AI. Buis is vervormd aan de onderkant, kat die keurig even op haar kop blijft staan en daarna door een magisch ontstaan gat eruit looptquote:Op woensdag 1 april 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het was geen 1 april grap. Filmpje is terug te zijn bij LHO
quote:Op woensdag 1 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sollicitaties gingen goed. Maar per locatie is het slechts 8 uur werk dat mogelijk het beste in 2x4 opgeknipt wordt. En beide op 45 minuten rijden.
En in hoeverre men nou een duidelijk idee heeft wat ik in die 8 uur ga doen weet ik ook niet zo goed.
quote:Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
quote:
Het zijn beide functies bij VWN. De eerste is wat ik nu ook al doe maar betaald. Heel bijzonder dat deze vestiging daar geld voor krijgt, ik maak er graag gebruik van. Hier heb ik nog geen uitslag van.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:40 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ga je precies doen dan![]()
En voor 2x4 uur 45 mn rijden is best een ding lijkt me, of kan het op den duur ook remote?
Feli dan. 👍🏼quote:Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
Ja, zoiets. Deze ook nogquote:Op woensdag 1 april 2026 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een rollercoaster aan privé- en werkzaken hier
Vat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het een beetje samen?
Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feli dan. 👍🏼
Worden benzinekosten vergoed? Of rijd je al elektrisch?
Ow edit…dubbele feli 🎉 🎉
Dat wordt aanpoten I.c.m. moesen en tuinieren.
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijtquote:Op woensdag 1 april 2026 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik rij ik een oud barrel dat aan het eind van zijn leven is. We zijn al een tijdje op zoek naar wat anders. Vandaag reed ik met J's elektrische, met mijn barrel kan ik nauwelijks in het openbaar verschijnen.
Reiskosten worden gewoon vergoed.
Ik denk ook dat dit wel eens heel erg iets voor mij kan zijn. Het is een nieuw gecreëerde functie dus het wordt wat uitvogelen hoe en wat. Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tof, feli alvast met de ene functie lijkt me erg leuk en voldoening geven. Je kan er veel skills die je hebt in kwijt
Ik denk niet dat deze uren makkelijk meer kunnen worden. Bij ons in de gemeente wordt dit werk uitbesteed aan de sociale dienst. Ik heb ook daar naar zulke functies gekeken maar die willen steeds jaren ervaring en 32 uur. Daarnaast is het daar een rommeltje dus dat maakt het ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer dat het ai filmpjes zijn, ik zag Elin al lekker naar buiten gaan. Ik haat ai![]()
Gefeliciteerd @:lucky_strike Da’s echt fijn werk. Kennis van mij doet dat binnen een gemeente. Wel met nieuwkomers maar niet binnen het inburgeringstraject.
Zouden de uren in de toekomst meer kunnen worden?
Net heerlijk buiten in de zon zitten lezen en mogelijk heb ik een half uurtje m’n ogen dicht gehad.
Yesquote:Op woensdag 1 april 2026 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik neem aan dat jij dit al volgt? F&F / Phaidra's vogelhuisje #1
Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeemquote:
Mn nieuwe UI (corneille) hangt in het eggie bij ons aan de muurquote:Op woensdag 1 april 2026 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had nog naar je uitgekeken maar je ui zit nog niet in mijn systeem![]()
Dan de DM wel idd.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dit is toch nauwelijks duurder? https://www.pharmamarket.(...)-%20EU&utm_campaign=
Of zie ik iets enorm over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op woensdag 1 april 2026 19:41 schreef flipsen het volgende:
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na de verkoop ben je dan in dienst in die adviserende rol? Dus met een salaris?
Mooi pensioen potje in ieder geval![]()
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super nieuws voor jou trouwens, cheers
Spoilers!
Nieuwe baan!quote:Op woensdag 1 april 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hangt er van af of ik voor de tweede functie ook word aangenomen. Dan kap ik met bellen, anders niet. Men weet daar nog van niets natuurlijk, dat snap je
Super nieuws voor jou trouwens, cheers
Top LS, gefeliciteerd! Maar ga je dan niet meer de telefoon voor Tipica Reizen opnemen??Gefeliciteerd meneer de miljonairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enneh dat bellen, is dat wat als bijverdienste centje voor een pensionada![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |