quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues artikel gelezen, en ook je spoiler hier.. wat een klote situatie zo en wat een gemis![]()
![]()
Van een hele andere orde van belangrijkheid ben ik een beetje sip vandaag. Ik was vanochtend bij fysio. Van wat tot nu toe (met de zwelling en blauw) beoordeeld kon worden lijken iig 2vd3 enkelbandjes aan buitenkant enkel ingescheurd of afgescheurd, welk vd twee is nog niet te bepalen. Derde bandje mogelijk ook ingescheurd/afgescheurd maar dat kan pas volgende week beter bekeken worden. Aan binnenkant enkel lijken er 1 of 2 bandjes in elk geval verrekt en mogelijk ook ingescheurd, ook dat volgende week beter bekijken. Alles ingescheurd is 8-12 weken herstel. Afgescheurd wat langer. Maar grootste 'zorg' bij Fysio zat niet in de enkelbandjes maar in de gevoeligheid bovenop de enkel, bij de syndesmose. Die lijkt in elk geval een optater gehad te hebben, en de vraag is of daar ook echt letsel (in/afgescheurd) zit. Zo ja, dan heb ik een nog wat groter probleem. Ook dat moeten we volgende week beter bekijken. Maar omdat loopbeweging druk geeft op die syndesmose, moet ik daar dus echt voorzichtig mee zijn tot we weten of/hoeveel schade er is. Binnen mag ik zonder krukken als dat gaat, maar buitenshuis moet ik met twee krukken en halve belasting, en eigenlijk was de boodschap ook wel dat ik buitenshuis deze week gewoon beter even niet kan doen.
Ik had al wel gerekend op ingescheurde enkelbandjes, en met veel pech afgescheurd, maar totaal niet op dat het ook nog erger zou kunnen zijn. Dus dat kwam wat rauw op mn dak vallen. Ik hoop heel erg dat volgende week dinsdag blijkt dat er geen letsel is aan die syndesmose en alleen ingescheurde enkelbandjes, duimen jullie mee?
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):PechvogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is de schade beperkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Van een hele andere orde van belangrijkheid ben ik een beetje sip vandaag. Ik was vanochtend bij fysio. Van wat tot nu toe (met de zwelling en blauw) beoordeeld kon worden lijken iig 2vd3 enkelbandjes aan buitenkant enkel ingescheurd of afgescheurd, welk vd twee is nog niet te bepalen. Derde bandje mogelijk ook ingescheurd/afgescheurd maar dat kan pas volgende week beter bekeken worden. Aan binnenkant enkel lijken er 1 of 2 bandjes in elk geval verrekt en mogelijk ook ingescheurd, ook dat volgende week beter bekijken. Alles ingescheurd is 8-12 weken herstel. Afgescheurd wat langer. Maar grootste 'zorg' bij Fysio zat niet in de enkelbandjes maar in de gevoeligheid bovenop de enkel, bij de syndesmose. Die lijkt in elk geval een optater gehad te hebben, en de vraag is of daar ook echt letsel (in/afgescheurd) zit. Zo ja, dan heb ik een nog wat groter probleem. Ook dat moeten we volgende week beter bekijken. Maar omdat loopbeweging druk geeft op die syndesmose, moet ik daar dus echt voorzichtig mee zijn tot we weten of/hoeveel schade er is. Binnen mag ik zonder krukken als dat gaat, maar buitenshuis moet ik met twee krukken en halve belasting, en eigenlijk was de boodschap ook wel dat ik buitenshuis deze week gewoon beter even niet kan doen.
Ik had al wel gerekend op ingescheurde enkelbandjes, en met veel pech afgescheurd, maar totaal niet op dat het ook nog erger zou kunnen zijn. Dus dat kwam wat rauw op mn dak vallen. Ik hoop heel erg dat volgende week dinsdag blijkt dat er geen letsel is aan die syndesmose en alleen ingescheurde enkelbandjes, duimen jullie mee?
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Bekijk het van de positieve kant: hier is het pas 11:47, bij jou al 16:47quote:
Framboos kan ook op een balkon.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen fruit (vooral bramen/frambozen) is het enige dat ik jammer vind van een balkon. Heb ooit eens een balkon kersenboompje gehad. Luis, heel heel heel veel luis en geen kers gezien.
Ga ik naar op zoek dit jaar, maar eigenlijk liever een braamquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Framboos kan ook op een balkon.
Wat fijn en mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues toen wij in 1964 hier kwamen wonen hadden mijn ouders een huis gekocht maar dat moest nog gebouwd worden. We zijn toen in nieuwbouw flats boven een winkelcentrum gaan wonen. Naast ons, zowel links als rechts kwamen ook gezinnen met kinderen in dezelfde leeftijd te wonen en de ouders zaten ook allemaal in dezelfde levensfase. Eén stel is naar de andere kant van Nederland gegaan en daar is het contact weg, maar wij en het gezin van mijn tweede moeder (C) zijn "samen" gebleven. Staan dichterbij dan familie. De dochter woont met haar vrouw in dit gebouw (oudste vriendin) haar schoondochter (zoon leeft niet meer) is ook een van mijn beste vriendinnen. De families zijn heel verweven.
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
Mensen zijn rare wezens. En sommige exemplaren zijn echt mislukt. Jammer maar helaas. Volgend leven nieuwe ronde nieuwe kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |