Een Franziskaner of Kapuziner zou ondanks de naam ook prima zijn, maar die staan helaas niet koudquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
Ik vergeet elk jaar weer om ergens zo'n Kwaremont biertje te vinden voor deze dag
Klopt, maar helaas moet je ook en af en toe bergop rijden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Of de koplopers trappen niet vol door en evenepoel trapt in het rood.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Je voelt je als Lotte Kopecky?quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me momenteel een varken in een vrachtwagen op weg naar het slachthuis.
2/5 na vandaagquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me momenteel een varken in een vrachtwagen op weg naar het slachthuis.
Het is dan ook al best oude kwaremontquote:
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Godzijdank wordt er nog ergens fatsoenlijk gemodereerdquote:
Zijn rug eerder.quote:Op zondag 5 april 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
Waarom staat Matje steeds op de pedalen?
Heeft hij last van zijn zadel?
Kan ook door de kasseien komen, waardoor hij alle kanten opstuitertquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
Het is zonde dat ze in de Tour ook bergop moetenquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |