Blijft na dit jaar enkel die olympische titel over. Maar gezien de manier waarop hij die in Parijs opgaf, boeit die niet zoveel voor hemquote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.
Volgens mij zijn alleen de tijdritkampioenschapoen veilig. Al zijn die door Remco ook doodsaai.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.
Vandaag niet uit zone 2 geweestquote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Pogacar houdt zich nog in, om het niet té verdacht te maken. Reed gewoon relaxt rond met Mathieu heel de tijd.
Met zijn huidige manier van koersen ga je sowieso niet winnen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Na de tweede keer Kwaremont zijn er bijna geen rustmomenten in de koers. Evenepoel heeft bijna geen versnelling meer in zijn benen om daar iets van verschil te maken.
Er zijn mensen die dit geloofwaardig vinden.quote:
Ze hebben blijkbaar IOC nog niet volledig hun zakquote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft na dit jaar enkel die olympische titel over. Maar gezien de manier waarop hij die in Parijs opgaf, boeit die niet zoveel voor hem
Ik verlang naar een seizoen zonder Pogacarquote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik verlang naar een sprintje tussen VDB, Museeuw en van Petegem
Ik verlang naar Ricco die door de gendarmerie uit de bus wordt gesleept.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik verlang naar een sprintje tussen VDB, Museeuw en van Petegem
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit geloofwaardig vinden.
Boeit hem geen kut, alleen winst telt.quote:Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef franklop het volgende:
Mathieu moet opletten dat hij niet derde gaat worden
Al verliest Remco ook nog wat
Livin on the edgequote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi is met deze benen volgende week favoriet.
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval nietquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.
Die had zijn "charme" niet mee, anders had die ook nog wel even op de fiets gezeten.quote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verlang naar Ricco die door de gendarmerie uit de bus wordt gesleept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |