Ik heb niet echt traanogen maar in moeilijke tijden ZO VEEL JEUK zo in de binnenhoekjes. Dat heeft ook iets met oestrogeen te maken (nam drastisch af bij start van), maar niet alleen dat (verdween niet en komt in golven die passen bij hooikoortsweer). Helpt jouw spul daar ook tegen?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gebruik al 30 jaar ofzo jaarrond desloratadine in de ochtend, via de huisarts. Wanneer ik veel last van mijn ogen of huid heb, gebruik ik het in de avonden ook. Dat is totaal een maand of 5 per jaar gok ik.
Geen problemen met mijn neus op wat gesnotter in de ochtenduren na. De problemen zitten bij mij bij mijn ogen.
Voor mijn ogen gebruik ik natriumchromoglicaat druppels, ofwel Prevalin (de klassieke via de apotheek). Dat is een preventieve druppel. Daarnaast nog kunsttranen.
Ja, absoluut. Ik heb ook geen traanogen, mijn ogen kunnen niet zo goed meer tranen. Juist jeuk, kriebel, droog, tegen ontsteking aan.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt traanogen maar in moeilijke tijden ZO VEEL JEUK zo in de binnenhoekjes. Dat heeft ook iets met oestrogeen te maken (nam drastisch af bij start van), maar niet alleen dat (verdween niet en komt in golven die passen bij hooikoortsweer). Helpt jouw spul daar ook tegen?
Ooghoekjeshorror heb ik vooral bij huisstof / slaapkamerstof (wellicht mijt?)quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt traanogen maar in moeilijke tijden ZO VEEL JEUK zo in de binnenhoekjes. Dat heeft ook iets met oestrogeen te maken (nam drastisch af bij start van), maar niet alleen dat (verdween niet en komt in golven die passen bij hooikoortsweer). Helpt jouw spul daar ook tegen?
Ja hoor, vanochtend gemeten en zojuist nog even, gewoon weer rond 120/80, dikke prima.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En bah @:flipsen geen fijne ervaring, nu alles weer ok?
Mensen, de meest wrede diersoort op aarde volgens mijquote:Vandaag met wat dossiers bezig geweest. Wat doen mensen anderen voor ellende aan, ook buiten oorlog maar op religieuze gronden (lhbtiq’ers, lijkt wel of er meer dan eerder aanmeldingen zijn)
quote:Op maandag 30 maart 2026 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb ook geen traanogen, mijn ogen kunnen niet zo goed meer tranen. Juist jeuk, kriebel, droog, tegen ontsteking aan.
Dat heb ik ongetwijfeld voldoende in huisquote:Op maandag 30 maart 2026 16:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooghoekjeshorror heb ik vooral bij huisstof / slaapkamerstof (wellicht mijt?)
Dan weet ik wat ik vanavond ga doenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als gewoon wondje weekt het mooi schoon. Doen
Deze.quote:
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:vlindertje89 je staat er gekleurd op (ik voel het op afstand) Maar wat fijn dat er geen breuk of scheurtje in zit. Rustig aan!
En bah @:flipsen geen fijne ervaring, nu alles weer ok?
Vandaag 2 keer moeten niezen, collega “heb je hooikoorts”. Niet dat ik weet. Hele jaar door nies ik vrij veel (en luid helaas) en heb regelmatig een verstopte neus maar geen traanogen of andere symptomen. Heb al genoeg, dat wil ik er niet bij.
Duimen zijn natuurlijk weer aan het werk voor B&G
Moeilijk @:sigme geen advies maar wel een knuffel
Vandaag met wat dossiers bezig geweest. Wat doen mensen anderen voor ellende aan, ook buiten oorlog maar op religieuze gronden (lhbtiq’ers, lijkt wel of er meer dan eerder aanmeldingen zijn)
Verdorie…precies ook daar! Vond ik een beetje gekke specifieke plek om te noemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenquote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.
Sekte![]()
Artikel van juni 25 gevonden en ik heb het zuchtend en verdrietig zitten lezen.
Al zijn er weinig nieuwe dingen voor mij in het artikel.
https://archive.ph/2023.1(...)e216eb827-1702157405
Triest.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Over die religieuze gronden gesproken... eens in de zoveel jaar ga ik weer eens op zoek naar nieuws online over Q's religieuze groep.
Sekte![]()
Artikel van juni 25 gevonden en ik heb het zuchtend en verdrietig zitten lezen.
Al zijn er weinig nieuwe dingen voor mij in het artikel.
https://archive.ph/2023.1(...)e216eb827-1702157405
Q en zijn van oorsprong Duitse vrouw hebben hun roots in 'onze ' wereld. Waarin ze toch in een geheel andere wereld hebben geleefd, hoe kan je toestaan dat jij, je vrouw en je kinderen zo moet leven.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Stukje gelezen later helemaal lezen., krijg het er koud van. Dat mensen zo onder invloed van iemand kunnen komenIk snap er niets van.
Je zal maar anders zijn daar, als vrouw meer ambitie dan toegestaan, of een rebelse aard.
Dat begrijp ik ook niet. Wanneer je strikt volgens een geloof (in dit geval katholiek) wil leven zijn er ook andere opties, dan hoef je niet te luisteren naar zo’n engerdquote:Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Q en zijn van oorsprong Duitse vrouw hebben hun roots in 'onze ' wereld. Waarin ze toch in een geheel andere wereld hebben geleefd, hoe kan je toestaan dat jij, je vrouw en je kinderen zo moet leven.
Ik zal het nooit begrijpen.
Wel als het een veilige en comfortabele, al is het een gelovige, commune of iets is, maar dat is dit niet. Integendeel.
Oh fijn! Beetje finetunen nog en je hebt perfecte bluesjesquote:Op maandag 30 maart 2026 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Auauauau bij die foto
Ben trouwens helemaal blij met mezelf.Laatst al vloekend en tierend een zwarte blouse gemaakt (zo moeilijk te zien) maar vandaag voor het eerst aan en helemaal fijn. Wijde mouwen dus niet strak om de armen maar ook zo los dat de huidpijn op mijn linkerarm niet heel pijnlijk is.
Nou maar een paar blouses van dit materiaal maken, omdat er iets rek in zit is het ook makkelijker uittrekken (armen hoog lukt niet best)
Ah je zag hem nog net haha. Ja, t begint er steeds naarder uit te zien naarmate het verder uitzakt en donkerder blauw wordtquote:Op maandag 30 maart 2026 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Auauauau bij die foto
Ben trouwens helemaal blij met mezelf.Laatst al vloekend en tierend een zwarte blouse gemaakt (zo moeilijk te zien) maar vandaag voor het eerst aan en helemaal fijn. Wijde mouwen dus niet strak om de armen maar ook zo los dat de huidpijn op mijn linkerarm niet heel pijnlijk is.
Nou maar een paar blouses van dit materiaal maken, omdat er iets rek in zit is het ook makkelijker uittrekken (armen hoog lukt niet best)
Treurigquote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Sekte![]()
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 maart 2026 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Hm dat ding ziet er ook wel praktisch uit @Vanyel! Gebruik jij hem ook met die zakjes van hun, of maak je zelf zoutoplossing?
Ik hoopte al op dit antwoord hahaquote:Op maandag 30 maart 2026 19:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Ik ben veel te skeer voor van die zakjes. De KNOarts benadrukte ook de onzin ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |