Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval niet
Het voorkomt nog eens 5 jaar van deze walgelijke ellendeling die iedereen voor zoete koek sliktquote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat zou ergens mooi zijn, maar daar krijg je geen heel decennium aan gemist wielerplezier meer voor terug natuurlijk.
Van der Poel, Van Aert en Pedersen gaan daar in principe niet of niet gemakkelijk gelost worden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans is uiteraard nihil, maar hopelijk kan Ganna volgende week ook nog een factor zijn die de koers kan beïnvloeden.
Wildebras Ganna rijdt zijn fiets op de eerste strook ongetwijfeld weer de vernieling in.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans is uiteraard nihil, maar hopelijk kan Ganna volgende week ook nog een factor zijn die de koers kan beïnvloeden.
Doodsverwensingen zijn nooit acceptabel maar ik heb ook nog nooit in mijn leven zo weinig plezier gehad in wielrennen volgen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.
Lance, 7-voudig tourwinnaarquote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze hebben wel geleerd van Lance A.
Iedereen die het waagt te klikken wordt gewoon uitgeroeid. Stukje Khashoggi.
Vraag is wel of dat niet ook komt omdat Pogi dan niet op 100% doorgaat om bovenop nog wat over te hebben? Je ziet ook wel hoe groot het verschil uiteindelijk nog wordtquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
Wat apart is dat Matje elke keer aan de voet lost terwijl je zou verwachten dat hij verderop vooral tekort komt.
Wellicht eens op welingelichtekringen.nl kijken inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.
Als Pogacar "iets" heeft, lijkt het me erg aannemelijk dat van der Poel, Evenepoel en Vingegaard dat ook allemaal wel hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien alsof al deze boze WLRers conspiracy gelovers zijn. In de reguliere media lees ik echt vrijwel niets over vermeend dopinggebruik.
Ik ben GROOT voorstander van het normaliseren van doodsverwensingen. Ik kan je nog wel mijn lijstje geven waar inmiddels een paar miljoen namen op staan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.
Vrees dat hij het blubberfietsen een jaar gaat overslaan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is te hopen dat Van der Poel volgend jaar eens echt iets gaat doen.
Heb het gevoel dat dat in Roubaix al 5 jaar wordt gezegd en hij nog nooit top-10 reed?quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De haat is gereserveerd voor Van der Poel, het Sloveense gedrocht staat men om onduidelijke redenen toe.quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef The_Undertone het volgende:
Het is wachten tot een doorsnoven Vlaamse hooligan hem van zijn fiets sleurt.
Ditquote:Op zondag 5 april 2026 16:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn nooit acceptabel maar ik heb ook nog nooit in mijn leven zo weinig plezier gehad in wielrennen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |