SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah top!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb al spullen van dat merk, zoals stiften, maar nog geen aquarelpotloden
Weekendquote:
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.
ze vindt dat ze nog niet zwart genoeg isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Het is een niks uitzonderlijksquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?![]()
Een aso persoon toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokkie? Dat woord betekent dan echt niet meer wat ik dacht dat het betekent.
Ja, ik had eigenlijk wel spijt dat ik geen muts had opgedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef dud0r het volgende: [..] Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liep
![]()
Ik zou zeggen een ander soort smaakje asociaal. Hier kan ik wel om lachen. En ergens wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een aso persoon toch?
Of vergis ik me, zoals wel vaker....![]()
![]()
wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ah verdomme, alle zin om in een topic te posten gelijk door het putje.
ohh dacht hier :pquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autosportgerelateerd, wie weet die weet.
Ik weet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:In 1882 verhuisde Gottlieb Daimler naar Bad Cannstatt, toen nog een dorpje bij Stuttgart. In de tuin van zijn villa liet hij een kas ombouwen tot geheime werkplaats, waar hij samen met Wilhelm Maybach dag en nacht experimenteerde met een nieuwe benzinemotor. Ze werkten in complete geheimhouding: de ramen werden afgedekt en zelfs het huispersoneel wist niet wat er gebeurde.
Het voortdurende hameren en metaalgeluid maakte de tuinman zo achterdochtig dat hij de politie waarschuwde, overtuigd dat Daimler daar een valsemunterij runde. Toen agenten ’s nachts binnenvielen, vonden ze geen drukpers, maar motoronderdelen. De zaak werd gesloten — en Daimler kon ongestoord doorgaan met het werk dat de wereld zou veranderen. De kas bestaat nog steeds en is nu de Gottlieb‑Daimler‑Gedächtnisstätte.
Zekerquote:
Brood met ei.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Die van de AH?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Anders had ik het ook gewoon gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mailtje van het CJIB
Ik heb een boete![]()
Met vriendelijke groet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigerian Prince
als hij even gaat betalen krijg ik mijn erfenis die mij al jaren voorgehouden wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Zoiets waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Mijn overbuurman heeft daadwerkelijk het weekend dat dat gekut begon 5000L bij elkaar gescharreld bij diverse tankstations.quote:
Sushiquote:
ohquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sushi
Curry
Hoerenpasta
en dit is geen of, of maar een en en
Details graagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortjequote:
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondetenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortje
Waar zijn de groentjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood vanquote:
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?
Sinds wanneer is Ballie niet raar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebben
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Eerste was die buiten droogt van het jaar.
Even de vuilniszak in de container doenquote:
Is die Matiz weer aan het klooien?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nu wordt het lopen op pistoletjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijquote:
Ah zo ja dan begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijen ik kreeg het grote rek niet opengeklapt. Maar dat gaat nu ook weer.
En dan is de lente pas net begonnenquote:
Dat is het daar toch altijd?quote:
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen dagen was het minder warm
ja zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Ik ben wel al om 10:30 naar buiten gegaan, misschien is het nu beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Nu 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe luchtquote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe lucht
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
Zo, flinke wandeling gemaakt en in een theehuis koffie gedronken.
Dat lijkt me wel zo logisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo logisch.Ik had er worteltaart bij.
Bewolking en mist voor ons.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een sweater en een tussenjas aan en liep alweer te zweten met de boodschappentas.
RIP zomer
Mooi hoe je verder niks hoeft te zeggen maar dat ik meteen weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ben alweer klaar met dat topic waar het zo gigantisch gezellig was tot nu.
Godverdomme man
Denk dat het ook geen heel vergezocht isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi hoe je verder niks hoeft te zeggen maar dat ik meteen weet waar je het over hebt.
Ama snapt, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komen janken met vage hints over een ander topic. Serieus?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, ik ga de vissers verjagen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood van
Goed bezig, sancties verlagen van Rusland en Iran.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
NWS / VS staat verkoop Iraanse olie toe![]()
![]()
Je zou bijna denken dat het de bedoeling was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig, sancties verlagen van Rusland en Iran.
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het de bedoeling was.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.
Poetin heeft Trump aan een touwtje, en hij heeft het niet eens door.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.
Waarom heb je die niet aan een stuk gekeken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar weer even verder met One Piece (Netflix).
Gnorf.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet aan een stuk gekeken dan?
Hebben ze goed gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Haags het volgende:
Trots op de dames. Volgende week nog een wedstrijd maar de derde plek is binnen. Hoger zit er helaas niet meer in.
2 plekken te laagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Haags het volgende:
Trots op de dames. Volgende week nog een wedstrijd maar de derde plek is binnen. Hoger zit er helaas niet meer in.
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
@dud0r bellen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet ze het nog naar binnen sjouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?
http://www.sterkeman.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Als ik je tassen kan dragen kan ik ook wel een keer potgrond voor je sjouwen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Geen koers kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
ik half, wachtend tot de folderloper weer terugkomtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.quote:
Ah beterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.
Bertje wil gewoon Koerse jongequote:
skandequote:
Hier volop zon en blauwe lucht. Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal geen zonnetje hier. Grijs en behoorlijk koud. Nu drie rondjes gelopen buiten, 10.528 stapjes. Ik vind het wel weer even prima.
Jaloersie de poersiequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier volop zon en blauwe lucht. Heerlie de peerlie
Bert Visscherquote:
grieks, ik kom bij je liggenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
2. Ik ben toe aan een dutje
1 de rest van mijn champignonnesoepje...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Een beetje van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 de rest van mijn champignonnesoepje...
2 wie stopt je?
quote:
ik vermoed friet met een snackquote:
ik niet, mn collega misschien welquote:2. Ik ben toe aan een dutje
1. Goulash met rijst.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Geen idee. Ga ik zo eens bekijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Patatquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Als de a in cat. Dus eigenlijk is het meer embar dan ambarquote:
Doe je dat ook echt? Of is dat alleen de officiële manier?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de a in cat. Dus eigenlijk is het meer embar dan ambar
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe je dat ook echt? Of is dat alleen de officiële manier?
Als ik elke keer moet gaan slapen als mijn kat dat doet dan kan ik beter nooit meer uit bed komen.quote:
Ik noemde hem maandenlang ambar lekker Nederlands. Hij reageerde wel maar niet lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft verder niemand last vanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.
Dan ga je er naast liggenquote:
Jaloers dat jij niet zo aanbeden wordt als een hond?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.
Het is een stamboek-vullisbakkie nou goedquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uhm wie denk je dat er naast mij op de bank ligt?quote:
Typischquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik noemde hem maandenlang ambar lekker Nederlands. Hij reageerde wel maar niet lekker.
Toen op een dag ging ik hem embar/Âmbar noemen en toen ging hij ineens luisteren
Ik vraag gewoon iets hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een stamboek-vullisbakkie nou goed
Jaloezie doe ik niet aan. Da's voor kleinzielige mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet zo aanbeden wordt als een hond?
Ook waarquote:
Ohquote:
Nee hoorquote:
Huisdieren zijn erom geliefd te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik trek gewoon dat geverafgood van dat beest een beetje slecht, dat is allesMaar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Ho eens even, we hebben het over meneer Âmbar, niet over een willekeurig beest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik trek gewoon dat geverafgood van dat beest een beetje slecht, dat is allesMaar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Eens. Naar om nou aan elke teug adem van je huisdier een post te wijden is misschien een beetje too much.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Huisdieren zijn erom geliefd te worden.
Dat mag. Ik ben dolgelukkig elke dag weer en ik denk niet dat ik mij zo gelukkig heb gevoeld in mijn hele leven. Dus ja ik afgod mijn kleine tiranquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Maar lig jij ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wie denk je dat er naast mij op de bank ligt?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:17 schreef dud0r het volgende:
Het is trouwens pasta met kip, sperziebonen, pesto en mozzarella geworden als avondeten
Mijn ding is het ook niet. Maar ik vroeg me af hoe het met die â isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Alsof het een wereld prestatie is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Naar om nou aan elke teug adem van je huisdier een post te wijden is misschien een beetje too much.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, volgende week matig weer.
Spijtig. Dat wordt regenpak weer van stal halen.
Dat zien we volgende week wel weer. Morgen wordt het toch lekker weer?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, volgende week matig weer.
Spijtig. Dat wordt regenpak weer van stal halen.
Hier komt nu net alsnog blauwe lucht kijken. Over tien minuten gaat de zon onderquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag keiveel zon gehad en blauwe lucht
Begint al lekker sinds De Mos de grootste is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie nog stroom? @:airwin @:liesje1979
Hier ligt alles eraf, wijk verder bij mijn ouders ook
Handigquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier komt nu net alsnog blauwe lucht kijken. Over tien minuten gaat de zon onder![]()
Morgen beter.
Hier werkt alles (nog).quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Oei paniek paniekquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Ombudspolitiek dus Haags wilde dit gewoon.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint al lekker sinds De Mos de grootste is.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Denk dat de website van Stedin ook bij @:Haags in de buurt staat. Die ligt er nl ook uit.
Misschien maar ff naar het strand lopen en kijken of er niet toevallig een boot van de Russische schaduwvloot voor anker ligt.quote:
Zelluf.quote:
De stroomstoring is vooral in een ander postcodegebied. Maar sommige andere delen hebben er ook last van, ik dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien maar ff naar het strand lopen en kijken of er niet toevallig een boot van de Russische schaduwvloot voor anker ligt.
Ga liggen danquote:
Ja beetje jammer weerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, dat is wel leuker dan Pogi.
Tijd voor een Bert Visscher marathon voor jou!quote:
Nee dankjewelquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een Bert Visscher marathon voor jou!
quote:
quote:
quote:
Sterkte in deze barre tijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Bij mijn ouders in de wijk is weer stroom. Nu bij mij en mn buurtjes nog@:airwin
Heb je de kaarsjes al aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Bij mijn ouders in de wijk is weer stroom. Nu bij mij en mn buurtjes nog@:airwin
oei, wat hebben ze nu gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Wel gezelligquote:
oh vertel?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Oeh binnenkort leuke dingen op Netflix.
Homicide New York, die film van Colin Farell en Margot Robbie, de laatste show van Sarah Millican, Smile 2quote:
Ik wil ook kaasquote:
Pakken dan.quote:
Kan niet. Ik zit vast onder lilak.quote:
Draag je een luier?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Ik zit vast onder lilak.
En we hebben voor de verandering geen snackkaas in huis
eerste keer dat de afvaller niet door mij verdacht werdquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste keer dat de afvaller niet door mij verdacht werd![]()
![]()
Tell us morequote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om een video te kijken die mij een existentiële crisis gaat bezorgen.
1 man 1 jar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om een video te kijken die mij een existentiële crisis gaat bezorgen.
Das kak.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een rib uit mijn lijf trekken en het CAK betalen
Oef.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna1/3 van mijn hardverdiende loon
Is erg interessantquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet ik niet kijken
Apart.quote:
Maar dat zijn dan ook alle woonlasten (huur. gas/water/licht, internet en TV) dus op zich valt dat reuze meequote:
Heb je wel genoeg voor jezelf over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook alle woonlasten (huur. gas/water/licht, internet en TV) dus op zich valt dat reuze mee
Ja, wel redelijk, Moet natuurlijk wel eten en ook de zorgverzekering enzo gaat er ook van af. Maar ik zit niet in geldproblemenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg voor jezelf over.
Altijd fijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk, Moet natuurlijk wel eten en ook de zorgverzekering enzo gaat er ook van af. Maar ik zit niet in geldproblemen
Weet ikquote:
Welke sport?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:53 schreef Flory- het volgende:
Breaking: The Belgian Waffles hebben goud
Uhm wat???
Waarom hebben alle sporten hier zo'n rare naam?
Ik ben niet zo hooggeleid dus neequote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat je een seconde om kan rekenen naar meters zonder regels te breken?
Dit leren ze niet op school, daar doen ze alsof het twee verschillende dingen zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hooggeleid dus nee
Ja dat moet ik dan opzoeken, dat is toch belachelijkquote:
Dat is toch algemene kennis?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dan opzoeken, dat is toch belachelijk![]()
Het is atletiek geloof ik.
Kijk de rode duivels kennen we wel, maar hier heeft kennelijk elke sport zo'n bijnaam.
Serieus? Dus in België weet iedereen al die namen? De waffles,de cats,de lions enz.enz.quote:
Nee, dat het een ding is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Serieus? Dus in België weet iedereen al die namen? De waffles,de cats,de lions enz.enz.
Nou ik woon hier nu toch al enkele jaren en ken echt alleen de rode duivelsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat het een ding is.
Al zie ik dat achterlijke volk er gewoon voor aan om het ook allemaal te kennen.
Volgens mij heten de voetbaldames Red Flamesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou ik woon hier nu toch al enkele jaren en ken echt alleen de rode duivels
Red Flames komt me bekend voor jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heten de voetbaldames Red Flames
En dan houdt het bij mij wel op, voor Belgische bijnamen
Ja de kannibaal weet ik ook wel (Eddie Merckx )
Nope gaat bij anderen altijd beterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:24 schreef mschol het volgende:
weer thuis
morgen wordt in princiepe een thuisblijf dagje, even ruimen in huis..
als ik andermans huis kan ruimen, moet dat bij mij zelf ook lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |