENK om een rechts stadsbestuur te vormen en de PvdA buiten te houden. De rechtsen: "wauw, helemaal te gaaf".

Pro gaat in een coalitie met DENK om een links stadsbestuur te vormen. De rechtsen: "Ohohoh, samenwerken met ISLAMISTEN, dAt Is ErRuG!1!
Wie heeft gezegd dat dat helemaal te gaaf is dan?
pi_220619161
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Leefbaar Rotterdam en de VVD zitten samen in een coalitie met DENK om een rechts stadsbestuur te vormen en de PvdA buiten te houden. De rechtsen: "wauw, helemaal te gaaf".

Pro gaat in een coalitie met DENK om een links stadsbestuur te vormen. De rechtsen: "Ohohoh, samenwerken met ISLAMISTEN, dAt Is ErRuG!1!
Het gaat dus niet om islamieten, zoals je hier boven schreef.
  maandag 20 april 2026 @ 12:27:07 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220619162
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wie heeft gezegd dat dat helemaal te gaaf is dan?
Voor DomvolkTV was het blijkbaar niet al te problematisch.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220619213
https://www.nu.nl/politie(...)hol-gaan-omhoog.html

Dus ipv zaken betaalbaarder te maken maken laten we de benzineprijs ongemoeid en mag je als particulier wel meer accijns betalen voor andere zaken.
pi_220619242
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 12:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Het gaat dus niet om islamieten, zoals je hier boven schreef.
Nee, het gaat zelfs niet om een islamitische partij, maar een seculiere partij. Denk is niet verbonden met een geloof.
pi_220619255
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En 2% SGP stemmers. En toch heeft de SGP op sommige plekken een meerderheid en drukt lokaal een groot stempel. Stemmers zijn niet evenredig verdeeld.
Nee, moslims wonen vooral in steden, waar ze dus nooit aan een meerderheid gaan komen. Nog los van het feit dat veel moslims helemaal niet op Denk stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')