Geen idee. De esdoorns die we een paar jaar geleden hebben laten verwijderen lieten een enorme krater achter maar die waren ook een meter of 15 hoog. Deze zijn nu 3 meter ongeveer. Bestaan wel uit heel veel stammen die door het gaas zijn gegroeid.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:29 schreef AnneX het volgende:
Volgens mij stonden er twee 2 meter hoge esdoorns in de tuin naast waar de boomchirurgen aan het werk waren in het aangrenzende plantsoen om te snoeien en te hakselen.
Gevraagd en toen bleken ze er zó uit te trekken door de mannen met 2-3 penwortels.
Kan het meevallen? De omtrek hierboven was 2 handen.
Is dat helemaal aan de kant bij de sloot ?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we niet. Die klotebomen moeten gewoon weg. We hebben hem wel mishandeld met een kettingzaag maar daar groeit hij alleen maar harder van.
En ik ga die buurman liefst maar een keer om toegang via zijn terrein vragen. Ik wil niet het risico lopen om dat over een tijdje nog een keer te doen.
Het zijn toch die bomen, die zich gretig verspreiden?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. De esdoorns die we een paar jaar geleden hebben laten verwijderen lieten een enorme krater achter maar die waren ook een meter of 15 hoog. Deze zijn nu 3 meter ongeveer. Bestaan wel uit heel veel stammen die door het gaas zijn gegroeid.
Ja, die. Twee of drie jaar geleden zijn we vergeten twee van de honderden zaailingen te verwijderen. En nu zijn ze 3 meter. En dat is dus het probleem met die bomen @derLudolfquote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn toch die bomen, die zich gretig verspreiden?
Das wel veel!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:27 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. de verzekerings maatschappij heeft even mijn woning verzekering met 25 % verhoogd.
"ja we hebben wel een email verstuurd" email noot gelezen. nu is de email her-verstuurd en staat r in :"we hebben het verhoogd " ja das dus verder helemaal geen reden waarom ofzo.. super irritant..
toch maar eens op zoek naar een andere verzekering.. maar gedoe want ons huis is EN een monument en een boerderij dus een bedrijf ....( nou hebben we ook wel gunstige dingen van het bedrijf zijn, dus ik moet HEEL goed uitzoeken of ik dat wil veranderen.. )
Daar zou ik ook geen ruzie mee willenquote:Op woensdag 1 april 2026 10:27 schreef Blues het volgende:
Er was ruzie maar merelvrouw won. Wel ff uitblazen met een stresskeel op een tak![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2026 08:14 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor de sportschool![]()
Maar eerst even cetirizine bestellen in Duitsland (als ze nog verzenden naar hier die test komt zo).
Bizar. Ik koop ze normaal per 100. Pakjes gaan van 2,57 tot 15,88 per 100. Allemaal 'gewoon' cetirizine in dezelfde dosering![]()
Het moeras al uit Bakje?
quote:Op woensdag 1 april 2026 08:33 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn hier wel een aantal in Duitsland woonachtige mensen die een paar keer per week in Nederland komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon ceterizine (Ceterizin in D) bij elke willekeurige apotheek.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:54 schreef AnneX het volgende:
Edit 2: das handig dat derLudolf wel eens hier komt…heeft @Vanyel dan wel een naam en winkel voor mij. Kan ook in dm natuurlijk
😎quote:Op woensdag 1 april 2026 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooie compositie zo met die kerk erbij
OK. Dank je.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon ceterizine (Ceterizin in D) bij elke willekeurige apotheek.
quote:Op woensdag 1 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
DM heeft het ook, versturen die ook niet naar Nederland?
quote:Op woensdag 1 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
DM heeft het ook, versturen die ook niet naar Nederland?
en dat is bij elkaar ‘billiger’ dan bij Kruidvat om de hoek?quote:Op woensdag 1 april 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]Ik heb het wel eens gezocht bij de DM maar nooit gevonden. Maar online lijkt het idd wel te kunnen inclusief verzending naar NL. Straks proberen, tnx!
https://www.dm.de/abz-pha(...)-p2090000435351.htmlquote:Op woensdag 1 april 2026 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
en dat is bij elkaar ‘billiger’ dan bij Kruidvat om de hoek?
Vijftig stuks ¤ 10,89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |