Proficiat!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:27 schreef borisz het volgende:
We (=werk) worden Koninklijk.
100 jaar en door alle hoepels gesprongen. Wanneer we alle officiele dingen gaan gebeuren is nog niet bekend.
quote:Op maandag 30 maart 2026 19:27 schreef borisz het volgende:
We (=werk) worden Koninklijk.
100 jaar en door alle hoepels gesprongen. Wanneer we alle officiele dingen gaan gebeuren is nog niet bekend.
Korte vraag waar een heel lang antwoord bij hoort om het goed uit te kunnen leggenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor de link @:blues
Heb je enig idee hoe het zo gekomen is dat Q zich er toe aangetrokken voelt?
Ik zou m'n broertje nadat hij flink wat trainingen in diverse vechtsporten heeft gedaan er heen daar langs laten. Die heeft echt overal schijt aanquote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenIk snap er niets van.
Je zal maar anders zijn daar, als vrouw meer ambitie dan toegestaan, of een rebelse aard.
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:quote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor de link @:blues
Heb je enig idee hoe het zo gekomen is dat Q zich er toe aangetrokken voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 30 maart 2026 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:
Blues in OUD / Als je kind lang weg is geweest......
Aï. Laptop van de zaak?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gooide tijdens mn enige (online) afspraak vanmiddag mn fles limo over laptop heen, echt fantastisch.
Da's eenvoudig, dat ben je dus niet, zo'n vrouw.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenIk snap er niets van.
Je zal maar anders zijn daar, als vrouw meer ambitie dan toegestaan, of een rebelse aard.
Jup. Opzich lijkt het me goed teken voor hoe ver het vocht (niet) de laptop in is gegaan dat ik er nog 10 minuten mee heb kunnen videobellen/aantekeningen typen enzo.quote:
Toch fijn dat 'ie van de zaak is, dan is het wat minder gedoe mocht 'ie de geest geven.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jup. Opzich lijkt het me goed teken voor hoe ver het vocht (niet) de laptop in is gegaan dat ik er nog 10 minuten mee heb kunnen videobellen/aantekeningen typen enzo.
Like was voor de pups allemaal een huis.. niet voor de spoiler. Wat vermoeiend zeg..
Omg Bluesquote:Op maandag 30 maart 2026 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor nu heb ik dit in mijn bookmarks gevonden:
Blues in OUD / Als je kind lang weg is geweest......
Ik bedoel eigenlijk de kinderen die daar geboren worden of op zeer jonge leeftijd erin gesleept wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's eenvoudig, dat ben je dus niet, zo'n vrouw.
Verder zijn mensen verrassend stuurbaar; een cult die z'n zaakjes voorelkaar heeft blijft mensen binnenhalen. En eigenlijk iedereen is soms kwetsbaar genoeg om binnengezogen te worden in een stelsel.
Ja, zeker fijn. Mn linker shift knop is ook al weg, en mn backspace komt regelmatig los, dus in dat opzicht zou een nieuwe ook niet heel vervelend zijnquote:Op maandag 30 maart 2026 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch fijn dat 'ie van de zaak is, dan is het wat minder gedoe mocht 'ie de geest geven.
Voor de zekerheid: het risico en dus de kosten zijn altijd voor 100% voor je werkgever.
Wilde perziken lijken me matig inheems?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:53 schreef derLudolf het volgende:
Fruitbomen plant je in januari of februari. Tenminste "inheemse" soorten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |