Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, heb je linkje?
Filmpje van die Mac dude is belachelijk trouwens, wat een figuur dat
Eens. Zo zonde, na de oude versie van de Big Tasty eindelijk weer eens een grote burger. Blijft ie maar 6 weken ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn enige probleem met die video is dat de big arch zo snel weg was in Nederland...
Waarom is dit opeens zo groot nieuws? Maanden geleden popte er bij mijn YouTube homepage opeens ook een YouTube short waar de CEO een classic burger op dezelfde manier atquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/c(...)-mcdonalds~a974ad37/
sinds die filmpjes van de CEO van de mcdonalds rondgaan hoe hij een big arch eet, vertrouw ik mcdonalds helemaal niet meer.
wat een onzin zegquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/c(...)-mcdonalds~a974ad37/
sinds die filmpjes van de CEO van de mcdonalds rondgaan hoe hij een big arch eet, vertrouw ik mcdonalds helemaal niet meer.
het zou hem sieren als hij er iets gezonder uitzag, geen muizenhapje nam van de burger, en de burger een burger noemt en niet product.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een onzin zeg
want iedereen eet zn eten op dezelfde manier.. (als een moddervette amerikaan die een halve burger in 1x naar binnen werkt ofzo?)
Ik heb me altijd afgevraagd waarom succesvolle producten altijd worden verwijderd uit het assortiment. Voor die smakeloze nieuwe Big tasty gaf McDonald's als reden: "We hebben dat gedaan omdat we ons aan de Europese regels moeten houden". Welke Europese regels dan? De oude, hele lekkere, Big tasty is nog steeds te koop in Duitsland, en dat land is de grootste in de EU.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eens. Zo zonde, na de oude versie van de Big Tasty eindelijk weer eens een grote burger. Blijft ie maar 6 weken ofzo.
Die extra grote bigmac was wel top, maar kan mij nog een grieks broodje herinneren van een jaar of 20 (misschien zelfs langer) terug die echt goud was.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:50 schreef Discombobulate het volgende:
Wat vinden jullie de beste burger die de mac ooit heeft gehad?
Ik vind de Big Mac nog steeds gewoon heel goed, maar ze hadden een aantal jaren geleden ook eens een Truffle Maestro Deluxe die iets anders was dan de meest recente. Big Arch was er veel te kort, had echt wel iets kunnen zijn als ze het iets aangepast hadden.
Maar 9 van de 10 keer is het gewoon nooit wat bij de mac. Whopper van Burger King vind ik gewoon echt heel erg lekker.
PitaMac Greek?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die extra grote bigmac was wel top, maar kan mij nog een grieks broodje herinneren van een jaar of 20 (misschien zelfs langer) terug die echt goud was.
Zijn al die oude broodjes niet ergens terug te vinden?
ik vind de whopper eigenlijk beter dan iedere mc burgerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind de Big Mac nog steeds gewoon heel goed, maar ze hadden een aantal jaren geleden ook eens een Truffle Maestro Deluxe die iets anders was dan de meest recente. Big Arch was er veel te kort, had echt wel iets kunnen zijn als ze het iets aangepast hadden.
Maar 9 van de 10 keer is het gewoon nooit wat bij de mac. Whopper van Burger King vind ik gewoon echt heel erg lekker.
BK is voor mij 25 min rijden en eigenlijk in een regio waar ik nooit echt kom, dus laatste keer dat ik die gegeten heb was een jaar geleden denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind de whopper eigenlijk beter dan iedere mc burger
Moet zeggen dat een whopper cheese wel beter is als deze ook echt heet is. Maar heb dat vrij weinig bij de bk. Die zijn altijd lauw warmquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind de whopper eigenlijk beter dan iedere mc burger
maar big mac dan inderdaad, vind die tijdelijke burgers soms wel prima maar niet meer dan dat
Zou kunnen, staat me wel wat bij dat het een pita broodje wasquote:
ja ook eigenlijk de reden dat ik vaker bij de mc kom, maar ook niet heel vaak. Nieuwe kantoor zit volgens mij dicht bij een bk maar dan moet ik dat apparaat meenemen in de trein naar huis. Of daar opeten tussen allemaal Rotterdammers.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
BK is voor mij 25 min rijden en eigenlijk in een regio waar ik nooit echt kom, dus laatste keer dat ik die gegeten heb was een jaar geleden denk ik.
Mac is weer overal.
moet zeggen dat die bij bleiswijk altijd wel heet is als ik daar eens kom.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat een whopper cheese wel beter is als deze ook echt heet is. Maar heb dat vrij weinig bij de bk. Die zijn altijd lauw warm
[..]
Zou kunnen, staat me wel wat bij dat het een pita broodje was
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:50 schreef Discombobulate het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:15 schreef Molo het volgende:
Net met kind even onderweg wat gegeten. Wat een geld voor dramatisch voer joh
Wel goeie koffie maar ook voor gewone horeca (lees: in porseleinen kopje) prijzen.
Kreeg wel vier zakjes fritessaus ipv de ene waar ik voor betaald had. Dus kunnen er weer drie in de vuilnisbak![]()
![]()
Nemen ze niet terugquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
of je neemt ze mee en gebruikt ze thuis, of je geeft ze terug
bron?quote:Op maandag 23 maart 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Deze mis ik
[ afbeelding ]
Maar was incident van iemand die is overleden door allergie en toen van de markt gehaald dacht ik
Ging om de wrap maar kan me voorstellen dat ze hun handen helemaal niet meer branden aan satesausquote:
Dat is nogal een statement. En ook nogal persoonlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De McChicken (niet vega, niet 'pittig') blijft wat mij betreft toch echt de lekkerste burger. Vooral door die saus. En ik heb meestal helemaal niks met saus.
Geen enkele burger van een fastfoodrestaurant is beter.
Echt niet.
Klopt, maar wat mij betreft wel de waarheid.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement. En ook nogal persoonlijk
Nothing beats a whopper.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat mij betreft wel de waarheid.
ik vind de mcchickensaus maar lafjes, de sla op die burger is altijd verlept en voegt werkelijk 0 toe.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De McChicken (niet vega, niet 'pittig') blijft wat mij betreft toch echt de lekkerste burger. Vooral door die saus. En ik heb meestal helemaal niks met saus.
Geen enkele burger van een fastfoodrestaurant is beter.
Echt niet.
Dat mag. Liefhebbers weten wel beter gelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik vind de mcchickensaus maar lafjes, de sla op die burger is altijd verlept en voegt werkelijk 0 toe.
Ik ben het niet eens met deze stellige mening.
Reken daar voorlopig maar niet op. McD is veel te succesvol met 'variaties' als een iets andere saus erop of een plakje magnetronbacon erbij.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik vond die vorige crispy dinges beter dan de Italian. Wanneer komt er weer eens iets nieuws?!
hoeveel soorten angus burgers hebben we wel niet gehad? stuk of 8 zeker.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Reken daar voorlopig maar niet op. McD is veel te succesvol met 'variaties' als een iets andere saus erop of een plakje magnetronbacon erbij.
Angus burgers bij de McD...gevalletje 'al draagt een aap een gouden ding...'.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoeveel soorten angus burgers hebben we wel niet gehad? stuk of 8 zeker.
zodat je de rest van de burger niet meer proeft?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Mac moet eens een keer een burger met jalapenos en pittige kaas maken.
Dat scheelt echt per vestiging. Diegenen bij mij in de buurt (omgeving Delft / Den Haag) zijn die , buiten in de 'grote stad' zelf, echt wel goed. Vers, krokant en zeker niet taai.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:28 schreef 111210 het volgende:
Na lange tijd weer eens langs de KFC gegaan, wat een armoe was dat zeg. Oud brood wat uit elkaar viel, een crispy kip stuk wat totaal niet crispy was maar gewoon taai alsof het al een week onder de warmte lamp lag
en een klein kwakje chili saus.
Definitief de laatste keer bij deze toko.
Dit was langs de A4, vrij drukke locatie dus dan zou het over het algemeen wel goed moeten zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat scheelt echt per vestiging. Diegenen bij mij in de buurt (omgeving Delft / Den Haag) zijn die , buiten in de 'grote stad' zelf, echt wel goed. Vers, krokant en zeker niet taai.
Die in de 'grote stad' zelf zijn soms niet over naar huis te schrijven, dus kom ik daar ook amper.
Is dat bij Ruijgen Hoeck? Zo ja, die is flink bagger. Daar eet ik ook nooit meer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit was langs de A4, vrij drukke locatie dus dan zou het over het algemeen wel goed moeten zitten.
Gen idee wat de naam is maar dat is bij die brug waar ook een laplace en BK zitquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is dat bij Ruijgen Hoeck? Zo ja, die is flink bagger. Daar eet ik ook nooit meer.
Dat is Ruijgen Hoeck; die is dus inderdaad slechtquote:Op donderdag 26 maart 2026 11:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gen idee wat de naam is maar dat is bij die brug waar ook een laplace en BK zit
Kansloos weer. Gaat BK nou echt op de knieën voor HMS Host?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:30 schreef Gunner het volgende:
Wat is burger king aan het doen. Nu ineens zijn die coupons weer eens niet geldig op stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |