Juist goed toch dat ie groot genoeg is om te vullen en genoeg saus?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef 111210 het volgende:
Net die big arch gegeten, flink tegen gevallen.
Te veel saus en te groot om fatsoenlijk te kunnen eten. Ding valt helemaal uit elkaar.
Daarnaast blijft de prijs van 9,- ook belachelijk. Maar goed prima om 1x uit te proberen.
Vult wel weer goed
Ja maar dit was net te groot om normaal te kunnen eten. Liever iets kleiner voor 6,- bvquote:Op zondag 24 mei 2026 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Juist goed toch dat ie groot genoeg is om te vullen en genoeg saus?
Als ik 9 euro moet betalen voor de grootte van een Big Mac of McChicken bv zou ik teleurgesteld zijn.
Ja smullers heeft ook idiote prijzen net als de febo.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Een dubbele cheeseburger bij de Smullers kost tegenwoordig ook al 7 euro. Dan liever 2 euro extra voor de Big Arch.
Of anders de Colonel Stacker van de KFC, nu een coupon in de app voor 6 euro.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In Amerika zelf genoten van Jack-in-the-Box (voornamelijk in Californie aldaar). Hun breakfast producten waren lekker greasy.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Taco Bell was ok, Popeye's vond ik tegenvallen.
Wendy's en White Castle helaas niet geprobeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrolls)
- In N Out als je in die regio zit
- Dairy Queen voor een Blizzard (heerlijke beker softijs met alle toppings en sauzen die je kunt bedenken)
- Chili's (Mozzarella sticks met onwijs veel kaas)
- Jollibee (Filippino fried chicken)
Geniet van je reis!
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderenquote:Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
Hij is nog niet genoemd zie ik. Qua kip moet je echt Chick-fil-A proberen. Superlekker en ook echt personeel dat het naar z'n zin heeft.
En? Hoe bevielen ze?quote:Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dikgedrukte af kunnen vinken, en nog een paar anderen![]()
Ook wel benieuwd naar fotosquote:Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk dat je in de buurt van In N Out zit/zat.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er is niets slecht bevallen, maar ook niets wat er met kop en schouders bovenuit stak.quote:
Die herinner ik me als één van de betere, maar dat komt ook omdat dat de eerste was, een half uur na aankomstquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk dat je in de buurt van In N Out zit/zat.
Hoe vond je het allemaal?
Is met een large friet i.p.v. een small (die bij de snackbox zat).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
Mis de tijd dat je nog voor 2,- een whopper jr kon krijgenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:27 schreef incel het volgende:
Burgerking hamburgers voor 1 euro
Mcdonalds eat your heart outmet je "euroknallers" kut bedrijf Mcdonalds
duure pleuriszooi
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
maar ze staan niet in de app ik zie alleen een 'bucket' en dan zitten er 3 van die lullige hotwings in dat is toch geen bucket man dat is een kuipjequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.
Ja franchisenemers mogen hun eigen prijzen bepalen. Kan euro's schelenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Zit verschil in. Vaak in de randsteden binnenstad het goedkoopst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Dit is naast de daadwerkelijke aanbiedingen in de app.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:50 schreef rickyszz het volgende:
Wat een denderende WK aanbiedingen zeg…
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |