abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:27:34 #1
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220449965
Hier alles over de 3 grootste en bekendste fast-food ketens van Nederland!
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:34:11 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220450004
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 17:30 schreef Gunner het volgende:
Wat is burger king aan het doen. Nu ineens zijn die coupons weer eens niet geldig op stations.
Maar... het staat weer niet bij iedere coupon :D
Wel bij de meeste overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 10:09:26 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220450232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:29 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]
Kansloos weer. Gaat BK nou echt op de knieën voor HMS Host?
Ik ben echt heel allergisch voor dit soort onzin maar eigenlijk wil ik geen full price betalen voor een menu.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar... het staat weer niet bij iedere coupon :D
Wel bij de meeste overigens.
Ik zie alleen bij de union rings staan dat ze wel geldig zijn, en de red bull dan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_220452382
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:09 schreef Gunner het volgende:
Ik zie alleen bij de union rings staan dat ze wel geldig zijn, en de red bull dan.
Bij treinstations noem ik de code van de korting bij de kassa (A79 bijvoorbeeld) en krijg dan gewoon datgeen wat in de coupon staat. Ook als erbij staat dat het niet geldig is op stations.

Ook nooit een kassamedewerker gehad die er iets van zei.
  maandag 30 maart 2026 @ 09:13:32 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220463948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Bij treinstations noem ik de code van de korting bij de kassa (A79 bijvoorbeeld) en krijg dan gewoon datgeen wat in de coupon staat. Ook als erbij staat dat het niet geldig is op stations.

Ook nooit een kassamedewerker gehad die er iets van zei.
Op de locatie waar ik kom zijn de medewerkers.... euhmm... niet echt (klant)vriendelijk.
maar ik ga het nog wel eens proberen/
Where law ends, tyrrany begins.
pi_220465860
Ik doe volgens mij iets fout bij coupons BK

Maar oefenen baart kunst
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 30 maart 2026 @ 13:33:44 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220466287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Bij treinstations noem ik de code van de korting bij de kassa (A79 bijvoorbeeld) en krijg dan gewoon datgeen wat in de coupon staat. Ook als erbij staat dat het niet geldig is op stations.

Ook nooit een kassamedewerker gehad die er iets van zei.
Ik liet hem altijd zien, maar dat was voordat erbij stond dat ze op de stations niet geldig zijn, ben benieuwd hoe dat gaat nu het er wel bij staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:31:02 #8
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220498681
McSmart deals :')

2 euro voor een cheeseburger.

Ze snappen het echt niet hé... Kijk even naar de BK.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220498696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:31 schreef Zelfscanner het volgende:
McSmart deals :')

2 euro voor een cheeseburger.

Ze snappen het echt niet hé... Kijk even naar de BK.
cb van bk is vaak koud
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:40:39 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220498721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
cb van bk is vaak koud
letterlijk nog geen een keer meegemaakt
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220501070
Ik wil ook echt nog een keer naar Five Guys, maar die is voor mij te ver weg helaas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:23:10 #12
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220503107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
cb van bk is vaak koud
BK doet tegenwoordig hetzelfde als de mac. Pas maken na bestelling
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 23:29:01 #13
236264 crew  capricia
pi_220503143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil ook echt nog een keer naar Five Guys, maar die is voor mij te ver weg helaas.
Ik vond het niet zo bijzonder. En erg overpriced. Denk aan minimaal 8 euro voor een frietje bij je burger. 10 euro voor een hotdog.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 9 april 2026 @ 16:06:21 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220540970
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:29 schreef capricia het volgende:
Denk aan minimaal 8 euro
Kwam er voorheen wel regelmatig , maar kan me niet herinneren dat het zo extreem was.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_220593119
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:06 schreef Gunner het volgende:

[..]
Kwam er voorheen wel regelmatig , maar kan me niet herinneren dat het zo extreem was.
Schrik ik ook een beetje van, maar het is inderdaad zo. 7,75¤ voor 'regular fries' en 9,95 voor 'little hamburger' (lees: 1 stuk vlees erop en kaal (geen kaas, bacon)). Zonder drinken en mayonaise e.d. is onbeperkt (in de zaak zelf).

Voordeel vond ik wel altijd dat het echt goed vulde. Maar goed, ben er al een tijd niet meer geweest.
pi_220593187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil ook echt nog een keer naar Five Guys, maar die is voor mij te ver weg helaas.
Ik ben er een keer geweest. Op zich een goede hamburger, maar geen wauwiewauw. Ik vond de prijs-kwaliteitsverhouding erg slecht. De prijzen zijn buiten proporties voor wat je krijgt, vind ik. En wat ik ook vond, is dat ik dacht, mijn zelfgemaakte hamburgers zijn beter. Wat ik bijvoorbeeld niet denk bij een Big King XXL van BK, of de vroegere Big Tasty van McDonald's.
pi_220593474
Wat is jullie goedkope snack optie?

Voor mij toch wel double crunch van KFC of snackbox _O_

BK en MCD zijn niet echt chill voor de kleine portemonnee, maar BK had volgens mij wel hamburgers voor een euro laatst toch? Was dat maar 1 per dag of kon je gewoon ook 10 voor 10 euro halen of zo? Vraag dit voor een vriend
  donderdag 16 april 2026 @ 20:03:06 #18
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220595117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:12 schreef incel het volgende:
Wat is jullie goedkope snack optie?

Voor mij toch wel double crunch van KFC of snackbox _O_

BK en MCD zijn niet echt chill voor de kleine portemonnee, maar BK had volgens mij wel hamburgers voor een euro laatst toch? Was dat maar 1 per dag of kon je gewoon ook 10 voor 10 euro halen of zo? Vraag dit voor een vriend
Jahoor. Nog steeds 1 euro en onbeperkt halen.

En bij sommige kan je je drinken onbeperkt bijvullen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 29 april 2026 @ 18:48:40 #19
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220679522
BK België heeft de Chicken Whopper :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220681838
The Big Arch komt weer tijdelijk terug op het menu _O_
pi_220681894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:17 schreef rickyszz het volgende:
The Big Arch komt weer tijdelijk terug op het menu _O_
een dag of 2 zeker, en daarna "uitverkocht" ?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 30 april 2026 @ 08:46:18 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220681919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:36 schreef mschol het volgende:

[..]
een dag of 2 zeker, en daarna "uitverkocht" ?
zeker weten dat ze er iig weer een euro bovenop gooien, 9euro voor een losse burger
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220682011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:17 schreef rickyszz het volgende:
The Big Arch komt weer tijdelijk terug op het menu _O_
:9~
  maandag 4 mei 2026 @ 13:15:22 #24
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220712862
Ze zijn appel kaneel bitterballen aan het testen voor de NL Mac :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220712870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:36 schreef mschol het volgende:

[..]
een dag of 2 zeker, en daarna "uitverkocht" ?
Is die bij de vorige periode uitverkocht geweest, dan?
pi_220713307
In spanje een pikante whopper gehad op het vliegveld. Die was super. Dubbele patty, scherpe saus. Gouden combo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_220713406
Geen 12 simkaarten hebben en elke maand jarig worden en gratis kipnuggets klappen :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 4 mei 2026 @ 14:53:55 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220713539
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Ze zijn appel kaneel bitterballen aan het testen voor de NL Mac :')
WAT? :') zijn deze warm?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220716128
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Is die bij de vorige periode uitverkocht geweest, dan?
yep, en zie het vaker met die specials, steeds vaker en sneller uitverkocht
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220716132
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:22 schreef Viesdik het volgende:
Geen 12 simkaarten hebben en elke maand jarig worden en gratis kipnuggets klappen :')
die moeite nemen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220716157
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]
die moeite nemen :')
niet die moeite nemen :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:24:50 #32
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220717619
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
niet die moeite nemen :')
Niet een gekraakte telefoon hebben en elke dag kunnen halen :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:25:12 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220717620
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:53 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
WAT? :') zijn deze warm?
Ja :{
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220717644
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:46 schreef mschol het volgende:

[..]
yep, en zie het vaker met die specials, steeds vaker en sneller uitverkocht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 01:08:24 #35
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220717674




Waarom doet de NL mac hier nooit aan mee...

Net als de glazen, elk naar een succes en opeens doen ze er niet meer aan mee. Nu moet ik weer naar Duitsland.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220717692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 00:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien een lokaal of zelfs slechts een avond probleem?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220719479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 00:24 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]
Niet een gekraakte telefoon hebben en elke dag kunnen halen :')
Niet je eigen Mcdonalds beginnen :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220740592
BIG ARCH GODIN IS TERUG _O_ ik ga me viesdik gedragen de komende weken
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_220740648
¤9,-

Zijn ze nou helemaal van het padje af daar?
pi_220741832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:23 schreef 111210 het volgende:
¤9,-

Zijn ze nou helemaal van het padje af daar?
lekker uitmelken die mensen :Y
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 09:27:53 #41
382129 crew  Donna
pi_220741850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 01:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom doet de NL mac hier nooit aan mee...

Net als de glazen, elk naar een succes en opeens doen ze er niet meer aan mee. Nu moet ik weer naar Duitsland.
Zelfs de bon is paars in Duitsland. _O_
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 09:32:13 #42
382129 crew  Donna
pi_220741876
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:46 schreef mschol het volgende:

[..]
yep, en zie het vaker met die specials, steeds vaker en sneller uitverkocht
De mozzarellasticks waren hier ook sowieso 2x uitverkocht afgelopen periode.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 09:35:59 #43
18653 crew  D.
pi_220741901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 01:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom doet de NL mac hier nooit aan mee...

Net als de glazen, elk naar een succes en opeens doen ze er niet meer aan mee. Nu moet ik weer naar Duitsland.
Burger King heeft ook kleurtjes
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:53:37 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220742005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:35 schreef D. het volgende:

[..]
Burger King heeft ook kleurtjes
[ afbeelding ]
Is dit in Nederland?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 09:59:20 #45
18653 crew  D.
pi_220742033
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:53 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dit in Nederland?
Nee, plaatje even van Google, maar zag die zwarte vorige week in Duitsland :Y
pi_220742384
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:46 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
zeker weten dat ze er iig weer een euro bovenop gooien, 9euro voor een losse burger
Klopt, gisteren gehaald bij Mac Zwolle-Noord zijn idd duurder geworden… maar hij was wel weer verdomd lekker! _O_
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:46:58 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220742590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef D. het volgende:

[..]
Nee, plaatje even van Google, maar zag die zwarte vorige week in Duitsland :Y
Ah!

Leuke bekers ook, zal vast wel niet in Nederland komen. Ze hebben vaak van die domme rukcadeaus hier _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220742626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 23:53 schreef Nexum het volgende:
BIG ARCH GODIN IS TERUG _O_ ik ga me viesdik gedragen de komende weken
quote:
Niet meer in het assortiment
Big Arch
https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/big-arch.html

sow, die is pas sneluitverkocht _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:36:51 #49
18653 crew  D.
pi_220742992
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
pi_220743015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
In Amerika zelf genoten van Jack-in-the-Box (voornamelijk in Californie aldaar). Hun breakfast producten waren lekker greasy.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 12:22:40 #51
18653 crew  D.
pi_220743465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
In Amerika zelf genoten van Jack-in-the-Box (voornamelijk in Californie aldaar). Hun breakfast producten waren lekker greasy.
Dat laatste zou een pluspunt moeten zijn? :D
pi_220743563
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:22 schreef D. het volgende:

[..]
Dat laatste zou een pluspunt moeten zijn? :D
Ja, voor mij wel :P
pi_220744478
Taco Bell was ok, Popeye's vond ik tegenvallen.

Wendy's en White Castle helaas niet geprobeerd.
pi_220744979
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
Cheesecake factory prima gegeten en een kaart met zeker 200 gerechten :D
pi_220745411
Als ik ooit eens naar de VS ga ga ik zo ontzettend veel fast food eten. Snap niet dat mensen dat ranzig vinden. Ik vind het heerlijk, op z'n tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220746528
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrolls O+)
- In N Out als je in die regio zit
- Dairy Queen voor een Blizzard (heerlijke beker softijs met alle toppings en sauzen die je kunt bedenken)
- Chili's (Mozzarella sticks met onwijs veel kaas)
- Jollibee (Filippino fried chicken)

Geniet van je reis!

[ Bericht 0% gewijzigd door FutureFairytale op 08-05-2026 22:54:00 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220746745
de big arch, wat vinden jullie daar zo speciaal aan?

net op en vind em niet heel speciaal , de big tasty vind ik lekkerder
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220746842
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
de big arch, wat vinden jullie daar zo speciaal aan?

net op en vind em niet heel speciaal , de big tasty vind ik lekkerder
Ook net op. Broodje, saus, het formaat. Voelt een beetje als een big mac deluxe ofzo. Mijn favoriete burger wel. En vult goed, dus in verhouding veel goedkoper dan een big mac menu omdat ik daar altijd nog 2-3 cheeseburgers bij moet halen.
pi_220747051
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ook net op. Broodje, saus, het formaat. Voelt een beetje als een big mac deluxe ofzo. Mijn favoriete burger wel. En vult goed, dus in verhouding veel goedkoper dan een big mac menu omdat ik daar altijd nog 2-3 cheeseburgers bij moet halen.
ik vond de saus niet vies, maar minder lekker dan die bij de tasty
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220747062
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
de big arch, wat vinden jullie daar zo speciaal aan?

net op en vind em niet heel speciaal , de big tasty vind ik lekkerder
Niks bijzonders.

Maar goed, dat vind ik van de big tasty ook niet.
pi_220747077
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik ooit eens naar de VS ga ga ik zo ontzettend veel fast food eten. Snap niet dat mensen dat ranzig vinden. Ik vind het heerlijk, op z'n tijd.
Dan is de VS een paradijs voor je. In elke grote stad om de 500 meter ofzo is er wel een cluster van 3 of 4 fastfood restaurants te vinden.

Mijn hele VS reis ook alleen maar in die tenten gegeten. Lokale cultuur eten eh :)
pi_220747191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn hele VS reis ook alleen maar in die tenten gegeten. Lokale cultuur eten eh :)
:')

is toch veel beters te krijgen in Amerika, meeste van die rotzooi is niet eens lekker
pi_220747266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
:')

is toch veel beters te krijgen in Amerika, meeste van die rotzooi is niet eens lekker
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet dat mensen dat ranzig vinden. Ik vind het heerlijk, op z'n tijd.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 23:01:02 #64
18653 crew  D.
pi_220747376
Bedankt voor alle tips, ik neem ze mee :Y
pi_220747413
Iedere keer als ik vanuit de gym langs de McDonalds loop denk ik zal ik 20 kipnuggets halen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220748126
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrolls O+)
- In N Out als je in die regio zit
- Dairy Queen voor een Blizzard (heerlijke beker softijs met alle toppings en sauzen die je kunt bedenken)
- Chili's (Mozzarella sticks met onwijs veel kaas)
- Jollibee (Filippino fried chicken)

Geniet van je reis!
Taco Bell , Dunkin ( prima ontbijt broodjes), Dippin Dots (popcorn).
pi_220754503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
In Texas vond ik Whataburger erg nice. Maar zitten nauwelijks buiten Texas.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
de big tasty vind ik lekkerder
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter.... :( . Als ze de saus met rust gelaten hadden wassie wss nog wel prima, maar die nieuwe veel zuurderige crap die ze in NL hebben, ugh.
pi_220755081
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 02:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]
In Texas vond ik Whataburger erg nice. Maar zitten nauwelijks buiten Texas.
[..]
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter.... :( . Als ze de saus met rust gelaten hadden wassie wss nog wel prima, maar die nieuwe veel zuurderige crap die ze in NL hebben, ugh.
die verandering is ooit geweest heb ik begrepen, nooit gemerkt
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220756728
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 02:05 schreef VelitoX het volgende:
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter.... . Als ze de saus met rust gelaten hadden wassie wss nog wel prima, maar die nieuwe veel zuurderige crap die ze in NL hebben, ugh.
Ik vind die tomaat altijd zo waardeloos die ze er op doen. BK heeft goede tomaten voor burgers, maar de Mac echt niet. De ui ook niet trouwens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220756782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
In N Out _O_
pi_220760019
Ik vind zelfs panda express okay :')

Of telt dat niet als fastfood?
pi_220871269
Net die big arch gegeten, flink tegen gevallen.

Te veel saus en te groot om fatsoenlijk te kunnen eten. Ding valt helemaal uit elkaar.

Daarnaast blijft de prijs van 9,- ook belachelijk. Maar goed prima om 1x uit te proberen.

Vult wel weer goed
pi_220871478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;

Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
shake shack
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220874232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:01 schreef D. het volgende:
Bedankt voor alle tips, ik neem ze mee :Y
Hij is nog niet genoemd zie ik. Qua kip moet je echt Chick-fil-A proberen. Superlekker en ook echt personeel dat het naar z'n zin heeft.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:54:11 #75
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220875567
Ik wou de Heart Attack Grill noemen ook al is het geen keten, maar ik zag dat die recent is gesloten.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220876087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef 111210 het volgende:
Net die big arch gegeten, flink tegen gevallen.

Te veel saus en te groot om fatsoenlijk te kunnen eten. Ding valt helemaal uit elkaar.

Daarnaast blijft de prijs van 9,- ook belachelijk. Maar goed prima om 1x uit te proberen.

Vult wel weer goed
Juist goed toch dat ie groot genoeg is om te vullen en genoeg saus?
Als ik 9 euro moet betalen voor de grootte van een Big Mac of McChicken bv zou ik teleurgesteld zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 24 mei 2026 @ 14:17:38 #77
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220876303
Een dubbele cheeseburger bij de Smullers kost tegenwoordig ook al 7 euro. Dan liever 2 euro extra voor de Big Arch.

Of anders de Colonel Stacker van de KFC, nu een coupon in de app voor 6 euro. :Y)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220878675
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Juist goed toch dat ie groot genoeg is om te vullen en genoeg saus?
Als ik 9 euro moet betalen voor de grootte van een Big Mac of McChicken bv zou ik teleurgesteld zijn.
Ja maar dit was net te groot om normaal te kunnen eten. Liever iets kleiner voor 6,- bv
pi_220878689
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Een dubbele cheeseburger bij de Smullers kost tegenwoordig ook al 7 euro. Dan liever 2 euro extra voor de Big Arch.

Of anders de Colonel Stacker van de KFC, nu een coupon in de app voor 6 euro. :Y)
Ja smullers heeft ook idiote prijzen net als de febo.

Kroketje 3,- :`)
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:44:27 #80
18653 crew  D.
pi_220884200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
In Amerika zelf genoten van Jack-in-the-Box (voornamelijk in Californie aldaar). Hun breakfast producten waren lekker greasy.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Taco Bell was ok, Popeye's vond ik tegenvallen.

Wendy's en White Castle helaas niet geprobeerd.
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
In N Out _O_
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrolls O+)
- In N Out als je in die regio zit
- Dairy Queen voor een Blizzard (heerlijke beker softijs met alle toppings en sauzen die je kunt bedenken)
- Chili's (Mozzarella sticks met onwijs veel kaas)
- Jollibee (Filippino fried chicken)

Geniet van je reis!
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef AntoniBro het volgende:

[..]
Hij is nog niet genoemd zie ik. Qua kip moet je echt Chick-fil-A proberen. Superlekker en ook echt personeel dat het naar z'n zin heeft.
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderen :P :Y)
pi_220889281
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderen :P :Y)
En? Hoe bevielen ze?
pi_220889307
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderen :P :Y)
Ook wel benieuwd naar fotos :D
pi_220889476
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderen :P :Y)
Leuk dat je in de buurt van In N Out zit/zat.
Hoe vond je het allemaal?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:05:17 #84
18653 crew  D.
pi_220889700
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
En? Hoe bevielen ze?
Er is niets slecht bevallen, maar ook niets wat er met kop en schouders bovenuit stak.

Ik heb ze alleen niet heel goed geregistreerd en vergeleken, dus weet ze niet precies meer uit elkaar te houden. Meeste maaltijden waren aan het einde van een enerverende dag. Weet nog wel dat ik de Chick-fil-A wat saai vond, en er was er eentje meer dan 2 keer zo duur, maar niet 2 keer zo goed. (Heb nog wel ergens een bonnetje voor identificatie :P)
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:06:48 #85
18653 crew  D.
pi_220889717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:20 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ook wel benieuwd naar fotos :D
Ik heb foto’s van allerlei maaltijden, alleen niet van de fast food :D
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:08:17 #86
18653 crew  D.
pi_220889732
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Leuk dat je in de buurt van In N Out zit/zat.
Hoe vond je het allemaal?
Die herinner ik me als één van de betere, maar dat komt ook omdat dat de eerste was, een half uur na aankomst :Y
  donderdag 28 mei 2026 @ 03:18:56 #87
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220902718
Nog een McDonalds insider die weet wat ze met het WK gaan doen?

Zie een aankondiging voor volgende week woensdag bigmac voor een klein prijsje...
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:27:02 #88
483584 incel
they/them
pi_220920120
Burgerking hamburgers voor 1 euro _O_

Mcdonalds eat your heart out :') met je "euroknallers" kut bedrijf Mcdonalds :r duure pleuriszooi
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:36:32 #89
483584 incel
they/them
pi_220920237
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
pi_220922582
Tijdens je middagpauze een softijsje voor 0'.95 halen blijft een win :)
pi_220922793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
Is met een large friet i.p.v. een small (die bij de snackbox zat).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220923016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:27 schreef incel het volgende:
Burgerking hamburgers voor 1 euro _O_

Mcdonalds eat your heart out :') met je "euroknallers" kut bedrijf Mcdonalds :r duure pleuriszooi
Mis de tijd dat je nog voor 2,- een whopper jr kon krijgen
pi_220945813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelitoX op 03-06-2026 00:24:05 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:20 #94
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220948434
Iemand een overzicht van de WK deals kalender?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:48:47 #95
483584 incel
they/them
pi_220948571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.
maar ze staan niet in de app ik zie alleen een 'bucket' en dan zitten er 3 van die lullige hotwings in dat is toch geen bucket man dat is een kuipje
pi_220948727
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
pi_220948811
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Ja franchisenemers mogen hun eigen prijzen bepalen. Kan euro's schelen
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:06 #98
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220949161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Zit verschil in. Vaak in de randsteden binnenstad het goedkoopst.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220949763
Wat een denderende WK aanbiedingen zeg…
pi_220949895
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:50 schreef rickyszz het volgende:
Wat een denderende WK aanbiedingen zeg…
[ afbeelding ]
Dit is naast de daadwerkelijke aanbiedingen in de app.
pi_220956357
Vandaag Klassiek Medium Voordeelmenu in de app voor 6 euro.

Dat had standaard het geval moeten zijn :'(
pi_220956515
Wel eens weer zin in een Big Arch, maar kom er bijna nooit meer i.v.m. dat het niet op de route ligt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:44:30 #103
483584 incel
they/them
pi_220957958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vandaag Klassiek Medium Voordeelmenu in de app voor 6 euro.

Dat had standaard het geval moeten zijn :'(
Alsnog te duur. Ik kan me nog herinneren dat je een heel voordeelmenu voor 3,50 of zo kon krijgen in de oudewerste piepschuime verpakkingen. Toen was het veel lekkerder.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:05:21 #104
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220965562
Straks ga je me nog vertellen dat het ook nog eens in guldens is.

Anyway, Eurovlammer Cheeseburger menu (met flesje water zelfs) voor 5 euro vind ik momenteel prima qua prijs/
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:46:13 #105
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220965793
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:05 schreef Gunner het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat het ook nog eens in guldens is.

Anyway, Eurovlammer Cheeseburger menu (met flesje water zelfs) voor 5 euro vind ik momenteel prima qua prijs/
water nemen bij de mcdonalds :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220966158
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
water nemen bij de mcdonalds :')
eurovlammer is BK haha
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:06:37 #107
483584 incel
they/them
pi_220966266
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.

Maar die double whopper coupon of big king xxl is wel nice patat en cola erbij voor 9 euro alles incl :D
pi_220966581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.

Maar die double whopper coupon of big king xxl is wel nice patat en cola erbij voor 9 euro alles incl :D
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spring_Sale op 05-06-2026 17:36:00 ]
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:44:26 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220970877
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.
Je moet niet in het verleden leven.

Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Where law ends, tyrrany begins.
pi_220971289
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:44 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je moet niet in het verleden leven.

Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Ja die hadden we
pi_220972090
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip. Enige wat ik niet leuk vond was soms personeel en dat als je alleen een ijsje besteld via het scherm je achteraan de wachtrij sluit van alle menu's. Maar dat opgelost door contant aan de kassa zelf af te rekenen en dan willen ze het gelijk maken (hoefde ik vaak niet eens te vragen). Lekkerste van onze fastfood opties.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 7 juni 2026 @ 22:10:32 #112
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220982531
Hebben we de tripple whopper niet meer dan? :o

Net als de Kingsize shake ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220982536
Vandaag na lange tijd weer eens Mc geweest. Wat viel dat tegen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220983205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip.
Mijn ervaring is toch anders. Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer eens, maar de teleurstelling blijft iedere keer weer groot.

De laatste keer was het kip in een oude droge taaie veel te dikke korst
pi_220984509
Vandaag in de app Big Mac voor 2¤.
pi_220984522
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:
Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Dat is altijd zo; patat, burger, kipnuggets.....altijd beter en goedkoper als je het zelf maakt.

97% van Nederland heeft daar echter geen zin in.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:45:03 #117
483584 incel
they/them
pi_220994742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Ja dat is wel goeie bang for your buck die als je echt veel en goed vreten wil voor een tientje in de drive through
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:10:54 #118
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220996624
Heb een kerstgevoel met die dagelijkse actiekalender
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220997578
zonder smartphone kan je nooit meer korting krijgen bij de maccedie

cancers
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220998347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:32 schreef Viesdik het volgende:
zonder smartphone kan je nooit meer korting krijgen bij de maccedie

cancers
alles voor de data
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:33:00 #121
483584 incel
they/them
pi_221007703
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een kerstgevoel met die dagelijkse actiekalender
Van wie? MC, BK of KFC?

En wat voor acties hebben ze dan? Ik vind 5 euro voor een big mac geen actie :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:33:30 #122
483584 incel
they/them
pi_221007709
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:44 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je moet niet in het verleden leven.

Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Ja dat hadden we gast en ik wist niet hoe goed we het hadden.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:34:16 #123
483584 incel
they/them
pi_221007719
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vandaag in de app Big Mac voor 2¤.
Oh die heb ik gemist. Eenmalig of zoveel je wil? Ah maar ik had afgelopen maandag sowieso geen tijd.
pi_221008218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:34 schreef incel het volgende:

[..]
Oh die heb ik gemist. Eenmalig of zoveel je wil? Ah maar ik had afgelopen maandag sowieso geen tijd.
Al die acties zijn eenmalig. Slechts 1tje per dag dus.

Vandaag McChicken voor 2 euro.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:17:50 #125
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221012809
Aan de kassa vaak meerdere te krijgen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:41:32 #126
483584 incel
they/them
pi_221017142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Aan de kassa vaak meerdere te krijgen.
Maar dan moet je naar binnen lopen en daar ben ik te lui en dik voor. Het chille aan mc/bk/kfc is juist dat je je auto niet uit hoeft.

Ik heb trouwens echt zin in fastfood, wat zal ik vandaag halen? Denk een big king xxl menu of zo.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:14:34 #127
483584 incel
they/them
pi_221018128
Ik ben toch maar voor de big king xxl gegaan _O_



Wat een godenburger is dat toch. _O_ En je betaalt maar 9 euro + belasting of zo voor een menu met cola en patat
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:45:13 #128
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221018977
Eigen saus. En terecht.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:50:53 #129
483584 incel
they/them
pi_221019009
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:45 schreef Gunner het volgende:
Eigen saus. En terecht.
Ja je bent echt een idioot als je niet je eigen saus meeneemt. In de drive mag dat ook gewoon (ben er 1x uitgestuurd in het restaurant toen ik dit deed) maar ja zo'n fles kost echt maar 4 euro (of 3 euro als het in de bonus is) en je krijgt ongeveer 100x zoveel mayo als dat je 1 euro betaalt voor zo'n lullig zakje :') Je bent echt gek als je het niet doet.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 00:48:54 #130
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221024602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:14 schreef incel het volgende:
Ik ben toch maar voor de big king xxl gegaan _O_

[ afbeelding ]

Wat een godenburger is dat toch. _O_ En je betaalt maar 9 euro + belasting of zo voor een menu met cola en patat
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken. _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 08:47:30 #131
483584 incel
they/them
pi_221025496
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:48 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken. _O_
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:29:48 #132
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:

[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Is al enige tijd zo. Rotterdam alexandrium bijvoorbeeld al zeker 12 jaar zo. Maar bijvoorbeeld ook in Tilburg, Almere, Assen, Beverwijk, Eindhoven en Arnhem.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221035753
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:

[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Is geloof ik ook niet bij iedere bk
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:02:46 #134
483584 incel
they/them
pi_221058538
Vandaag heb je klassieke burger voor knaakvijftig bij de maccie

ik ga denk royale met cheese halen voor 2,50 en dan heb ik nog coupon voor bigmac voor 5 euro dan heb ik voor 7,50 wel 2 goeie burgers ik denk dat dat net een beetje de max is wat ik aan de mac wil uitgeven zonder me schuldig te voelen en zonder te voelen dat ik hard genaaid word
pi_221058680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:02 schreef incel het volgende:

ik ga denk royale met cheese
Een wat?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:45:49 #136
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221058825
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:39:18 #137
483584 incel
they/them
pi_221060025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
Dat niet weten :')

Anyway, ik heb zojuist voor de lunch een bigmac aangeschaft met een 5 euro coupon. Daarnaast had ik een royale genomen voor 2,50 wat het totaal op 7,50 bracht voor de twee burgers.

Ik vond het een erg prettige maaltijd voor het geld en zou beslist niet meer willen uitgeven.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 12:41:53 #138
18653 crew  D.
pi_221060046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
In het Nederlands; kwaddepoude :P
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:50 #139
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221081901

En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221082526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
gelukkig maar
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:41 #141
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221083137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
_O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:12:01 #142
483584 incel
they/them
pi_221087024
3 hotwings, 2 filetbites en een mediumpatat voor 5 euro is wel goeie maar ik mis toch de acties die de KFC paar jaar terug had toen had je family share box 5hotwings+5 filet bites voor 5 euro dat waren pas deals
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:13:52 #143
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221091002
Is McDonald‘s gestopt met een verjaardagscadeau in de app?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221091759
Nevermind.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:46:08 #145
18653 crew  D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')