abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21905414
en dan eindelijk na een zeer woelig jaar (van zijn kant) hij terug komt uit Australië... is het normaal dat je je in de war voelt?
Ja natuurlijk Bluezz, doe niet zo raar

Je zoon, die je kent vanaf dat ie in je buik zat, je op ziet groeien, kleine probleempjes, grote probleempjes, hij, jij, iedereen is veranderd, gegroeid in die 20 jaar.
En vooral na zo'n jaar van afwezigheid waarin er veel gebeurd is met hem, krijg ik gewoon de kriebels als ik aan zijn terugkomst denk.

Hij is gisteren uit Aus. vertrokken, en houdt me middels mails op de hoogte, hij zit nu in Bangkok.. ergens morgen vliegt ie naar Frankfurt en zal dinsdagochtend op Schiphol staan.

Iedereen hier in de familie, en al zijn vrienden staan te springen en te trappelen van ongeduld, en ik lig er gewoon wakker van :')

Ik wilde het gewoon ff kwijt, niet in R&P en niet in TRV, maar gewoon lekker hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-09-2004 17:36:24 ]
pi_21905665
Ik denk dat dat wel normaal is ja. Je bent blij dat hij weer thuis komt en nieuwsgierig of hij veranderd is denk ik Je hebt hem wel een heel jaar van zijn leven niet gezien.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 12 september 2004 @ 17:39:59 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21905694
Alleen als ik nog geld van 'm zou krijgen eigenlijk
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_21905717
Dat ook Furby
pi_21905942
Bluezz, wat een goed nieuws
Geniet van hem!
pi_21906023
Bluezz, wat geweldig!
Eindelijk komt ie naar huis!!
(Un)masking for the greater good.
  zondag 12 september 2004 @ 17:58:27 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21906132
Wat spannend, Bluezz! Heerlijk om je kind na zo'n lange tijd weer in je armen te sluiten, maar misschien ook een beetje onwennig in het begin. Ach, die eventuele onwennigheid is vast zo verdwenen, ik neem aan dat je dat hele jaar wel contact via telefoon en email hebt gehad?
  zondag 12 september 2004 @ 18:05:05 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21906285
jaaa, mooi dat ie naar huis komt Bluezz
pi_21906314
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat spannend, Bluezz! Heerlijk om je kind na zo'n lange tijd weer in je armen te sluiten, maar misschien ook een beetje onwennig in het begin. Ach, die eventuele onwennigheid is vast zo verdwenen, ik neem aan dat je dat hele jaar wel contact via telefoon en email hebt gehad?
Met vlagen.
Wat het zo speciaal maakt is dat ie bijna het hele jaar zich aangesloten heeft bij een Christian Community, die door mensen in die omgeving een ordinaire sekte wordt genoemd.
(Zo, dat is eruit).
Vandaar mijn extra blijdschap dat ie thuiskomt.
pi_21906710
Hij komt thuis?

Wat een heerlijk nieuws, meis!
Maar ik kan me zó voorstellen dat je in de war bent; júist door de dingen die in Australië zijn voorgevallen...
Je vraagt je af in hoeverre het nog de zoon is zoals jij hem kende toen 'ie vertrok.

Geef hem de ruimte om dingen te vertellen, op z'n eigen manier en wanneer hij eraan toe is.
Gewoon luisteren en jezelf zijn. Zoals hij je kent.

Als z'n moeder.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 12 september 2004 @ 18:45:15 #12
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21907246
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Met vlagen.
Wat het zo speciaal maakt is dat ie bijna het hele jaar zich aangesloten heeft bij een Christian Community, die door mensen in die omgeving een ordinaire sekte wordt genoemd.
(Zo, dat is eruit).
Vandaar mijn extra blijdschap dat ie thuiskomt.
Ik begrijp het helemaal. Fijn dat ie thuis komt, dat ie daar niet gebleven is.
pi_21907384
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Hij komt thuis?

Wat een heerlijk nieuws, meis!
Maar ik kan me zó voorstellen dat je in de war bent; júist door de dingen die in Australië zijn voorgevallen...
Je vraagt je af in hoeverre het nog de zoon is zoals jij hem kende toen 'ie vertrok.

Geef hem de ruimte om dingen te vertellen, op z'n eigen manier en wanneer hij eraan toe is.
Gewoon luisteren en jezelf zijn. Zoals hij je kent.

Als z'n moeder.
Ja hoor, dat is wel de bedoeling En ik weet dat ik, zeker in het begin, op mijn tong zal moeten bijten, want ik heb minstens 1001 vragen voor hem....

Ik heb ook steeds als antwoord op zijn mails geen lastige vragen gesteld, alleen maar belangstelling getoond, hem op de hoogte gehouden van het leven hier.
Juist om de band die hij met thuis heeft levensvatbaar te houden.
pi_21907505
Bloessie, hij is dus al onderweg?!
Ik dacht steeds dat het de 14-e zou zijn, of is dat nog steeds de verwachte aankomstdatum?

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm respect heb voor de manier waarop je hiermee om bent gegaan (jij en golfer), hoe rustig je bent gebleven terwijl er van binnen waarschijnlijk een orkaanheeft gewoed.

Meid, natuurlijk lig je er wakker van, hallo, het was nogal een jaar.
Maar wat ben ik blij dat je straks dat slungellijf weer bij je hebt!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21907602
lekker Bluezz dat hij thuis komt. Het lijkt me idd heel spannend, vooral met dat sekte gebeuren. Maar zoals al gezegd is wees gewoon zijn moeder, je armen wijd open voor hem en laat hem je liefde voor je zien.
pi_21908290
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Bloessie, hij is dus al onderweg?!
Ik dacht steeds dat het de 14-e zou zijn, of is dat nog steeds de verwachte aankomstdatum?
Dinsdagochtend verwachten we hem... via een andere route dan verwacht, maar hij mailt vanaf elk airport nu
quote:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm respect heb voor de manier waarop je hiermee om bent gegaan (jij en golfer), hoe rustig je bent gebleven terwijl er van binnen waarschijnlijk een orkaanheeft gewoed.

Niet altijd even rustig hoor... en golfer heeft me daar heel erg in gesteund
pi_21908383
Fijn Bluezz! Maar dat had ik vorige week ook al gezegd!
Hou je in, ga 'm niet bestoken met vragen, hoe moeilijk dat ook is. Nouja, vragen kan wel, maar niet beschuldigende vragen enzo. Je snapt wel wat ik bedoel!

Ben benieuwd hoe het voor jullie is om hem weer te zien! En hoe het voor hem is natuurlijk!
Veel plezier dinsdag!
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 19:41:25 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21908430
Bluezz wat fijn dat hij na zo'n bewogen jaar weer thuis komt.
Ik weet een klein beetje hoe ongerust jullie zijn geweest en hoe moeilijk het is geweest. Ik vind het geweldig dat je zo wijs bent geweest om op deze manier met hem contact te houden, zodat hij wist en weet dat er altijd nog een weg naar huis was.
Ik neem mijn petje voor je af Bluezz, ik weet zeker dat je hem met een andere instelling en een andere toon in je mail en/of telefoongesprekken keihard de andere kant op had gejaagd.
Je bent een wijze vrouw
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21908694
Geweldig dat hij weer thuis komt, na zo'n roerige periode. Ondanks de vele vragen die je hebt denk ik dat je hem ook eventjes de gelegenheid moet geven om ook echt 'thuis' te komen, ofwel geen moeilijke vragen stellen, maar gewoon elkaar in de armen te nemen en stevig omhelzen terwijl je alleen maar denkt 'wat ben ik blij je weer bij me te hebben'. Dat is iets wat bij die terugkeer gewoon moet, de vragen en antwoorden komen daarna vanzelf wel. Misschien 1 dag later, misschien 2 of 3. Je zoon zal denk ik ook wel het een en ander willen vertellen, maar wel op een rustig moment.

Gewoon lekker genieten van zijn thuiskomst dus, zowel voor jouw als golfer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 12 september 2004 @ 20:06:07 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21908998
Hey lieffie! Ik moest vandaag nog aan je denken! En ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus bent. Normaal na een jaar zou het al vreemd en onwennig zijn, maar na wat er gebeurd is en weinig contact en alles...

Ik denk aan jullie!
  zondag 12 september 2004 @ 20:09:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21909064
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:53 schreef Lucille het volgende:

Gewoon lekker genieten van zijn thuiskomst dus, zowel voor jouw als golfer.
Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.

maar zal ook blij zijn als ie dinsdag veilig en wel geland is en zijn moedertje en rest van de familie weer ziet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 20:19:58 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21909353
wat heerlijk dat ie bijna thuis is

eerst genieten, de verhalen komen vanzelf wel!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:01:01 #23
2628 Karin
pi_21910344
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:41 schreef Lois het volgende:
Bluezz wat fijn dat hij na zo'n bewogen jaar weer thuis komt.
Ik weet een klein beetje hoe ongerust jullie zijn geweest en hoe moeilijk het is geweest. Ik vind het geweldig dat je zo wijs bent geweest om op deze manier met hem contact te houden, zodat hij wist en weet dat er altijd nog een weg naar huis was.
Ik neem mijn petje voor je af Bluezz, ik weet zeker dat je hem met een andere instelling en een andere toon in je mail en/of telefoongesprekken keihard de andere kant op had gejaagd.
Je bent een wijze vrouw
*aansluit*

Bluezz wat fijn dat hij nu echt naar huis toe komt
pi_21910387
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.

maar zal ook blij zijn als ie dinsdag veilig en wel geland is en zijn moedertje en rest van de familie weer ziet
Grote mond, klein hartje ;')
pi_21910440
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:02 schreef Lucille het volgende:

Grote mond, klein hartje ;')
pi_21911310
Wat fijn dat hij bijna thuis is! Ik weet nog hoe het is om iemand zo'n tijd te moeten missen en dat was niet eens in zo'n toch wat onzekere situatie!
Take care, nog een paar dagen!
pi_21915802
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Plunderbunny het volgende:
Wat fijn dat hij bijna thuis is! Ik weet nog hoe het is om iemand zo'n tijd te moeten missen en dat was niet eens in zo'n toch wat onzekere situatie!
Take care, nog een paar dagen!
Nog 2 nachtjes... hoe zou hij zich voelen... het afscheid daar (moet best heftig geweest zijn), de terugreis die niet helemaal vlekkeloos verloopt... wat gaat er in zijn hoofd om...
  maandag 13 september 2004 @ 00:41:05 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21915862
Ik durf te wedden dat een van de gedachten iig is dat hij binnekort weer lekker bij zijn moeder is!
pi_21915908
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf te wedden dat een van de gedachten iig is dat hij binnekort weer lekker bij zijn moeder is!
Positivo!
  maandag 13 september 2004 @ 00:46:07 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21915952
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Positivo!
Hey, wat er ook gebeurd is, ik kan me niet voorstellen dat hij jou, zijn vader, zijn broertje en Golfer niet gemist heeft...
  Milf maandag 13 september 2004 @ 00:51:16 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21916034
Wat geweldig nieuws!!

Nog ffies en jullie kunnen hem weer in jullie armen sluiten

* nikky is onwijs blij voor golfer en bluezz
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 13 september 2004 @ 00:56:52 #32
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21916113
ongepaste reactie

[ Bericht 80% gewijzigd door nikky op 13-09-2004 01:03:41 ]
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_21916181
ik heb blijkbaar iets gemist, een jongen komt na een jaar australië weer thuis. Blijkbaar is het daar niet altijd even goed gegaan e.d....maar wát is er dan eigenlijk gebeurd? Iedereen heeft het erover
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_21916495
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:01 schreef Onderbroek het volgende:
ik heb blijkbaar iets gemist, een jongen komt na een jaar australië weer thuis. Blijkbaar is het daar niet altijd even goed gegaan e.d....maar wát is er dan eigenlijk gebeurd? Iedereen heeft het erover
Ik probeer zo kort en bondig mogelijk e.e.a. samen te vatten....

Q, mijn 20 jarige zoon, gaat vol goede moed en vol plannen met een vriend via de organisatie Backpackers.nl in sept. 2003 een jaar werken/rondreizen naar Australië.

Het gaat allemaal prima, lang leve de lol in de ruimste zin van het woord, tot die vriend al in de eerste weken meldt dat ie naar Nw.Z. vertrekt.
Volkomen tegen de, maanden van te voren gemaakte, plannen in, zonder dat Q er ook maar iets aan kan doen, vertrekt deze jongen.

Van sept. tot nov. gaat het nog best lekker met Q. omdat hij mensen leert kennen waar ie in hun appartement kan blijven, surfen en alle leuke dingen kan doen die het leven in OZ hem biedt.

Op een zeker moment is al zijn (erg veel) geld op.

Hij zit op een gegeven moment helemaal blut, alleen, zonder werk (wat ie blijkbaar niet kon vinden ) in een park te wachten op een meisje waar ie even mee sprak in een groentewinkeltje, en die een slaapadres zou weten.
Daar wordt ie aangesproken door 'een heel aardige man die hem wel heel diepzinnige vragen stelde' en die daar ook wachtte op een groep anderen en waar hij mee zou eten in het park.

Q. heeft vanaf dat moment zich natuurlijk niet meer alleen gevoeld, in eerste instantie alleen een nachtje zou blijven, maar is er nooit meer weggegaan. Ze hebben op goed moment zelfs een NL bijbel gekocht en we kregen zeer religieuze kerstkaarten, met een foto van hem waar ie heel leuk opstond overigens.
Tegelijk met die kerstkaart kregen we een lange handgeschreven brief waar ie alles uitlegt, dat we ons geen zorgen moeten maken etc.
Intussen hadden we hem een aantal keren aan de telefoon gehad, en had ie ons een aantal onwaarheden verteld.
Vanaf nov. 03 zit hij dus in die community. Hij vertelde dat ie met kerst naar Cairns zou vertrekken waar ook een afd. van die groep zat. Het zat ons al niet lekker, maar ok.. zolang hij kontakt hield was het goed.

Maar dat heeft ie vanaf eind nov. dus niet meer gedaan... niets hebben we meer vernomen tot ergens begin februari (!)
Deze periode heeft zo ongelofelijk lang geduurd, dat wij zijn gaan mailen en zoeken etc etc waar ie toch uit kon hangen.
We kregen kontakt met mensen die de community waar Q. zich bevond kenden.

Kort gezegd, na speurwerk van hun kant, belde Q. (na ruim 2 maanden geen kontakt)
Vanaf dat moment zijn er spaarzame mails geweest van zijn kant en hebben wij ons best gedaan geen oordeel te vellen, en geen lastige vragen te stellen, alleen maar het kontakt in stand te houden, en het lijntje naar huis warm en aantrekkelijk te houden.

Je kunt je misschien voorstellen dat wij er rond de jaarwisseling zeg maar, geen vertrouwen meer in hadden dat we hem ooit nog zagen, ook omdat de community/sekte waar ie in zit geen goede naam heeft, en er vreemde dingen gebeuren daar.... (ja het lijkt wel een B. film)

Dit is {zeer} beknopt ongeveer in grote lijnen, het waarom van mijn topic en de reakties.
pi_21916700
-edit- was al weg tnxx

[ Bericht 62% gewijzigd door Blues op 13-09-2004 02:11:23 ]
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 07:40:37 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21917297
jeetje bluezz en golfer, wat een verhaal!
maar wat fijn dat deze nachtmerrie toch een happy end heeft!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 11:18:06 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21919578
Gelukkig goed nieuws, Bluezz!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_21920230
Laatste mailtje van vannacht ; Hij meldt het vluchtnummer en dat de beste grap nog moet komen, ik zou hem niet herkennen
  maandag 13 september 2004 @ 12:00:43 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21920299
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Laatste mailtje van vannacht ; Hij meldt het vluchtnummer en dat de beste grap nog moet komen, ik zou hem niet herkennen
Hmmm, ik krijg nu visioenen van kaalgeschoren koppen met hele lange baarden...
Ben heel benieuwd hoe het is morgen!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 12:01:39 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_21920312
Jemug Bluezz wat spannend!!

Ik begrijp dat je pas échte zekerheid hebt als ie voor je staat..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21920319
Oh, wat een goed topic, misschien leer ik zo mijn moeder begrijpen. Die was ook dolgelukkig toen ik na een jaar Oostenrijk weer thuiskwam.

Ik zou zeggen: is lekker rustig

EDIT: oh, ik lees net pas de sv over wat er gebeurd is... Dan wordt het natuurlijk al een ander verhaal
pi_21920321
das leuk voor je bluezz, veel bij te praten
  maandag 13 september 2004 @ 12:02:29 #43
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21920324
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
we willen foto's zien
  maandag 13 september 2004 @ 12:02:43 #44
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_21920332
Pffff Bluezje, wat een verhaal. Maar heel wijs dat je het contact met Q. hebt weten te behouden.
Het is heel belangrijk om te weten dat je altijd bij je ouder(s) terecht kan.

Geniet ervan!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_21920342
Wat een verhaal, bluezz, ik ben erg benieuwd naar het vervolg, wat maakte dat hij toch weer naar huis wilde?

En eh, hij heeft vast een lange baard gekregen
Zolang er was is, is er leven.
  maandag 13 september 2004 @ 12:04:34 #46
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21920355
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hmmm, ik krijg nu visioenen van kaalgeschoren koppen met hele lange baarden...
Ja... Maar misschien bedoelt hij gewoon dat hij lekker gespierd is van het surfen en hartstikke bruin van de zon.

Succes morgen Bluezz.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21920444
Ik zie een lange gebronsde man met lang haar en een baard voor me ja
En ik maak zeker foto's van zijn aankomst, hij zal er van lusten

http://qmaster4.tripod.com/ (zijn site)
pi_21920559
Wow, Bluezz, dat is nogal wat!
Ik kan me heel goed voorstellen dat niet kan wachten tot je hem weer veilig, vast en zeker thuis hebt!
Ik ben benieuwd hoe hij veranderd is...
  maandag 13 september 2004 @ 12:21:32 #49
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21920612
Morgen een grote breedgeschouderde, bruingebronsde fotomodel look-alike adonis in je armen die zachtjes in je oor huilt....."mammie, ik heb je zo gemist"

Heel veel sterkte en plezier !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21920738
Bluezz, heel erg spannend allemaal. Lijkt me heel erg moeilijk om hem morgen een warm welkom te geven zonder je hele moederlijke bezorgdheid meteen over hem uit te storten. Heeft hij ook gezegd wat zijn toekomstplannen zijn en, belangrijk, waar die liggen?

Sterkte!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21920884
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

<knip>
Dit is {zeer} beknopt ongeveer in grote lijnen, het waarom van mijn topic en de reakties.
ah, dank je wel voor de uitleg
Hopelijk komt alles goed op z'n pootjes terecht
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_21920997
Ik heb net even de website bekeken, het maakt wel indruK met het verhaal van Bluezz erbij.

Als ie straks binnenkomt, krijgt Bluezz een wit overhemd met grasvlekken in de armen gedrukt.

" Dag mam"
"Dag jongen, je overhemd vertelt het me wel " of zoiets dan
Zolang er was is, is er leven.
pi_21922871
hij is inmiddels goed en wel aangekomen hoop ik?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21923061
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:24 schreef Vision het volgende:
hij is inmiddels goed en wel aangekomen hoop ik?
morgenochtend 8.40 aankomst schiphol
pi_21923216
half fok! zit inmiddels op hem te wachten!
pi_21923276
na een week ben je hem vast wel weer zat
  maandag 13 september 2004 @ 15:03:37 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21923671
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:45 schreef master_X het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21923887
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:45 schreef master_X het volgende:
Vast wel
pi_21924406
nog 1 nachtje

Kan me voorstellen dat het spannend is!

Je meldt nog weel even hoe het gaat he?
went vast weer heel snel

is er geen afsplitsing van die sekte in nederland? (ik mag hopen van niet)
Carpe diem
  maandag 13 september 2004 @ 15:39:55 #60
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21924537
en als je hem dan weer zat bent zijn er via google wel enge sektes in NL te vinden zodat hij iig een beetje dichtbij zit
  maandag 13 september 2004 @ 16:01:47 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21925089
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:03 schreef Dinus het volgende:
Wat een verhaal, bluezz, ik ben erg benieuwd naar het vervolg, wat maakte dat hij toch weer naar huis wilde?
Hele simpele reden: hij moest het land verlaten, want zijn visum verliep na 1 jaar.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 13 september 2004 @ 16:04:07 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21925160
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Hele simpele reden: hij moest het land verlaten, want zijn visum verliep na 1 jaar.
zijn die klote visa toch nog ergens goed voor
  maandag 13 september 2004 @ 16:20:27 #63
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21925616
Wow, wat een verhaal... Ik heb mijn moeder ook al 9 maanden niet gezien, maar komende vrijdag komt ze in Singapore aan. Wel natuurlijk andere omstandigheden, maar ik ben ook benieuwd hoe mijn moeder dit ervaart...

Veel plezier Golfer en Bluezz
pi_21927149
Jeutje Bluezz wat spannend dan zeg om hem weer terug te zien na zo'n bewogen jaar.
Ik hoop dat het een mooi welkom terug is voor jullie.
pi_21930141
Lieve Bluezz,

Ik ben er ook een beetje zenuwachtig van. Dus hoe moet jij je wel niet voelen.
Het zal heel raar zijn en ook wel even wennen maar hij is er in ieder geval weer. Je weet dat ie nog leeft, je kan hem aanraken, ruiken, voelen, eh........

En je kan hem vragen wat er allemaal is gebeurd, en misschien geeft ie nog wel antwoord ook.

Slaap wel vannacht, ik heb nog even een welkomsttopicje voor je lieve blije knullemans geopend

Jezus landt in Nederland - verwelkom hem hier

xxx
pi_21930146
Lievvve Bloes, wat goed dat ie terug komt... Alles is in feite al gezegd, maar dan wil ik je vooral plezier toewensen morgenochtend... En golfer natuurlijk ook!!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21930219
Ik was golfer vergeten

Ik weet wat je voor Bluezz betekent en hebt betekend - ik hoop dat je lekker de boze stiefpapa uithangt. Veel plezier morgen !!!!
pi_21930318
Nog één nachtje en dan zie je je kind terug.
Heel veel succes, plezier en sterkte toegewenst. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21930546
Jeetje Bluezzje en Golfer, jullie hebben heel wat te verduren gehad het afgelopen jaar.
Ik hoop dat het heel fijn zal zijn voor jullie allemaal wanneer hij er weer is. Er zal een hoop bijgepraat moeten worden en geniet maar lekker van elkaar
#geen
  maandag 13 september 2004 @ 20:09:35 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21930616
Gewoon
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21930982
Wat wordt er meegeleefd, doet ons goed!
pi_21931131
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat wordt er meegeleefd, doet ons goed!
Het was ook niet niks wat er allemaal is gebeurd de afgelopen periode.
Hopelijk kan je nog een beetje slapen.
  Trouwste user 2022 maandag 13 september 2004 @ 20:31:54 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_21931189
Wat geweldig voor jullie golfert en Bluezzie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21931420
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf dat moment zijn er spaarzame mails geweest van zijn kant en hebben wij ons best gedaan geen oordeel te vellen, en geen lastige vragen te stellen, alleen maar het kontakt in stand te houden, en het lijntje naar huis warm en aantrekkelijk te houden.
Oh Bluezz en Golfer, wat een verhaal....
Van bovenstaand stukje kreeg ik echt tranen in mijn ogen. Wat ontzettend knap!!!
Ik wens jullie een goede nacht (met hopelijk wat slaap ) en een heel fijn weerzien.
En eigenlijk ben ik bloednieuwsgierig hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat hij bij zo'n club terecht is gekomen. Hoe het toch kon gebeuren dat hij zo werd ingepalmd. Ik neem aan dat jullie daar je hoofd over hebben gebroken. Als je het over een poosje wellicht te weten bent gekomen, zou je dat dan willen posten?
Mss een onbeschaamde vraag , als je het niet wil respecteer ik dat uiteraard...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21931426
Golfer en Bluezz geniet er morgen van!!
pi_21932226
Wat spannend voor jullie!
Lijkt me heerlijk dat ie weer even veilig bij je kan zijn!
Ik ben benieuwd naar je verhaal over zijn nieuwe uiterlijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21936180
bloesje, ik weet niet wat ik lees. Toen ik mod was heb je me het e.e.a. vertelt ja, en dat was erg lang geleden.......

Wat ontzettend fijn voor je dat hij weer thuis komt. Het zal zo wie zo een hele gerust stelling zijn DAT hij thuis komt. Ik hoop alleen wel dat hij niet al te gebrainwashed is. Ik kan me voorstellen dat dat je grootste zorg is nu.

Maar: WWWAAAUUUWWWW wat ontzettend lekker voor je!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 13 september 2004 @ 23:27:57 #78
136 V.
Like tears in rain...
pi_21936327
Goed nieuws, lui

Nog één nachtje slapen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 september 2004 @ 23:36:22 #79
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21936549
Geweldig nieuws!!

Nog één nachtje slapen ( ) Bluezzbeeb
Fok!hokker... en NietKlieker.
  maandag 13 september 2004 @ 23:38:33 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21936610
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:
Goed nieuws, lui

Nog één nachtje slapen...

V.
Voor zover we kunnen slapen.
Best spannend eigenlijk, hem straks samen met Bluezz van Schiphol afhalen en dan doorrijden naar zijn echte vader en zijn broertje in Utrecht voor een gezamenlijk ontbijt.

Hopelijk herkennen we hem met dat lange Jezushaar en die baard.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 13 september 2004 @ 23:41:43 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21936700
Ik geef jullie ook nog even een dikke kus zo!
Heel veel succes, maar vooral plezier morgen!
Ik denk aan jullie lieverds!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 23:46:58 #82
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21936829
Voor Q!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21937198
Sterkte met slapen vannacht, dat gaat vast helemaal niet lukken.

Dikke zoen voor jullie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21937218
Nog 4 uurtjes en 50 minuten...!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21937431
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:04 schreef shmoopy het volgende:
Sterkte met slapen vannacht, dat gaat vast helemaal niet lukken.

Dikke zoen voor jullie.
Dat zit er idd niet in nee. Sterkte met het gepieker vannacht Golfer en Bluezz!!!

Hou ons op de hoogte. Ik volg niet veel meer op Fok!, maar dit heeft zeker weten mijn aandacht, daar kan je van uit gaan.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_21937831
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik volg niet veel meer op Fok!
Off-topic:
Je bent afgekicked?
Tell me, please, HOW did ya do that???

Trusten B&G!
pi_21937874
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:31 schreef Moonah het volgende:

[..]

Off-topic:
Je bent afgekicked?
Tell me, please, HOW did ya do that???

Trusten B&G!
jengel ff je msn aan en je weet het...

en nu weer ontopic....
burgerweeshuis
pi_21937994
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:40 schreef Moonah het volgende:

En eigenlijk ben ik bloednieuwsgierig hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat hij bij zo'n club terecht is gekomen. Hoe het toch kon gebeuren dat hij zo werd ingepalmd. Ik neem aan dat jullie daar je hoofd over hebben gebroken. Als je het over een poosje wellicht te weten bent gekomen, zou je dat dan willen posten?
Mss een onbeschaamde vraag , als je het niet wil respecteer ik dat uiteraard...
Geen onbeschaamde vraag, wij zitten ook nog met zoveel vragen, ondanks dat we er veel over gelezen hebben en bijna op het punt stonden hem met iemand die hier gespecialiseerd in is " te ontvoeren" en te de-programmeren waar nodig
Ik weet nog heel goed dat ik er een keer een film over gezien heb...... en weet je, van te voren ben je voorbereid op alle slechte scenario's, denk aan diefstal van zijn spullen, ziekenhuis-opname, slechte werkomstandigheden, inderdaad blut geraken.

Maar zoiets? Dat verwacht je gewoon totaal niet en is ook nooit in me opgekomen.

Straks maar even een paar uurtjes de ogen dicht, en zal zeker hier posten hoe het ons allemaal verging
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 september 2004 @ 00:47:18 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_21938105
En morgen gaan we hier juichen omdat er een happy end is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21939519
Ooeeeh! Bijna bijna bijna!
Wat spannend zeg!
Ik hoop zo dat het een prettig weerzien is..
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:49:30 #91
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_21939555
suc6! Ik ben zelf ook een paar keer lang van huis geweest voor mijn studie. Eenmaal terug op Schiphol was altijd weer een fijn moment waarbij je weer je familie en vrienden ziet
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:57:24 #92
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21939591
spannend Bluezz & Golfer, veel geluk vandaag
pi_21939800
vandaag!

spannend
Carpe diem
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 08:40:33 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21939844
wat een spannende dag bluezz en golfer!!! veel plezier vandaag
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:46:41 #95
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_21939887
volgens mijn klokje zou hij nu vier minuten geleden geland zijn! Sterkte!
That's the way the cookie crumbles
pi_21939940
Bluezz en Golfert, ik ben erg blij voor jullie.
Vooral de manier waarop jullie ermee om zijn gegaan: klasse!
Ik hoop dat het een prachtige dag wordt voor jullie allemaal.
pi_21939961
Spannende dag voor jullie Heb het topic gevolgd, en hoop dat het een mooie dag wordt voor jullie allemaal!

Sterkte en tegelijkertijd veel plezier
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:56:45 #98
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21939962
WelQom thuis!!!!
Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:57:38 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21939967
Nog effies en dan komt hij de douane doorlopen gok ik!
Have fun!
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:24:39 #100
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_21940209
Jeetje Bluez, wat een heftig verhaal!
Ik vind dat je het tot nu toe in elk geval reuze goed hebt opgepakt!
Bij mij was het gelukkig na lange reizen geen sekte, maar een buitenlandse vriend was ook al lastig genoeg voor mijn moeder. En ook al ben je dan -in mijn geval- achterin de twintig, bij kritische vragen van het thuisfront knap je onmiddellijk heel puberaal af. Die vragen lijken af te doen aan die prachtige tijd die je daar hebt gehad en dat kun je absoluut niet hebben! Dat heb jij erg goed begrepen dus....
Anyway: heel erg veel succes de komende dagen (en geniet er ook gewoon een beetje van!)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_21940419
We wachten met smart op de verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')