Ik wil ook kaasquote:
Pakken dan.quote:
Kan niet. Ik zit vast onder lilak.quote:
Draag je een luier?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Ik zit vast onder lilak.
En we hebben voor de verandering geen snackkaas in huis
eerste keer dat de afvaller niet door mij verdacht werdquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste keer dat de afvaller niet door mij verdacht werd![]()
![]()
Tell us morequote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om een video te kijken die mij een existentiële crisis gaat bezorgen.
1 man 1 jar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om een video te kijken die mij een existentiële crisis gaat bezorgen.
Das kak.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een rib uit mijn lijf trekken en het CAK betalen
Oef.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna1/3 van mijn hardverdiende loon
Is erg interessantquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet ik niet kijken
Apart.quote:
Maar dat zijn dan ook alle woonlasten (huur. gas/water/licht, internet en TV) dus op zich valt dat reuze meequote:
Heb je wel genoeg voor jezelf over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook alle woonlasten (huur. gas/water/licht, internet en TV) dus op zich valt dat reuze mee
Ja, wel redelijk, Moet natuurlijk wel eten en ook de zorgverzekering enzo gaat er ook van af. Maar ik zit niet in geldproblemenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg voor jezelf over.
Altijd fijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk, Moet natuurlijk wel eten en ook de zorgverzekering enzo gaat er ook van af. Maar ik zit niet in geldproblemen
Weet ikquote:
Welke sport?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:53 schreef Flory- het volgende:
Breaking: The Belgian Waffles hebben goud
Uhm wat???
Waarom hebben alle sporten hier zo'n rare naam?
Ik ben niet zo hooggeleid dus neequote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat je een seconde om kan rekenen naar meters zonder regels te breken?
Dit leren ze niet op school, daar doen ze alsof het twee verschillende dingen zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hooggeleid dus nee
Ja dat moet ik dan opzoeken, dat is toch belachelijkquote:
Dat is toch algemene kennis?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dan opzoeken, dat is toch belachelijk![]()
Het is atletiek geloof ik.
Kijk de rode duivels kennen we wel, maar hier heeft kennelijk elke sport zo'n bijnaam.
Serieus? Dus in België weet iedereen al die namen? De waffles,de cats,de lions enz.enz.quote:
Nee, dat het een ding is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Serieus? Dus in België weet iedereen al die namen? De waffles,de cats,de lions enz.enz.
Nou ik woon hier nu toch al enkele jaren en ken echt alleen de rode duivelsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat het een ding is.
Al zie ik dat achterlijke volk er gewoon voor aan om het ook allemaal te kennen.
Volgens mij heten de voetbaldames Red Flamesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou ik woon hier nu toch al enkele jaren en ken echt alleen de rode duivels
Red Flames komt me bekend voor jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heten de voetbaldames Red Flames
En dan houdt het bij mij wel op, voor Belgische bijnamen
Ja de kannibaal weet ik ook wel (Eddie Merckx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |