Toch was dat waarschijnlijk de originele bioscoopversie. Van 139 min.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:09 schreef Toine51 het volgende:
Ik zag van de week The Abyss van James Cameron op SBS9.
Vond dit altijd een goede film met, een nog steeds actuele, boodschap.
Alleen hadden ze het cruciale stuk aan het einde uit de film gelaten...
Waarom?
Want zo begrijp je de film totaal niet als je hem nooit hebt gezien..
Deze uitvoering 3
Origineel 8
Kun je kort zeggen waar die over gaat en waarom de film zo goed was? Ik wil deze graag zien, maar dat moet dan wel op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 01:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb horror films al best lang afgeschreven maar Obsession heb ik gekeken nadat ik hierover gelezen had.
https://www.imdb.com/titl(...)t_8_nm_0_in_0_q_obse
Ik was echt verrast, het had alles wel, een goed verhaal, de jump scares maar die klopte ook gewoon (meestal voel je die wel aankomen nu niet), gore scenes en ik voelde me ongemakkelijk en dan is het goed.
Voor een horror film vond ik het een dikke 9 Prima vermaak
Eigenlijk zeg ik alles al, meestal zijn horror films leuk als je een tiener bent. Deze is anders, het acteer werk is goed het verhaal is interessant (hoe ver ga je als je iets graag wil, dat is eigenlijk waar het om gaat). Het is lastig zonder al te veel spoilers. Ik vond het origineel, eng en zelfs grappig soms en geen losse eindjes. Op IMDB scoorde het 7,8 en dat is voor een speelfilm hoog maar voor het genre horror eigenlijk héél hoog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je kort zeggen waar die over gaat en waarom de film zo goed was? Ik wil deze graag zien, maar dat moet dan wel op mijn prioriteitenlijstje.
Ik wil deze ook echt heel graag zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg ik alles al, meestal zijn horror films leuk als je een tiener bent. Deze is anders, het acteer werk is goed het verhaal is interessant (hoe ver ga je als je iets graag wil, dat is eigenlijk waar het om gaat). Het is lastig zonder al te veel spoilers. Ik vond het origineel, eng en zelfs grappig soms en geen losse eindjes. Op IMDB scoorde het 7,8 en dat is voor een speelfilm hoog maar voor het genre horror eigenlijk héél hoog.
Gisteren ook Obsession gezien. Leuke horrorfilm. Goed geacteerd. Heeft wat Carrie en Fatal Attraction referenties. Paar goede jumpscares, wat gore, een spannende soundtrack en zakt nergens in. Die 1,5 uur vlogen voorbij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg ik alles al, meestal zijn horror films leuk als je een tiener bent. Deze is anders, het acteer werk is goed het verhaal is interessant (hoe ver ga je als je iets graag wil, dat is eigenlijk waar het om gaat). Het is lastig zonder al te veel spoilers. Ik vond het origineel, eng en zelfs grappig soms en geen losse eindjes. Op IMDB scoorde het 7,8 en dat is voor een speelfilm hoog maar voor het genre horror eigenlijk héél hoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |