2 weken later de 6equote:
Roglic doet niet mee toch?quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Cameramotor mag ook best een Hoogerlandje doen bij het Sloveense gedrocht.
Gewoon dichtrijden op de tussenstukken.quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kan Remco winnen als hij bij iedere kasseienstrook op en neer stuitert terwijl MvdP ze bedwingt alsof de Rode Zee zich opent
Dat is pas echt onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik EIS een overwinning van Puck bij de meisjes om deze enigszins teleurstelling te verzachten.
Maar gaat hij Pogacar wel kunnen volgen zonder dat veldrijden tussendoor? Ik vraag het me afquote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Overigens is dit waarschijnlijk ook einde veldrijden voor Matje
Ach, is die sport niet juist wat interessanter zonder de Pogacar van het veldrijden?quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Dan houden we tenminste iets positiefs over aan deze Ronde.quote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Na de tweede keer Kwaremont zijn er bijna geen rustmomenten in de koers. Evenepoel heeft bijna geen versnelling meer in zijn benen om daar iets van verschil te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Evenepoel gaat springen en Van der Poel Pogacar alles laat oplossen kun je er best wat aan hebben.
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.quote:
Wel zelf schuldig aan zo te zien.quote:
Een flippend topic is dan ook zo standaard als de verkeerde wintquote:Op zondag 5 april 2026 16:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben jullie al zo vaak in een koerstopic gevoerd
Gelukkig gaat ie nooit olumpies kampioen worden i.v.m. strengere dopingregels.quote:Op zondag 5 april 2026 16:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Einde jaar nr 7. En de Tour. En de Vuelta. En wereldkampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |