Vond deze echt tegenvallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:04 schreef flipsen het volgende:
Na 2 weken niets fatsoenlijks in de bioscoop (in Argentinië dan, in NL draaiden er wel een paar films die ik interessant vond), gisteravond weer gegaan:
Bekijk deze YouTube-video
Had vooraf wat reviews gelezen en had al bijna spijt van het kopen van de kaartjes, maar met name de eerste helft viel positief mee. Hoewel het wat chaotisch begon. Maar daarna bij vlagen een echt goede film. Alleen na zo´n 3/4 van de film zakte het een beetje in, jammer wel.
IMDB: 6,9
Flipsen: 7
Mij viel deze film juist erg mee. Had via diverse kanalen gehoord dat hij wat tegenviel of zelfs erg slecht was.quote:
Een fijne Engelse coming of age rom com die lekker wegkijkt. Speelt zich af in en rondom de universiteit van Manchester waar mijn vrouw ooit naar toe ging en wat ook voor ons de reden was om deze film te bekijken. Los van dat is dit ook niet een film die lang in mijn geheugen zal blijven hangen.quote:Als een dolverliefde muzikant (Spike Fearn; Ella McCay, Alien: Romulus) het verkeerde telefoonnummer krijgt van het meisje van zijn dromen, gaat hij samen met een gedreven psychologiestudent (Angourie Rice; Mean Girls (2024), Spider-Man: No Way Home) naar haar op zoek. Hun zoektocht leidt tot hilariteit en opschudding op de hele campus en tegelijkertijd worden hun eigen gevoelens en ambities op de proef gesteld.
Dit heb ik ook gekeken, voordat ik de film gezien had, en naar aanleiding hiervan uit nieuwsgierigheid naar de bioscoop gegaan. De zaal was zondag aangenaam leeg door het voetbal. Een leuke, spannende, en prima gemaakte film (maar zonder Emily Blunt was ik waarschijnlijk niet gegaan).quote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef V. het volgende:
Ik keek net deze recensie en hoewel ik vind dat Mark Kermode goede kritiek heeft is het Simon Mayo die echt helemaal verwoordt hoe ik deze film ervoer, tot en met zijn compliment voor de actrice die de beelden aan het eind van commentaar voorziet. Dat is echt wat je noemt een career-making performance. Die gaan we meer zien.
Maar wat Mayo zegt en de uiteindelijke reactie van Kermode is echt precies wat ik bedoelde.
Door deze post ben ik gister idd eens op die dame gaan letten. Ze wist me echt te ontroerenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef V. het volgende:
Ik keek net deze recensie en hoewel ik vind dat Mark Kermode goede kritiek heeft is het Simon Mayo die echt helemaal verwoordt hoe ik deze film ervoer, tot en met zijn compliment voor de actrice die de beelden aan het eind van commentaar voorziet. Dat is echt wat je noemt een career-making performance. Die gaan we meer zien.
Maar wat Mayo zegt en de uiteindelijke reactie van Kermode is echt precies wat ik bedoelde.
Precies... Haar emoties raakten mij heel erg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door deze post ben ik gister idd eens op die dame gaan letten. Ze wist me echt te ontroeren
Wisselende mening over de film. Begon goed. Bij de eerste car chase verloor ie me (o... het is wel echt zo'n suspension of disbelieve film), om me daarna weer te pakken. Vond de vertelstructuur erg goed gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |