Ik heb uitgerekend wat de 3 weekse reis van mijn nichtje pp kost.. ruim 15.000 excl lunches en wat ze in Nederland hebben uitgegevenquote:Op woensdag 1 april 2026 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, klinkt niet slecht.
Dan heb ik toch wel verkeerde gedachte bij je "reisbureautje" * óf bij de bedragen die om gaan in de reissector.
*Niet denigrerend bedoelt, je nooit echt in verdiept en ben in de veronderstelling dat het eenmanszaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef Syrena het volgende:
Wat een fijn nieuws allemaal!![]()
Nu Vlindertje haar voet nog, ik duim![]()
Hier sinds januari een nieuwe werkplek. Sinds deze week enorm wijvendrama
Mijn god zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven
Spoilers!
In juli gaat er eentje met pensioenquote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn god zeg![]()
En toch kan ik niet wachten op dit soort dingen. Het echte leven
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans dramaquote:Op woensdag 1 april 2026 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, misschien wil ik niet zo veel gedoeMaar wel een beetje graag.
Jaquote:
Wil je wekelijkse update in dm?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem ook wel behoorlijk jammer, dat ik nu het gedoe en drama mis. Ik leef voor andermans drama
Aantrekkelijke situatie ook wel voor nieuwkomersquote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jadit jaar pas/al 50
![]()
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste
boksquote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jadit jaar pas/al 50
![]()
Ik gun je idd íetsje minder gedoe, maar dit team bestaat ook al lang. Ik was jarenlang de jongste
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Yo Flipsen![]()
LS, gefeliciteerd!
Kaatje, jij hebt een stom lichaam
Dat is wel een plek waar je makkelijk jezelf stoot, ven uitschieten zonder dat je daar erg in hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
Met schoonmaken of kweenie wat voor NiB bewegingen je doetquote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, er zit een flinke blauwe plek op mijn linkerhand (ik ben rechtshandig) onderaan mijn pink. Hoedan?
quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef Blues het volgende:
Ik zag mn stagiaire en het eerst wat ze zei: je stoel is kapot![]()
Wat hoop ik dat je een partijtje beroerd slaapt, lulhannesquote:Op donderdag 2 april 2026 04:58 schreef flipsen het volgende:
Jaren geleden verzon ik ieder jaar wel iets met 1 april, maar vaak was het behoorlijk doorzichtig (een keer iets met Maxima, een keer dat Tipica Reizen zich Koninklijk mocht noemen, een keer dat we een eigen vliegtuig hadden). Deze keer was het blijkbaar minder doorzichtig. En ik plaatste het bericht ook alleen hier overigensMaar ik heb me goed vermaakt
Zonder spoiler: ergens in de toekomst zou het mooi zijn als ik de zaak kan "verpatsen", maar ik maak me ook weer niet al te veel illusiesMaar dank allen voor de gelukswensen
En nu ga ik lekker naar bed, dromen wat ik met al dat geld ga doen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |