abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:33:08 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220477278
Ik deed een poging met de elektra verder te gaan bij m'n ouders. Was nog geen minuut bezig

"Blijf van die aders af, raak mij aan!"

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 31-03-2026 21:01:38 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:34:00 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220477291
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:36:44 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220477320
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Ga ik naar op zoek dit jaar, maar eigenlijk liever een braam
Zoek dan een doornloze! Erg fijn. Of een framboos/braam kruizing, die vind ik zelf erg lekker, vooral de tayberry. :9
pi_220477347
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zoek dan een doornloze! Erg fijn. Of een framboos/braam kruizing, die vind ik zelf erg lekker, vooral de tayberry. :9
Dank, is dat er ook in kuipvorm? Want dat zoek ik dus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:41:11 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220477365
Bramen, die groeien op meer plekken in m'n tuin dan me lief is. Woekerbende
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:41:48 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220477375
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
https://fruitbomen.net/webwinkel/kruisingen/taybes
pi_220477383
Eerste live gefilmde muntje ooit O+ Voor alle fans *O*

Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220477418
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste live gefilmde muntje ooit O+ Voor alle fans *O*

Live aanwezig zijn bij vondsten is nóg toffer _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:44:52 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_220477422
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Bramen, die groeien op meer plekken in m'n tuin dan me lief is. Woekerbende
De wilde versie zeker. Met vlijmscherpe dorens. Die krengen heb ik hier ook. Een gedeelte weg kunnen krijgen. Maar op andere plekken komt de zooi zo weer terug.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:47:49 #10
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220477456
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Live aanwezig zijn bij vondsten is nóg toffer _O_
Oh ja dat zou kunnen, dat weet ik niet :@
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:55:41 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220477563
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef z80 het volgende:

[..]
De wilde versie zeker. Met vlijmscherpe dorens. Die krengen heb ik hier ook. Een gedeelte weg kunnen krijgen. Maar op andere plekken komt de zooi zo weer terug.
Jup ik overweeg nog een mulch mes op de bosmaaier

Zijn brumbels Engels voor bramen(struiken)? In het dialect hier "brummels"
pi_220477564
Bedankt voor alle lieve woorden mensen O+
Spoilers!
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:56:09 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220477565
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Moet prima kunnen. Maar zijn wel allemaal klimmers natuurlijk dus het moet wel ergens heen kunnen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:58:58 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220477613
@Buurpoes er is een vriendje voor je hier !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220477642
Besteld bij Baldur, kuip, hoog ipv breed. Samen met een moerbei :9~ moeten beiden in de zon en zijn snel van te plukken
https://www.baldur-nederl(...)y=ext%3Anotavailable

https://www.baldur-nederl(...)ckingham/detail.html
pi_220477643
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup ik overweeg nog een mulch mes op de bosmaaier

Zijn brumbels Engels voor bramen(struiken)? In het dialect hier "brummels"
Brambles ja.
Spoilers!
pi_220477656
Knuffels voor @vlindertje89 en @Blues :*
Spoilers!
pi_220477782
@Kaatje1 ja ik luister braaf. In huis zoveel mogelijk met een kruk, heb vandaag echt veel op bank met poot hoog gelegen en probeer wel regelmatig tenen wiebelen, tenen naar me toe, rondjes draaien voor wat beweging. Ik merk ook dat het vocht nu wat naar beneden begint te zakken (richting knie), voorvoet is duidelijk minder dik en ook enkel is wat mobieler, ik kom bij tenen naar me toe volgens mij wel stukje verder al dan vanochtend bij de fysio. En iets minder koude tenen ook haha. De brace komt helaas donderdag pas.

Ouders komen morgen even langs, dat is fijn. Ik voel me wel echt behoorlijk opgesloten nu, met niet naar werk vandaag, niet naar nieuwe uni morgen en donderdag, niet oppassen bij Centerparcsvriendin en slapen bij ouders daarna zaterdag.. ik had even bij training willen langsgaan vanavond, maar ik kan niet rijden of fietsen en mag niet zover lopen, en buren laten brengen en halen gaat me wat ver. Ik kan geen boodschappen doen, niet mee rondje wandelen met de buren etc.. hopelijk vanaf volgende dinsdag weer stuk mobieler. Buurvrouw heeft vanmiddag allerlei boodschappen voor me gedaan, super fijn O+ .

Nieuwe werk reageerde heel fijn, thuis werken is geen probleem, kreeg ook al meteen info hoe ik kan ziekmelden mocht dat toch nodig zijn etc.

@Lucky_Strike merk je dat het helpt/oplucht om het erover te hebben? Kan me voorstellen dat het je erg bezig gehouden heeft afgelopen tijd. Ik gun het je om het contact zodanig te kunnen hebben dat je er iets uithaalt (kan ook 'in elk geval geen wat als... gevoel later' zijn) maar het je niet (al te)veel kost :* .
pi_220477812
Goede OP poes trouwens.

Wij hebben 1 klein stukje met ongewenste bramen. Een keer of 4 per jaar snoeien we die en dan breidt het zich niet verder uit.
Spoilers!
pi_220477967
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike merk je dat het helpt/oplucht om het erover te hebben? Kan me voorstellen dat het je erg bezig gehouden heeft afgelopen tijd. Ik gun het je om het contact zodanig te kunnen hebben dat je er iets uithaalt (kan ook 'in elk geval geen wat als... gevoel later' zijn) maar het je niet (al te)veel kost :* .
Het er over praten brengt niet zo zeer opluchting. Het er over kunnen praten wel. Het is niets voor mij om zo dicht te klappen, dat heb ik echt niet als plezierig ervaren.

Wat je zegt, als het me vooral maar niet te veel kost. En de rest zie ik nog wel.

Wat een ellende met je enkel. Je hebt het ook niet half aangepakt zeg.
Spoilers!
pi_220478161
Ja maar LS het is nogal wat allemaal, daar kan je ook zo van in jezelf geraken. Met alle gedachtes die over elkaar buitelen, is het goed, doe ik het wel of niet, hoe voelt het, wat zit er in voor mij, etc etc. Je kan iig achteraf nooit spijt krijgen dat je haar weer/nog gezien hebt.
:*
pi_220478341
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het er over praten brengt niet zo zeer opluchting. Het er over kunnen praten wel. Het is niets voor mij om zo dicht te klappen, dat heb ik echt niet als plezierig ervaren.

Wat je zegt, als het me vooral maar niet te veel kost. En de rest zie ik nog wel.

Ik begrijp wat je zegt inderdaad. Je zo niet jezelf voelen is niet prettig :* .

Het lijkt me een lastige beslissing ook. Ik kan me voorstellen dat het misschien best zou kunnen dat het achteraf niet voor je had gehoeven of je er achteraf zelfs spijt van kan hebben dat je haar weer/nog gezien hebt, maar dat het in elk geval zeker weten dat je niet met een 'wat als..' gevoel zou blijven zitten als je het niet gedaan zou hebben, daar alsnog tegenop kan wegen.

En ja, ik doe niet aan half werk ;( . Ik heb rechts al twee keer de enkelbandjes ingescheurd, dit was de eerste keer links, dus dan moest het meteen extra goed ofzo? Al hoop ik nog steeds heel erg dat dinsdag blijkt dat het deze keer ook "alleen" de enkelbandjes buiten ingescheurd en binnen uitgerekt is. Dat is ook nog steeds een realistische uitkomst, probeer ik mezelf regelmatig aan te herinneren. De fysio dacht dat ik dinsdag na onze afspraak wel weer naar de uni door kon met kwartier op krukken vanaf station naar gebouw, dus ik probeer me daar ook beetje aan vast te houden. Als ik maar in ieder geval beetje het huis uit kan weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 31-03-2026 22:05:09 ]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:06:09 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220478450
B:)B
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220478501
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik merk altijd dat ik zelf eerst een soort van duidelijkheid moet hebben voor ik het er met anderen over kan hebben ofzo. Aan de ene kant fijn om niet al die meningen mee te nemen, aan de andere kant, mwhuuuhhh :'(

Sterkte O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 22:11:40 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220478525
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede OP poes trouwens.
Ja echt super lief beest.
Raar dat ie echt altijd bij m'n ouders is.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:36 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220478541
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja echt super lief beest.
Raar dat ie echt altijd bij m'n ouders is.
Vaak speelt de hoeveelheid aandacht een rol. Niet volcontinue eraan pjukken, maar wel altijd reageren als dat gesuggereerd wordt.
pi_220478686
Nog wat anders. We hebben een buurman die een stuk weiland naast onze tuin heeft. Hij heeft wel eens schapen op zijn landje staan. Via via ben ik erachter gekomen wie het is, hij heeft zich nooit voorgesteld.

We hebben van die schapengaashekken tussen onze percelen. En tussen dat hek zijn twee esdoorns aan het groeien. Esdoorns zijn de duivel dus die moeten weg. Ik heb die kerel een mail gestuurd, hij heeft een aannemersbedrijf dus ik kon dat makkelijk vinden. Of we dat samen konden oplossen, of hij een kraantje heeft, of het via zijn perceel mag. Krijg ik mail terug: 'boom staat mij niet in de weg maar haal het vooral weg als je wilt en dat mag via mijn terrein.'

Lekker is dat zeg. Dit gaat ons een paar honderd euro kosten aan de huur van een kraan met mankracht terwijl hij dat gewoon heeft staan. Prima hoor, we regelen het zelf wel. Maar een beetje fatsoenlijke buren zijn is er niet bij met deze vent.

Deze man gaat dus niet ingeschakeld worden voor de verbouwing van ons huis.

Boom is overigens giftig voor zijn schapen.
Spoilers!
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:28:33 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220478746
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog wat anders. We hebben een buurman die een stuk weiland naast onze tuin heeft. Hij heeft wel eens schapen op zijn landje staan. Via via ben ik erachter gekomen wie het is, hij heeft zich nooit voorgesteld.

We hebben van die schapengaashekken tussen onze percelen. En tussen dat hek zijn twee esdoorns aan het groeien. Esdoorns zijn de duivel dus die moeten weg. Ik heb die kerel een mail gestuurd, hij heeft een aannemersbedrijf dus ik kon dat makkelijk vinden. Of we dat samen konden oplossen, of hij een kraantje heeft, of het via zijn perceel mag. Krijg ik mail terug: 'boom staat mij niet in de weg maar haal het vooral weg als je wilt en dat mag via mijn terrein.'

Lekker is dat zeg. Dit gaat ons een paar honderd euro kosten aan de huur van een kraan met mankracht terwijl hij dat gewoon heeft staan. Prima hoor, we regelen het zelf wel. Maar een beetje fatsoenlijke buren zijn is er niet bij met deze vent.

Deze man gaat dus niet ingeschakeld worden voor de verbouwing van ons huis.

Boom is overigens giftig voor zijn schapen.
Heb je ook eventueel overwogen de wortels af te zagen en m eerst goed te laten drogen ? En dan te kijken of je m er zonder graven uit krijgt.
pi_220478766
Volgens mij stonden er twee 2 meter hoge esdoorns in de tuin naast waar de boomchirurgen aan het werk waren in het aangrenzende plantsoen om te snoeien en te hakselen.
Gevraagd en toen bleken ze er zó uit te trekken door de mannen met 2-3 penwortels.

Kan het meevallen? De omtrek hierboven was 2 handen.
pi_220478785
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb je ook eventueel overwogen de wortels af te zagen en m eerst goed te laten drogen ? En dan te kijken of je m er zonder graven uit krijgt.
Nee, dat hebben we niet. Die klotebomen moeten gewoon weg. We hebben hem wel mishandeld met een kettingzaag maar daar groeit hij alleen maar harder van.

En ik ga die buurman liefst maar een keer om toegang via zijn terrein vragen. Ik wil niet het risico lopen om dat over een tijdje nog een keer te doen.
Spoilers!
pi_220478805
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:29 schreef AnneX het volgende:
Volgens mij stonden er twee 2 meter hoge esdoorns in de tuin naast waar de boomchirurgen aan het werk waren in het aangrenzende plantsoen om te snoeien en te hakselen.
Gevraagd en toen bleken ze er zó uit te trekken door de mannen met 2-3 penwortels.

Kan het meevallen? De omtrek hierboven was 2 handen.
Geen idee. De esdoorns die we een paar jaar geleden hebben laten verwijderen lieten een enorme krater achter maar die waren ook een meter of 15 hoog. Deze zijn nu 3 meter ongeveer. Bestaan wel uit heel veel stammen die door het gaas zijn gegroeid.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 22:33:42 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220478829
Wat is er zo erg aan een esdoorn? Ik heb ook eentje in de tuin volgens mij?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:33:51 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220478833
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, dat hebben we niet. Die klotebomen moeten gewoon weg. We hebben hem wel mishandeld met een kettingzaag maar daar groeit hij alleen maar harder van.

En ik ga die buurman liefst maar een keer om toegang via zijn terrein vragen. Ik wil niet het risico lopen om dat over een tijdje nog een keer te doen.
Is dat helemaal aan de kant bij de sloot ?
pi_220478848
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Geen idee. De esdoorns die we een paar jaar geleden hebben laten verwijderen lieten een enorme krater achter maar die waren ook een meter of 15 hoog. Deze zijn nu 3 meter ongeveer. Bestaan wel uit heel veel stammen die door het gaas zijn gegroeid.
Het zijn toch die bomen, die zich gretig verspreiden?
pi_220479033
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het zijn toch die bomen, die zich gretig verspreiden?
Ja, die. Twee of drie jaar geleden zijn we vergeten twee van de honderden zaailingen te verwijderen. En nu zijn ze 3 meter. En dat is dus het probleem met die bomen @derLudolf

@fietsie, dit staat bijna aan de dijk dus echt makkelijk bereikbaar via het hek van de buurman.

Ik ga deze week eens contact opnemen met onze grondwerker. Ook wel fijn want we missen hem nogal. Zo'n leuke vent O+
Spoilers!
pi_220480068
Ik vind het ook moedig LS. En wat Vanyel volgens mij ook al zei, dede beslissing hoeft ook niet voor altijd zijn. Je kunt altijd weer iets anders kiezen als dit niet werkt. Hoe is het contact me tje vader eigenlijk? Ik herinner dat het vooral getekend wordt door de aanwezigheid van je moeder?

Hoe gaat het met je voet vandaag @vlindertje89? Het ziet er echt heftig uit en naar dat het zo beperkt.

Ik sliep om onduidelijke redenen een hele poos niet vannacht en ik werd om 6 uur wakker door een boze peuter omdat ik niet die andere moeder ben :') dus ik trek mezelf even aan mijn haren het moeras uit, ga zo even dumbbellen en dan naar peutergym en boodschappen doen. En dan heel hard hopen dat er ruimte is voor een middagslaap *fingers crossed*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220480107
Tijd voor de sportschool *O*

Maar eerst even cetirizine bestellen in Duitsland (als ze nog verzenden naar hier die test komt zo).
Bizar. Ik koop ze normaal per 100. Pakjes gaan van 2,57 tot 15,88 per 100. Allemaal 'gewoon' cetirizine in dezelfde dosering 8)7 8)7

Het moeras al uit Bakje?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220480120
Sportschool zonder Bluey en gezang op de achtergrond zou ook top zijn ^O^ veel plezier!

Ronde 1/3 zit erop, iets minder moerassig al *O*
pi_220480155
Ze verzenden niet meer naar Nederland :'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:33:02 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220480174
Er zijn hier wel een aantal in Duitsland woonachtige mensen die een paar keer per week in Nederland komen ;)
  woensdag 1 april 2026 @ 09:27:55 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220480431
ugh.. de verzekerings maatschappij heeft even mijn woning verzekering met 25 % verhoogd.
"ja we hebben wel een email verstuurd" email noot gelezen. nu is de email her-verstuurd en staat r in :"we hebben het verhoogd " ja das dus verder helemaal geen reden waarom ofzo.. super irritant..

toch maar eens op zoek naar een andere verzekering.. maar gedoe want ons huis is EN een monument en een boerderij dus een bedrijf .... }:| ( nou hebben we ook wel gunstige dingen van het bedrijf zijn, dus ik moet HEEL goed uitzoeken of ik dat wil veranderen.. )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220480712
Mogge!

Zo, da’s een flinke ophoging @Barreltje en al helemaal zonder goede uitleg
pi_220480940
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:27 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. de verzekerings maatschappij heeft even mijn woning verzekering met 25 % verhoogd.
"ja we hebben wel een email verstuurd" email noot gelezen. nu is de email her-verstuurd en staat r in :"we hebben het verhoogd " ja das dus verder helemaal geen reden waarom ofzo.. super irritant..

toch maar eens op zoek naar een andere verzekering.. maar gedoe want ons huis is EN een monument en een boerderij dus een bedrijf .... }:| ( nou hebben we ook wel gunstige dingen van het bedrijf zijn, dus ik moet HEEL goed uitzoeken of ik dat wil veranderen.. )
Das wel veel!
pi_220480956
Er was ruzie maar merelvrouw won. Wel ff uitblazen met een stresskeel op een tak :D

pi_220481009
Hoe is het gegaan vannacht @vlindertje89 met slapen en de pijn?
pi_220481028
11 mei operatie cyste in mijn gezicht

Happy
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_220481115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:27 schreef Blues het volgende:
Er was ruzie maar merelvrouw won. Wel ff uitblazen met een stresskeel op een tak :D

[ link | afbeelding ]
Daar zou ik ook geen ruzie mee willen :D

Ik sta voor de deur te wachten op een sollicitatiegesprek. Ik heb er twee vandaag. 2 verschillende functies op 2 locaties van dezelfde organisatie. Ik vind het enorm spannend terwijl ik helemaal niet zeker weet dat ik hier wil werken.
Spoilers!
pi_220481181
Lief dat jullie er naar vragen @Clubsoda en @Blues!
De nacht was oké, ik werd pas tussen half vijf en vijf ergens wakker om te plassen en ben zo rond kwart over zes weer in slaap gevallen tot mijn wekker om half negen ging. Sliep pas rond half 12, maar bij elkaar toch prima aantal uur geslapen. Het vrijwel hele dag en nacht met voet hoog heeft wel geholpen, de hele voet en enkel is zichtbaar wat minder dik. Het nadeel daarvan is dat ik nu wel iets meer pijn begin te voelen (ik denk omdat ik eerder potentieel pijnlijke bewegingen door de zwelling überhaupt niet kon maken, en nu die zwelling iets afneemt er dus iets meer ruimte is en dan wel). Maar met paracetamol is het nog steeds heel goed te doen, zeker als ik zorg dat ik na even overeind voor ontbijt etc ook even weer ga liggen met voet hoog.

Ik zou misschien met een vriendin afspreken dit weekend, en toen ik haar gister appte dat ik alleen nog hier of ergens heel dicht bij een bushalte kan zei ze joh ik kom je gewoon ophalen en thuisbrengen O+ dus daar ga ik nu maandagochtend heen, heel fijn.

@Barreltje zo dat is een flinke verhoging zeg.. wat kut, zeker omdat het zo te lezen ook niet zo heel simpel is om gewoon ergens anders je te verzekeren.

Mijn autoverzekering kreeg ik afgelopen week ook nieuwe polis van, per mei, 21% verhoging :o ik vind het nogal wat. Een schadevrij jaar meer, geen schades gereden afgelopen jaar, geen enkel idee waarom er zoveel bij zou moeten. Dus ik ben nu ook even elders aan het kijken. Ik zou ¤795 gaan betalen bij huidige, en via independer heb ik er iig al drie met zelfde extra verzekeringen voor ¤575-612, dus daar is overstappen stuk makkelijker.

Speaking of which: hebben jullie bij de autoverzekering ook een schadeverzekering inzittenden en/of autogetelateerde-rechtsbijstand? Waarom wel/niet?
pi_220481182
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:14 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor de sportschool *O*

Maar eerst even cetirizine bestellen in Duitsland (als ze nog verzenden naar hier die test komt zo).
Bizar. Ik koop ze normaal per 100. Pakjes gaan van 2,57 tot 15,88 per 100. Allemaal 'gewoon' cetirizine in dezelfde dosering 8)7 8)7

Het moeras al uit Bakje?

@Vanyel Als het middel hellept voor mij en ik wil meer dan 7 stuks voor ¤ 4,-, heb je dan een linkje alvast voor mij.
Met bestellen in .de ben ik niet bekend.

Edit: 😢

Edit 2: das handig dat derLudolf wel eens hier komt…heeft @Vanyel dan wel een naam en winkel voor mij. Kan ook in dm natuurlijk.

Succes Lucky! Misschien kan je wel kiezen al is het maar tussen wel/niet op deze plek. Of je bent al vast binnen…

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 01-04-2026 11:02:52 ]
pi_220481220
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:33 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn hier wel een aantal in Duitsland woonachtige mensen die een paar keer per week in Nederland komen ;)
O+
Eerst eens beginnen bij mijn moeder, die komt regelmatig in Duitsland.
pi_220481352
Ja hoor vlindertje èn een rechtsbijstand auto én inzittenden.
Voor het geld hoef je het niet te laten. Wij zijn bij ohra verzekerd.
Altijd prima afgehandeld.
Zelfs binnen 30 minuten een takelwagen om de auto uit de sloot te hengelen. Nooit meer iets van gehoord. Auto Total loss. Goh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 april 2026 @ 11:39:15 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220481654
Wel mooie compositie zo met die kerk erbij :)
pi_220481668
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:54 schreef AnneX het volgende:
Edit 2: das handig dat derLudolf wel eens hier komt…heeft @Vanyel dan wel een naam en winkel voor mij. Kan ook in dm natuurlijk
Gewoon ceterizine (Ceterizin in D) bij elke willekeurige apotheek.
pi_220481770
quote:
84s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooie compositie zo met die kerk erbij :)
😎

quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gewoon ceterizine (Ceterizin in D) bij elke willekeurige apotheek.
OK. Dank je.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 12:26:27 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220482027
DM heeft het ook, versturen die ook niet naar Nederland?
pi_220482075
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
:o Ik heb het wel eens gezocht bij de DM maar nooit gevonden. Maar online lijkt het idd wel te kunnen inclusief verzending naar NL. Straks proberen, tnx!
pi_220482197
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o Ik heb het wel eens gezocht bij de DM maar nooit gevonden. Maar online lijkt het idd wel te kunnen inclusief verzending naar NL. Straks proberen, tnx!
en dat is bij elkaar ‘billiger’ dan bij Kruidvat om de hoek?
Vijftig stuks ¤ 10,89
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 12:56:59 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220482294
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
en dat is bij elkaar ‘billiger’ dan bij Kruidvat om de hoek?
Vijftig stuks ¤ 10,89
https://www.dm.de/abz-pha(...)-p2090000435351.html

100 stuks voor ¤5,45
pi_220482607
Wow! 😳 Die onthou ik.
Even afwachten van de effecten.

( en dan ook nog de halve dosis!)
pi_220482728
En toen hield mijn broodoven, na dik 50.000 broden, er net mee op -O-
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 1 april 2026 @ 13:59:29 #61
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220482806
Geweldige foto van die boze merelmevrouw @Blues O+

Buenos dias aan de moerassers, Duitse medicijnzoekers, operatie-afwachter, verzekeringsuitzoekers, voet-omhoog-houders en wie ik verder nog ben vergeten.

Wij hadden gisteren een relaxte dag met mijn zwager hier en gingen daarna nog een hapje eten voor we hem weer op de trein zetten. Altijd +1 als ik niet hoef te koken :7

Verder interessant nieuws om over na te denken, maar om voor de handliggende redenen wel even in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 1 april 2026 @ 14:00:15 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220482811
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En toen hield mijn broodoven, na dik 50.000 broden, er net mee op -O-
Oeh, da´s balen... En nu? Repareren een optie?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220482814
quote:
Maar dit is toch nauwelijks duurder? https://www.pharmamarket.(...)-%20EU&utm_campaign=

Of zie ik iets enorm over het hoofd?
pi_220482817
*O* De ellende met het bol pakketje van vorige week heeft een goed einde gekregen. Ik kreeg van DHL bericht dat het naar eén pakketpunt zou gaan en via de chatbot is het gelukt om het hier afgeleverd te krijgen. Hoef nú niemand te charteren om me met een auto te brengen. Grote blij *O*
pi_220482834
Ai @LeeHarveyOswald da’s enorm balen. Echt stuk of te repareren?

Oeh, wat een aanbod @flipsen Is het ook een reëel bod? Mag je daarnaast evt iets nieuws opzetten?
  woensdag 1 april 2026 @ 14:05:03 #66
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220482842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:leeharveyoswald da’s enorm balen. Echt stuk of te repareren?

Oeh, wat een aanbod @:flipsen Is het ook een reëel bod? Mag je daarnaast evt iets nieuws opzetten?
Het is zeker een reëel bod, maar ik mag daarna niet iets nieuws in Zuid-Amerika beginnen. Wel eventueel in een ander deel van de wereld.
pi_220482878
Kom wat goed nieuws brengen hier O+ Dit lucht weer op.
Verderop in april gaat g naar vaatchirurg om het slechte lopen aan te pakken ^O^

SPOILER
pi_220482887
Oh wat lekker @Blues
pi_220482907
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef flipsen het volgende:

[..]
Oeh, da´s balen... En nu? Repareren een optie?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:leeharveyoswald da’s enorm balen. Echt stuk of te repareren?

Oeh, wat een aanbod @:flipsen Is het ook een reëel bod? Mag je daarnaast evt iets nieuws opzetten?
Ik hoop het. Zoals de meeste ovens is het een vrij simpel apparaat.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 14:17:43 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220482914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar dit is toch nauwelijks duurder? https://www.pharmamarket.(...)-%20EU&utm_campaign=

Geen idee, ik gebruik het niet. In elk geval goedkoper als Kruidvat en @Vanyel zegt dat het uit D moet komen want goedkoper :)
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 14:19:20 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220482929
@flipsen zes nullen in welke valuta? Euro's? Of rial?
pi_220482931
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:59 schreef flipsen het volgende:
Geweldige foto van die boze merelmevrouw @:Blues O+

Buenos dias aan de moerassers, Duitse medicijnzoekers, operatie-afwachter, verzekeringsuitzoekers, voet-omhoog-houders en wie ik verder nog ben vergeten.

Wij hadden gisteren een relaxte dag met mijn zwager hier en gingen daarna nog een hapje eten voor we hem weer op de trein zetten. Altijd +1 als ik niet hoef te koken :7

Verder interessant nieuws om over na te denken, maar om voor de handliggende redenen wel even in een spoiler.

SPOILER
Rustagh over nadenken :o :o
Dat wordt wakker liggen zeker?!
Wat een aanbod _O_ Benieuwd na plussen en minnen wat je gaat doen! Succes met de keuze!
pi_220482933
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik hoop het. Zoals de meeste ovens is het een vrij simpel apparaat.
Repair café in de buurt?
  woensdag 1 april 2026 @ 14:21:30 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220482943
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:19 schreef derLudolf het volgende:
@:flipsen zes nullen in welke valuta? Euro's? Of rial?
:D Gelukkig hebben we het gewoon over EUR
pi_220482956

[ Bericht 100% gewijzigd door Kaatje1 op 01-04-2026 14:31:18 ]
pi_220482967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Repair café in de buurt?
:D

De dichtstbijzijnde supermarkt is dik een half uur, de bouwmarkt anderhalf. Dus nee, want bijna alles is ver weg :D
pi_220482968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Kat door buisch :P
AI ? Maar het zou me niks verbazen als het kán :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 01-04-2026 14:48:41 ]
pi_220482972
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De dichtstbijzijnde supermarkt is dik een half uur, de bouwmarkt anderhalf. Dus nee, want bijna alles is ver weg :D
Ik vergat een smiley... was beetje 1 april.
Maar ik hoop dat reparatie lukt ^O^
  woensdag 1 april 2026 @ 14:25:22 #79
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_220482974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Een idee om hier te maken
Haha :D ik zie wel je voor- en achternaam als ik op het linkje klik, geen idee of dat wenselijk is.
pi_220483007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:24 schreef Blues het volgende:

[..]
AI ? Maar het zou me niks verbazen als het kán :+
Dacht ik eerst ook maar heb nu al diverse, ook veel minder gelikte, filmpjes gezien
pi_220483008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:25 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Haha :D ik zie wel je voor- en achternaam als ik op het linkje klik, geen idee of dat wenselijk is.
Dank, ik haal m meteen weg
pi_220483012
@Blues zou jij m ook weg kunnen halen?
pi_220483050
De andere oven was inmiddels koud genoeg om te verplaatsen, en het is niet de oven die stuk is maar de wcd. Gelukkig.
pi_220483056
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues zou jij m ook weg kunnen halen?
Schone link: https://youtube.com/shorts/BQU4eMpJrpw
pi_220483103
quote:
Dankjewel
pi_220483116
Grappig…ik ben op school en groep 1 en 2 ukkies lopen langs hand in hand met 40.
Die waren” lammetjes kijken”…
🥰
pi_220483387
Hier nog geen lammetjes in de polder
SPOILER
Had je een leuke 1 april grap Kaatje?
Hier hadden de 7e groepers een briefje KAPOT geplakt op de Bieb apparaten.
Wat een meevaller zeg van de wkd, Lee👍🏼

@flipsen goeie berichten.
SPOILER
Geruststellend bericht voor golfer & Blues 😘

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 01-04-2026 16:03:40 ]
pi_220483433
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:29 schreef AnneX het volgende:
Hier nog geen lammetjes in de polder
SPOILER
Had je een leuke 1 april grap Kaatje?
Hier hadden de 7e groepers een briefje KAPOT geplakt op de Bieb apparaten.
Wat een meevaller zeg van de wkd, Lee👍🏼

@:flipsen goeie berichten.
SPOILER
Geruststellend bericht voor golfer & Blues 😘
Het was geen 1 april grap. Filmpje is terug te zijn bij LHO
  woensdag 1 april 2026 @ 15:50:22 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220483614
quote:
Nah, dit filmpje geloof ik echt niet. :N
The love you take is equal to the love you make.
pi_220483746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nah, dit filmpje geloof ik echt niet. :N
Nee sowieso ai. Zie hoe die kant op zijn hoofd land maar vervolgens wel rechtop er uit loopt. En de camera die meebeweegt.
pi_220483891
Sollicitaties gingen goed. Maar per locatie is het slechts 8 uur werk dat mogelijk het beste in 2x4 opgeknipt wordt. En beide op 45 minuten rijden.

En in hoeverre men nou een duidelijk idee heeft wat ik in die 8 uur ga doen weet ik ook niet zo goed.
Spoilers!
pi_220484005
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
Spoilers!
pi_220484019
:o
Spoilers!
pi_220484085
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het was geen 1 april grap. Filmpje is terug te zijn bij LHO
AI. Buis is vervormd aan de onderkant, kat die keurig even op haar kop blijft staan en daarna door een magisch ontstaan gat eruit loopt :N
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220484095
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sollicitaties gingen goed. Maar per locatie is het slechts 8 uur werk dat mogelijk het beste in 2x4 opgeknipt wordt. En beide op 45 minuten rijden.

En in hoeverre men nou een duidelijk idee heeft wat ik in die 8 uur ga doen weet ik ook niet zo goed.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat ga je precies doen dan :D
En voor 2x4 uur 45 mn rijden is best een ding lijkt me, of kan het op den duur ook remote?
pi_220484113
Wat een rollercoaster aan privé- en werkzaken hier :D

Vat :* *O* :D :X -O- O+ het een beetje samen?
pi_220484155
Online aanvraag voor ETA gedaan.
Foto paspoort, gezichtsscan, selfie.

Bij de selfie moeten je ogen goed zichtbaar zijn, anders wordt het mogelijk afgekeurd. Leg zo'n systeem maar eens uit dat dat voor mij best lastig is :')
Drie pogingen later is de meest afschuwelijke foto die ik ooit heb gemaakt... goedgekeurd. We kunnen op reis.
pi_220484205
@Lucky_Strike :o en *O* denk ik?
En dezelfde vragen als Blues stelt!
pi_220484244
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:40 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat ga je precies doen dan :D
En voor 2x4 uur 45 mn rijden is best een ding lijkt me, of kan het op den duur ook remote?
Het zijn beide functies bij VWN. De eerste is wat ik nu ook al doe maar betaald. Heel bijzonder dat deze vestiging daar geld voor krijgt, ik maak er graag gebruik van. Hier heb ik nog geen uitslag van.

De tweede is medewerker arbeidsparticipatie. Nieuwkomers moeten als onderdeel van hun inburgering verplicht 800 uur aan participatie doen (werk, stage, etc). Ik ben degene die mensen achter de broek gaat zitten om die uren te maken, ook met huisbezoeken en zoeken naar participatieplaatsen. De leukste functie met de meeste uitdaging. Die baan heb ik dus.

Teamleider 2 vroeg net of ze het gelijk in orde kon maken. Toen heb ik de andere sollicitatie ook opgebiecht en gezegd dat het mijn voorkeur heeft om te combineren (4, 8, 4 uur bijvoorbeeld). Ze zou de andere TL gaan bellen en zei dat ze het allemaal wel zou regelen voor me :D Leuk mens, daar ga ik het prima mee vinden.
Spoilers!
pi_220484245
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Feli dan. 👍🏼
Worden benzinekosten vergoed? Of rijd je al elektrisch?

Ow edit…dubbele feli 🎉 🎉
Dat wordt aanpoten I.c.m. moesen en tuinieren.

MnX werkte een ochtend in de Tuin met de nieuwkomers…om te socialiseren en buiten te komen. De TL van de gemeente kreeg dat voor elkaar en werkte mee.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:59:22 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220484256
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een rollercoaster aan privé- en werkzaken hier :D

Vat :* *O* :D :X -O- O+ het een beetje samen?
Ja, zoiets. Deze ook nog :?
Spoilers!
  woensdag 1 april 2026 @ 17:00:42 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220484273
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Feli dan. 👍🏼
Worden benzinekosten vergoed? Of rijd je al elektrisch?

Ow edit…dubbele feli 🎉 🎉
Dat wordt aanpoten I.c.m. moesen en tuinieren.
Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.

Reiskosten worden gewoon vergoed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 01-04-2026 17:08:38 ]
Spoilers!
pi_220484608
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.

Reiskosten worden gewoon vergoed.
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijt *O*
pi_220484631
Jammer dat het ai filmpjes zijn, ik zag Elin al lekker naar buiten gaan. Ik haat ai :(

Gefeliciteerd @Lucky_Strike Da’s echt fijn werk. Kennis van mij doet dat binnen een gemeente. Wel met nieuwkomers maar niet binnen het inburgeringstraject.
Zouden de uren in de toekomst meer kunnen worden?

Net heerlijk buiten in de zon zitten lezen en mogelijk heb ik een half uurtje m’n ogen dicht gehad.
pi_220484801
Gefeliciteerd @Lucky_Strike met de baan, @Cat-astrophe met de ETA, @Blues met de best prima uitslag voor g, en voor verder iedereen met het leven, het heelal en de rest.

Ik had een kantoordag dus puppievrij. Geluncht bij zusje, me opgewonden in een werkgroepje, intervisie met collega A, geiten met collega B & C en zowaar ook nog wat werk verricht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220484840
@Blues ik neem aan dat jij dit al volgt? F&F / Phaidra's vogelhuisje #1
  woensdag 1 april 2026 @ 18:13:35 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220484859
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijt *O*
Ik denk ook dat dit wel eens heel erg iets voor mij kan zijn. Het is een nieuw gecreëerde functie dus het wordt wat uitvogelen hoe en wat. Lijkt me leuk.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer dat het ai filmpjes zijn, ik zag Elin al lekker naar buiten gaan. Ik haat ai :(

Gefeliciteerd @:lucky_strike Da’s echt fijn werk. Kennis van mij doet dat binnen een gemeente. Wel met nieuwkomers maar niet binnen het inburgeringstraject.
Zouden de uren in de toekomst meer kunnen worden?

Net heerlijk buiten in de zon zitten lezen en mogelijk heb ik een half uurtje m’n ogen dicht gehad.
Ik denk niet dat deze uren makkelijk meer kunnen worden. Bij ons in de gemeente wordt dit werk uitbesteed aan de sociale dienst. Ik heb ook daar naar zulke functies gekeken maar die willen steeds jaren ervaring en 32 uur. Daarnaast is het daar een rommeltje dus dat maakt het ook niet aantrekkelijk.

Zonnetje O+

En yay voor de uitslag van Golfer trouwens.
Spoilers!
pi_220484914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik neem aan dat jij dit al volgt? F&F / Phaidra's vogelhuisje #1
Yes O+
Ook al in gepost!
pi_220484947
O+ @Blues wat een fijn nieuws inderdaad! Verdient meer dan alleen een like :)

@Lucky_Strike klinkt als een heel leuke functie! Gefeliciteerd *O*
pi_220485087
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Yes O+
Ook al in gepost!
Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeem _O-
pi_220485162
Gefeliciteerd Lucky *O*
En goed nieuws van Blues O+

Ik zag vandaag op instagram een berichtje van een oud-buiksdansvriendin voorbij komen. Ze danst tegenwoordig bij een hiphop/streetdance groepje. Misschien ga ik volgende maand eens bij de open dag kijken. Het kriebelt toch al een tijd om weer iets te gaan doen.
pi_220485165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeem _O-
Mn nieuwe UI (corneille) hangt in het eggie bij ons aan de muur O+ , en gevonden toen ik naar een UI voor het polcafé op zoek ging.
pi_220485334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dan de DM wel idd.
Bij de apotheek waar ik het vroegah kocht zijn ze net geen 3 euro voor 100.

Ik wilde er 600 bestellen, dat scheelt dan toch dik 20 piek.

En de DM verzendt ook niet naar Nederland, toch jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vanyel op 01-04-2026 19:38:19 ]
  woensdag 1 april 2026 @ 19:41:11 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220485538
Ik ben nog steeds helemaal :o *O* :?
Spoilers!
  woensdag 1 april 2026 @ 19:41:15 #115
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220485539
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??

SPOILER
  woensdag 1 april 2026 @ 19:43:05 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220485572
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:41 schreef flipsen het volgende:
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??

SPOILER
*O*
En na de verkoop ben je dan in dienst in die adviserende rol? Dus met een salaris?
Mooi pensioen potje in ieder geval *O*
  woensdag 1 april 2026 @ 19:43:35 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220485580
quote:

SPOILER
Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap je ;)

Super nieuws voor jou trouwens, cheers _O_
Spoilers!
  woensdag 1 april 2026 @ 19:45:07 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220485601
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap je ;)

Super nieuws voor jou trouwens, cheers _O_
Nieuwe baan! *O*

Ik gooide net een liter melk en een zakje kefirmaakspul weg ;(
De fles was niet schoon en dat zag ik pas na het vullen :(
pi_220485933
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd meneer de miljonair *G*

Enneh dat bellen, is dat wat als bijverdienste centje voor een pensionada
pi_220486145
Mooi (pre-)pensioen @flipsen *O*

Gefeliciteerd @Lucky_Strike! Hopelijk lukt het ook met de tweede, dan heb je een mooie combi :)
En succes met alle beslissingen/overpeinzingen/gevoelens privé.

Dat laatste natuurlijk ook voor @sigme :*

Je voet @vlindertje89 :o
Ik ben niet zo van de voet-fetishes, maar bij deze toch een kusje erop!

Overstappen van verzekering voor de auto loont soms wel ja. Ik kwam er ook laatst achter dat Allianz ondanks toename schadevrije jaren je premie verhoogt en ik echt veel te lang 50 euro per maand teveel hebt betaald. Ik vind er wel wat van (ondanks dat ik zelf ook niet oplettend ben geweest natuurlijk) :r Geen idee of al die verzekeraars dat doen, maar ik ga in elk geval bij deze weg :+

Vrijdag nieuwe auto ophalen *O* De mijne wordt dan ingeruild, dus hopelijk hou ik hem nog een dagje heel :') Gisteren reed er al en busje van de AH nèt niet m’n motorkap af, die ging gewoon in achteruit terwijl ik nergens heen kon. En vandaag had ik bijna een bmw op m’n voorruit, die wilde opeens naar rechts en vond het wel een goed idee daarbij vol in de ankers te gaan }:|

Verder verzorgden we vandaag een uitdagende anesthesie. Of nouja, de patiënt was stabiel maar het vergde veel voorbereiding. Zowel buik als borstholte moesten open. Dus dat is wel even een dingetje. Nu afwachten of de operatie succesvol blijkt. (Chylothorax, voor de geïnteresseerden)
pi_220486192
quote:

SPOILER
Doe je goed *O*
pi_220486219
Ik heb intussen weer een boodschappenlijstje voor de DM. Misschien dat ik morgen wel linksom naar huis rijd vanuit het werk. Of volgende week.

Eerste keer dat hun huismerk me in de steek laat -O- De dagcrème kan echt niet op tegen mijn droger wordende velletje dus dat wordt toch weer een duurder merk.
pi_220486245
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb intussen weer een boodschappenlijstje voor de DM. Misschien dat ik morgen wel linksom naar huis rijd vanuit het werk. Of volgende week.

Eerste keer dat hun huismerk me in de steek laat -O- De dagcrème kan echt niet op tegen mijn droger wordende velletje dus dat wordt toch weer een duurder merk.
Mijn oud vel vindt die dagcrème top.
  woensdag 1 april 2026 @ 20:51:10 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220486289
Mijn vel had afgelopen winter last van de normale huid dagcreme maar doet het weer goed op de droge huid dagcreme.
Spoilers!
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:56:19 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220486328
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd, klinkt niet slecht.
Dan heb ik toch wel verkeerde gedachte bij je "reisbureautje" * óf bij de bedragen die om gaan in de reissector.

*Niet denigrerend bedoelt, je nooit echt in verdiept en ben in de veronderstelling dat het eenmanszaak is.
pi_220486646
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, klinkt niet slecht.
Dan heb ik toch wel verkeerde gedachte bij je "reisbureautje" * óf bij de bedragen die om gaan in de reissector.

*Niet denigrerend bedoelt, je nooit echt in verdiept en ben in de veronderstelling dat het eenmanszaak is.
Ik heb uitgerekend wat de 3 weekse reis van mijn nichtje pp kost.. ruim 15.000 excl lunches en wat ze in Nederland hebben uitgegeven
pi_220486658
Wat een fijn nieuws allemaal! O+
Nu Vlindertje haar voet nog, ik duim ^O^

Hier sinds januari een nieuwe werkplek. Sinds deze week enorm wijvendrama :')
SPOILER
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 april 2026 @ 21:35:31 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220486703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef Syrena het volgende:
Wat een fijn nieuws allemaal! O+
Nu Vlindertje haar voet nog, ik duim ^O^

Hier sinds januari een nieuwe werkplek. Sinds deze week enorm wijvendrama :')
SPOILER
Mijn god zeg _O-

En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven :Y
Spoilers!
pi_220486736
Oh heerlijk @Serena Sommige mensen
pi_220486747
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn god zeg _O-

En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven :Y
In juli gaat er eentje met pensioen :7 (niet DDAR)
Op oude werkplek2 is mijn workhusband sinds half maart met prepensioen, ondanks zijn grote mond dat hij tot 67 zou blijven }:| 9 april is zijn afscheidseten, heb vandaag maar eens gevraagd of ze al iets hadden van cadeau.

Nee :') Gelukkig is hij niet moeilijk, dus krijgt dikke bon van de Bolle voor SF boekjes van te kopen.
In juni en juli gaan de volgende twee met prepensioen.

Ik.Wil.Oooooook.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220486794
Teamleider had nog tegen werkbestie tijdens haar functioneringsgesprek gezegd dat we zo'n fijn team waren met zijn allen :') (dus als alle mensen van alle locaties bijeen zijn).

Zeker ff vergeten dat collega op mijn oude werkplek1 er pertinent niet meer wil werken omdat jubilerende collega daar sinds 3 jaar ook werkt. Nu is die idd ook wel heftig. En beide collega's de reden dat ik er ook niet meer wilde werken :+
  woensdag 1 april 2026 @ 21:54:56 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220486834
Ok, misschien wil ik niet zo veel gedoe :') Maar wel een beetje graag.
Spoilers!
  woensdag 1 april 2026 @ 21:55:17 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220486836
Moet je nog lang @Syrena?
Spoilers!
pi_220486865
Trouwens lekker bezig flip!
pi_220486875
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, misschien wil ik niet zo veel gedoe :') Maar wel een beetje graag.
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans drama :'(
pi_220486916
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moet je nog lang @:syrena?
Ja ;( dit jaar pas/al 50 :7
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste _O-
pi_220486958
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans drama :'(
Wil je wekelijkse update in dm? :7
DDAR heeft een zoon met Drama :9
  woensdag 1 april 2026 @ 22:10:29 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220486984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste _O-
Aantrekkelijke situatie ook wel voor nieuwkomers :D
Spoilers!
pi_220487155
Ik denk momenteel heel vaak, blij dat ik dat gedoe niet meer heb. Ben wel voor de teamleiders het luisterend oor en steunende schouder (afgelopen maandag de een, dinsdag de ander) en ik ken degenen waar het over gaat.
(Was bij de vorige teamleiders ook al)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2026 @ 22:44:55 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220487399
Gefeliciteerd LS *O*
En Hoera voor flipsen!

Net bij de installatie van de nieuwe raad geweest. Het was alleen maar feest. De ellende begint volgende week :P.
Haarlem stevent af op een vierde periode PVDAGL D66 CDA.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220487809
T is blijkbaar weer blauwe plekken tijd vond mijn lijf. Tel er nu al 7 (met kleren en kousen aan). En geen idee waar ik me aan gestoten heb. Ik weet dat het bij lipoedeem hoort maar meestal weet ik wel wat ik gedaan heb om bont en blauw te worden
  woensdag 1 april 2026 @ 23:41:03 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220487851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:

[..]
boks :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 april 2026 @ 23:42:35 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220487869
Yo Flipsen ^O^

LS, gefeliciteerd!

Kaatje, jij hebt een stom lichaam ;(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220487922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Yo Flipsen ^O^

LS, gefeliciteerd!

Kaatje, jij hebt een stom lichaam ;(
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
  donderdag 2 april 2026 @ 00:00:29 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220487976
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
Dat is wel een plek waar je makkelijk jezelf stoot, ven uitschieten zonder dat je daar erg in hebt.
Je kent het wel, je stoot altijd wel met je vinger ergens tegen aan zonder te weten behalve als je er een snee of blessure aan hebt
pi_220487978
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Met schoonmaken of kweenie wat voor NiB bewegingen je doet :7
pi_220488000
Toen ik het secretariaat op kwam lopen vanmiddag 'schrokken' er een paar meiden(van andere poli's), eerst Heeee en toen Huuuuh? _O-

Blije meiden ook van mn eigen poli.
Ik zag mn stagiaire en het eerst wat ze zei: je stoel is kapot :D
Toen zag ik 2 coll/energievreters zitten en meteen dacht ik pfoe, zo blij dat ik niet meer werk hier *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 00:13:10 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220488036
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef Blues het volgende:

Ik zag mn stagiaire en het eerst wat ze zei: je stoel is kapot :D

donderdag 2 april 2026 @ 04:58:45 #149
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220488774
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigens :D Maar ik heb me goed vermaakt :Y

Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusies :D Maar dank allen voor de gelukswensen *O* En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen *)
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 06:22:33 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220488933
quote:
80s.gif Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigens :D Maar ik heb me goed vermaakt :Y

Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusies :D Maar dank allen voor de gelukswensen *O* En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen *)
Wat hoop ik dat je een partijtje beroerd slaapt, lulhannes }:|
pi_220489041
Ahw, 1 april! :D :s)

Mogguh. Nog een drukr dag, maar dan weekend *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 07:15:04 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220489097
Ghehe flipsen

Hopelijk was lucky dr bericht geen grap :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 april 2026 @ 08:18:25 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220489380
quote:
80s.gif Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:

Ik ben daar zo slecht in :') Ik vergeet altijd dat het 1 april is ook.
Spoilers!
  donderdag 2 april 2026 @ 08:46:35 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220489528
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben daar zo slecht in :') Ik vergeet altijd dat het 1 april is ook.
Jaa ik ook :D
We gunden het hem ook gewoon allemaal zonder twijfel O+
pi_220489534
Mogge!

Whaha @flipsen we kennen je niet goed genoeg :D en natuurlijk gunnen we je het enorm
pi_220489542
Nu ook in Groningen!
https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/wrivinge-groningen

En Den Bosch
https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/wrivinge-den-bosch

En ook in Gent maar dat is vast niet toevallig dichtbij voor mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')