Maar dan moet je naar binnen lopen en daar ben ik te lui en dik voor. Het chille aan mc/bk/kfc is juist dat je je auto niet uit hoeft.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Aan de kassa vaak meerdere te krijgen.
Ja je bent echt een idioot als je niet je eigen saus meeneemt. In de drive mag dat ook gewoon (ben er 1x uitgestuurd in het restaurant toen ik dit deed) maar ja zo'n fles kost echt maar 4 euro (of 3 euro als het in de bonus is) en je krijgt ongeveer 100x zoveel mayo als dat je 1 euro betaalt voor zo'n lullig zakjequote:
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:14 schreef incel het volgende:
Ik ben toch maar voor de big king xxl gegaan
[ afbeelding ]
Wat een godenburger is dat toch.En je betaalt maar 9 euro + belasting of zo voor een menu met cola en patat
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken.
Is al enige tijd zo. Rotterdam alexandrium bijvoorbeeld al zeker 12 jaar zo. Maar bijvoorbeeld ook in Tilburg, Almere, Assen, Beverwijk, Eindhoven en Arnhem.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:
[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Is geloof ik ook niet bij iedere bkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:
[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Dat niet wetenquote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |