Het zijn beide functies bij VWN. De eerste is wat ik nu ook al doe maar betaald. Heel bijzonder dat deze vestiging daar geld voor krijgt, ik maak er graag gebruik van. Hier heb ik nog geen uitslag van.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:40 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ga je precies doen dan![]()
En voor 2x4 uur 45 mn rijden is best een ding lijkt me, of kan het op den duur ook remote?
Feli dan. 👍🏼quote:Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
Ja, zoiets. Deze ook nogquote:Op woensdag 1 april 2026 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een rollercoaster aan privé- en werkzaken hier
Vat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het een beetje samen?
Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feli dan. 👍🏼
Worden benzinekosten vergoed? Of rijd je al elektrisch?
Ow edit…dubbele feli 🎉 🎉
Dat wordt aanpoten I.c.m. moesen en tuinieren.
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijtquote:Op woensdag 1 april 2026 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.
Reiskosten worden gewoon vergoed.
Ik denk ook dat dit wel eens heel erg iets voor mij kan zijn. Het is een nieuw gecreëerde functie dus het wordt wat uitvogelen hoe en wat. Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijt
Ik denk niet dat deze uren makkelijk meer kunnen worden. Bij ons in de gemeente wordt dit werk uitbesteed aan de sociale dienst. Ik heb ook daar naar zulke functies gekeken maar die willen steeds jaren ervaring en 32 uur. Daarnaast is het daar een rommeltje dus dat maakt het ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer dat het ai filmpjes zijn, ik zag Elin al lekker naar buiten gaan. Ik haat ai![]()
Gefeliciteerd @:lucky_strike Da’s echt fijn werk. Kennis van mij doet dat binnen een gemeente. Wel met nieuwkomers maar niet binnen het inburgeringstraject.
Zouden de uren in de toekomst meer kunnen worden?
Net heerlijk buiten in de zon zitten lezen en mogelijk heb ik een half uurtje m’n ogen dicht gehad.
Yesquote:Op woensdag 1 april 2026 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik neem aan dat jij dit al volgt? F&F / Phaidra's vogelhuisje #1
Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeemquote:
Mn nieuwe UI (corneille) hangt in het eggie bij ons aan de muurquote:Op woensdag 1 april 2026 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeem![]()
Dan de DM wel idd.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dit is toch nauwelijks duurder? https://www.pharmamarket.(...)-%20EU&utm_campaign=
Of zie ik iets enorm over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op woensdag 1 april 2026 19:41 schreef flipsen het volgende:
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na de verkoop ben je dan in dienst in die adviserende rol? Dus met een salaris?
Mooi pensioen potje in ieder geval![]()
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super nieuws voor jou trouwens, cheers
Spoilers!
Nieuwe baan!quote:Op woensdag 1 april 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap je
Super nieuws voor jou trouwens, cheers
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Gefeliciteerd meneer de miljonairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enneh dat bellen, is dat wat als bijverdienste centje voor een pensionada![]()
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 1 april 2026 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb intussen weer een boodschappenlijstje voor de DM. Misschien dat ik morgen wel linksom naar huis rijd vanuit het werk. Of volgende week.
Eerste keer dat hun huismerk me in de steek laatDe dagcrème kan echt niet op tegen mijn droger wordende velletje dus dat wordt toch weer een duurder merk.
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Gefeliciteerd, klinkt niet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik toch wel verkeerde gedachte bij je "reisbureautje" * óf bij de bedragen die om gaan in de reissector.
*Niet denigrerend bedoelt, je nooit echt in verdiept en ben in de veronderstelling dat het eenmanszaak is.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik heb uitgerekend wat de 3 weekse reis van mijn nichtje pp kost.. ruim 15.000 excl lunches en wat ze in Nederland hebben uitgegevenquote:Op woensdag 1 april 2026 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, klinkt niet slecht.
Dan heb ik toch wel verkeerde gedachte bij je "reisbureautje" * óf bij de bedragen die om gaan in de reissector.
*Niet denigrerend bedoelt, je nooit echt in verdiept en ben in de veronderstelling dat het eenmanszaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef Syrena het volgende:
Wat een fijn nieuws allemaal!![]()
Nu Vlindertje haar voet nog, ik duim![]()
Hier sinds januari een nieuwe werkplek. Sinds deze week enorm wijvendrama
Mijn god zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven
Spoilers!
In juli gaat er eentje met pensioenquote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn god zeg![]()
En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans dramaquote:Op woensdag 1 april 2026 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, misschien wil ik niet zo veel gedoeMaar wel een beetje graag.
Jaquote:
Wil je wekelijkse update in dm?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans drama
Aantrekkelijke situatie ook wel voor nieuwkomersquote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jadit jaar pas/al 50
![]()
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste
boksquote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jadit jaar pas/al 50
![]()
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Yo Flipsen![]()
LS, gefeliciteerd!
Kaatje, jij hebt een stom lichaam
Dat is wel een plek waar je makkelijk jezelf stoot, ven uitschieten zonder dat je daar erg in hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
Met schoonmaken of kweenie wat voor NiB bewegingen je doetquote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef Blues het volgende:
Ik zag mn stagiaire en het eerst wat ze zei: je stoel is kapot![]()
Wat hoop ik dat je een partijtje beroerd slaapt, lulhannesquote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigensMaar ik heb me goed vermaakt
Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusiesMaar dank allen voor de gelukswensen
En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen
![]()
Ik ben daar zo slecht inquote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigensMaar ik heb me goed vermaakt
Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusiesMaar dank allen voor de gelukswensen
![]()
Jaa ik ookquote:Op donderdag 2 april 2026 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht inIk vergeet altijd dat het 1 april is ook.
Ja, dit! Meer tijd voor padel & de hondjesquote:Op donderdag 2 april 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Whaha @:flipsen we kennen je niet goed genoegen natuurlijk gunnen we je het enorm
Dit is ook mijn ambitie maar dit jaar stel ik het alweer bijna een jaar uit.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allianz Direct woonhuisverzekering is ook een stuk duurder geworden, 16 euro per maand op de premie. Nou check ik jaarlijks alle verzekeringen dus ik zal binnenkort weer eens gaan vergelijken.
wij gaan bijna 1000 uro per jaar meer betalenquote:Op donderdag 2 april 2026 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allianz Direct woonhuisverzekering is ook een stuk duurder geworden, 16 euro per maand op de premie. Nou check ik jaarlijks alle verzekeringen dus ik zal binnenkort weer eens gaan vergelijken.
quote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
![]()
1000quote:Op donderdag 2 april 2026 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij gaan bijna 1000 uro per jaar meer betalen![]()
![]()
maar goed. ik ga idd op m'n gemakje verder kijken. eerder waren andere verzekerinsmaatschappijen altijd fors duurder, nu is het wellicht de moeite wel om over te stappen ( en dan meteen ALLE verzekeringen, want ik heb nu pakketkorting bij deze maatschappij)
Mag hoor, ik bn momenteel ook niet onder de indruk om het zachtjes te zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is wel een bizar bedrag zeg @:Barreltje! Hopelijk is er wat goedkopers te vinden.
Ik klaag graag even over PostNL. Mijn pakket met brace was dinsdag verzonden en zou vandaag komen. Ik wilde dinsdag kijken of via pakketautomaat misschien sneller zou zijn. Dus ik zocht via de app eentje in de buurt, maar zodra je daar dan op klikt wijzigt hij hem direct, zonder enige check of weet je het zeker of dat er op de knop staat 'wijzig nu' of iets. Nou ja, daar baalde ik dus al van, want ik wil hem gezien niet mobiel natuurlijk alleen bij automaat indien sneller. Direct gebeld, maar nee, was niet meer aan te passen.
Vanochtend stond er nog steeds 'bezorgd vandaag: tijdstip volgt'. Dus ik heb om 11.10 gebeld om te vragen of zij konden zien hoe laat dan. Tussen 14.45-17.15, en ik krijg mail als hij af te halen is. Top. Kijk ik net weer in die app, staat er ineens 'bezorgd morgen: tijdstip volgt'. En als je dan bij details kijkt staat er ipv 1 april en tijdstip, we hebben uw pakket ontvangen bezorging morgen tussen 00.00-23.59, nu daar datum 2 april 11.18 bij. En het adres kan nog steeds niet gewijzigd worden weer naar mijn huisadres, ook al zijn ze dus duidelijk vandaag niet met het pakket onderweg.
Nou, hopen dat hij echt morgen komt dan maar en een van de buren hem op wil halen. Ik wil mijn brace.
Heerlijk geslapen, wel een beetje kort want erg druk en zaterdag rijden we naar mijn schoonmoeder en man. Ik ga maandag een hardrockconcert bezoeken in Porto Alegre (Brazilië) en schoonmoeder woont ongeveer op de helft, dus dat was 1+1=2. Dinsdag rijd ik dan weer terug naar schoonmoe en woensdag rijden we dan weer samen terug naar huis.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat je een partijtje beroerd slaapt, lulhannes
Nog niets. Het zal wel volgende week worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Duim dat je nu met ze aan de telefoon hangt en dat ze samen een leuke verdeling van werk voor je hebben geregeld.
Zouden ze je niet voor 16 uur op 1 plek kunnen zetten en dan voor 8 uur uitlenen?
Ah nee dan is mijn idee leuk maar onuitvoerbaar.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niets. Het zal wel volgende week worden.
Dit gaat om vestigingen bij verschillende gemeenten. Die gemeenten hebben allebei andere diensten ingekocht bij VWN. En de functies zitten ook in andere schalen.
Dat zal nog even wennen zijn.quote:
Inderdaad.😎quote:Op donderdag 2 april 2026 15:56 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX je bent toch nog van de generatie van het Shell stratenboek?
Of is die met de gele Kangoeroe verdronken?
“Die binnen binne, binne binnen…👍🏼 “quote:Op donderdag 2 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bericht gekregen van sollicitatie 2. Nummer 1 is nog in de procedure dus geen uitsluitsel. Maar 2 contracten kunnen gewoon naast elkaar bestaan.
Ik start per 1 mei. Bedrijfsvoering neemt het nu over voor wat betreft de arbeidsvoorwaarden.
Blij blij blij voor jouquote:Op donderdag 2 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bericht gekregen van sollicitatie 2. Nummer 1 is nog in de procedure dus geen uitsluitsel. Maar 2 contracten kunnen gewoon naast elkaar bestaan.
Ik start per 1 mei. Bedrijfsvoering neemt het nu over voor wat betreft de arbeidsvoorwaarden.
Omg wat een reis. Je ziet wel veelquote:Op donderdag 2 april 2026 14:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zal nog even wennen zijn.
Lucky : geduld is een schone zaak.
De stem van Waze weigerde onderweg. Drie x op een P om te fiksen. Niet gelukt. Dan de afslag verkeerd nemen en langs rietgedekte villa’s met hoge heggen in het schilderachtige Naarden over de heide naar Bussum.
Ook 3 x rondje lángs centrum.
Hèhè zij is er.
Na ampel overleg een picto horloge gekocht als Paas cadeautje.
En terug. Heen en weer over de A1 A’dam - A’foort op zoek naar afslag Utrecht.![]()
Toen maar afslag Laren. Van daaruit terug wist ik het wel.![]()
Dat was 90 min extra en 60 km extra.![]()
En ik dacht, dat Bussum handiger zou zijn dan Rotjeknor.![]()
Thuis. Koffie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |