abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220922793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
Is met een large friet i.p.v. een small (die bij de snackbox zat).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220923016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:27 schreef incel het volgende:
Burgerking hamburgers voor 1 euro _O_

Mcdonalds eat your heart out :') met je "euroknallers" kut bedrijf Mcdonalds :r duure pleuriszooi
Mis de tijd dat je nog voor 2,- een whopper jr kon krijgen
pi_220945813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef incel het volgende:
De KFC is trouwens duurder geworden. Geen snackbox meer maar nu heet het bucket of zo en is de prijs van 3,50 naar 5 euro gegaan of iets maar je krijgt alsnog maar 3 lullige hotwings?
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelitoX op 03-06-2026 00:24:05 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:20 #94
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220948434
Iemand een overzicht van de WK deals kalender?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:48:47 #95
483584 incel
they/them
pi_220948571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Zag de snackboxen gewoon staan gister. Hadden de naam "Snack deal" ofzo. Dus andere naam voor hetzelfde.
maar ze staan niet in de app ik zie alleen een 'bucket' en dan zitten er 3 van die lullige hotwings in dat is toch geen bucket man dat is een kuipje
pi_220948727
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
pi_220948811
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Ja franchisenemers mogen hun eigen prijzen bepalen. Kan euro's schelen
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:06 #98
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220949161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kan het zijn dat de prijzen bij McDonaldsfilialen onderling verschillen of hallucineer ik?
Zit verschil in. Vaak in de randsteden binnenstad het goedkoopst.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220949763
Wat een denderende WK aanbiedingen zeg…
pi_220949895
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:50 schreef rickyszz het volgende:
Wat een denderende WK aanbiedingen zeg…
[ afbeelding ]
Dit is naast de daadwerkelijke aanbiedingen in de app.
pi_220956357
Vandaag Klassiek Medium Voordeelmenu in de app voor 6 euro.

Dat had standaard het geval moeten zijn :'(
pi_220956515
Wel eens weer zin in een Big Arch, maar kom er bijna nooit meer i.v.m. dat het niet op de route ligt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:44:30 #103
483584 incel
they/them
pi_220957958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vandaag Klassiek Medium Voordeelmenu in de app voor 6 euro.

Dat had standaard het geval moeten zijn :'(
Alsnog te duur. Ik kan me nog herinneren dat je een heel voordeelmenu voor 3,50 of zo kon krijgen in de oudewerste piepschuime verpakkingen. Toen was het veel lekkerder.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:05:21 #104
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220965562
Straks ga je me nog vertellen dat het ook nog eens in guldens is.

Anyway, Eurovlammer Cheeseburger menu (met flesje water zelfs) voor 5 euro vind ik momenteel prima qua prijs/
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:46:13 #105
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220965793
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:05 schreef Gunner het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat het ook nog eens in guldens is.

Anyway, Eurovlammer Cheeseburger menu (met flesje water zelfs) voor 5 euro vind ik momenteel prima qua prijs/
water nemen bij de mcdonalds :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220966158
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
water nemen bij de mcdonalds :')
eurovlammer is BK haha
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:06:37 #107
483584 incel
they/them
pi_220966266
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.

Maar die double whopper coupon of big king xxl is wel nice patat en cola erbij voor 9 euro alles incl :D
pi_220966581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.

Maar die double whopper coupon of big king xxl is wel nice patat en cola erbij voor 9 euro alles incl :D
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spring_Sale op 05-06-2026 17:36:00 ]
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:44:26 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_220970877
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.
Je moet niet in het verleden leven.

Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Where law ends, tyrrany begins.
pi_220971289
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:44 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je moet niet in het verleden leven.

Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Ja die hadden we
pi_220972090
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip. Enige wat ik niet leuk vond was soms personeel en dat als je alleen een ijsje besteld via het scherm je achteraan de wachtrij sluit van alle menu's. Maar dat opgelost door contant aan de kassa zelf af te rekenen en dan willen ze het gelijk maken (hoefde ik vaak niet eens te vragen). Lekkerste van onze fastfood opties.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 7 juni 2026 @ 22:10:32 #112
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220982531
Hebben we de tripple whopper niet meer dan? :o

Net als de Kingsize shake ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220982536
Vandaag na lange tijd weer eens Mc geweest. Wat viel dat tegen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220983205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip.
Mijn ervaring is toch anders. Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer eens, maar de teleurstelling blijft iedere keer weer groot.

De laatste keer was het kip in een oude droge taaie veel te dikke korst
pi_220984509
Vandaag in de app Big Mac voor 2¤.
pi_220984522
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:
Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Dat is altijd zo; patat, burger, kipnuggets.....altijd beter en goedkoper als je het zelf maakt.

97% van Nederland heeft daar echter geen zin in.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:45:03 #117
483584 incel
they/them
pi_220994742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95

Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?

En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.

Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Ja dat is wel goeie bang for your buck die als je echt veel en goed vreten wil voor een tientje in de drive through
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:10:54 #118
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220996624
Heb een kerstgevoel met die dagelijkse actiekalender
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220997578
zonder smartphone kan je nooit meer korting krijgen bij de maccedie

cancers
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220998347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:32 schreef Viesdik het volgende:
zonder smartphone kan je nooit meer korting krijgen bij de maccedie

cancers
alles voor de data
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')