Zoek dan een doornloze! Erg fijn. Of een framboos/braam kruizing, die vind ik zelf erg lekker, vooral de tayberry.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Ga ik naar op zoek dit jaar, maar eigenlijk liever een braam
Dank, is dat er ook in kuipvorm? Want dat zoek ik dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoek dan een doornloze! Erg fijn. Of een framboos/braam kruizing, die vind ik zelf erg lekker, vooral de tayberry.
https://fruitbomen.net/webwinkel/kruisingen/taybesquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, is dat er ook in kuipvorm? Want dat zoek ik dus.
Live aanwezig zijn bij vondsten is nóg tofferquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste live gefilmde muntje ooitVoor alle fans
![]()
Bekijk deze YouTube-video
De wilde versie zeker. Met vlijmscherpe dorens. Die krengen heb ik hier ook. Een gedeelte weg kunnen krijgen. Maar op andere plekken komt de zooi zo weer terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Bramen, die groeien op meer plekken in m'n tuin dan me lief is. Woekerbende
Oh ja dat zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Live aanwezig zijn bij vondsten is nóg toffer
Jup ik overweeg nog een mulch mes op de bosmaaierquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
De wilde versie zeker. Met vlijmscherpe dorens. Die krengen heb ik hier ook. Een gedeelte weg kunnen krijgen. Maar op andere plekken komt de zooi zo weer terug.
Moet prima kunnen. Maar zijn wel allemaal klimmers natuurlijk dus het moet wel ergens heen kunnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, is dat er ook in kuipvorm? Want dat zoek ik dus.
Brambles ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup ik overweeg nog een mulch mes op de bosmaaier
Bekijk deze YouTube-video
Zijn brumbels Engels voor bramen(struiken)? In het dialect hier "brummels"
Het er over praten brengt niet zo zeer opluchting. Het er over kunnen praten wel. Het is niets voor mij om zo dicht te klappen, dat heb ik echt niet als plezierig ervaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike merk je dat het helpt/oplucht om het erover te hebben? Kan me voorstellen dat het je erg bezig gehouden heeft afgelopen tijd. Ik gun het je om het contact zodanig te kunnen hebben dat je er iets uithaalt (kan ook 'in elk geval geen wat als... gevoel later' zijn) maar het je niet (al te)veel kost.
Ik begrijp wat je zegt inderdaad. Je zo niet jezelf voelen is niet prettigquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het er over praten brengt niet zo zeer opluchting. Het er over kunnen praten wel. Het is niets voor mij om zo dicht te klappen, dat heb ik echt niet als plezierig ervaren.
Wat je zegt, als het me vooral maar niet te veel kost. En de rest zie ik nog wel.
Wat een ellende met je enkel. Je hebt het ook niet half aangepakt zeg.
Ik merk altijd dat ik zelf eerst een soort van duidelijkheid moet hebben voor ik het er met anderen over kan hebben ofzo. Aan de ene kant fijn om niet al die meningen mee te nemen, aan de andere kant, mwhuuuhhhquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het er over praten brengt niet zo zeer opluchting. Het er over kunnen praten wel. Het is niets voor mij om zo dicht te klappen, dat heb ik echt niet als plezierig ervaren.
Wat je zegt, als het me vooral maar niet te veel kost. En de rest zie ik nog wel.
Wat een ellende met je enkel. Je hebt het ook niet half aangepakt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |