quote:
AI ? Maar het zou me niks verbazen als het kánquote:
Ik vergat een smiley... was beetje 1 april.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
De dichtstbijzijnde supermarkt is dik een half uur, de bouwmarkt anderhalf. Dus nee, want bijna alles is ver weg
Hahaquote:
Dacht ik eerst ook maar heb nu al diverse, ook veel minder gelikte, filmpjes gezienquote:Op woensdag 1 april 2026 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
AI ? Maar het zou me niks verbazen als het kán
Dank, ik haal m meteen wegquote:Op woensdag 1 april 2026 14:25 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahaik zie wel je voor- en achternaam als ik op het linkje klik, geen idee of dat wenselijk is.
Dankjewelquote:Op woensdag 1 april 2026 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schone link: https://youtube.com/shorts/BQU4eMpJrpw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je een leuke 1 april grap Kaatje?
Hier hadden de 7e groepers een briefje KAPOT geplakt op de Bieb apparaten.
Wat een meevaller zeg van de wkd, Lee👍🏼
@flipsen goeie berichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruststellend bericht voor golfer & Blues 😘
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 01-04-2026 16:03:40 ]
quote:Op woensdag 1 april 2026 15:29 schreef AnneX het volgende:
Hier nog geen lammetjes in de polderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je een leuke 1 april grap Kaatje?
Hier hadden de 7e groepers een briefje KAPOT geplakt op de Bieb apparaten.
Wat een meevaller zeg van de wkd, Lee👍🏼
@:flipsen goeie berichten.Het was geen 1 april grap. Filmpje is terug te zijn bij LHOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruststellend bericht voor golfer & Blues 😘We have far more in common than that which devides us..
Nah, dit filmpje geloof ik echt niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schone link: https://youtube.com/shorts/BQU4eMpJrpw
Nee sowieso ai. Zie hoe die kant op zijn hoofd land maar vervolgens wel rechtop er uit loopt. En de camera die meebeweegt.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, dit filmpje geloof ik echt niet.
AI. Buis is vervormd aan de onderkant, kat die keurig even op haar kop blijft staan en daarna door een magisch ontstaan gat eruit looptquote:Op woensdag 1 april 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het was geen 1 april grap. Filmpje is terug te zijn bij LHO
quote:Op woensdag 1 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sollicitaties gingen goed. Maar per locatie is het slechts 8 uur werk dat mogelijk het beste in 2x4 opgeknipt wordt. En beide op 45 minuten rijden.
En in hoeverre men nou een duidelijk idee heeft wat ik in die 8 uur ga doen weet ik ook niet zo goed.
quote:Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
quote:
Het zijn beide functies bij VWN. De eerste is wat ik nu ook al doe maar betaald. Heel bijzonder dat deze vestiging daar geld voor krijgt, ik maak er graag gebruik van. Hier heb ik nog geen uitslag van.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:40 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ga je precies doen dan![]()
En voor 2x4 uur 45 mn rijden is best een ding lijkt me, of kan het op den duur ook remote?
Feli dan. 👍🏼quote:Op woensdag 1 april 2026 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ok. Ik heb een baan. Ineens. Nu die andere nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |