Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
Niet als je boven de 80 kilo bent denk ik.quote:Op zondag 5 april 2026 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet er best relaxt uit idd, denk dat het wel kan als je uitgerust aan zou pikken en in het wiel blijft hangen.
Maar niet als je ook 200km hebt moeten fietsen.
Graag in een ander topicquote:Op zondag 5 april 2026 16:05 schreef wimderon het volgende:
Lotte moest al een Van Aert-gaatje dichten op de Molenberg.
Dan niet nee, je moet wel enigzins sportief zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 16:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet als je boven de 80 kilo bent denk ik.
Jawel. Maar graag geen spoilers gebruiken, desnoods een topic openen voor de vrouwen in de RvV.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rijden die geen Ronde van Vlaanderen?
Voorgaande jaren zat dat ook gewoon in dit topicquote:Op zondag 5 april 2026 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jawel. Maar graag geen spoilers gebruiken, desnoods een topic openen voor de vrouwen in de RvV.
Dan wordt die Paterberg heel vervelend.quote:Op zondag 5 april 2026 16:07 schreef vivelafete het volgende:
Thieu tegen de krampen aan volgens Eurosport
Matje is te trots en tactisch een nitwitquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Blijft tactisch zo dom om over te nemen, gebruik nou eens de aanwezigheid van Evenepoel. Die kun je wellicht na de Kwaremont ook nog als kompaan gebruiken.
Denk dat hij ook al niet volle bak aan het geven is hoorquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Blijft tactisch zo dom om over te nemen, gebruik nou eens de aanwezigheid van Evenepoel. Die kun je wellicht na de Kwaremont ook nog als kompaan gebruiken.
Voelt ie zich te goed voor. IK ben niet afhankelijk van anderen bla blaquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Toch irritant. Tijd voor een trainingskamp met Ruim Costa.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voelt ie zich te goed voor. IK ben niet afhankelijk van anderen bla bla
Kap even met Dopig Pogi.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef Ploplap het volgende:
Straks kan Matje weer via de socials zeggen dat Pogi de goat is. Het is geen tactisch wonder.
Ook nog zonder motorenquote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef H.Vviv het volgende:
evenepoel die op het vlakke geen tijd verliest. Toch wel respect daarvoor
Volgende week om deze tijd, dan houd het universum pas echt op te bestaan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me momenteel een varken in een vrachtwagen op weg naar het slachthuis.
Wie weet krijgt de vrachtwagen een lekke band!quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Franziskaner of Kapuziner zou ondanks de naam ook prima zijn, maar die staan helaas niet koudquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
Ik vergeet elk jaar weer om ergens zo'n Kwaremont biertje te vinden voor deze dag
Klopt, maar helaas moet je ook en af en toe bergop rijden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Of de koplopers trappen niet vol door en evenepoel trapt in het rood.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Je voelt je als Lotte Kopecky?quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2/5 na vandaagquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is dan ook al best oude kwaremontquote:
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Godzijdank wordt er nog ergens fatsoenlijk gemodereerdquote:
Zijn rug eerder.quote:Op zondag 5 april 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
Waarom staat Matje steeds op de pedalen?
Heeft hij last van zijn zadel?
Kan ook door de kasseien komen, waardoor hij alle kanten opstuitertquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
Het is zonde dat ze in de Tour ook bergop moetenquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 5 april 2026 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Dit had je zoveel slimmer kunnen doen, Mathieu..
Dit lijkt me wel lichtjes overdreven.quote:Op zondag 5 april 2026 16:17 schreef Pistolero het volgende:
Steek een stok in zijn wiel, trap hem van zijn fiets, sla hem dood.
Alles is geoorloofd, doe IETS tegen dit addergebroed.
dat geloof ik graag, maar dat maakt niet uit bij dit soort gelegenheden. het gaat om het idee, 1 keer per jaarquote:
Je moet er eentje zoeken die over datum is. Een oude Kwaremont.quote:Op zondag 5 april 2026 16:19 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar dat maakt niet uit bij dit soort gelegenheden. het gaat om het idee, 1 keer per jaar
Dat kan alsnogquote:Op zondag 5 april 2026 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hadden gewoon een DSQ moeten hebben uiteraard
Nee dat is waar. Maar beetje hopium kan geen kwaadquote:Op zondag 5 april 2026 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pogacar rijdt gecontroleerd, om vervolgens boven niet stil te vallen, hè.
Het geeft zelfs B-renners als Florian vleugels.quote:Op zondag 5 april 2026 16:20 schreef Ploplap het volgende:
Iedereen weet het, alles komt door dat smerige geld uit UAE.
Dwarslaesie dan, wat jij wil. Maat laten we alsjeblieft opdonderen op met de normalisatie van dit allesvernietigende gezwel.quote:Op zondag 5 april 2026 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Alles is geoorloofd, doe IETS tegen dit addergebroed.
Dit lijkt me wel lichtjes overdreven.
Walgelijk figuur dat onze mooie sport kapot maaktquote:
Vinjego overal naartoe sturen waar die klootzak niet naartoe gaat en je raapt nog een hoop rondjes opquote:Op zondag 5 april 2026 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout op weg naar een nieuwe ereplek.
Visma heruitvindt zich niet meer.
Hoe dan? Die had op het klimmetje op de eerste meter alweer afgehaaktquote:Op zondag 5 april 2026 16:22 schreef The_Undertone het volgende:
Als je dus Evenepoel had laten terugkomen, kon er nu nog iets
Van der Poel doet niet aan wielrennenquote:Op zondag 5 april 2026 16:22 schreef The_Undertone het volgende:
Als je dus Evenepoel had laten terugkomen, kon er nu nog iets
Hij mag ook gewoon een lekke band of iets krijgen ipv permanente handicapquote:Op zondag 5 april 2026 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dwarslaesie dan, wat jij wil. Maat laten we alsjeblieft opdonderen op met de normalisatie van dit allesvernietigende gezwel.
Eens, Evenepoel had te veel verloren op de Kwaremont om iets nuttigs te doen voor Van der Poel.quote:Op zondag 5 april 2026 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe dan? Die had op het klimmetje op de eerste meter alweer afgehaakt
ik heb de top 4 voorspeld in deze volgorde, met alleen die Florian Vermeersch op 5 ipv Pedersen omdat die zo gehypt werd de laatste weken.quote:
Op welke manier, concreet?quote:Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer gaat de UCI dit eindelijk een keer een halt toeroepen?
Misschien dat er nog een verdwaalde Iraanse Shahed neerkomtquote:Op zondag 5 april 2026 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat het geen Oekraïnse drone is.
Gewoon geen wedstrijden meer organiserenquote:
Dezelfde UCI die meer dan 100 miljoen aan steekpenningen per jaar krijgt vanuit de zandbak?quote:Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer gaat de UCI dit eindelijk een keer een halt toeroepen?
"Je mag niet meer met overmacht winnen."?quote:Op zondag 5 april 2026 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een brief.
Als Evenepoel gaat springen en Van der Poel Pogacar alles laat oplossen kun je er best wat aan hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eens, Evenepoel had te veel verloren op de Kwaremont om iets nuttigs te doen voor Van der Poel.
In Italië weten ze daar wel raad meequote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cameramotor mag even twee meter voor Mathieu gaan rijden.
Hoe kan Remco winnen als hij bij iedere kasseienstrook op en neer stuitert terwijl MvdP ze bedwingt alsof de Rode Zee zich opentquote:Op zondag 5 april 2026 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Remco kan winnen in Roubaix. Mads ook verrassend sterk.
Cameramotor mag ook best een Hoogerlandje doen bij het Sloveense gedrocht.quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cameramotor mag even twee meter voor Mathieu gaan rijden.
2 weken later de 6equote:
Roglic doet niet mee toch?quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Cameramotor mag ook best een Hoogerlandje doen bij het Sloveense gedrocht.
Gewoon dichtrijden op de tussenstukken.quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kan Remco winnen als hij bij iedere kasseienstrook op en neer stuitert terwijl MvdP ze bedwingt alsof de Rode Zee zich opent
Dat is pas echt onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik EIS een overwinning van Puck bij de meisjes om deze enigszins teleurstelling te verzachten.
Maar gaat hij Pogacar wel kunnen volgen zonder dat veldrijden tussendoor? Ik vraag het me afquote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Overigens is dit waarschijnlijk ook einde veldrijden voor Matje
Ach, is die sport niet juist wat interessanter zonder de Pogacar van het veldrijden?quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Dan houden we tenminste iets positiefs over aan deze Ronde.quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Na de tweede keer Kwaremont zijn er bijna geen rustmomenten in de koers. Evenepoel heeft bijna geen versnelling meer in zijn benen om daar iets van verschil te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Evenepoel gaat springen en Van der Poel Pogacar alles laat oplossen kun je er best wat aan hebben.
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.quote:
Wel zelf schuldig aan zo te zien.quote:
Een flippend topic is dan ook zo standaard als de verkeerde wintquote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben jullie al zo vaak in een koerstopic gevoerd
Gelukkig gaat ie nooit olumpies kampioen worden i.v.m. strengere dopingregels.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.
Blijft na dit jaar enkel die olympische titel over. Maar gezien de manier waarop hij die in Parijs opgaf, boeit die niet zoveel voor hemquote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de tijdritkampioenschapoen veilig. Al zijn die door Remco ook doodsaai.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaag niet uit zone 2 geweestquote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Pogacar houdt zich nog in, om het niet té verdacht te maken. Reed gewoon relaxt rond met Mathieu heel de tijd.
Met zijn huidige manier van koersen ga je sowieso niet winnen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Na de tweede keer Kwaremont zijn er bijna geen rustmomenten in de koers. Evenepoel heeft bijna geen versnelling meer in zijn benen om daar iets van verschil te maken.
Er zijn mensen die dit geloofwaardig vinden.quote:
Ze hebben blijkbaar IOC nog niet volledig hun zakquote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft na dit jaar enkel die olympische titel over. Maar gezien de manier waarop hij die in Parijs opgaf, boeit die niet zoveel voor hem
Ik verlang naar een seizoen zonder Pogacarquote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik verlang naar een sprintje tussen VDB, Museeuw en van Petegem
Ik verlang naar Ricco die door de gendarmerie uit de bus wordt gesleept.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik verlang naar een sprintje tussen VDB, Museeuw en van Petegem
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit geloofwaardig vinden.
Boeit hem geen kut, alleen winst telt.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef franklop het volgende:
Mathieu moet opletten dat hij niet derde gaat worden
Al verliest Remco ook nog wat
Livin on the edgequote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi is met deze benen volgende week favoriet.
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval nietquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.
Die had zijn "charme" niet mee, anders had die ook nog wel even op de fiets gezeten.quote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verlang naar Ricco die door de gendarmerie uit de bus wordt gesleept.
Ach ja, ik moet het RR nageven dat het een beetje vermoeiend wordt om nog steeds zoveel mensen te zien die deze praktijken op face value tot zich nemen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een flippend topic is dan ook zo standaard als de verkeerde wint
Ik zie anders een compleet gebrek aan doodsverwensingen hoor.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval niet
Weer een middag laten verzieken door Pogacarquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.
Misschien krijgt Pogi alsnog een DQ door spoorweggatequote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeit hem geen kut, alleen winst telt.
2 Bernard Kohl's voor je reactie:quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verlang naar Bernard Kohl en Michael Rasmussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Ja dat zou ergens mooi zijn, maar daar krijg je geen heel decennium aan gemist wielerplezier meer voor terug natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
En vooral verlangen naar een nieuwe Landis die dit hele circus eens ontmaskert
Dit is vooral voor volgende weekquote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een paar jaar geleden werd Van der Poel ook gelost op de laatste Kwaremont, maar kon hij het verschil in de laatste kilometers nog beperkt houden.
Nu kijk je naar, nouja, dit.
Erg mooi. Graag gebiedsverbod van 5 jaar.quote:Het parket van Oost-Vlaanderen gaat gerechtelijk optreden tegen de renners die tijdens de Ronde van Vlaanderen het rode licht aan een overweg genegeerd hebben. Dat is bevestigd aan VRT NWS.
Ayuso?quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
Niets spreekt in zijn voordeel. Hij heeft geen enkele uitstraling, hij rijdt voor een crimineel regime, hoezo heeft hij überhaupt fans? Hij kan - te - hard rijden en dan heb je het meteen gehad.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet het RR nageven dat het een beetje vermoeiend wordt om nog steeds zoveel mensen te zien die deze praktijken op face value tot zich nemen.
Vorig jaar was hij net zo sterk, maar kreeg hij Mathieu er ook niet af.. al was Mathieu toen ook wel gesloopt en weet je niet wat er gebeurd was zonder crashquote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi is met deze benen volgende week favoriet.
Ze hebben wel geleerd van Lance A.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
Finale zoals de Omloop nu. Finish in Meerbeke, niet sfeerlozer dan waar ze nu finishen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat met die finish ergens in the middle of nowhere?
Heeft teveel belang om zelf carrière te maken vrees ik, zelfs bij een andere ploeg ben je dan niet veilig natuurlijk.quote:
Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval niet
Het voorkomt nog eens 5 jaar van deze walgelijke ellendeling die iedereen voor zoete koek sliktquote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat zou ergens mooi zijn, maar daar krijg je geen heel decennium aan gemist wielerplezier meer voor terug natuurlijk.
Van der Poel, Van Aert en Pedersen gaan daar in principe niet of niet gemakkelijk gelost worden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans is uiteraard nihil, maar hopelijk kan Ganna volgende week ook nog een factor zijn die de koers kan beïnvloeden.
Wildebras Ganna rijdt zijn fiets op de eerste strook ongetwijfeld weer de vernieling in.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans is uiteraard nihil, maar hopelijk kan Ganna volgende week ook nog een factor zijn die de koers kan beïnvloeden.
Doodsverwensingen zijn nooit acceptabel maar ik heb ook nog nooit in mijn leven zo weinig plezier gehad in wielrennen volgen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.
Lance, 7-voudig tourwinnaarquote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze hebben wel geleerd van Lance A.
Iedereen die het waagt te klikken wordt gewoon uitgeroeid. Stukje Khashoggi.
Vraag is wel of dat niet ook komt omdat Pogi dan niet op 100% doorgaat om bovenop nog wat over te hebben? Je ziet ook wel hoe groot het verschil uiteindelijk nog wordtquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
Wat apart is dat Matje elke keer aan de voet lost terwijl je zou verwachten dat hij verderop vooral tekort komt.
Wellicht eens op welingelichtekringen.nl kijken inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.
Als Pogacar "iets" heeft, lijkt het me erg aannemelijk dat van der Poel, Evenepoel en Vingegaard dat ook allemaal wel hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.
Ik ben GROOT voorstander van het normaliseren van doodsverwensingen. Ik kan je nog wel mijn lijstje geven waar inmiddels een paar miljoen namen op staan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.
Vrees dat hij het blubberfietsen een jaar gaat overslaan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is te hopen dat Van der Poel volgend jaar eens echt iets gaat doen.
Heb het gevoel dat dat in Roubaix al 5 jaar wordt gezegd en hij nog nooit top-10 reed?quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De haat is gereserveerd voor Van der Poel, het Sloveense gedrocht staat men om onduidelijke redenen toe.quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef The_Undertone het volgende:
Het is wachten tot een doorsnoven Vlaamse hooligan hem van zijn fiets sleurt.
Ditquote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn nooit acceptabel maar ik heb ook nog nooit in mijn leven zo weinig plezier gehad in wielrennen volgen.
MSR en de E3 laten wel zien dat hij niet zo goed is als vorig jaar. Nooit meer de Omloop.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een paar jaar geleden werd Van der Poel ook gelost op de laatste Kwaremont, maar kon hij het verschil in de laatste kilometers nog beperkt houden.
Nu kijk je naar, nouja, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |