Alsnog te duur. Ik kan me nog herinneren dat je een heel voordeelmenu voor 3,50 of zo kon krijgen in de oudewerste piepschuime verpakkingen. Toen was het veel lekkerder.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vandaag Klassiek Medium Voordeelmenu in de app voor 6 euro.
Dat had standaard het geval moeten zijn
water nemen bij de mcdonaldsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:05 schreef Gunner het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat het ook nog eens in guldens is.
Anyway, Eurovlammer Cheeseburger menu (met flesje water zelfs) voor 5 euro vind ik momenteel prima qua prijs/
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.
Maar die double whopper coupon of big king xxl is wel nice patat en cola erbij voor 9 euro alles incl![]()
Je moet niet in het verleden leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:06 schreef incel het volgende:
Ik vind de BK coupons trouwens wel kut aan de ene kant. Weet nog wel paar jaar terug had je een tripple whopper voor 5 euro.
Ja die hadden wequote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je moet niet in het verleden leven.
Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip. Enige wat ik niet leuk vond was soms personeel en dat als je alleen een ijsje besteld via het scherm je achteraan de wachtrij sluit van alle menu's. Maar dat opgelost door contant aan de kassa zelf af te rekenen en dan willen ze het gelijk maken (hoefde ik vaak niet eens te vragen). Lekkerste van onze fastfood opties.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95
Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?
En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.
Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Mijn ervaring is toch anders. Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer eens, maar de teleurstelling blijft iedere keer weer groot.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang regelmatig bij KFC geweest maar zelden was het droog. Dat kan ook niet echt met gefrituurde kip.
Dat is altijd zo; patat, burger, kipnuggets.....altijd beter en goedkoper als je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:
Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
Ja dat is wel goeie bang for your buck die als je echt veel en goed vreten wil voor een tientje in de drive throughquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Ik zie een coupon: longchicken + whopper en medium fries/drink 9.95
Ik heb laatst een kipnugget van de mac geprobeerd. Er zit 0 smaak aan dat witte 'kip'vlees. Wat is dat zelfs, maar écht?
En dan KFC. Je krijgt meer crispy paneermeel dan kip. En het is zo droog als een wat.
Positief: bij de Mac hebben ze nu wel 4 mini chickenwings voor 4.95. Waar ik woon is er namelijk geen Febo dus dit is welkom. Maar je kunt nog beter bij de Lidl 200gram kip kopen en zelf gaan maken.
alles voor de dataquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:32 schreef Viesdik het volgende:
zonder smartphone kan je nooit meer korting krijgen bij de maccedie
cancers
Van wie? MC, BK of KFC?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een kerstgevoel met die dagelijkse actiekalender
Ja dat hadden we gast en ik wist niet hoe goed we het hadden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je moet niet in het verleden leven.
Hebben we ooit triple whoppers gehad in NL? En al helemaal voor vijf euro? Soms heb ik het idee dat je geheugen je je in de steek laat
Oh die heb ik gemist. Eenmalig of zoveel je wil? Ah maar ik had afgelopen maandag sowieso geen tijd.quote:
Al die acties zijn eenmalig. Slechts 1tje per dag dus.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:34 schreef incel het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist. Eenmalig of zoveel je wil? Ah maar ik had afgelopen maandag sowieso geen tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |