Bij mij werkte het ook niet meer. Misschien dat een mod hiernaar kan kijken? Aangezien het nog wel in de OP staat.quote:Op maandag 6 april 2026 08:08 schreef Sjemmert het volgende:
Prima vermaakt, ik hou van dit soort rare films
Score: 7.5
Edit: Huh, werkt die imdb link niet meer hier ? Gaat over Good Luck, Have Fun, Dont die.
Ik zie nu dat er ook wat over staat in de OP. Heb er maar even een screenshot aan toegevoegd.quote:Op maandag 6 april 2026 13:00 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bij mij werkte het ook niet meer. Misschien dat een mod hiernaar kan kijken? Aangezien het nog wel in de OP staat.
Doet me een beetje denken aan Delikatessen en aan la cite des enfants perduquote:Op maandag 6 april 2026 08:08 schreef Sjemmert het volgende:
[ afbeelding ]
Prima vermaakt, ik hou van dit soort rare films.
Edit: Huh, werkt die imdb link niet meer hier ? Gaat over Good Luck, Have Fun, Dont die.
Jeetje, da's een blast from the past!quote:Op zondag 12 april 2026 18:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Delikatessen en aan la cite des enfants perdu
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Dan ook the Fisher king en 12 Monkeys?quote:Op maandag 13 april 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeetje, da's een blast from the past!
Toen ik Amelie destijds ontdekte ben ik daarna deze gaan kijken. Heerlijke films.
Misschien maar weer eens opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks alles is het idee aardig en de sfeer van het verdwalen in het bos goed neergezet, dus een 7 als cijfer.
https://www.imdb.com/titl(...)0_in_0_q_blair%20wit"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef TLC het volgende:
The Blair Witch Project
3 tieners maken een documentaire over een heks in het bos.
Ik stond aan de kant van de Witch, dat kwam grotendeels door dat irritante wicht in deze film.Ha, een ouwetje. In de bioscoop gezien, hoewel ik absoluut niet van "horror" houd/hield. Ik vond het echt 3x niets en mijn ex met wie ik erheen was, werd misselijk door dat camaragezwiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks alles is het idee aardig en de sfeer van het verdwalen in het bos goed neergezet, dus een 7 als cijfer.
https://www.imdb.com/titl(...)0_in_0_q_blair%20wit![]()
Straks naar The Drama, lijkt me wel geinig. Als ik er aan denk zal ik hier morgen wel een korte review neerzetten.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Zendaya is geweldig in Euphoria. Heeft mijn beeld van haar compleet veranderdquote:Op dinsdag 21 april 2026 03:45 schreef flipsen het volgende:
Nou, gelijk maar even reviewen dan:
[ afbeelding ]
https://www.imdb.com/title/tt33071426/?ref_=fn_t_1
Film begint een beetje rommelig, daarna een beetje (erg) langdradig, maar dan komt eindelijk de waarheid boven tafel. Bijna letterlijk, want daar gaat het de verdere film over. Het wordt erg ongemakkelijk en deed me een beetje denken aan Festen, maar dan minder "erg". Ik vond het acteerwerk soms niet erg realistisch van Pattinson, Zendaya deed het wat beter mijns inziens, hoewel ik daar eigenlijk geen hoge pet van op heb. Film was goed voor een avondje vermaak (hoewel?), je hoeft er niet speciaal voor naar de bioscoop overigens, prima film op eens op Netflix ofzo te kijken als hij daar verschijnt. Vrouwlief vond hem goed, die heeft zich de hele tijd zéér ongemakkelijk gevoeld, die is nogal gevoelig voor awkward situations
Mijn cijfer: 7-
IMDB: 7,5
Godver Fuck !!quote:Op maandag 20 april 2026 12:13 schreef Farenji het volgende:
I swear imdb
Aangrijpende en vaak erg grappige film die effectief het stigma en onbegrip over het Gilles de la Tourette-syndroom aanpakt. Je kan uiteindelijk alleen maar sympathie voelen voor de lomp vloekende en schreeuwende hoofdpersoon, en voor alle andere mensen in vergelijkbare schuitjes. Wel vroeg ik me af of ze in het echt ook allemaal zo heerlijk creatief en (onbedoeld) grappig zijn met hun tics. Want ik moest er echt vaak hard om lachen, zo iemand die in veel situaties juist het meest ongepaste en aanstootgevende dwangmatig eruit flapt. Dat begint al in de openingsscene waar hij op het punt staat om een lintje van Queen Elizabeth te krijgen, en dat gaat de hele film zo door. De film gaat over het belang van begrip en geduld, en over kennis over de aandoening, wat automatisch tot geduld en begrip zal moeten leiden, en daar slaagt ie wel goed in. Ik kan deze film aan iedereen aanraden, behalve misschien aan de poster boven me want die zal het allemaal wel veel te woke vinden.
Cijfer 8.5
Die heb ik nog in de bioscoop gezien. Heel goede film.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:38 schreef TLC het volgende:
Land of mine
Een groep jonge Duitse krijgsgevangen soldaten moet vlak na de Tweede Wereldoorlog mijnen opruimen van t strand in Denemarken.
De Deense sergeant die over hun moet toezien is aanvankelijk hard en meedogenloos maar naarmate de tijd verstrijkt krijgt hij meer medelijden met de jonge mannen die hij eigenlijk steeds meer als gewone kinderen beschouwd.
--
Een pareltje deze film, je merkt dat de eens zo harde sergeant zich steeds meer opwerkt als vaderfiguur tegenover soldaten die allemaal zijn zonen hadden kunnen zijn.
Aanrader, een dikke 9 !
https://www.imdb.com/titl(...)0_q_land%20of%20mine
Naar aanleiding van deze LOVENDE recensie ook aangeslingerd.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver Fuck !!
Wat een pareltje van een film. Bedankt voor het posten hier anders was dat totaal aan me voorbij gegaan. Ik heb er van genoten. Met de combinatie van tranend lachen Ik vond het minstens een 9
Netflixquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:35 schreef flipsen het volgende:
Het boek heb ik destijds verslonden (las sowieso alles wat los en vast zat over de oorlog toen). Ik zal deze eens een kans geven. Bioscoop? Dan moet ik hem ergens illegaal vandaan trekken ben ik bang. Of ook op Netflix te vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |