abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221579388

Space Jam (1996)
Pure nostalgie. De soundtrack, de Looney Tunes, de Michael Jordan hype in de jaren 90. Ik vond het als kind destijds een fantastische film en dat vind ik nu eigenlijk ook. Hoewel kinderen van nu niet weten wie MJ is (ga ik vanuit), is de film zeker voor de kids van nu leuk om te bekijken. Als volwassene heb ik er in ieder geval ook weer van genoten. :)

Score: 8
pi_221579478
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:09 schreef Toine51 het volgende:
Ik zag van de week The Abyss van James Cameron op SBS9.

Vond dit altijd een goede film met, een nog steeds actuele, boodschap.

Alleen hadden ze het cruciale stuk aan het einde uit de film gelaten...

Waarom?
Want zo begrijp je de film totaal niet als je hem nooit hebt gezien..

Deze uitvoering 3
Origineel 8
Toch was dat waarschijnlijk de originele bioscoopversie. Van 139 min.
Later is er op DVD de Special Edition Extended version uitgebracht van 164 min.
Misschien heb je de Special Edition ooit eens als eerste gezien.
Inderdaad vreemd dat de bioscoopversie, dus ooit eeeh .... de originele bioscoopversie was
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zondag 16 augustus 2026 @ 11:41:23 #103
13148 Shogo
Psycho...
pi_221584265

Masters of the Universe (2026)
MotU is net voor mijn tijd hoewel ik als kind het weleens heb gezien heb ik er niet helemaal de nostalgie mee, dus mijn verwachtingen lagen niet hoog. De film is campy, neemt zich niet serieus en heeft flauwe grappen. Dat is wat je verwacht alhoewel de grappen soms wel erg doorslaan. Ik vond de actie wel tof, maar de film is erg rommelig, alsof men niet weet welke richting ze uit willen. Het hele kantoorgedeelte had er uit gemogen, compleet nutteloos. Acteerwerk is prima de hoofdrolspeler is een goede Adam/He-man en Skeletor is ook tof gedaan door Leto. Soundtrack viel ook op. Al met al leuk om een keer te kijken, maar geen topper.

Score: 6
pi_221601430
Disclosure Day even de naam er bij, ivm kapotte review ubb

Gisteren heerlijk een avondje niets dus even een film gekeken, het werd disclosure day. Wat een prachtige film, goed verhaal, diep uitgewerkt en indrukwekkend. Verhaallijn is erg goed, al duurt het wel even voordat je er in zit en door hebt wat er aan de hand is.
Het einde is typisch Amerikaans, nogal open maar goed, dat is nou eenmaal zo. Vandaar een 8 en geen 9 wat de film zeker waard is!
Score: 8
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')