Terwijl ze weten dat de BK even daarvoor weer de euroknallers heeft geïntroduceerd. Succes mac waar een BK zit.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]en dan moet dit nog voordeel voorstellen ook
Tis echt absurd duur geworden ....quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Terwijl ze weten dat de BK even daarvoor weer de euroknallers heeft geïntroduceerd. Succes mac waar een BK zit.
Tjah als ze reclames runnen met "een Big Mac menu voor maar 9,95"..... Dan is 9 natuurlijk een echte deal!quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]en dan moet dit nog voordeel voorstellen ook
allemaal, over de hele linie..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tis echt absurd duur geworden ....
Ik vergelijk het meer met een friettent en dan zijn ze duur.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:57 schreef potjecreme het volgende:
Toch zijn deze zaken nog steeds goedkoper dan een eetcafe.
Ja, dat is eerlijker.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vergelijk het meer met een friettent en dan zijn ze duur.
Ik denk dat ie bedoeld, waarom geeft de mcdonalds zo weinig korting bij de coupons.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is er hebzuchtig (greedy) aan die coupons?
Gewoon slecht, te duur, veel dingen missen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is er hebzuchtig (greedy) aan die coupons?
Dit is echt al een jaartje zo bij de mc. Opzich goed voor m’n portomonee want ik kom er nu bijna nooit meer.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:37 schreef incel het volgende:
[..]
Gewoon slecht, te duur, veel dingen missen.
Bij mij is er een big mac menu voor 9 euro nu de aanbieding, echt wie gaat daarvoor nou naar de mac
Paar maanden geleden had je double cheeseburger voor 3 euro die vond ik op zich het nog wel waard
Maar als ik tegenwoordig check dan heb ik zoiets van waarom heb ik die app nog kan net zo goed verwijderen
Amper.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:57 schreef potjecreme het volgende:
vroeger kon je nog big maccers klappen voor een ekkiequote:Op woensdag 18 februari 2026 19:11 schreef Enawh het volgende:
Een losse Big Mac voor 5 euro als een deal in de app
quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:11 schreef Enawh het volgende:
Een losse Big Mac voor 5 euro als een deal in de app
Snackbar is voordeligerquote:Op zondag 18 januari 2026 16:57 schreef potjecreme het volgende:
De mijne 8,45 zie ik. Maar goed je krijgt wel een goeie hamburger. Niet zo'n dun plakje.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoeveel kost een dubbele hamburger bij de snackbar?
ik ben een manquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:49 schreef Viesdik het volgende:
Wie wil met mij naar de mc donalds.
Ik trakteer je op een menu
Alleen vrouwen tot 50 mogen reageren
Vrouw van 43 hier: nee ik wil niet meequote:Op donderdag 19 februari 2026 08:49 schreef Viesdik het volgende:
Wie wil met mij naar de mc donalds.
Ik trakteer je op een menu
Alleen vrouwen tot 50 mogen reageren
Waarom niet? Ben je bang?quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouw van 43 hier: nee ik wil niet mee
Dit heeft ook niets met het topic te maken, dus stop er maar mee.quote:
Zeker welquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit heeft ook niets met het topic te maken, dus stop er maar mee.
Nee. Kappen. Ga lekker naar de Mac en kom vertellen wat je hebt gegeten.quote:
Ja maar dat is het hele punt.. Ik wil met iemand van fokquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. Kappen. Ga lekker naar de Mac en kom vertellen wat je hebt gegeten.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hele punt.. Ik wil met iemand van fok
Dit is geen datingtopic.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Viesdik het volgende:
Als ik met iemand van hier naar de mac ga.. Deel ik de avonturen
7,50 bij mijn favo snackbar. En die is echt wel een flink stuk beter dan een BigMacquote:Op woensdag 18 februari 2026 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie een Big Mac niet als een dubbele burger. 2 Stukjes vlees van 40 gram per stuk is al minder dan een enkele burger bij de snackbar.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bestaat dat nog in de randstad?quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij mijn snackbar 8 euro voor een klassieke burger met sla, saus e.d. Die gebruiken broodjes van de bakker en burgers van de slager (beide buren van ze).
Ja hier zijn de burgers van de snackbar ook niet te pruimen.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
Bestaat dat nog in de randstad?
Bij veel snackbarren hier een hamburger geprobeerd, maar 9 van de 10 keer is het zo'n gore frituurburger zonder smaak.
Yes gelukkig wel. Voor patat hete kip en saté gebruiken ze ook vlees van de slager, pindasaus maken ze zelf en is lekker dik.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
Bij veel snackbarren hier een hamburger geprobeerd, maar 9 van de 10 keer is het zo'n gore frituurburger zonder smaak.
Klinkt goed. Wil je delen welke snackbar het is?quote:Op zondag 22 februari 2026 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes gelukkig wel. Voor patat hete kip en saté gebruiken ze ook vlees van de slager, pindasaus maken ze zelf en is lekker dik.
Het ergste zijn van die horeca tenten zoals een grand cafe waar je dan bijna 20,- lapt voor een broodje hamburger speciaal en je dan idd zo’n platte frikandelschijf krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
En dan halen ze de pistache McFlurry eruit, terwijl die ontstaan is in Italië en nog steeds (vast) in assortiment zitquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef VelitoX het volgende:
Nou joepie vanaf dinsdag de McCrispy Italian... yep... weer utzelfde maar dan met een paar andere dingetjes lol. Oh en shaker fries met italian kruiden (zal wel oregano enzo zijn). Mario movie meal, mcFizz passionfruit (passievruchtsirooplimonade met cola/sprite), McFlurry Malters.... Niet veel bijzonders dus
Ik wilde vannacht een mcflurry en de pistache was er niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan halen ze de pistache McFlurry eruit, terwijl die ontstaan is in Italië en nog steeds (vast) in assortiment zit
Klotezooi is hetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wilde vannacht een mcflurry en de pistache was er niet meer![]()
Ondanks dat de Big Arch helemaal niet lekker is / was, vind ik die reacties echt spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/c(...)-mcdonalds~a974ad37/
sinds die filmpjes van de CEO van de mcdonalds rondgaan hoe hij een big arch eet, vertrouw ik mcdonalds helemaal niet meer.
Hij neemt 1 hap, laat de rest staan en beëindigd dan het filmpjequote:
Burger King CEO ook gezien als antwoord?quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
sinds die filmpjes van de CEO van de mcdonalds rondgaan hoe hij een big arch eet, vertrouw ik mcdonalds helemaal niet meer.
Nope, heb je linkje?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Burger King CEO ook gezien als antwoord?
Haha deze had ik nog niet gezien, maar gisteren wel een filmpje van een populaire YT'er die em nadoet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, heb je linkje?
Filmpje van die Mac dude is belachelijk trouwens, wat een figuur dat
Eens. Zo zonde, na de oude versie van de Big Tasty eindelijk weer eens een grote burger. Blijft ie maar 6 weken ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn enige probleem met die video is dat de big arch zo snel weg was in Nederland...
Waarom is dit opeens zo groot nieuws? Maanden geleden popte er bij mijn YouTube homepage opeens ook een YouTube short waar de CEO een classic burger op dezelfde manier atquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
wat een onzin zegquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |