Ach ja, ik moet het RR nageven dat het een beetje vermoeiend wordt om nog steeds zoveel mensen te zien die deze praktijken op face value tot zich nemen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een flippend topic is dan ook zo standaard als de verkeerde wint
Ik zie anders een compleet gebrek aan doodsverwensingen hoor.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier op FOK! is dat gebrek er in elk geval niet
Weer een middag laten verzieken door Pogacarquote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.
Misschien krijgt Pogi alsnog een DQ door spoorweggatequote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeit hem geen kut, alleen winst telt.
2 Bernard Kohl's voor je reactie:quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verlang naar Bernard Kohl en Michael Rasmussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Ja dat zou ergens mooi zijn, maar daar krijg je geen heel decennium aan gemist wielerplezier meer voor terug natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
En vooral verlangen naar een nieuwe Landis die dit hele circus eens ontmaskert
Dit is vooral voor volgende weekquote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een paar jaar geleden werd Van der Poel ook gelost op de laatste Kwaremont, maar kon hij het verschil in de laatste kilometers nog beperkt houden.
Nu kijk je naar, nouja, dit.
Erg mooi. Graag gebiedsverbod van 5 jaar.quote:Het parket van Oost-Vlaanderen gaat gerechtelijk optreden tegen de renners die tijdens de Ronde van Vlaanderen het rode licht aan een overweg genegeerd hebben. Dat is bevestigd aan VRT NWS.
Ayuso?quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
Niets spreekt in zijn voordeel. Hij heeft geen enkele uitstraling, hij rijdt voor een crimineel regime, hoezo heeft hij überhaupt fans? Hij kan - te - hard rijden en dan heb je het meteen gehad.quote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een ziekelijk gebrek aan haat jegens Pogacar. De propagandacampagne is ongekend succesvol.
Het is ook wel vermoeiend om welhaast doodsverwensingen als acceptabel te zien omdat het gericht is tegen iemand die we dienen te haten.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet het RR nageven dat het een beetje vermoeiend wordt om nog steeds zoveel mensen te zien die deze praktijken op face value tot zich nemen.
Vorig jaar was hij net zo sterk, maar kreeg hij Mathieu er ook niet af.. al was Mathieu toen ook wel gesloopt en weet je niet wat er gebeurd was zonder crashquote:Op zondag 5 april 2026 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi is met deze benen volgende week favoriet.
Ze hebben wel geleerd van Lance A.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Szura het volgende:
Finale zoals de Omloop nu. Finish in Meerbeke, niet sfeerlozer dan waar ze nu finishen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat met die finish ergens in the middle of nowhere?
Heeft teveel belang om zelf carrière te maken vrees ik, zelfs bij een andere ploeg ben je dan niet veilig natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |