Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
Niet als je boven de 80 kilo bent denk ik.quote:Op zondag 5 april 2026 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet er best relaxt uit idd, denk dat het wel kan als je uitgerust aan zou pikken en in het wiel blijft hangen.
Maar niet als je ook 200km hebt moeten fietsen.
Graag in een ander topicquote:Op zondag 5 april 2026 16:05 schreef wimderon het volgende:
Lotte moest al een Van Aert-gaatje dichten op de Molenberg.
Dan niet nee, je moet wel enigzins sportief zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 16:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet als je boven de 80 kilo bent denk ik.
Jawel. Maar graag geen spoilers gebruiken, desnoods een topic openen voor de vrouwen in de RvV.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rijden die geen Ronde van Vlaanderen?
Voorgaande jaren zat dat ook gewoon in dit topicquote:Op zondag 5 april 2026 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jawel. Maar graag geen spoilers gebruiken, desnoods een topic openen voor de vrouwen in de RvV.
Dan wordt die Paterberg heel vervelend.quote:Op zondag 5 april 2026 16:07 schreef vivelafete het volgende:
Thieu tegen de krampen aan volgens Eurosport
Matje is te trots en tactisch een nitwitquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Blijft tactisch zo dom om over te nemen, gebruik nou eens de aanwezigheid van Evenepoel. Die kun je wellicht na de Kwaremont ook nog als kompaan gebruiken.
Denk dat hij ook al niet volle bak aan het geven is hoorquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Blijft tactisch zo dom om over te nemen, gebruik nou eens de aanwezigheid van Evenepoel. Die kun je wellicht na de Kwaremont ook nog als kompaan gebruiken.
Voelt ie zich te goed voor. IK ben niet afhankelijk van anderen bla blaquote:Op zondag 5 april 2026 16:08 schreef Szura het volgende:
Toch irritant. Tijd voor een trainingskamp met Ruim Costa.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voelt ie zich te goed voor. IK ben niet afhankelijk van anderen bla bla
Kap even met Dopig Pogi.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef Ploplap het volgende:
Straks kan Matje weer via de socials zeggen dat Pogi de goat is. Het is geen tactisch wonder.
Ook nog zonder motorenquote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef H.Vviv het volgende:
evenepoel die op het vlakke geen tijd verliest. Toch wel respect daarvoor
Volgende week om deze tijd, dan houd het universum pas echt op te bestaan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me momenteel een varken in een vrachtwagen op weg naar het slachthuis.
Wie weet krijgt de vrachtwagen een lekke band!quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Franziskaner of Kapuziner zou ondanks de naam ook prima zijn, maar die staan helaas niet koudquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
Ik vergeet elk jaar weer om ergens zo'n Kwaremont biertje te vinden voor deze dag
Klopt, maar helaas moet je ook en af en toe bergop rijden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Of de koplopers trappen niet vol door en evenepoel trapt in het rood.quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Evenepoel alleen nauwelijks tijd verliest op de 2 koplopers, dan is hij in principe de sterkste op het vlakke toch?
Je voelt je als Lotte Kopecky?quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2/5 na vandaagquote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is dan ook al best oude kwaremontquote:
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3quote:Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Godzijdank wordt er nog ergens fatsoenlijk gemodereerdquote:
Zijn rug eerder.quote:Op zondag 5 april 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
Waarom staat Matje steeds op de pedalen?
Heeft hij last van zijn zadel?
Kan ook door de kasseien komen, waardoor hij alle kanten opstuitertquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
Het is zonde dat ze in de Tour ook bergop moetenquote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarin is hij normaal ook de betere van de 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |