Ik ben daar zo slecht inquote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigensMaar ik heb me goed vermaakt
Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusiesMaar dank allen voor de gelukswensen
En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen
![]()
Jaa ik ookquote:Op donderdag 2 april 2026 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht inIk vergeet altijd dat het 1 april is ook.
Ja, dit! Meer tijd voor padel & de hondjesquote:Op donderdag 2 april 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Whaha @:flipsen we kennen je niet goed genoegen natuurlijk gunnen we je het enorm
Dit is ook mijn ambitie maar dit jaar stel ik het alweer bijna een jaar uit.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allianz Direct woonhuisverzekering is ook een stuk duurder geworden, 16 euro per maand op de premie. Nou check ik jaarlijks alle verzekeringen dus ik zal binnenkort weer eens gaan vergelijken.
wij gaan bijna 1000 uro per jaar meer betalenquote:Op donderdag 2 april 2026 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allianz Direct woonhuisverzekering is ook een stuk duurder geworden, 16 euro per maand op de premie. Nou check ik jaarlijks alle verzekeringen dus ik zal binnenkort weer eens gaan vergelijken.
quote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigensMaar ik heb me goed vermaakt
Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusiesMaar dank allen voor de gelukswensen
En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen
![]()
1000quote:Op donderdag 2 april 2026 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij gaan bijna 1000 uro per jaar meer betalen![]()
![]()
maar goed. ik ga idd op m'n gemakje verder kijken. eerder waren andere verzekerinsmaatschappijen altijd fors duurder, nu is het wellicht de moeite wel om over te stappen ( en dan meteen ALLE verzekeringen, want ik heb nu pakketkorting bij deze maatschappij)
Mag hoor, ik bn momenteel ook niet onder de indruk om het zachtjes te zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is wel een bizar bedrag zeg @:Barreltje! Hopelijk is er wat goedkopers te vinden.
Ik klaag graag even over PostNL. Mijn pakket met brace was dinsdag verzonden en zou vandaag komen. Ik wilde dinsdag kijken of via pakketautomaat misschien sneller zou zijn. Dus ik zocht via de app eentje in de buurt, maar zodra je daar dan op klikt wijzigt hij hem direct, zonder enige check of weet je het zeker of dat er op de knop staat 'wijzig nu' of iets. Nou ja, daar baalde ik dus al van, want ik wil hem gezien niet mobiel natuurlijk alleen bij automaat indien sneller. Direct gebeld, maar nee, was niet meer aan te passen.
Vanochtend stond er nog steeds 'bezorgd vandaag: tijdstip volgt'. Dus ik heb om 11.10 gebeld om te vragen of zij konden zien hoe laat dan. Tussen 14.45-17.15, en ik krijg mail als hij af te halen is. Top. Kijk ik net weer in die app, staat er ineens 'bezorgd morgen: tijdstip volgt'. En als je dan bij details kijkt staat er ipv 1 april en tijdstip, we hebben uw pakket ontvangen bezorging morgen tussen 00.00-23.59, nu daar datum 2 april 11.18 bij. En het adres kan nog steeds niet gewijzigd worden weer naar mijn huisadres, ook al zijn ze dus duidelijk vandaag niet met het pakket onderweg.
Nou, hopen dat hij echt morgen komt dan maar en een van de buren hem op wil halen. Ik wil mijn brace.
Heerlijk geslapen, wel een beetje kort want erg druk en zaterdag rijden we naar mijn schoonmoeder en man. Ik ga maandag een hardrockconcert bezoeken in Porto Alegre (Brazilië) en schoonmoeder woont ongeveer op de helft, dus dat was 1+1=2. Dinsdag rijd ik dan weer terug naar schoonmoe en woensdag rijden we dan weer samen terug naar huis.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat je een partijtje beroerd slaapt, lulhannes
Nog niets. Het zal wel volgende week worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Duim dat je nu met ze aan de telefoon hangt en dat ze samen een leuke verdeling van werk voor je hebben geregeld.
Zouden ze je niet voor 16 uur op 1 plek kunnen zetten en dan voor 8 uur uitlenen?
Ah nee dan is mijn idee leuk maar onuitvoerbaar.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niets. Het zal wel volgende week worden.
Dit gaat om vestigingen bij verschillende gemeenten. Die gemeenten hebben allebei andere diensten ingekocht bij VWN. En de functies zitten ook in andere schalen.
Dat zal nog even wennen zijn.quote:
Inderdaad.😎quote:Op donderdag 2 april 2026 15:56 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX je bent toch nog van de generatie van het Shell stratenboek?
Of is die met de gele Kangoeroe verdronken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |