Ja, absoluut. Ik heb ook geen traanogen, mijn ogen kunnen niet zo goed meer tranen. Juist jeuk, kriebel, droog, tegen ontsteking aan.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt traanogen maar in moeilijke tijden ZO VEEL JEUK zo in de binnenhoekjes. Dat heeft ook iets met oestrogeen te maken (nam drastisch af bij start van), maar niet alleen dat (verdween niet en komt in golven die passen bij hooikoortsweer). Helpt jouw spul daar ook tegen?
Ooghoekjeshorror heb ik vooral bij huisstof / slaapkamerstof (wellicht mijt?)quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt traanogen maar in moeilijke tijden ZO VEEL JEUK zo in de binnenhoekjes. Dat heeft ook iets met oestrogeen te maken (nam drastisch af bij start van), maar niet alleen dat (verdween niet en komt in golven die passen bij hooikoortsweer). Helpt jouw spul daar ook tegen?
Ja hoor, vanochtend gemeten en zojuist nog even, gewoon weer rond 120/80, dikke prima.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En bah @:flipsen geen fijne ervaring, nu alles weer ok?
Mensen, de meest wrede diersoort op aarde volgens mijquote:Vandaag met wat dossiers bezig geweest. Wat doen mensen anderen voor ellende aan, ook buiten oorlog maar op religieuze gronden (lhbtiq’ers, lijkt wel of er meer dan eerder aanmeldingen zijn)
quote:Op maandag 30 maart 2026 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb ook geen traanogen, mijn ogen kunnen niet zo goed meer tranen. Juist jeuk, kriebel, droog, tegen ontsteking aan.
Dat heb ik ongetwijfeld voldoende in huisquote:Op maandag 30 maart 2026 16:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooghoekjeshorror heb ik vooral bij huisstof / slaapkamerstof (wellicht mijt?)
Dan weet ik wat ik vanavond ga doenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als gewoon wondje weekt het mooi schoon. Doen
Deze.quote:
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:vlindertje89 je staat er gekleurd op (ik voel het op afstand) Maar wat fijn dat er geen breuk of scheurtje in zit. Rustig aan!
En bah @:flipsen geen fijne ervaring, nu alles weer ok?
Vandaag 2 keer moeten niezen, collega “heb je hooikoorts”. Niet dat ik weet. Hele jaar door nies ik vrij veel (en luid helaas) en heb regelmatig een verstopte neus maar geen traanogen of andere symptomen. Heb al genoeg, dat wil ik er niet bij.
Duimen zijn natuurlijk weer aan het werk voor B&G
Moeilijk @:sigme geen advies maar wel een knuffel
Vandaag met wat dossiers bezig geweest. Wat doen mensen anderen voor ellende aan, ook buiten oorlog maar op religieuze gronden (lhbtiq’ers, lijkt wel of er meer dan eerder aanmeldingen zijn)
Verdorie…precies ook daar! Vond ik een beetje gekke specifieke plek om te noemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenquote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.
Sekte![]()
Artikel van juni 25 gevonden en ik heb het zuchtend en verdrietig zitten lezen.
Al zijn er weinig nieuwe dingen voor mij in het artikel.
https://archive.ph/2023.1(...)e216eb827-1702157405
Triest.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.
Sekte![]()
Artikel van juni 25 gevonden en ik heb het zuchtend en verdrietig zitten lezen.
Al zijn er weinig nieuwe dingen voor mij in het artikel.
https://archive.ph/2023.1(...)e216eb827-1702157405
Q en zijn van oorsprong Duitse vrouw hebben hun roots in 'onze ' wereld. Waarin ze toch in een geheel andere wereld hebben geleefd, hoe kan je toestaan dat jij, je vrouw en je kinderen zo moet leven.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenIk snap er niets van.
Je zal maar anders zijn daar, als vrouw meer ambitie dan toegestaan, of een rebelse aard.
Dat begrijp ik ook niet. Wanneer je strikt volgens een geloof (in dit geval katholiek) wil leven zijn er ook andere opties, dan hoef je niet te luisteren naar zo’n engerdquote:Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Q en zijn van oorsprong Duitse vrouw hebben hun roots in 'onze ' wereld. Waarin ze toch in een geheel andere wereld hebben geleefd, hoe kan je toestaan dat jij, je vrouw en je kinderen zo moet leven.
Ik zal het nooit begrijpen.
Wel als het een veilige en comfortabele, al is het een gelovige, commune of iets is, maar dat is dit niet. Integendeel.
Oh fijn! Beetje finetunen nog en je hebt perfecte bluesjesquote:Op maandag 30 maart 2026 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Auauauau bij die foto
Ben trouwens helemaal blij met mezelf.Laatst al vloekend en tierend een zwarte blouse gemaakt (zo moeilijk te zien) maar vandaag voor het eerst aan en helemaal fijn. Wijde mouwen dus niet strak om de armen maar ook zo los dat de huidpijn op mijn linkerarm niet heel pijnlijk is.
Nou maar een paar blouses van dit materiaal maken, omdat er iets rek in zit is het ook makkelijker uittrekken (armen hoog lukt niet best)
Ah je zag hem nog net haha. Ja, t begint er steeds naarder uit te zien naarmate het verder uitzakt en donkerder blauw wordtquote:Op maandag 30 maart 2026 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Auauauau bij die foto
Ben trouwens helemaal blij met mezelf.Laatst al vloekend en tierend een zwarte blouse gemaakt (zo moeilijk te zien) maar vandaag voor het eerst aan en helemaal fijn. Wijde mouwen dus niet strak om de armen maar ook zo los dat de huidpijn op mijn linkerarm niet heel pijnlijk is.
Nou maar een paar blouses van dit materiaal maken, omdat er iets rek in zit is het ook makkelijker uittrekken (armen hoog lukt niet best)
Treurigquote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Sekte![]()
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 maart 2026 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Hm dat ding ziet er ook wel praktisch uit @Vanyel! Gebruik jij hem ook met die zakjes van hun, of maak je zelf zoutoplossing?
Ik hoopte al op dit antwoord hahaquote:Op maandag 30 maart 2026 19:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Ik ben veel te skeer voor van die zakjes. De KNOarts benadrukte ook de onzin ervan.
Proficiat!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:27 schreef borisz het volgende:
We (=werk) worden Koninklijk.
100 jaar en door alle hoepels gesprongen. Wanneer we alle officiele dingen gaan gebeuren is nog niet bekend.
quote:Op maandag 30 maart 2026 19:27 schreef borisz het volgende:
We (=werk) worden Koninklijk.
100 jaar en door alle hoepels gesprongen. Wanneer we alle officiele dingen gaan gebeuren is nog niet bekend.
Korte vraag waar een heel lang antwoord bij hoort om het goed uit te kunnen leggenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor de link @:blues
Heb je enig idee hoe het zo gekomen is dat Q zich er toe aangetrokken voelt?
Ik zou m'n broertje nadat hij flink wat trainingen in diverse vechtsporten heeft gedaan er heen daar langs laten. Die heeft echt overal schijt aanquote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenIk snap er niets van.
Je zal maar anders zijn daar, als vrouw meer ambitie dan toegestaan, of een rebelse aard.
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:quote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor de link @:blues
Heb je enig idee hoe het zo gekomen is dat Q zich er toe aangetrokken voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 30 maart 2026 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:
Blues in OUD / Als je kind lang weg is geweest......
Aï. Laptop van de zaak?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gooide tijdens mn enige (online) afspraak vanmiddag mn fles limo over laptop heen, echt fantastisch.
Da's eenvoudig, dat ben je dus niet, zo'n vrouw.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jup. Opzich lijkt het me goed teken voor hoe ver het vocht (niet) de laptop in is gegaan dat ik er nog 10 minuten mee heb kunnen videobellen/aantekeningen typen enzo.quote:
Toch fijn dat 'ie van de zaak is, dan is het wat minder gedoe mocht 'ie de geest geven.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jup. Opzich lijkt het me goed teken voor hoe ver het vocht (niet) de laptop in is gegaan dat ik er nog 10 minuten mee heb kunnen videobellen/aantekeningen typen enzo.
Like was voor de pups allemaal een huis.. niet voor de spoiler. Wat vermoeiend zeg..
Omg Bluesquote:Op maandag 30 maart 2026 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:
Blues in OUD / Als je kind lang weg is geweest......
Ik bedoel eigenlijk de kinderen die daar geboren worden of op zeer jonge leeftijd erin gesleept wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's eenvoudig, dat ben je dus niet, zo'n vrouw.
Verder zijn mensen verrassend stuurbaar; een cult die z'n zaakjes voorelkaar heeft blijft mensen binnenhalen. En eigenlijk iedereen is soms kwetsbaar genoeg om binnengezogen te worden in een stelsel.
Ja, zeker fijn. Mn linker shift knop is ook al weg, en mn backspace komt regelmatig los, dus in dat opzicht zou een nieuwe ook niet heel vervelend zijnquote:Op maandag 30 maart 2026 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch fijn dat 'ie van de zaak is, dan is het wat minder gedoe mocht 'ie de geest geven.
Voor de zekerheid: het risico en dus de kosten zijn altijd voor 100% voor je werkgever.
Wilde perziken lijken me matig inheems?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:53 schreef derLudolf het volgende:
Fruitbomen plant je in januari of februari. Tenminste "inheemse" soorten
Ik zou nog even een paar (grote) kwekerijen bellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil een (platte) perzikboom (of 2) kopen. Liefst blote wortel.
Elk jaar ben ik te vroeg of te laat voor fruitbomen. Waar zou ik wanneer een fijn boompje kunnen kopen dat niet met 928733344 ronde wortels klem zit in een pot?
Help
Van oudsher plant je bomen altijd met kale wortel, en *dus* wanneer de plant in rust is, wat min of meer de hele periode van late herfst tot vroeg voorjaar is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:53 schreef derLudolf het volgende:
Fruitbomen plant je in januari of februari. Tenminste "inheemse" soorten
Gewát?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:11 schreef Barreltje het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst gecupped
Tja... het is een heel verhaal, niet ff in 1 zin goed uit te leggenquote:Op maandag 30 maart 2026 23:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik wilde wat eerder gaan slapen, maar raakte verstrikt in het topic .
Jeetje bloes
had je eigenlijk verwacht dat toen hij de "tweede/laatste" keer weer naar AU ging, dat het zo af zou lopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Tja... het is een heel verhaal, niet ff in 1 zin goed uit te leggen
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:26 schreef Barreltje het volgende:
had je eigenlijk verwacht dat toen hij de "tweede/laatste" keer weer naar AU ging, dat het zo af zou lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 31-03-2026 11:47:29 ]
Hier in de tuin doen de bomen van batterijen het veruit het beste. Zijn echt enorm gegroeid en zien er goed uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Batterijen of Fruitbomen.net heb ik goede ervaring mee.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier in de tuin doen de bomen van batterijen het veruit het beste. Zijn echt enorm gegroeid en zien er goed uit.
Maar volgens mij zit je voor blote wortel nu alweer net te laat.
quote:Diverse soorten in wortelgoed beschikbaar tussen half oktober - half april.
Als ze nog hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach Blues, het blijft natuurlijk een DING in je levenheb destijds meegelezen en ook je boekje. Het is echt iets wat anderen overkomt, uit films en boeken. Totdat het ineens jouw leven is
en blijft
![]()
![]()
![]()
![]()
YupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het 'went' ook, dat het 'bij me hoort'.
Kiespijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups![]()
En het 'went' ook, dat het 'bij me hoort'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues artikel gelezen, en ook je spoiler hier.. wat een klote situatie zo en wat een gemis![]()
![]()
Van een hele andere orde van belangrijkheid ben ik een beetje sip vandaag. Ik was vanochtend bij fysio. Van wat tot nu toe (met de zwelling en blauw) beoordeeld kon worden lijken iig 2vd3 enkelbandjes aan buitenkant enkel ingescheurd of afgescheurd, welk vd twee is nog niet te bepalen. Derde bandje mogelijk ook ingescheurd/afgescheurd maar dat kan pas volgende week beter bekeken worden. Aan binnenkant enkel lijken er 1 of 2 bandjes in elk geval verrekt en mogelijk ook ingescheurd, ook dat volgende week beter bekijken. Alles ingescheurd is 8-12 weken herstel. Afgescheurd wat langer. Maar grootste 'zorg' bij Fysio zat niet in de enkelbandjes maar in de gevoeligheid bovenop de enkel, bij de syndesmose. Die lijkt in elk geval een optater gehad te hebben, en de vraag is of daar ook echt letsel (in/afgescheurd) zit. Zo ja, dan heb ik een nog wat groter probleem. Ook dat moeten we volgende week beter bekijken. Maar omdat loopbeweging druk geeft op die syndesmose, moet ik daar dus echt voorzichtig mee zijn tot we weten of/hoeveel schade er is. Binnen mag ik zonder krukken als dat gaat, maar buitenshuis moet ik met twee krukken en halve belasting, en eigenlijk was de boodschap ook wel dat ik buitenshuis deze week gewoon beter even niet kan doen.
Ik had al wel gerekend op ingescheurde enkelbandjes, en met veel pech afgescheurd, maar totaal niet op dat het ook nog erger zou kunnen zijn. Dus dat kwam wat rauw op mn dak vallen. Ik hoop heel erg dat volgende week dinsdag blijkt dat er geen letsel is aan die syndesmose en alleen ingescheurde enkelbandjes, duimen jullie mee?
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):Over klote situatie gesproken. Wat een PECH en pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@:Blues artikel gelezen, en ook je spoiler hier.. wat een klote situatie zo en wat een gemis![]()
![]()
Van een hele andere orde van belangrijkheid ben ik een beetje sip vandaag. Ik was vanochtend bij fysio. Van wat tot nu toe (met de zwelling en blauw) beoordeeld kon worden lijken iig 2vd3 enkelbandjes aan buitenkant enkel ingescheurd of afgescheurd, welk vd twee is nog niet te bepalen. Derde bandje mogelijk ook ingescheurd/afgescheurd maar dat kan pas volgende week beter bekeken worden. Aan binnenkant enkel lijken er 1 of 2 bandjes in elk geval verrekt en mogelijk ook ingescheurd, ook dat volgende week beter bekijken. Alles ingescheurd is 8-12 weken herstel. Afgescheurd wat langer. Maar grootste 'zorg' bij Fysio zat niet in de enkelbandjes maar in de gevoeligheid bovenop de enkel, bij de syndesmose. Die lijkt in elk geval een optater gehad te hebben, en de vraag is of daar ook echt letsel (in/afgescheurd) zit. Zo ja, dan heb ik een nog wat groter probleem. Ook dat moeten we volgende week beter bekijken. Maar omdat loopbeweging druk geeft op die syndesmose, moet ik daar dus echt voorzichtig mee zijn tot we weten of/hoeveel schade er is. Binnen mag ik zonder krukken als dat gaat, maar buitenshuis moet ik met twee krukken en halve belasting, en eigenlijk was de boodschap ook wel dat ik buitenshuis deze week gewoon beter even niet kan doen.
Ik had al wel gerekend op ingescheurde enkelbandjes, en met veel pech afgescheurd, maar totaal niet op dat het ook nog erger zou kunnen zijn. Dus dat kwam wat rauw op mn dak vallen. Ik hoop heel erg dat volgende week dinsdag blijkt dat er geen letsel is aan die syndesmose en alleen ingescheurde enkelbandjes, duimen jullie mee?
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):Au, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
![]()
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):PechvogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is de schade beperkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
En dan een foto-update met de verrijking van het kleurenpalet en de zwelling en blauwheid die de verkeerde kant op is afgezakt (richting tenen):KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Bekijk het van de positieve kant: hier is het pas 11:47, bij jou al 16:47quote:
Framboos kan ook op een balkon.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen fruit (vooral bramen/frambozen) is het enige dat ik jammer vind van een balkon. Heb ooit eens een balkon kersenboompje gehad. Luis, heel heel heel veel luis en geen kers gezien.
Ga ik naar op zoek dit jaar, maar eigenlijk liever een braamquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Framboos kan ook op een balkon.
Wat fijn en mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues toen wij in 1964 hier kwamen wonen hadden mijn ouders een huis gekocht maar dat moest nog gebouwd worden. We zijn toen in nieuwbouw flats boven een winkelcentrum gaan wonen. Naast ons, zowel links als rechts kwamen ook gezinnen met kinderen in dezelfde leeftijd te wonen en de ouders zaten ook allemaal in dezelfde levensfase. Eén stel is naar de andere kant van Nederland gegaan en daar is het contact weg, maar wij en het gezin van mijn tweede moeder (C) zijn "samen" gebleven. Staan dichterbij dan familie. De dochter woont met haar vrouw in dit gebouw (oudste vriendin) haar schoondochter (zoon leeft niet meer) is ook een van mijn beste vriendinnen. De families zijn heel verweven.
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
Mensen zijn rare wezens. En sommige exemplaren zijn echt mislukt. Jammer maar helaas. Volgend leven nieuwe ronde nieuwe kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |